että meidän rasistinen puolue ei päässyt hallitukseen
että kiusaamme kaikkia joka paikassa.
Mokaamme itsemme, tiedämme sen, mutta emme voi mitään,
kun pää sekoaa, se sekoaa.
Antakaa anteeksi, ettemme pysty käyttäytymään.
Monia meitä persujen kannattajia ottaa niin päähän
149
88
Vastaukset
- Anonyymi
Me persuilijat ollaan ala-arvoisia, tiedämme sen itsekin.
- Anonyymi
Onko teillä hoitajamitoitus riittävä?
- Anonyymi
Meidän yksinkertaisten ihmisten katkeruus teettää vihapuhetta se kun me ei saada vapaasti vihata muita rotuja.
Sinäkö persu?
Minustahan sinä kuulostat niin äärimmäisen suvaitsevaiselta.- Anonyymi
Mielummin sitä kun äärimmäistä suvaitsemattomuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin sitä kun äärimmäistä suvaitsemattomuutta.
Niin, varokaamme sellaista äärimmäistä suvaitsemattomuutta edes persuja kohtaan.
- Anonyymi
Ilmiselvä provokaatio moccapoikien ystävättäriltä, joka oli perusteettomasti ja syrjivässä mielessä suunnattu maamme parasta ajattelevaa nuorisoamme , ja jo työnsä raskaan raadannan lopettanut kansanosaamme vastaan.
- Anonyymi
Meidän "Mestari" vaati lisää sananvapautta.
Kyl pitäis saada solvata vapaasti muita rotuja ja hädänalaisia.- Anonyymi
- niin ja ampua niitä ens vuonna kesäleirillä.
Tänä vuonna harjoteltiin jo kuvilla.
- Anonyymi
Mehän ollaan vaan "kriittiisiä" maahanmuuttoa kohtaan.
Miten niin solvataan mamuja ? - Anonyymi
En oo kyllä yhtään mamua tavannu mutta on meillä täällä peräkylässäkii oikeus sanoa rasistinen mielipitteemme. Kyllä mekin jottain tiedämme maailmasta.
Naapuri kävi Fuengirolassa. - Anonyymi
Minä olen elämäntapatyötön niinkuin se yks suomalainen kirjailija
enkä aio elättää yhtäkään mamua.- Anonyymi
Se yks suomalainen kirjailija on Ossi Nyman.
Kirja "Röyhkeys".
- Anonyymi
Minulla on kaikki mitä minä tarvitsen, olen eläkkeellä. Minä äänestän persuja.
Ettei mamu vaan vie perunankuortakaan pöydästäni.
Ennemmin annan koiralle. - Anonyymi
Mikä älyllinen lataus! Ja sanojen sinfonia suorastaan pursui aloittajan kynästä!
Voitaisi oikeastaan nauraa kaikki yhdessä!
Aloittajalta jäänyt huomioimatta sellainen pikkuseikka että jopaYlenkin tutkimuksen mukaan PS on tällähetkellä suurin ja suosituin. (joka taas ei sellaista tahtoisi edes julkaista)- Anonyymi
Ei ole jäänyt huomaamatta, eihän persuilijalta sellainen jää huomaamatta ja kyllä mulla on joskus niin huono omatunto persuilijana, kun me ollaan niin rasistisia ja silti meitä äänestää niin moni ;)
Kysy vaikka Hussein Husulta !
Husu sanoi totuuden meistä.
Me tietty kielletään se.
Seuraa päivityksiä.
Meitä persuilijoita on monta tyyppiä.
Me ollaan SUPER ! Eiku PERSU.
- Anonyymi
On persuilijallakin oikeudet. Lisää eläkettä olis saatava noin 500 egee kiitos.
Jos ei tule, se raha on tietysti mennyt mamuille.
Sitäpaitsi autoin afrikklaista jouluna . Ostin vuohen kehitysmaalapselle.
Yhdessä meidän kyläläisten kanssa.
20 senttiä vaan meni per ukkeli.
Meidän kylässä on jalomielisiä ihmisiä.
Aatelkaa, jotkut ei auta ollenkaan.- Anonyymi
Kun on sanottu että apu Afrikassa auttaa parhaiten minä lähetin kortin.
Se tuli ilmaiseksi lehden tilauslahjana.
Kirjoitin:
Hyvä Diktaattori Motubu Seko
Älä viitsi enää kiduttaa kansaasi.
Rupea olemaan ihmisiksi.
Hyvää joulua !
T. Suomen kansan puolesta Kustaa
Vantaa Finland
Odotan nyt sitä lehteä missä kerrotaan
onko mikään muuttunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on sanottu että apu Afrikassa auttaa parhaiten minä lähetin kortin.
Se tuli ilmaiseksi lehden tilauslahjana.
Kirjoitin:
Hyvä Diktaattori Motubu Seko
Älä viitsi enää kiduttaa kansaasi.
Rupea olemaan ihmisiksi.
Hyvää joulua !
T. Suomen kansan puolesta Kustaa
Vantaa Finland
Odotan nyt sitä lehteä missä kerrotaan
onko mikään muuttunut.Hauskin kirjoitus ikinä ja paras ketju.
Kohta on koossa koko karikatyyrin kirjo ns. "persulijoista".
Parhaat naurut pitkästä aikaa.
Lisää kiitos ! - Anonyymi
Tuosta vuohilahjasta menee jo Palomakin kateudesta vihertäväksi, hänkun on nykyisin keskittynyt vain romani-perheen olojen ja tuntojen tulkintaan ja vahvaan puolustukselliseen osaan heitä kohtaan.
Ja on lukenut yhden kirjankin.
Radisti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta vuohilahjasta menee jo Palomakin kateudesta vihertäväksi, hänkun on nykyisin keskittynyt vain romani-perheen olojen ja tuntojen tulkintaan ja vahvaan puolustukselliseen osaan heitä kohtaan.
Ja on lukenut yhden kirjankin.
RadistiEtkö tajua että suurin osa näistä on parodioita teidän persumielisten kommenteista ?
- Anonyymi
Jorgos
2 tuntia sitten
ruotsissa en näe mitään hyvää. En historiassa enkä tulevaisuudessa. ruotsinvallan aikana maamme varallisuus ja luonnonvarat imettiin Tukholmaan. ruotsalaiset linnaherrat ryöstivät maamme ja kantoivat verot Ruotsiin. Suomalaiset sentään kelpasivat sotamiehiksi Ruotsin sotiin. Kulttuuri pakkoruotsalaistettiin. Tulevaisuudessa suomalaiset vielä joutuvat ruotsin sisällissotaan, jos ja kun nykyinen kehitys ruotsissa jatkuu. Pakkoruotsi kaventaa suomalaisten kielipääomaa eikä ole millään perusteinen nykyajan mukaista. Piste. Suomi tulisi paremmin toimeen ilman persu puolueen ylläpitoa, puolue kun ei pysty edes hoitamaan maahanmuuttoa, saatikka muitakaan yhteiskunnan asioita,
Meteliä pitää senkin edestä.- Anonyymi
Jumala ei ole tarkoittanut että tänne tulee erivärisiä ihmisiä.
Onneksi jumala loi persut. Äänestän niitä. Amen. Hallelujaa.- Anonyymi
Ensimmäiset ihmiset olivat kyllä tumma ihoisia, jumalan luomia johon en usko. persuisuus on mielenhäiriötila. siihen auttaa uudelleen kasvatus jos sekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäiset ihmiset olivat kyllä tumma ihoisia, jumalan luomia johon en usko. persuisuus on mielenhäiriötila. siihen auttaa uudelleen kasvatus jos sekään
Varmaankin totta. Luomethan ovat usein tummia, mutta alakoulun uskonnonkirjassa kylläkin paistattelivat Aatami ja Eeva selvästi valkoihoisena?
