Vai kelpaako jos ollut vain 1-3 kumppania?
Onko e tärkeää kuinka monen kanssa on pannut?
39
406
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaako kenelle? Kyllä ainakin minä katson jotakin täysin muuta!
Mistä muuten voit tietää puhuuko toinen totta? Ja miksi asiasta pitää edes tehdä tiliä? - Anonyymi
1. Ei ole tärkeää. Olutta voi panna yksinkin.
2. Kelpaa oikein hyvin, sitä paitsi olut ei ole kiinnostunut siitä kuinka monen kanssa sinä olet pannut. 😊 Kyllä sillä on väliä. Jos on yhteiset pannut kovin monien kanssa ja asuu eri osoitteessa, saattaa se teen keittoon tarkoitettu pannu ollakin jollakin toiselle siinä pannuringissä. Ja jos itsellä sattuu olemaan kahvipannu silloin kun tekee teetä mieli, alkaa ottamaan pannuun. Pannuja ei saa sekoittaa, koska maku tarttuu ja jos näin käy, pannulla voikin jo viskata vesilintua tai säilyttää siinä ulko- oven avainta katseilta piilossa.
- Anonyymi
Tärkeintä ei ole että plikkaystini on pannut, tärkeintä on että hänellä on kannut
Riippuu, kuinka vanha olet ja mitä sukupuolta.
Jaarittelen nyt tätä samaa vanhaa virttä
Kokemattomuus on aikuiselle miehelle huono asia, mutta aikuiselle naiselle hyvä asia ainakin johonkin pisteeseen saakka.Mistäs tuota tietää, vaikka kyselisikin suoraan päin näköä puhuuko toinen totta vai väritteleekö edukseen johonkin päin. :D
Sanotaan näin, että omaan ajatusmaailmaani parhaiten ja mukavemmin istuu mies, joka ei ole harrastellut irtosuhteita ollenkaan tai ei kovin monta kertaa. Eikä hyppinyt kukasta kukkaan. Suoraan suomeksi sanottuna, arvostan miehessä sitä ettei ole vehkeensä vietävissä vaan ajattelee hiukan pidemmälle. Ja on mielummin parisuhde orientoitunut ja demihenkinen, kun seksin perässä hiihtäjä. :)
Siis sellainen kun MÄ.
Loppuviimeksi nuo asiat tuntuu mukautuvan sen mukaan, millaiseen ihmiseen retkahtaa. Menneet on helpompi antaa anteeksi, kun menettää joku hieno tyyppi siks vaan, että sillä oli yksi nainen liikaa.. xDMä en mistään moraalisaarnoista tykkää, muutenkin moraali on hankala määrittää kun se vähän elää ihmisten mukaan.
Mutta jotenkin oon aina kokenut, että intressit ja saman henkisyys on hyvä asia, se että mieskään ei kokisi irtonumero elämää mitenkään viehättäväksi. Tai omaksi jutukseen lähinnä. Jotenkin se pohjaa arvomaailmaan...
Enkä nyt sano, että joku irtonumeroita harrastellut olis jotenkin huono kumppaniksi, mutta jos jotenkin pitää ihanteitaan ylläpitää, niin mun ihanne on jotain muuta kun vapaa seksi ympäri kyliä. :)
*tiukkapipo*- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Mä en mistään moraalisaarnoista tykkää, muutenkin moraali on hankala määrittää kun se vähän elää ihmisten mukaan.
Mutta jotenkin oon aina kokenut, että intressit ja saman henkisyys on hyvä asia, se että mieskään ei kokisi irtonumero elämää mitenkään viehättäväksi. Tai omaksi jutukseen lähinnä. Jotenkin se pohjaa arvomaailmaan...
Enkä nyt sano, että joku irtonumeroita harrastellut olis jotenkin huono kumppaniksi, mutta jos jotenkin pitää ihanteitaan ylläpitää, niin mun ihanne on jotain muuta kun vapaa seksi ympäri kyliä. :)
*tiukkapipo*Nainen jolla on lapsia ajattelee eri tavalla mitä nuori sinkkunainen. Lapset tuovat jo tarpeen elää rauhallista tasapainoista ja osin tylsääkin, ei niin omaehtoista elämää.
Ihmisillä on eri ikäkautena ja eri tilanteessa erilaiset tarpeet. Yhdelle sopii yhdenlainen tilanne ja toiselle toisenlainen.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Nainen jolla on lapsia ajattelee eri tavalla mitä nuori sinkkunainen. Lapset tuovat jo tarpeen elää rauhallista tasapainoista ja osin tylsääkin, ei niin omaehtoista elämää.
