Kerätään tähän parhaita vinkkejä miten keitetyn lihan aatelointi kaasugrillissä onnistuu parhaiten. Oma paras käytäntö on se että grillataan pinnat max minuutti per puoli. Muuten liha kuivuu, siihen tulee kova pinta ja maistuu savulta. Toinen supervinkki on että keitinliemeen lihaliemikuutio ja pintaan sen jälkeen grillimauste.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Oletko oikeassa paikassa? Tämä on grillausryhmä, ei BBQ. BBQ:ssa liha keitetään ja maustetaan ennen kaasugrilliä. Grillauksessa esim. ohut porsaan ulkofilepihvi laitetaan suoraan kaasugrilliin. On tärkeää pitää nämä kaksi menetelmää erillään. En tarkoita väheksyä tällä kumpaakaan menetelmää! Loistavaa apetta syntyy molemmilla menetelmillä. Itse teen suoraan kaasugrillissä ohuet fileet. Taidan myös vähän kadehtia BBQ kokkien taitoja. Vakaa aikomus opetella myös tämä taito!
- Anonyymi
Olipa hyvä avaus. Suomen parhaita BBQ kokkeja ovat Vappu Pimiä ja Henri Alen. He tietävät parhaat keittoajat ja kastikkeet. Kannattaa seurata heidän postauksiaan. Eivätkä he ole yksin. Kaikki Suomen ammattikokit ovat samoilla linjoilla.
Suurinta hottia on nyt keittää ribsit kolassa. Tästä tulee ihan loistava reverse businesss eli tuotteistamaan BBQ paikkoja USAan. Se on myös ekologista, ei tarvita niitä USAn BBQ paikkojen isoja halkovarastoja. Ajattele, halkoja. So last season!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57680
- 43595
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.174578Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136568Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555