Tosinkin Eevaa hieman häiritsi se viikunanlehti?
- Anonyymi
Kyllä me persuilijat tiedämme totuuden.
Yksikin epäilyttävästi tumma oli kaupassa SPR:n keräyslippaan kanssa.
Muka nälkäpäiväkeräys. ..
Sanoin sille: En anna senttiäkään sulle. Kumminkin varastat ne rahat.
Lähde kotiis, ihmisroska.- Anonyymi
Me persumieliset kyllä osataan jakaa ihmiset arvokkaisiin ja ihmisroskiin
ja meillä on se oikeus. Ei kellään muulla. Vain me tiedämme kuka on kelvollinen ihminen. Minä ja mestari ja ehkä pari muuta. Ehkä.
- Anonyymi
Meillä persuilla on oikeus haukkua muita suomalaisia kun me
kumminkin pelastetaan Suomi epolalta vai miten se kirjotetaan
se mitä on kampiassa ja kineassa. - Anonyymi
Persu sehän ei ole ihminen, mikä liene kuvatus Hakkaraisen näköinen puoliapina kädellinen kumminkin.
- Anonyymi
Me persut kärsitään kovasti kun ei olla yhtä kauniita kuin hiphopparit ja hipsterit
vai mitä ne on, mut me puolustetaan isänmaata vai mikä se on.
Ja kesäleirejä.
- Anonyymi
Meiän persussuomalaisten motto on 'Oma kansa tulee ensin',
mut kait te nyt tajuutte et se tarkottaa vaan meitä persuja ? - Anonyymi
Moi suvakit ! Jos äänestätte persuja me lakataan solvaamasta teitä.
- Anonyymi
Yleistä, persuja haukkuvaa, hurmoshenkistä vaahtoamista ilman yhtään asiaperustetta.
Rasisteja? Miten se ilmenee? Onko rasismia odottaa tulokkaita kohdeltavan edes kantaväestön tavoin?
Onko rasismia arvostella tulokkaiden ylimielistä ja agressiivista käyttäytymistä?
Onko rasismia todeta rikostilastojen ( edes kaunisteltujen ) osoittavan tulokkaiden yliedustusta suhteutettuna henkilömäärään?
Onko rasismia mainita tosiasia, että tiettyjen tulokasryhmien kotoutuminen on epäonnistunut toisessakin polvessa?
Onko rasismia todeta palveluportaamme avuttomuus tulokkaiden vaatimusten edessä? - Anonyymi
Te edustatte kristillissosiaalista arvokonservatismia.
Mitä se tarkoittaa ?- Anonyymi
Pilailetko mun kanssa ? Mistä mä tietäisin, mä oon ihan harrastelijapersuilija.
Tykkään kiusaa ihmisiä.
Ei mulla ole älliä.
Ehkä se tarkoittaa jotain kun kristillinen lähetysaarnaaja keittää Afrikkalaista padassa ja sitten konservoi sen ?
Kysy mestarilta. En mulla ole mitään tietoa.
- Anonyymi
Pertti ja Eero kirjoittavat persuista vuorotellen riippuen siitä kumpi milläkin hetkellä jakomielistä on dominoivana.
- Anonyymi
Älyttömän hauska ketju.
Ei tosikoille...mutta niin oudosti todentuntuinen...
...ettei nauramatta voi olla... - Anonyymi
Persuilijana en tykkää että Suomesta tuli klopaali.
Vappauta on ihan liikaa.
Meidän terkkarissa oli matuhoitaja ja
lääkäri neuvoi vaihtamaan maidon kauramaitoon.
Sain mikreenin ja makasin pimmeessä koko illan. - Anonyymi
Kaupungissa on matujen ruokapaikkoja.
Outoja ruokia persuilijalle.
Klopaalius on uhka.
Kunnon ruokaa pittää saada.
Jos meirän marketista lopettavat limassa lilluvan
broilerinmyynnin
pittää siirtyä klimppisoppaan. - Anonyymi
Ihan liikaa vappauksia on, persuilijana oon samaa mieltä, itehän aloitit,
maalaisihmisen kliseiseen mieleen tuli heti homot,
kerta itse oon hetero. - Anonyymi
Persuilijana olen sitä mieltä että vappaudet pittää olla vain minulla.
- Anonyymi
"Maahanmuuttokriittisenä" minun ratkaisuni on ollut kehittää asteikko vieraita ihmisiä varten:
Epäilyttävä, epäilyttävämpi, maahanmuuttaja.- Anonyymi
Persuna ihailen sinua, olet tosipersu !
- Anonyymi
Persuilijana on vaikeeta kestää muitten ihmisten vapauden ja valintojen taakkaa.
Kyllä meidän pittää saada ottaa vastuu pois heiltä ja saada päättää heiän puolestaan
mikä on kenenkin oikeus.
Ei ole mittään kokemusta, mutta ihan varma olen että minä tiedän paremmin kuin ulkomaan elävä itte, mikä sille sopii. - Anonyymi
Persuilijana tiedän myös että nykynuoret on ihan kelevottomia.
Kelevottomapaa sakkia on vain ulukomaalaiset nuoret.
Ite on tehny töitä aamusta iltaan ja nykynuoret ei varmana edes tiedä
mikä on aamu. - Anonyymi
Persuilijana tiedän, että vappaus ei sovi kaikille.
Ei siitäkään mittään hyvvää seurannu kellekkään kun naapurin isäntä joi toissavuonna vermuttipullon ja tunsi ittensä hetken vappaaksi. - Anonyymi
Maahanmuuttajana minua säälittää persujen kohtelu jos heiltä kieletään rasismi, on ollut kotoinen kun kuullut keskustelua meikäläisistä, joka sana heidän suustaan lämmittää, hyvää he vain tarkoittavat.
Halla-aho rakastaa rauhaa niin paljon että kieltäytyi armeijasta,, näkyy kasvattaneen parran, tulee mieleen partalapsemme iha samanlaiselta näyttää ja puhe tapa kuin kotimassamme toveri Assadilla, voi sentään kun ihanaa seinästä saa rahaa ilmaisin ja viisi ateriaa päivässä.- Anonyymi
Persut on niiiin hyviä. Voi että me suomalaiset saamme ollaan onnellisia,
kun Jumala meille persut lähetti.
Olisihan se voinut lähettää vaikka atomipommin,
mutta Jumala lähetti persut suuressa armossaan hyvyyttä jakamaan
meille ja maahanmuuttajille.
Mikä armo onkaan meitä kohdannut.
Rotuopin isän lähetti Jumala meille.
Syyrian kansa on saanut kohdata suuren armon al-Assadin suojeluksessa.
Miten hyvä ihminen hänkin on.
Hän voi antaa kansalaisensa olla elossa kidutettuna vuoden
ennenkuin tappaa. Ellei kidutettu ole sitä ennen kuollut nälkään tai haavoihinsa.
Polttotynnyrit ja kidutukset on niin suurta hyvyyttä
ja omien tappaminen on suurinta hyvyyttä.
Voi sitä al-Assadin suurta armollisuutta omaa kansaansa kohtaan.
Ei löydy vertaa kuin muutamasta muusta diktatuurista.
Olen sanaton oikeastaan.
Sanaton hirveyksistä, joita ihmiset joutuvat kokemaan,
kun maailma häviää ympäriltä,
ja sanaton suomalaisesta henkisestä ilmapiiristä.
Rasistit onneksi itse sitä tajuamatta toimivat itseään vastaan
- tälläkin palstalla.
