Onko kellään kokemusta voidaanko testi hylätä tai siitä saada miinuspisteitä, jos ei laskenut kynää kädestä heti samalla sekunnilla kun aika ilmoitettiin loppuneeksi? Itse nimittäin aloin vaistomaisesti ajan päättymisen jälkeen vielä vahvistamaan yhtä ympyrää, jonka olin aiemmin piirtänyt heikosti. Valvoja huomasi tämän ja kävi äkkiä nappaamassa mun paperin. Harmittaa kun menin sitä vahvistamaan, sillä se ois laskettu varmasti joka tapauksessa vastaukseksi, vaikka oli hennosti piirretty. Oon vain vähän pikkutarkka luonteeltani. Lisäksi testin tulos saattaa olla juuri niillä rajoilla, että pääseekö sillä Mensaan vai ei. 4-5 tehtävää jäi joistain väleistä tekemättä, kun aika loppui turhan tarkistelun ja jännittämisen takia kesken, mutta olen melko varma että kaikki ne joihin vastasin oli oikein ja todennäköisesti loppupään tehtävät painaa arvioinnissa enemmän. Nettitestistä sain vuosi sitten 143 eli kaikki oikein. Harmittaa jo testi hylätään sen takia, että aloin sitä yhtä ympyrää vahvistelemaan.
Mensan testissä käyneitä?
Anonyymi
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017463
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835092- 794889
- 1324288
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 432632
- 532267
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112243Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211860