Ihmisillä on eri ikäkautena ja eri tilanteessa erilaiset tarpeet. Yhdelle sopii yhdenlainen tilanne ja toiselle toisenlainen.
AsianVierestäMä olen ajatellut aina noin, kuten kirjoitin yllä. Sinkkuna ja nuorena, teinistä saakka kun aloin kiinnostua seurustelumielessä pojista.😃
Mikään ei ole tuossa yhtälössä muuttunut kohdallani, vain kokemusten määrä ja tieto. Ja tietysti parisuhdestatus ja olen viimein myös äiti. ♥️
Mua ei ole koskaan seksi vienyt, eikä taksi tuonut.
Sikäli eri ikä kausina olen ollut aina yhtä flegmaattinen humputtelun suhteen.Abrakadabra kirjoitti:
Mä olen ajatellut aina noin, kuten kirjoitin yllä. Sinkkuna ja nuorena, teinistä saakka kun aloin kiinnostua seurustelumielessä pojista.😃
Mikään ei ole tuossa yhtälössä muuttunut kohdallani, vain kokemusten määrä ja tieto. Ja tietysti parisuhdestatus ja olen viimein myös äiti. ♥️
Sikäli eri ikä kausina olen ollut aina yhtä flegmaattinen humputtelun suhteen.Toki en ole myöskään nykyään enää yhtä ehdoton kaiken sen suhteen, mitä olin nuorena.
Olen avarakatseistuneempi ..hyväksyn kaikille oman tapansa elää, enkä ahdistu kuten nuorena ahdistuin kaikenmaailman villityksistä.😃- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Mä olen ajatellut aina noin, kuten kirjoitin yllä. Sinkkuna ja nuorena, teinistä saakka kun aloin kiinnostua seurustelumielessä pojista.😃
Sikäli eri ikä kausina olen ollut aina yhtä flegmaattinen humputtelun suhteen.minua kyllä äkkiä seksi vie ja vie aina saman tytön luokse
Anonyymi kirjoitti:
minua kyllä äkkiä seksi vie ja vie aina saman tytön luokse
Juu, vissiin aika montaa vie. 😄
Kyllä se suhteen alussa vallankin kiinnostaa se toisen kropan räplääminen ja iholla oleilu. Uus ja niin ihmeellinen ihminen ja vartalo.. Vaan ei sitäkään loputtomiin samalla intensiteetillä mennä.😆
Onhan toiset ikänsä enempi seksuaalisesti virittyneempiä kun toiset.
Mä oon saanut iloisen luonteen, löydän syytä iloon helposti. Mutta sillä tavalla "iloluontoisuus" ei ole kumminkaan luonteenpiirteessä..
Yllättävän usein ääneen ja julki naurava nainen, joka juttelee helposti naurussasuin koetaan sillälaillakin iloluontoiseksi...ootko koskaan pannut merkille?- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Kyllä se suhteen alussa vallankin kiinnostaa se toisen kropan räplääminen ja iholla oleilu. Uus ja niin ihmeellinen ihminen ja vartalo.. Vaan ei sitäkään loputtomiin samalla intensiteetillä mennä.😆
Mä oon saanut iloisen luonteen, löydän syytä iloon helposti. Mutta sillä tavalla "iloluontoisuus" ei ole kumminkaan luonteenpiirteessä..
Yllättävän usein ääneen ja julki naurava nainen, joka juttelee helposti naurussasuin koetaan sillälaillakin iloluontoiseksi...ootko koskaan pannut merkille?mutta minkäs sille voi vaikka uutuuden viehätys on loppunut mutta nainen pyllistää ja pakko tarrata hampailla seksyyn peppuun tai se riisuu ja himot vaan hyrrää kun toinen on seksikäs tai toinen juo aamu äreänä aamu kahvia mutta silti on söpö ja pakko pussata äreää niin minkäs sille voi jos toinen saa kikkeliin eloa ja muutenkin viihtyy hänen kanssaan ja sekstaa niin haluaa taas hänen luoksensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen jolla on lapsia ajattelee eri tavalla mitä nuori sinkkunainen. Lapset tuovat jo tarpeen elää rauhallista tasapainoista ja osin tylsääkin, ei niin omaehtoista elämää.
AsianVierestäParempi on laittaa karvaräysä YLÅPÄÄHÄN, ettei ala kohisee.