Rasistiset monologit alkavat tuntua yhä vastenmielisemmiltä.
Yhä useampi alkaa vastustaa rasismia.
Toivon hartaasti.
- Anonyymi
Suvakkina tuohon sanoisin: "Elämä olisi tavattoman pitkäveteistä ja tylsää ilman perus-suomalaisten mielisiä palstoilla. Todennäköisesti olisin jo "harakirin" tehnyt ilman päivittäisiä "Joopas,Eipäs" väittelyhetkiä, joissa kovasti koitan puolustaa kaikkea maahanmuuttoa koska huikea "työvoimapula" jos ei nyt aivan päällä ole niin ainakin uhkana esitetään.
Ja onhan ollut niin monen lähi-idästä saapuneen kanssa kivoja ruokailuhetkiäkin, jopa niin hauskoja että henki mennyt..tai afrikan sarven mies lapsenlapsen raiskannut. No, se olikin oikein sille 9vuotiaalle lutkanalulle. Mitäs kulkee kadulla kouluun?
Omalle kohdalleni ei ole sattunut kuin 7 käsilaukun ryöstöä, joita en tietenkään ilmoittanut poliisille, olisihan saattanut käydä niin että Ahmed tai Mohammed olisi joutunut jopa rahat palauttamaan.
Kerran kylläkin tekohampaat halkesivat kun pidin liian tiukasti rahapussista kiinni,harmittaa vieläkin ryöstäjän nyrkkiin tullut ikävä haava. Ja se, etten ymmärtänyt heti toista poskea kääntää. - Anonyymi
Loistavaa parodiaa,
melkein kuin Veikko Huovista olisi lukenut
tai jotain muuta velmuilijaa, kun tätä ketjua on lukenut.
Nämä monta kymmentä persumielistä kommenttia parodiana
ovat harvinaista huumoria tällä totisella palstalla.
Persuilijat ottavat itsensä tosissaan,
joten heitä ei varmaan naurata.
Itselleen nauraminen on lahja, jota kaikilla ei ole.
Jokunen lukija ei ole huomannut parodialuonnetta ja on vastannut tosissaan,
mikä ei ole ihme eikä synti, parodiakommentit ovat niin todentuntuisia,
ettei niitä helposti todellisuudesta erotakaan.
En minäkään ole ihan varma, mikä on parodiaa, mikä on totta,
mutta kommentit saavuttivat tarkoituksensa parissakin mielessä.- Anonyymi
Persuilijoitten itsensä kannattaisi lukea parodiat heistä.
Alkaiskohan raksuttaa ? - Anonyymi
Mitä parodiaa tässä on näkynyt? Vakavasti on asioita puitava, eikä politiikka ole naurun asia.
Persut allekirjoittavat kaiken. He haluavat uusia näkemyksiä, uusia tuulia, omat miehet oikeille paikoille.
On tietysti oikein ja kohtuullista tietää, että Suomeen ei ole tullut ainuttakaan koulutettua, normaalikäytöksistä matua, he ovat kaikki rikollisia, jotka on päästetty jostakin vankilasaarelta pakenemaan.
Tätä ei vain meille kerrota, mutta kuten näistäkin osanotoista huomataan, asia on kyllä tiedossa. Musta tukka ja parta - ja jokainen kirjoittaja tietää. . . .
- Anonyymi
Vasemmistoliiton ja sdp:n kannattajat ovat rasisteja ja perseestä
- Anonyymi
Miehekkäästi sanottu. hauku vähän muitakin
- Anonyymi
urnkkari Pertti on mlukkuen suosiossa koska hän omin käsin tuntee mlukut ja pystyy olemaan silloin nauramatta
- Anonyymi
tätä paskatekstiä on jo aika monella suomi24-palstalla ja siten tänne palstalle sopii hyvin kirjoittelu vasemmistoliiton äänestäjen rasistisuudesta ja olemisesta perseestä jota analysoidaan eri puolilta myös hitlereistä ja natseista
- Anonyymi
kirjoitti persuilija
- Anonyymi
Lahkouskossa on jotain samaa hekin yrittävät kaikin keinoin saada uskoon, eivät ihan noin aktiivisisesti jankuta paskaa.
- Anonyymi
Mitä pahaa Ruotsissa on siellä asuu varmaan yli miljoona tai kaksi suomensukuista,
60-70 muuttaneita yli puoli miljoonaa ja lapset---päälle. Kyllä tunnen monia jotka ovat muuttaneet Suomeen eräät varmaan kuolleet.
Ruotsia on turha opettaa rasistisessa Suomessa siinä olette oikeassa!! Kansa yleensä aap tasolla oli lukenut tai ei. - Anonyymi
Ensiviikolla sitten Turussa marssitaan isänmaallisesti natsiliput liehuen, kuola valuen kuunnellaan kiihoittavia puheita he toivottovasti poliisit pamputtavat teidät sinisiksi he he hee.
- Anonyymi
Just niin. Omia lääkkeitään kun maistaisivat ehkä oppisivat jotain.
- Anonyymi
Tellu vainoaa Pertikkiä todella ala-arvoisilla kommenteilla.
Hoksasin.- Anonyymi
Sää mitään hoksaa. Ei se ollu Tellu, vaan mä.
Radisti, jota usein Telluksi luullaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mitään hoksaa. Ei se ollu Tellu, vaan mä.
Radisti, jota usein Telluksi luullaan.Telluko itte ton kirjoitti.
Ihan sama.
Kas kun ei halla-ahonäänestäjä44.
Persu mikä persu.
- Anonyymi
Elämässä on aina joku jota haukutaan ja jolle irvistellään, niin yhteisöissä kuin yksityisissä henkilöissä. Jaa miksi, ehkä on helppo ottaa jokin ulkopuolinen hampaisiin näin saadaan jotakin tärkeää piiloon. Lisäksi Joku Muu saattaa olla Jollekin Muulle hyvinkin katkera jostakin, jota ei ole saanut itse kokea, eipä siinä sen kummempaa. Yritetään kuitenkin suvaita toisiamme tässäkin iässä, ollaan sitten sitä tai tätä tai tota.
- Anonyymi
Luulisi että julkisilla koko Suomen palstoilla haluaisi olla aika neutraali,
ei ainakaan paljastaa karmeimpia piirteitään eikä paljoakaan yksityisyyttään. - Anonyymi
Teille on siis "normaalia", että haukutaan ja irvistellään ihmisille ?
Ikävä yhteisö teillä. Älkää yleistäkö älkääkä tuoko tapaanne tänne.
Useimmissa muissa ja omassa yhteisössäni ei haukuta eikä irvistellä ihmisille,
ei olla pahansuopia eikä nähdä kaikkea pahimman kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teille on siis "normaalia", että haukutaan ja irvistellään ihmisille ?
Ikävä yhteisö teillä. Älkää yleistäkö älkääkä tuoko tapaanne tänne.
Useimmissa muissa ja omassa yhteisössäni ei haukuta eikä irvistellä ihmisille,
ei olla pahansuopia eikä nähdä kaikkea pahimman kautta.Sehän on totuus, erityisesti "täällä". Elämässäni väistän nämä tilanteet havaitessani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi että julkisilla koko Suomen palstoilla haluaisi olla aika neutraali,
ei ainakaan paljastaa karmeimpia piirteitään eikä paljoakaan yksityisyyttään.Täysin samaa mieltä. Totuus on toinen.
- Anonyymi
Apina suomi on aina apina tänään ja historiassa.
