Kyllähän minä syön lihaa,sanoi tuon kioskin raportti mitä tahansa. Sitten kun minulle kasvaa lehmän kaikki neljä mahaa, olen valmis rehun purentaan. Siiheksi lehmä syö rehua ja minä sen lehmän. Lehmä on paras tuotantoeläin, joten miksi se on kutakuinkin julistettu pannaan. Maailmassa on noin 1,5mrd lehmää,saman verran autoja ja kohta 8mrd kaksijalkaista apinaa. Elikkä mistä päästä päästöjä pitää vähentää!! Ja millä oikeudella kahdella maalla on oikeus edustaa kolmasosaa maailman väestöstä!! Ihminen ei ole homo sapiens, vaan stultus. Ja minähän en usko siihen määrään, mitä lehmä tuottaa kasvihuonekaasuja, mitä väitetään. Olen 16 ensimmäistä elinvuotta viettänyt paljon aikaa navetassa elukoita hoitaen. Lehmät ensinnäkään eivät juuri piere, mutta hevonen senkin edestä ja se röyhtäys, kun lehmä uuden pallon suuhunsa tuottaa märehtiessään, ei isoja päästöjä tuota. Nämä ilmastopellet suurentelee kaikkia asioita. Kannattaisi tietää LUULEVANSA, kuin luulla TIETÄVÄNSÄ!!!
IPCC:n raportti
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258