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Yllättävän usein ääneen ja julki naurava nainen, joka juttelee helposti naurussasuin koetaan sillälaillakin iloluontoiseksi...ootko koskaan pannut merkille?Kerran nussittiin kanavan rannalla siltamerkin alla. Akka vaati ehdottomasti vetäseen mulkun pois ennen laukausta, kun oli unohtanut ottaa pillerin.
Vetäsin sitten ajoissa mulkun pois ja kyllä merkille asti roiskeet tästä panosta ylsi.
- Anonyymi
Miehellä pitää olla jo 5 seksikumppania alle 18 vuotiaana ja 30 vuotiaana ainakin 50. Naiset arvostaa kokemusta. Kokematon mies ei kelpaa naisille.
- Anonyymi
Tärkeää on panna edes yhtä kaunista naista. Ei ole mikään elvistelyn aihe jos on pannut kymmenen tavis rumaa naista.
- Anonyymi
Panen vain kauniita naisia. Miksi hukata tavaraa rumempiin?
- Anonyymi
Jos multa kysyt, niin arvostan miestä, joka uskaltaa jutella myös seksiasioista ja siitä mistä itse tykkää seksissä. Kaikki ei tykkää kaikesta, eikä toista osapuolta voi pakottaa, vaan toinen toisensa huomioon ottamalla saa paljon hyvää aikaiseksi. Se on ikävää, jos mies väittää, ettei seksikkäät alusvaatteet naisella iske ja silti on pystyssä, niin siinä on jokin kummallinen ristiriita, jota ei voi oikein ymmärtää. Ne oli elämäni parhaimmat emätin orkut silti, kun mies oli sopivan paksuna:) Jokaisen on myös hyväksyttävä itsensä kanssa se ikääntymisasia, keho muuttuu eri tavoin ja oman seksikkyyden kokeminen vaihtelee sekä miehellä että naisella ja sitäkään unohtamatta, että miten tunnelmaan suhteessa virittäydytään.
- Anonyymi
kyllä uusi käyttämätön kondomi on paras mutta täällä kaikki sitä ei arvosta vaan tykkäävät enemmän käytetystä kondomista jota joku muu on käyttänyt tai useat muutkin käyttäneet no ainakin on kokenut kondomi mutta itse tykkään käyttää uutta kortsua vaikka onkin kokematon mutta paras se silti on
- Anonyymi
Muista tarkastaa kortsun päivämäärä, ettei ole mennyt vanhaksi. On nekin tainneet olla siellä sun hygieniapussissasi taikka housun taskussasi jo vuosia, kun kaikki naisesi tähän saakka ovat käyttäneet pilsuja tms.
- Anonyymi
On se varmasti ihanaa opettaa neitsyttä korkkaamaan sitten muita jatkossa. Seksi on niin yliarvostettu asia suhteessa, tottahan tuo, että sitä pitää myös olla, mutta kun se muu unohtuu, niin...
- Anonyymi
Mie käytän nyt kolmatta vuotta sultaanin vihreätä kortsua.
Tyhjennän kortsun aina panon jälkeen ja vesipesen sen sisältäkin ilman klooria.
Näin ilmastomuutosta ei kohdallani pääse tapahtuun, kun kierrättää.
- Anonyymi
Mies ei kelpaa, jos ei ole ollut kumppaneita tai niitä on ollut vain vähän. Naiselle se sen sijaan on varsinainen kunnioitusta herättävä paikka, jos ei ole ollut paljoakaan jyystöä. Erityisesti miehelle tämä on kunnia, jos hän on ulkomaalaistaustainen, sillä suomalainen mies on mitätön paska naisten silmissä, varsinkin jos seksikumppaneita on vähän tai ei ollenkaan!
Liian pienimunaiset, köyhät ja tyhmät miehet pitäisi listiä, koska heistä ei ole mihinkään. Pieni muna yhdistettynä rumuuteen on ehkä tehokkain karkote naisille, vaikka mitä kauniita sanoja latelevatkin luonteen yms. merkityksestä. Lisäksi raha on merkittävä tekijä naisille: mitä vanhemmaksi mies elää, sitä tärkeämpää on, että on kykyä tienata paljon rahaa ja kerryttää varallisuutta.
Että näin.- Anonyymi
Kyllä sitä miehestäkin miettii, että mikä ihmeen gigolo hän oikein mahtaa olla, jos sillä on ollut monta naista vai onko muita ongelmia oman itsensä suhteen, jos on monta naista ollut eikä kenenkään kanssa muuta yhteiselämää vietetty.