- Anonyymi
Huomenta!
vastaus:
Senkin persu! - Anonyymi
Perespuolueiden sdp ja vasliitto äänestäkunta on läpeensä rasisteja
- Anonyymi
ninpä tätä paskatekstiä on jo aika monella suomi24-palstalla ja siten tänne palstalle sopii hyvin kirjoittelu vasemmistoliiton äänestäjen rasistisuudesta ja olemisesta perseestä jota analysoidaan eri puolilta myös hitlereistä ja natseista
- Anonyymi
Ruotsi on ajautunut sisällisodan kaltaiseen olotilaan, missä muslimit terrorisovivat alkupeärisväestöä kaikkialla. Ruotsin naisväestö on jo ajettu koteihinsa lukkojen taa, eivätkä he uskalla raiskaavien muslimien pelossa liikkua missään. Muslimilapsista on tehty islamilaisen armeijan osastoja jotka kivittävät ja pahoinpitelevät ruotsalasiväestöä. Aivokääpiösuvakit vallassa haluavat sallia myös tämän.
Ja tämä otetaan sitten malliksi Suomessakin, koska aivokääpiösuvakkeja liikaa päättävisssä elimissä. - Anonyymi
Ei vain vasliitto vaan viherpunikit ovat perseestä, josta niiden äänestäjät ovat löytäneet rasisminsa
Muistutan jälleen kerran palstalaisia Mauno Koiviston neuvosta: "Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan!"
Se on erittäin hyvä neuvo, jota olen itsekin seurannut vuosikymmenet.Osittain traaginen,osittain surkuhupainen, osittain loistava parodia.
- Anonyymi
Parodiat on niinkuin persumielisten kommentitkin. Surkuhupaisia ja joskus räjäyttävät suorastaan naurun älyttömimmillä pohjanoteerauksillaan,
joita tässäkin ketjussa - siis parodiana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parodiat on niinkuin persumielisten kommentitkin. Surkuhupaisia ja joskus räjäyttävät suorastaan naurun älyttömimmillä pohjanoteerauksillaan,
joita tässäkin ketjussa - siis parodiana.Tämä on pitkään aikaan paras ketju täällä koska siinä kerrotaan asiat suoraan
hevosen perseestä sdp:n kotipuolesta takapäästä
- Anonyymi
Tämä on pitkään aikaan paras ketju täällä koska siinä kerrotaan asiat suoraan
hevosen perseestä sdp:n kotipuolesta takapäästä - Anonyymi
No nythän saivat myös suvaitsevat purkaa sydäntään maahanmuutosta sillä "parodian" varjolla, joka ihan hyvä asia lienee.
Saattoipa monelta sydänalasta kivistävä todellisuuden tietoisuus helpottaa?
Operateur radio- Anonyymi
Suvaitsevaisella maahanmuutto ei kivistä sydänalasta, jos sitä tarkoitit ?
Suvaitsevainen on realisti.
Se hyvä tossa parodiaketjussa oli, että persuilijoitten kommentit alkoivat tuntua
entistä naurettavammilta. Ei mitenkään pysty suhtautumaan niihin nauramatta.
Niitten tyyli on niin alatyyliä.
Voisi kirjoittaa asiallisesti asiapohjaltakin, jos on sanottavaa. - Anonyymi
Joo, eihän sitä voi julkisesti tunnustaa olevansa pohjimmiltaan samaa mieltä kuin paljon parjatut persut vaikka sydänalasta kivistäisikin!
Siinähän menisi "hyvän ja viisaan ja kaikensuvaitsevan" ihmisen maine kertakaikkiaan ja saattaisipa joku joskus saada selville tuon "petoksen"
Siitä huolimatta mistähän johtunee tämänhetken galluppien kertoma PS suurin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, eihän sitä voi julkisesti tunnustaa olevansa pohjimmiltaan samaa mieltä kuin paljon parjatut persut vaikka sydänalasta kivistäisikin!
Siinähän menisi "hyvän ja viisaan ja kaikensuvaitsevan" ihmisen maine kertakaikkiaan ja saattaisipa joku joskus saada selville tuon "petoksen"
Siitä huolimatta mistähän johtunee tämänhetken galluppien kertoma PS suurin?Mistä gallupit kertoo ?
Tyhmyys lisääntyy. - Anonyymi
Tietoisuus lisääntyy. Suhteellisen helppoa, eipä oikeastaan tarvitse kuin selvitellä naapurimaamme Ruotsin nyky-oloja, alkaakin jo käsittämään mikä siellä oikein mättää? Tietääkseni Ruotsi ei "kärsi Persuista" kuten meillä osa siitä tyhmemmästä kansanosasta, vaan ihan vaan kolmansista maista tulleiden valtaisasta määrästä jossa sitä rikollista ainesta onkin jo sulateltavaksi?
Niinkin suuri toimija kuten Volvo uhkaa siirtää toimintansa pois Ruotsista koska olot liian epävakaat/turvattomat etteivät saa palkattua sitä aivojansa käyttävää ulkomaalaista suunnittelu yms. töihin. Jatkuvat ammuskelut ja pommiräjähdykset joitsta syyllisiksi ei tarvitse epä'illä kantaruotsalaisia.
Tämä malli haussa meilläkin ja aivokääpiöiden (lue suvakkien) toimesta hyväksyttyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoisuus lisääntyy. Suhteellisen helppoa, eipä oikeastaan tarvitse kuin selvitellä naapurimaamme Ruotsin nyky-oloja, alkaakin jo käsittämään mikä siellä oikein mättää? Tietääkseni Ruotsi ei "kärsi Persuista" kuten meillä osa siitä tyhmemmästä kansanosasta, vaan ihan vaan kolmansista maista tulleiden valtaisasta määrästä jossa sitä rikollista ainesta onkin jo sulateltavaksi?
Niinkin suuri toimija kuten Volvo uhkaa siirtää toimintansa pois Ruotsista koska olot liian epävakaat/turvattomat etteivät saa palkattua sitä aivojansa käyttävää ulkomaalaista suunnittelu yms. töihin. Jatkuvat ammuskelut ja pommiräjähdykset joitsta syyllisiksi ei tarvitse epä'illä kantaruotsalaisia.
Tämä malli haussa meilläkin ja aivokääpiöiden (lue suvakkien) toimesta hyväksyttyä.Buaaahhahhahahaaa !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaaahhahhahahaaa !!!
Noni! Olemme nyt tavoittaneet todellisen suvakin älyn tason vastauksessasi.
Elämä varmaankin helppoa noin vähillä yleistiedoilla varustetulla mielellä.
Kuhan on maitoo ja pullaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noni! Olemme nyt tavoittaneet todellisen suvakin älyn tason vastauksessasi.
Elämä varmaankin helppoa noin vähillä yleistiedoilla varustetulla mielellä.
Kuhan on maitoo ja pullaa..BuuuuaaahhhahahhaaaBuuaaahhBuaahaaahhhahahhh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BuuuuaaahhhahahhaaaBuuaaahhBuaahaaahhhahahhh.
Kommentista tulee mieleen vanhat mustavalkoiset Tarzan-filmit ja Cheetah-apinan ääntelyt.
