Aromipesän soveltaminen grillaamisessa

Anonyymi

Aromipesässä hauduttelisi ensin yön yli ribsejä. Aamulla sitten grilli lämpimäksi ja ribseihin vähän väriä pintaan. Toimisiko ja olisiko vaivatonta? Ei tarvitsisi vahtia veden kiehumista.

13

150

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kyllä itse välttämättä edes grillaisi. Ensin mikrossa ribseihin lämmöt päälle, ja sitten aromipesässä 8-12 tuntia. Ihanan mehukasta ja mureaa!

• Anonyymi

Tuo on luultavasti myös IPCC:n hyväksymä ribsien valmistustapa. Grillaaminen kun on yksi päästölähde siinä missä lentokoneetkin.

• Anonyymi

Idea on hyvä, mutta aidot bbq kokit eivät tätä hyväksy. Ehdoton yläraja keittämiselle tai haudutukselle 1h15min. Sen jälkeen kaasugrillissä ehdoton maks 2 min per puoli. Onnistuneen tuloksen tietää siitä että luut tippuvat grilliin. Silloin ollaan bbq pyhällä alueella.

• Anonyymi

Olen nöyrällä mielellä liikkeellä. Olisi kiva oppia näiden bbq kokkien menetelmä. Oikeat keittoajat, kastikkeet ja paistoajat kaasugrillissä. Respect!

• Anonyymi

”Oikeat keittoajat, kastikkeet ja paistoajat kaasugrillissä. Respect!”

Keittoaika 2t 30 min. Keitinvettä 5 l, 2 dl colaa, 1 lihaliemikuutio, 5 maustepippuria, 1 pieni sipuli, 1 porkkana, 2 laakerinlehteä.

Kastike 2 dl ketsuppi, 1 dl colaa, 500 g tummaa sokeria keitetään 10 min.

Anna ribsit jäähtyä liemessä yön yli.

Grillauspäivänä esilämmitä mikrossa. Aateloi pinnat Bbq kastikkeella ja kaasugrillissä minuutti per puoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keittoaika 2t 30 min. Keitinvettä 5 l, 2 dl colaa, 1 lihaliemikuutio, 5 maustepippuria, 1 pieni sipuli, 1 porkkana, 2 laakerinlehteä.

Grillauspäivänä esilämmitä mikrossa. Aateloi pinnat Bbq kastikkeella ja kaasugrillissä minuutti per puoli.

Jos haluat juhla aterian niin ribseihin voi sivellä rub maustetta ennen keittämistä. Pirkka grillaus mauste on oikea rub mauste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli niin varmalla otteella...onko se Vappu siellä? Ellei itse Henry.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli niin varmalla otteella...onko se Vappu siellä? Ellei itse Henry.

”onko se Vappu siellä? Ellei itse Henry.”

Ei valitettavasti, mutta olen keittänyt niin monet ihanat ribsit Grillimamman, Vapun ja Henkan resepteillä että osaan ne ulkoa.

• Anonyymi

Lainaan hieman aihetta. Voisikohan aromipesässä savustaa muikkuja?

• Anonyymi

Eiei! Ei vaihdeta, keskustelu hyvään suuntaa ja paperi loppuu kun kirjaan ylös hyviä vinkkejä. Kyllä palstan aateloisi jos Vappu tulisi käymään palstalla ja ottaisi kantaa grillimamman parhaisiin ohjeisiin. Grillimamma

• Anonyymi

Käyttäisit sinäkin aikaisi järkevämmin...aivan huuhaa juttuja, mutta sitä se tequilan kittaaminen tietää.

Kun olisi edes hauskoja, mutta ei ole kuin haaskoja.

• Anonyymi

Sinun kommentit kannustavat jatkamaan. Kiva saada palautetta fanilta. Oliko sittenkin bbq suurmestari itse alen?

• Anonyymi

Olen rillaaja ja käytän aina aromipesää sekä tequillaa nakkivedellä ryyditettynä, a' vot miten hyvää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2396
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1433
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      640
      986
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      868
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe