https://www.youtube.com/watch?v=mv4LRl2KI2M
Oletteko sama mieltä. ??
Ihme että voi tällaista tekstiä laulaa väärässä hengessä.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä kysymystä,tarkoittaako aloittaja,että laulaja laulaa väärässä hengessä?Aivan uskomattoman upeaa laulamista,Pyhä Henki voiteli,ei löydy suomesta.
- Anonyymi
Siinä se just on että tuo ei ole Pyhässä Hengessä. Eikö sulla ole henkien erottamisen lahja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se just on että tuo ei ole Pyhässä Hengessä. Eikö sulla ole henkien erottamisen lahja?
Kyllä on ja vähän enemmänkin,olen korkeasti koulutettu Jumalan taivaasta,erittäin korkeatasoista laulua Jumalan kunniaksi,ei suomesta löydy.Sitä paitsi,jos joku saa videosta hyvää,olen onnellinen toisin kuin sinä,jonka mielestä vain sinun ajatuksesi on ainoa oikea.
- Anonyymi
Sana bethel-kirkko kertoo kaiken olennaisen. Tuolta ei voi tulla mitään hyvää.
Oma mielipiteeni ko. Musiikista. Järkyttävää kuraa. Nainen on ruma ja vastenmielinen. Tää on varmaan näitä likoamis transsi biisejä- Anonyymi
No hyvä että edes joku huomaa missä hengessä tuo nainen liikkuu ja vaikuttaa.. Suurenluokan exytys..
- Anonyymi
Mä en pystynyt kuuntelemaan itse lauluun asti. Tuli heti alusta asti outo tunne. Koin outoa värinää. Siis, todella värinä-tuntemusta.
Yritin kuunnella mitä hän SANOI ja koska omaan kristillisyyteeni ei kuulu tuollaiset "Jeesuksen läsnäolon kokemiset tässä ja nyt", sillä oma uskoni perustuu Jumalan sanaan, ei joihinkin viihdeuskonnon henkikokemuksiin, etenkin jos niihin pyritään liittämään Pyhä Kolmiyhteinen Jumala - pistin kuuntelun nopeasti poikki, kohdassa 42 sekunttia -, etten vastaanottaisi joitain helluntaihenkivaltoja.
Heti, kun nk. varoitus kuuluu, on toimittava sen mukaan, eikä jäädä ihmettelemään: "hei oota, mä kuuntelen vielä hetken...."
Jumalan voi kyllä nk. hengessä kohdata, mutta ei taatusti tuollaisessa joukkotapahtumassa, jossa liikkuu vähintään yhtä monet muutkin henget, kuin on itse paikallaolijoita. Erittäin vaarallisia, hengellisyydeksi naamioituja, okkultistia "ylistys"-sessioita, eli spiritistisiä istuntoja. Spiritualismi (ja spiritismi) on yksi helluntailaisuuden vapaamuuraritaustaisia, gnostilais-teosofisia harhaoppeja.
Tätä on siis helluntai-viihdekristillisyys. Kiitos ei.
.- Anonyymi
Jos se värinä johtui siitä,että sinulla oli vipraattori päällä????
Ei kiitos ...
- Anonyymi
Jos nyt ei kiinnostanut,niin ei kiinnosta aloittaja,ei yksikään hörhö uskis,kaikki samoja tyhjänpuhujia,jotenkin epänormaaleja ihmisiä,ainakin suomessa.En tiedä ovatko he jonkun demonin vallassa.
- Anonyymi
Pikkusen alkaa tuntua siltä, että taidat itse olla jonkun demonin vallassa.
Ei ainakaan normaalin kristityn ihmisen kommentteja sinulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906