Hienoja filmejä joissa Weissmuller pääosassa, mustia kantajia tipahteli kuolemaansa ja kiljuivat: "Bwana,bwana"
Ei aiheuttanut kuin otsanrypistyksen.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ON suomen suurin puolue,
kanatus ON edelleen kasvussa,
suomalaiset on OIVLTANEET suomen on pidettävä OMIA puoliaan paremmin,
suomalaisten SILLMILLE hyppii muutamat mustat maahan muuttajat,
sitten luulevat ettei heidän loukaavia lausuntojaan noteerata ollenkaan rasistisiski, se on harhaluulo,
on käyny ilmi, kaikkein pahimpia rasisteja on maahan muutajat ITSE,
nitten maahanmuutajien mielestä suomalinen EI saa sanoa mielipidettään, jos sanoo niin heti nämä maahan muuttajat leimaa suomalaisen rasistiksi, vaikka leivän ja rahaa saavat suomalaiselta, siinä on kiitos suomen hyväntahtoisuudesta,
röyhkeästi käyttävät suomen hyväntahtosutta hyväkseen,
ja kiitokseksi haukuvat suomalaiset rasisteiksi,
outo on maahanmuutajien käytös,
niitten kannatisi katsoa peiliin,
siellä se pahin rasisti on,
törkeää käytöstä,- Anonyymi
Maahanmuuttaja ei voi sanoa yhtään mitään.
Sen on oltava hiljaa ja nöyrä
suomalaisten rasistien edessä
jotka saa niitä ihan vapaasti solvata.
Teiltä persumielisiltä on järjen valo sammunut.
Sen todistaa jok'ikinen teistä kirjoituksellansa. - Anonyymi
Raiskaajien maahantuojia ja -kutsujia eli harhaisia kärkipoliitikkoja ei saada täältä pois joten
ainoa mikä saadaan on tuotu matu - Anonyymi
Röyhkeät hyppivät silmille ja päälle mutta niitä ei karkoiteta päältä eikä täältä https://www.suomenuutiset.fi/tavio-ulkomaalaisten-raiskausaalto-pysaytettava/ Raiskaajiaei yleensä karkoteta Mies on ollut aiemminkin syytettynä lapseen kohdistuneesta törkeästäraiskauksesta ja hänellä on taustallaan 1 vuoden ja 6 kuukauden ehdollinen tuomio lapsenseksuaalisesta hyväksikäytöstä
- Anonyymi
Rinne vaikeuksia anarkistihallituksensa kanssa
Jos vaalit olisivat olleet viikkoa myöhemmin tai siirtyneet edes viikonlopun yli, hän ei olisi pääministeri
https://www.suomenuutiset.fi/tynkkynen-suorapuheinen-mediapoliitikko-keskeisena-tavoitteena-maahanmuuttopolitiikan-kiristaminen-kansalaiset-eivat-enaa-halua-kuulla-itsestaanselvyyksia-latteuksia/
– Antti Rinne ei voi enää hallituksessa esimerkiksi puolustaa isis-vaimojen tuomista Suomeen, koska hänkin ymmärtää että samalla sdp:n kannatus ja samalla hallituksen uskottavuus heikkenee. Moni on sanonut, että oppositiosta ei voi vaikuttaa, mutta olen eri mieltä: näkeehän sen jo kannatusmittauksista. Perussuomalaiset on tällä hetkellä ainoa yli 20 prosentin puolue. Kun muiden puolueiden kannatus putoaa tarpeeksi alas, niin siinä vaiheessa niiden on pakko alkaa reagoimaan perussuomalaisten esityksiin, Tynkkynen uskoo.- Anonyymi
Tarkoitatko Tynkkystä joka on homo ja on avoliitossa homoafrikklaisen kanssa ?
- Anonyymi
Tyhmä, tyhmempi, persuilija.
- Anonyymi
Sebastian Tynkkynen on seuraava PS-europarlamentaarikko, Hakkarainen pohjustaa hänelle paikan
Tynkkynen eilen:
"Tavoitteenani on muuttaa politiikkaa niin, että kukaan ei pääse eduskuntaan enää mitäänsanomattomilla mainossloganeilla, vaan asioista puhumalla, jotta kansalaiset todella tietävät, ketä ovat äänestämässä sisään eduskuntaan"- Anonyymi
Yks persu-Tynkkynenkö luulee tuon saavansa läpi ?
Tynkkysellä ei ole poliittista eikä muutakaan uskottavuutta. Anonyymi kirjoitti:
Yks persu-Tynkkynenkö luulee tuon saavansa läpi ?
Tynkkysellä ei ole poliittista eikä muutakaan uskottavuutta.Tynkkynen yrittää. Tynkkynen on innostunut. Hän oppii uutta koko ajan. Hän ei jää seinäruusuksi persujen lukaaliin, vaan pitää kyllä puolensa.
En ole kovin innostunut hänen näkemyksistään, mutta kunnioitan hänen omistautumistaan. Hän varmasti vetää samanhenkisiä mukaansa.
Politiikka ei uudistu, jollei väki vaihdu ja innostus kasva.- Anonyymi
Makriina2 kirjoitti:
Tynkkynen yrittää. Tynkkynen on innostunut. Hän oppii uutta koko ajan. Hän ei jää seinäruusuksi persujen lukaaliin, vaan pitää kyllä puolensa.
En ole kovin innostunut hänen näkemyksistään, mutta kunnioitan hänen omistautumistaan. Hän varmasti vetää samanhenkisiä mukaansa.
Politiikka ei uudistu, jollei väki vaihdu ja innostus kasva.Muitten puoluietten kannattajien innostus saisi kasvaa. Persujen "innostus" häiritsee yhteiskuntarauhaa.
Aamusta iltaan ja illasta aamuun mamumölötystään huutavat joka puolella.
Eikö niillä ole mitään elämää ?
Normaali-ihminen ei juuri ajattelekaan maahanmuuttoa kuin sillon kun uutisissa aiheesta on. Meillä niiinkuin muissa maissa viranomaiset hoitavat maahanmuuttajien asiat.
Ei tarvitse hemmetinmoista älämölöä pitää päällä koko ajan kuin jotkut barbaarit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muitten puoluietten kannattajien innostus saisi kasvaa. Persujen "innostus" häiritsee yhteiskuntarauhaa.
Aamusta iltaan ja illasta aamuun mamumölötystään huutavat joka puolella.
Eikö niillä ole mitään elämää ?
Normaali-ihminen ei juuri ajattelekaan maahanmuuttoa kuin sillon kun uutisissa aiheesta on. Meillä niiinkuin muissa maissa viranomaiset hoitavat maahanmuuttajien asiat.
Ei tarvitse hemmetinmoista älämölöä pitää päällä koko ajan kuin jotkut barbaarit.Viha ja kateus on persujen voimanlähde ja motiivi maahanmuutovastaiseen älämölöön.
- Anonyymi
Nyt yrität taas vaaristellä, yrität kääntää omat vihan ja kateuden tunteesi toisiin.
Olet ilmeisesti säälittävän sairas ihminen, haukut ja keksit pilkkanimiä alituisesti suomalaiselle puolueelle,
jolla on suurin määrä kannattajia Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt yrität taas vaaristellä, yrität kääntää omat vihan ja kateuden tunteesi toisiin.
Olet ilmeisesti säälittävän sairas ihminen, haukut ja keksit pilkkanimiä alituisesti suomalaiselle puolueelle,
jolla on suurin määrä kannattajia Suomessa.Kyllä hulluja Suomesta löytyy äänestämmään toisia hulluja.
Se on parviälyttömyyttä tai parvi hulluutta.
- Anonyymi
Sepastia Tynkkynen on älykkö-politikko, fiksu nuori,,,
hän on kehityskepoinen,
tajuaa hyvin mikä on suomen etu
ja pitää varmasti suomen puolia poittisella agentallaan,- Anonyymi
Älykkö ???
Älykön vastakohta se on.
Niinkuin kaikki persut
ja niitten äänestäjät varsinkin.