Itse ottaisin mieluiten neitseellisen naisen..Sekä seksipartneriksi, että parisuhteeseen...Parisuhteeseen ei tietenkään riitä se että on neitsyt, vaan siinä vaaditaan jo aika paljon yhteistäkin.
Mikäli tuo 1-3 kumppania naisella olisi ollut suojaamatonta seksiä, niin se tarkoittaisi minulle sitä, että me emme voi harrastaa suojaamatonta seksiä, joten aikas vaikee lähtökohta pidemmän päälle.
-Siksi neitsyt.- Anonyymi
Eiköhän tuommoset ole molemminpuoliseen luottamukseen kohdistuvia asioita, nuo tautikuviot sun muut. Hiivatulehdus voi olla myös sillä neitsyelläsi vaikkapa antibioottikuurista, ei sitä ilman kortsua senkään kanssa sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuommoset ole molemminpuoliseen luottamukseen kohdistuvia asioita, nuo tautikuviot sun muut. Hiivatulehdus voi olla myös sillä neitsyelläsi vaikkapa antibioottikuurista, ei sitä ilman kortsua senkään kanssa sitten.
Toki voi olla, mutta sellaiset hiivat suosittelisin hoitamaan pois etteivät jää krooniseksi vaivaksi... Se on naisille paljon hankalampi vaiva kuin miehelle...
Miehen peniksessä on aika vähän hiivalle suotuisaa aluetta, kun naisen vagina taasen on sitä kokonaisuudessaan.
Tuntekaa ja tietäkää itsenne ja omat vaivanne ja olkaa rehellisiä partnereillenne..
- Anonyymi
Kyllä se kumppanien määrä petipuuhissa kertoo ihmisen elämän periaatteista jotakin. Hyvin epätodennäköistä, että monen kanssa paneskellut tyytyisi yhteen ollessaan parisuhteessa.
- Anonyymi
Sellainen joka naosen panomies ei kelpaisi mulle.
- Anonyymi
Miehen arvo on suoraan verrannollinen siihen, miten monta naista hän on sänkyyn kaatanut. Nuorena aloitettu seksielämä tuo bonuspisteitä. Seksiä paljon harrastava mies on alfa (prostituoituja ei lasketa), haluttua tavaraa ja täten todistanut kyvykkyytensä.
Naisilla tämä on käänteistä. Mitä enemmän kumppaneita ja mitä nuorempana seksielämä on aloitettu, sitä kelvottomampi ja huonompi nainen on. Tuskin kukaan haluaa jännämiesten käyttämää huora mihinkään vakavempaan?- Anonyymi
Miksi sellaista miestä kutsutaan sitten Suomessa nimellä pukki, etelän mailla nimellä gigolo tai amerikoissa playbyoksi? Aika huonon kuvan mies antaa itsestään. Vaikuttaa sellaiselta pari/seurustelusuhteeseen kykenemättömältä itsetunto-ongelmaiselta tai seksiaddiktiosta kärsivältä pikemminkin. Ei sitä taitoa panemalla hankita:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sellaista miestä kutsutaan sitten Suomessa nimellä pukki, etelän mailla nimellä gigolo tai amerikoissa playbyoksi? Aika huonon kuvan mies antaa itsestään. Vaikuttaa sellaiselta pari/seurustelusuhteeseen kykenemättömältä itsetunto-ongelmaiselta tai seksiaddiktiosta kärsivältä pikemminkin. Ei sitä taitoa panemalla hankita:)
Sori, playboyksi piti kirjoittamani...
- Anonyymi
Miksi monen kanssa hässiminen ihan huvn buoksi vain olisi jokin itsestäänhyve? Ketä sy hyötyttää? Mihin se oletus perustuu että noin kuulusii toimia? Alkuperäistarkoitus on että ensin seurustellaan, vaikka monenkin kanssa, mutta vain suullisesti , ja sitten jos haluaa jatkaa piremmälle, niin mennään kihloihin ja kihlinkien perästä avioliitoon . Vasta sitten, kuin palkaksi kaikesta vaivannäöstä, vovat kaksi kokeematonta rueta harjottamaan ja harjoittelemaankin alastonyhdyntää toistensa avulla
- Anonyymi
minun tyttöystävä oli kokematon kun tavattiin.
- Anonyymi
Ei se kelpaa mihinkään. Ota loppukiri.
Joka ukolla pitää olla vähintään 7 eri naispanoo.
Homopanoja ei noteerata! - Anonyymi
Tärkeää missä mielessä?
- Anonyymi
Tärkeää siinä mielessä, että tuntee olevansa enemmän panomies kuin luuseri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846