- Anonyymi
Tynkkynen on nousevat tähti löi koritit pöytään Oulussa
9000 ääntä
Saman äänestysalueen Sipilä matujenkutsuja on laskeva, Sipilä sai kyllä 16 000 ääntä mutta äänimäärä lähes puolittui
Tynkkynen husuilusta: "Jos kyseessä on ihmisryhmä, joka uskoo kansallisvaltioihin, sitä poliittista vakaumusta saa pilkata. Mutta jos kyseessä olisi ihmisryhmä, joka uskoo maailmanlaajuiseen kalifaattiin, jonka alle kaikki alistetaan, pilkkaaja tuomittaisiin" - Anonyymi
Te raukat persuilijat olette vanginneet itsenne
kateuden, vihan, tuskan ja kärsimyksen kehään loppuiäksenne.
Koskaan ei tule aikaa jolloin Suomessa ei olisi pakolaisia tai muunmaalaisia.
Meille, jotka emme vihaa ketään, elämä on henkisesti vapaata ja nautittavaa.- Anonyymi
Minkä laitoksen netissä olet ?
- Anonyymi
Sebastian Tynkkynen, tulevaisuuden PS-meppi kertoo eduskunnasta tänään:
"Viikko sitten nuori tyttö tuli juttelemaan. Kertoi, että hänen siskonsa oli yksi marraskuun uhreista (Oulun seksuaalirikosvyyhti). Kiitti valtuustossa pitämistäni puheista ja pyysi, että tekisin kaikkeni, että tämä hulluus loppuu. Siitä lähtien olen miettinyt yhtä asiaa"
MIKÄ TÄMÄ ASIA ON? - Anonyymi
Kansanedustaja Sebastian Tynkkynen kertoo tänään, mikä kysymys häntä tässä askarruttaa "Miten me saamme pysäytettyä vihervasemmistolaisen maahanmuutto-narratiivin ihan oikeasti? Kaikki näkevät rikostilastoista, mitä humanitäärinen maahanmuutto aiheuttaa. Kun ei nätisti, niin pitääkö sitten kovasti? Jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi alkaa koventamaan retoriikkaa?"
- Anonyymi
Mitä se kertoo palstoilla pesivistä kiihkomielisistä viherpunikeista, että Persuista pitää väkertää vihamielisiä mielikuvia keksityillä, valehdelluilla ja vääristellyillä jorinoilla? Noloa. Olisikin joskus jotain rehellistä ja asiallista, mutta eihä n äärimieliset kykene siihen.
Viherpunikit on kuin ISIS, ja kaikkihan tietää miten ISIS:lle kävi.- Anonyymi
On myös huomattava, että poliittisten intohimojen lisäksi (isäni äänesti x meidän suku aina x jne.) nämä 7-kymppiset ovat osin alistettuja YYA-kauden valheita nielemään joutuneita, joiden on tietenkin vaikea tunnustaa
tulleensa taas huijatuiksi EU-eliitin taholta, siksi ne jankuttavat kaiken laista eliitin tarjoamaa hölmöä narratiivia työperäisestä maahanmuutosta ja humanitaarisella maahanmuutolla auttamisesta eli ampuvat suoraan omaan jalkaansa kun häpeä on kova kun eliitti härskisti petti (kaikki tietävät miten digihuijatut käyttäytyvät, vaikea tunnustaa tulleensa huijatuksi) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös huomattava, että poliittisten intohimojen lisäksi (isäni äänesti x meidän suku aina x jne.) nämä 7-kymppiset ovat osin alistettuja YYA-kauden valheita nielemään joutuneita, joiden on tietenkin vaikea tunnustaa
tulleensa taas huijatuiksi EU-eliitin taholta, siksi ne jankuttavat kaiken laista eliitin tarjoamaa hölmöä narratiivia työperäisestä maahanmuutosta ja humanitaarisella maahanmuutolla auttamisesta eli ampuvat suoraan omaan jalkaansa kun häpeä on kova kun eliitti härskisti petti (kaikki tietävät miten digihuijatut käyttäytyvät, vaikea tunnustaa tulleensa huijatuksi)Persujen huijaamat on naurettavia itsensäpettäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen huijaamat on naurettavia itsensäpettäjiä.
EU:n ja valtamedian huijaamat suvakit ne vasta itsepetosta harrastavatkin.
- Anonyymi
Mistä tiedät mitä Perussuomalaiset itse ajattelevat. Perussuomalaiset ovat ajattelevia ja osaavia ihmisiä, joiden kannanotoissa kuuluu järjen ääni.
Kuunnelkaapa vaikka itse Halla-ahoa!
Kun aikaa kuuluu, tosiasiat huomataan ja ”jottan tarttis tehrä”. Silloin on käännyttävä perussuomalaisten puoleen- Anonyymi
Persut voi painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
Niitten ja kannattajiensa iänikuista kitinää ja vikinää
ei jaksa. Mitä sillä älyttömällä porukalla on tekemistä
politiikan kartalla ? Se on ääriradikalistista touhua vailla mieltä.
Suomessa ei asiaa löydy, jota persut voisi auttaa.
Jos persujen puoleen käännytään, niin kysymys olisi varmaan:
Voisitteko pitää turpanne kiinni ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut voi painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
Niitten ja kannattajiensa iänikuista kitinää ja vikinää
ei jaksa. Mitä sillä älyttömällä porukalla on tekemistä
politiikan kartalla ? Se on ääriradikalistista touhua vailla mieltä.
Suomessa ei asiaa löydy, jota persut voisi auttaa.
Jos persujen puoleen käännytään, niin kysymys olisi varmaan:
Voisitteko pitää turpanne kiinni ?Huomaatko
sinä ITSE olet radikalisoitunu erittäin vaarallainen henkilö suomessa vapaana, jos vielä saat olla vapanaana,
toivottavasti suojelupoliisi on jo sinut vanginnu raivokohtaustesi takia vaarallisena henkilönä,
sinä itse levität VIHA-PUHEITA
levittävä tälläki palstalla
juuri tämäki edellinen komentisiki on pelkkää RAIVOA ja VIHA-PUHETTA
täynnä,
poliisin on syytä kiinostua sinun erittäin LOUKKAVISTA
röyhkeän valheellisista,
hyökkäävän vaarallisesta kätöksestäsi näillä palstoilla,
LOUKKAAT erittäin pahoin kantasuomalaisia KOKO suomen kansaa
hyväntahtoisa ihmisiä jotka ovat sinua auttaneet,
POLIISILLE
tutki henkilön taustat,
onko vaarallinen henkilö vappaana
vaarantaako henkilö suomen kansalaisten turvallisuuden,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko
sinä ITSE olet radikalisoitunu erittäin vaarallainen henkilö suomessa vapaana, jos vielä saat olla vapanaana,
toivottavasti suojelupoliisi on jo sinut vanginnu raivokohtaustesi takia vaarallisena henkilönä,
sinä itse levität VIHA-PUHEITA
levittävä tälläki palstalla
juuri tämäki edellinen komentisiki on pelkkää RAIVOA ja VIHA-PUHETTA
täynnä,
poliisin on syytä kiinostua sinun erittäin LOUKKAVISTA
röyhkeän valheellisista,
hyökkäävän vaarallisesta kätöksestäsi näillä palstoilla,
LOUKKAAT erittäin pahoin kantasuomalaisia KOKO suomen kansaa
hyväntahtoisa ihmisiä jotka ovat sinua auttaneet,
POLIISILLE
tutki henkilön taustat,
onko vaarallinen henkilö vappaana
vaarantaako henkilö suomen kansalaisten turvallisuuden,,,Sinä edustat persujen äänenkannattajaa. Olet malliesimerkki persuista ja niitten tasosta.
Kun lukee tekstiäsi luuletko että kukaan haluaa äänestää samaa puoluetta kuin sinä ?
- Anonyymi
Halla-ahon Jussi on järkevä, .... he has got a brain!
"Perussuomalaiset ovat ajattelevia ja osaavia ihmisiä, joiden kannanotoissa kuuluu järjen ääni.
Kuunnelkaapa vaikka itse Halla-ahoa!
Kun aikaa kuuluu, tosiasiat huomataan ja ”jottan tarttis tehrä”. Silloin on käännyttävä perussuomalaisten puoleen."
Savolaisena käytän savolaista superlatiivia: "EI PAHA!"
.................................................................................................................... - Anonyymi
Muutaman maahanmuuttajan takia maksetaan persuporukalle korkeaa palkkaa eduskunnassa istumisesta tyhjän panttina ja monta miljoona puoluetukea.
Mitä rahanhaaskausta !
Porukka joka harjoittlee kesäleirillä muitten poliitikkojen päinnaamaa ampumista.
Sairasta. Pelleporukkaa.- Anonyymi
Sinun haukkumisesiko tai toisen puolueen demonisoiminenko olisi muka parempaa kuin Persussuomalaisten järjellinen asioiden hoito.
- Anonyymi
tämä " muutaman maahanmuuttajan "
kirjoittaja on palstan RÄÄVÄSUU,
LOUKKAA SUOMEN KANSAA
jatkuvasti valheillaan ja rumilla mollaus jutuillaan,
ON syytä otaa kiinni
ja pistää polisin tarkempaan puhutteluun,
onko tradikalisoitunu kansallemme vaarallinen henkilö,
hänet pitää paluttaa sinne missä hänen syntyperänsä asustaa,
hän näillä komenteillaan EI ole suomalaiseksi kelpuutettava henkilö, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LOUKKAA SUOMEN KANSAA
ON syytä otaa kiinni
hän näillä komenteillaan EI ole suomalaiseksi kelpuutettava henkilö,Te olette niin pellejä ettei teitä kukaan pysty vakavasti ottamaan
paitsi te itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun haukkumisesiko tai toisen puolueen demonisoiminenko olisi muka parempaa kuin Persussuomalaisten järjellinen asioiden hoito.
Perussuomalainen ja järki ei mahdu samaan lauseeseen.
- Anonyymi
Jokainen tällainen persun kirjoitus kertoo persujen tasosta.
Kiitos sinullekin valaisusta !
Teidän lössiin ei halua kuulua - Anonyymi
Täyttä asiaa on tuossa 12.46 kirjutetussa , toisin kuin PSn haukkujilla jotka valehtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä asiaa on tuossa 12.46 kirjutetussa , toisin kuin PSn haukkujilla jotka valehtelee.
Täyttä persusekoilua se on. Ei siinä m i t ä ä n a s i a a ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tällainen persun kirjoitus kertoo persujen tasosta.
Kiitos sinullekin valaisusta !
Teidän lössiin ei halua kuuluaNO mihin LÖSSIIN tommonen rasisiti ja vihanpuhuja sitten kuuluu
kerrohan MIHIN LÖSSIIN SINÄ KUULUT,
rdikalisoituneihin raivopisiin sekopäihin,
jotka ei tiedä edes omaa etuaan,
kun et suomen suurimpaan puolueeseen,
joka pitää oikeesti suomalaisten puolia,
sinunki puolia,
vaikka rumasti haukut ja valehtelet kaikenlaista perättöntä soopaa hyväntahtoisista sinunki auttajista,
- Anonyymi
Persut, lukekaa aloitus !
- Anonyymi
Lue itte mimmosia ne sun maahanmuuttaja -idolisi ovat: https://yle.fi/uutiset/3-10917709
Samaa uskontoaan harrastavat menivätpä minne tahansa. - Anonyymi
""Marokkolainen opettaja pillastui, kun hän näki videon vapaaehtoistyöläisistä. (siirryt toiseen palveluun) Mies arvosteli sosiaalisessa mediassa naisten vaatetusta, koska he käyttivät shortseja. Opettaja kirjoitti, että naiset pitää mestata epäkunnioittavan pukeutumisensa takia.
Uhkaus oli vakava, koska viime vuonna kolme marokkolaista islamistia mestasi kaksi pohjoismaalaista naista, jotka olivat patikoimassa Atlas-vuorilla Marokossa. "" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
""Marokkolainen opettaja pillastui, kun hän näki videon vapaaehtoistyöläisistä. (siirryt toiseen palveluun) Mies arvosteli sosiaalisessa mediassa naisten vaatetusta, koska he käyttivät shortseja. Opettaja kirjoitti, että naiset pitää mestata epäkunnioittavan pukeutumisensa takia.
Uhkaus oli vakava, koska viime vuonna kolme marokkolaista islamistia mestasi kaksi pohjoismaalaista naista, jotka olivat patikoimassa Atlas-vuorilla Marokossa. ""Idiootit meni kaivaa verta nenästään tietäen mitkä ovat maan tavat.
Barbaariset. Siis miksi tieten tahtoen piti mennä tapattamaan itsensä ? Anonyymi kirjoitti:
Uhkaus oli vakava, koska viime vuonna kolme marokkolaista islamistia mestasi kaksi pohjoismaalaista naista, jotka olivat patikoimassa Atlas-vuorilla Marokossa. ""Eri maissa on eri käytännöt. Täälläkin kehotetaan elämään maassa maan tavalla.
Juuri näin pienistä asioista ne konfliktit syntyvät.
Ei olisi ollut konstikaan kysyä ennen mukaan lähtöä, millaiset tavat sillä alueella on. Muidenkin työn tekijöiden olisi pitänyt varottaa liian kevyestä vaatetuksesta. Kuumaa hommahan tien teko helteellä on.
Entäpä, jos uskonto kieltää arvoisaa opettajaa uskonveljineen käyttämästä tietä, koska sitä oli tekemässä vajaasti puettu länsimainen nainen! Useampikin. Jospa tie ei kelpaakaan!
Länsimaalainen pitää paikallisen suuttumusta epäkohteliaana ja vääryytenä, koska oli kysymys vapaehtoisesta auttamistyöstä. Saattaa olla, että' heillä on työhön jopa uskonnollinen vakaumus pontimena.
Ei sama kuin paikallisilla.
Marokossa on patavanhoillisia asukkeja, kuten tuosta uutisestakin näkee, ja kaupungeissa palvellaan mukisematta turisteja, ovat he sitten millaisissa asuissa tahansa.- Anonyymi
Makriina2 kirjoitti:
Eri maissa on eri käytännöt. Täälläkin kehotetaan elämään maassa maan tavalla.
Juuri näin pienistä asioista ne konfliktit syntyvät.
Ei olisi ollut konstikaan kysyä ennen mukaan lähtöä, millaiset tavat sillä alueella on. Muidenkin työn tekijöiden olisi pitänyt varottaa liian kevyestä vaatetuksesta. Kuumaa hommahan tien teko helteellä on.
Entäpä, jos uskonto kieltää arvoisaa opettajaa uskonveljineen käyttämästä tietä, koska sitä oli tekemässä vajaasti puettu länsimainen nainen! Useampikin. Jospa tie ei kelpaakaan!
Länsimaalainen pitää paikallisen suuttumusta epäkohteliaana ja vääryytenä, koska oli kysymys vapaehtoisesta auttamistyöstä. Saattaa olla, että' heillä on työhön jopa uskonnollinen vakaumus pontimena.
Ei sama kuin paikallisilla.
Marokossa on patavanhoillisia asukkeja, kuten tuosta uutisestakin näkee, ja kaupungeissa palvellaan mukisematta turisteja, ovat he sitten millaisissa asuissa tahansa.Näitä patavanhoillisia sitten Suomessa pokkuroidaan, saavat pitää kaapunsa ja naamat peitettynä. Mikä ihmeen hinku on ymmärtää ja puolustella tuommoista hirmuvaltaa ? Siinä oli mestausuhkat tytöille, ei vaan jotain paheksumista. Marokossa on jo muutama turistinainen menettänyt henkensä ja mistäs oli kotoisin se Turun terroristi ? Kyselemättä otetaan tuollaisista maista pakolaisia ja rasistiksi haukutaan, jos kyseenalaistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Näitä patavanhoillisia sitten Suomessa pokkuroidaan, saavat pitää kaapunsa ja naamat peitettynä. Mikä ihmeen hinku on ymmärtää ja puolustella tuommoista hirmuvaltaa ? Siinä oli mestausuhkat tytöille, ei vaan jotain paheksumista. Marokossa on jo muutama turistinainen menettänyt henkensä ja mistäs oli kotoisin se Turun terroristi ? Kyselemättä otetaan tuollaisista maista pakolaisia ja rasistiksi haukutaan, jos kyseenalaistaa.
Siinäpä se, että kaikkialla on vaikeaa elää "maassa maan tavalla".
Suomessa sentään ei mestauskirves heilahda, mutta sanan säilää kyllä viuhautetaan.- Anonyymi
Makriina2 kirjoitti:
Siinäpä se, että kaikkialla on vaikeaa elää "maassa maan tavalla".
Suomessa sentään ei mestauskirves heilahda, mutta sanan säilää kyllä viuhautetaan.Jos en nyt väärin muista kyllä murhaaaminen onnistuu Suomen kamarallakin.
Turku, Pori, Tampere ja niin moni muukin paikkakunta.
Tämä siis meitä "vääräuskoisia" kohtaan, johon Koraani kehottaa. Anonyymi kirjoitti:
Jos en nyt väärin muista kyllä murhaaaminen onnistuu Suomen kamarallakin.
Turku, Pori, Tampere ja niin moni muukin paikkakunta.
Tämä siis meitä "vääräuskoisia" kohtaan, johon Koraani kehottaa.Jaa, olin siis ymmärtänyt uutisen väärin, kun käsitin, että paikkakuntalaiset olisivat halunneet tuomita lain edessä naiset mestattaviksi.
Kysymyksessä olikin siis ollut tappo. Terroriteko.
Terroritekoja tietenkin voi tehdä missä maailman kolkassa hyvänsä, .Suomessakin.
Satut muistamaan ulkomaalaisten teot. En häiritse mielenrauhaasi luettelemalla lisää murhia.
Muistutan kuitenkin, että Suomessa ei kuitenkaan tuomita ketään kuolemaan. Viimeiset Suomen mestaukset ovat tapahtuneet 1820-luvulla.
Saattaa olla, ettei Marokossakaan oikeusistuimen tuomiolla ketään mestata.
Toivottavasti ei.
- Anonyymi
ja Spinozan ihailija
LOUKKAA SUOMEN KANSAA
ON syytä otaa kiinni
hän näillä komenteillaan EI ole suomalaiseksi kelpuutettava henkilö, - Anonyymi
Halla-aho 14.8. Polposta, poliittisesta räyhäpoliisista "Poliisi on yksi arvostetuimmista instituutioistamme. Luottamus ei tule itsestään, vaan se on ansaittava joka päivä. Poliisin olisi syytä olla erittäin huolissaan siitä, mitä viher-hätöset ja trolli-taposet tekevät instituution uskottavuudelle"
https://www.suomenuutiset.fi/antikainen-poliisin-asetettava-seksuaalirikosten-tutkinta-vihapuhejahdin-edelle/ - Anonyymi
Minä äänestän persuja, koska ne ei hyväksy ulkomailta tulleita loisia suomessa.
Persut haluaa olla perussuomalaisia, suomalaisia, jonka vuoksi isämme taisteli
suomen sodassa. - Anonyymi
ON tosi paha juttu kun suomalaisilla EI ole samaa sanan vapautta kuin tänne tulleilla tappaja heimolla, NE saa haukkua suomalaisia rasistiksi heti jos suomalaisen sanoo mielipiteensä asiasta,
vaikutaa siltä
kuin kuin JOKU haluaa ottaa omalta suomen kansalta OIKEUDET pois
sanoa, ilmaaista huolensa suomen turvalisuudesta,
olla omaa mieltä asioista jotka vahingoitaa suomen kansan turvallisuutta,
se on VÄÄRIN,
ME suomen kansa haluamme pitää myös täyden ihmisoikeuden kaikissa asioissa myös maahan muuton suhteen,
EMME halua tänne " rättiäitä " jotka naamansa peittää, eikä muutenkaan tommosia jotka pukeutuu KAAPUIHIN naama vaan näkyy,
jos NE tulevat suomeen
niitten ON pukeuduttava samoin kuin länsimaalaiset,
niitten ON HYVÄKSYTTÄVÄ TÄYSIN suomen LAKI kaikilta osin,
suomalaisilla ON oikeus pitää omaan maansa kansalisten turvalisuudesta
huolta,
suomalaisilla pitää olla oikeus valita henkilöt jotka päästetään maahan töihin,
kaikki muslimit jotka haukkuu suomalaisia rasistiksi ovat ITSE rasiteja,
kaikki ne POIS heti suomesta,,,- Anonyymi
Teillä persuillahan on ihan kaikki oikeudet.
Te saatte vihata pakolaisia ja te saatte vihata muita suomalaisia.
Te saatte harjoittaa rasismianne kaiken aikaa missä vain.
Miksi te vingutte ja valitatte kaiken aikaa ? - Anonyymi
Muutama maahantulija on käyttänyt sananvaltaa, maahanmuuttajat on hiljaista sakkia.
Persut sensijaan käyttää haventavaa kieltä aamusta iltaan, nytkin yksi persu poliisin tutkinnan alla.
Syntymästä asti täällä asunut värillistä vastaan käyttäydytään rasistisesti, Husu vai mikä onkaan totesi sanoneensa juuri niin kuin häntä kohdellaan, persulla näkyy tapana uhriutua - Anonyymi
Muutama maahantulija on käyttänyt sananvaltaa, maahanmuuttajat on hiljaista sakkia.
Persut sensijaan käyttää haventavaa kieltä aamusta iltaan, nytkin yksi persu poliisin tutkinnan alla.
Syntymästä asti täällä asunut värillistä vastaan käyttäydytään rasistisesti, Husu vai mikä onkaan totesi sanoneensa juuri niin kuin häntä kohdellaan, persulla näkyy tapana uhriutua - Anonyymi
ON tosi paha juttu kun suomalaisilla EI ole samaa sanan vapautta kuin tänne tulleilla tappaja heimolla, NE saa haukkua suomalaisia rasistiksi heti jos suomalaisen sanoo mielipiteensä asiasta,
vaikutaa siltä
se on VÄÄRIN,
ME suomen kansa haluamme pitää myös täyden ihmisoikeuden kaikissa asioissa myös maahan muuton suhteen,
EMME halua tänne " rättiäitä " jotka naamansa peittää, eikä muutenkaan tommosia jotka pukeutuu KAAPUIHIN naama vaan näkyy,
jos NE tulevat suomeen
huolta,
kaikki ne POIS heti suomesta,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikutaa siltä
se on VÄÄRIN,
jos NE tulevat suomeen
huolta,
kaikki ne POIS heti suomesta,,,Persujen vaatimus:
Rajalla on heti tultava samanväriseksi kuin suomalainen persu
ja vaihdetta vaatteet ja uskonto samanlaiseksi kuin persulla.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4342724IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk842015- 1611586
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.761510Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171446Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4641248- 1471074
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu501044Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44922- 71902