Kaksoisliekit ja muut pettämisen apuvälineet

Tulipa mieleen gooklata tuo toisen ketjun otsikossa oleva "kaksoisliekki" kun en ole ennen moista termiä kohdannut, No sehän näyttää olevan kätevä konsti varatuille lähteä pettämään kun kohtaa "kaksoisliekkinsä", tuolla joku mies kirjoittaa:

https://www.nakijajuhakorhonen.com/satu-kaksoisliekista/

Tuolla taas muita analyyseja kaksoisliekistä:

https://www.rajatieto.org/artikkelit/itsensa-kehittaminen/kaksoisliekki-tasta-tunnistat-kaksoisliekin/

https://www.adonai.fi/1940

http://so-up.fi/tiesydameen/onko-suhteesi-sielunkumppanuus-karminen-kaksoisliekki

Varmaan kätevää liittyä johonkin meditaatioryhmään ja löytää sieltä "sielunkumppaninsa" tai "kaksoisliekkinsä", epäilemättä niin järisyttävä tapahtuma semmoinen ja sillä on hyvä selittää himonsa kiellettyyn hedelmään, ei ikäänkuin ole itse syyllinen kun se oli "kohtalo" joka johdatti kaksoisliekin elämään.

Pitäiskin varmaan mennä jonnekin tuomoiseen meditointihommaan mukaan ja keksiä joku älytön termi, vaikka "pulkan naru", kirjoitella vähän blogeja siitä kuinka löytyy oma pulkan naru ja miten se on ihmeellistä niin varmaan voisi sitten siellä omassa pulkannaru -ryhmässä kaataa naisia kuin heinää, jokainen vuorollaan saisi olla pulkan naruna :D

47

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harmaaritari oot edelleen rasisti ätmi ja en tykkää sun mielipiteistä. Ajattelin sanoa tämän kauniisti.

• Kiits :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Kiits :)

Harmis on pitkäaikaisen työnstä tuloksena alkanut kantaa hedelmää.

Epäilen, että kyseessä on ananas.

• Anonyymi

siniset tietää eli soinit ja terhot ym ja sipilä ja rinne niin ei kansa äänestänyt keskustaa hallitukseen ja rinne sanoi kiky lopetetaan pettäjät ja korkeasti koulutetut ymmärtää heitä ja suvi linden huume ja ase kauppias ja kuollut mies löytyi lindenin huoneesta ja suomi oli mukana laittomissa ase kaupoissa ja sipilä lopetti kaiken tutkinnan

• Anonyymi

Ehh heh...oot naurattanut koko illan. Pakko lähtee välillä voitelemmaan piirakka :D

• Onko kaksoispiirakka?

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Onko kaksoispiirakka?

Mikäh...aijoo, anna nyt kun rauhassa voitelen :'D

• Anonyymi

Sää oot nolo. Edelleen.

• Sä taas olet pökäle. Mutta älä huoli, ehkä olet kaksoispökäle. Aikojen alussa kaiken luoja kävi p..la, ja ehkä lasti oli niin suuri että katkesi keskeltä, tuli kaksi pökälettä, Sinä olet se toinen ja kasoispökäleesi vain odottaa löytäjäänsä, ehkä jonakin päivän löydät sen ja sitten voitte porukalla pökälehtiä rakkautenne loimussa.

t. guru harmaaritari

• Kyllä sitä voi keksiä vaikka millaisia syitä, jos erota haluaa tai pettää puolisoa. Joe sen kanssa voi elää, siitäpä sitten vaan keksimään.

• Noinhan se on. Sillä minun huomio oikeastaan tuohon kiinnittyi kun gooklasin termin ja huomasin miten siinä on taas uusi korvikesana jolla voidaan selittää omia päättömyyksiä parhain päin. Noita tuntuu nykyään pursuilevan joa tuutista ihan niin kuin erouutisiakin, voiko olla sattumaa? jotenkin tuntuu että kaikesta negatiivisestakin tehdään nykyään hyvää ja fantsua joka vain vahvistaa omaa henkistä kasvamista ja minää, on pelkästään hyväksi kaikille ja kukaan ei joudu kärsimään vaikka oieasti joutuukin.

• Harmaaritari kirjoitti:

Noinhan se on. Sillä minun huomio oikeastaan tuohon kiinnittyi kun gooklasin termin ja huomasin miten siinä on taas uusi korvikesana jolla voidaan selittää omia päättömyyksiä parhain päin. Noita tuntuu nykyään pursuilevan joa tuutista ihan niin kuin erouutisiakin, voiko olla sattumaa? jotenkin tuntuu että kaikesta negatiivisestakin tehdään nykyään hyvää ja fantsua joka vain vahvistaa omaa henkistä kasvamista ja minää, on pelkästään hyväksi kaikille ja kukaan ei joudu kärsimään vaikka oieasti joutuukin.

Niinpä. Mistä se mahtaa kertoa, että kaikki "oman itsen edellelaitto" on niin voimakkaasti tapetilla? Yksilön oikeudet menevät aina edelle, pettymyksiä ei haluta hyväksyä osaksi elämää, "mulla kaikki nyt heti"

Osa ihmisiä näyttää olevan jotenkin hukassa ja ajattelevat ehkä, että omaan itsen keskittyminen ja omista oikeuksista kiinni pitäminen keinolla millä tahansa tuo ratkaisun elämään.Jotenkin luulen, ettei se mene kuitenkaan niin.

Ihmisellä on myös henkisiä ja hengellisiä tarpeita ja niihin tarpeisiin vastaavat kaikki nämä "henkiset etsimiset" . Ja valitettavasti joku myös rahastaa näillä tarpeilla.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Niinpä. Mistä se mahtaa kertoa, että kaikki "oman itsen edellelaitto" on niin voimakkaasti tapetilla? Yksilön oikeudet menevät aina edelle, pettymyksiä ei haluta hyväksyä osaksi elämää, "mulla kaikki nyt heti"

Osa ihmisiä näyttää olevan jotenkin hukassa ja ajattelevat ehkä, että omaan itsen keskittyminen ja omista oikeuksista kiinni pitäminen keinolla millä tahansa tuo ratkaisun elämään.Jotenkin luulen, ettei se mene kuitenkaan niin.

Ihmisellä on myös henkisiä ja hengellisiä tarpeita ja niihin tarpeisiin vastaavat kaikki nämä "henkiset etsimiset" . Ja valitettavasti joku myös rahastaa näillä tarpeilla.

Eletään vähän niin kuin itsekkyyden aikakautta viissiin, Kenenkään ei tarvitse ottaa vastuuta mistään ja aina voi selitellä ainakin itselleen asioita parhain päin.

Vähän luulen että nuo kaikenlaiset henkjisyyden kasvattamisjutut lietsoo tuota itsekkyyttä, niissä kun oikeastaan kannustetaan siihen ja tiedänpä itsekin yhden henkistyneen naisen joka ryssii asioitaan mutta luottaa kuitenkin koko ajan siihen että elämä kantaa, terve järki joutuu antamaan tilaa kaikenlaiselle hörhöilylle.

Ennenhän kyläyhteisöt huolehti toisistaan ja siitä että kukaan ei livennyt ihan mahdottomuuksiin, onhan siinä ollut huonojakin juttuja mutta toisaalta yhteisöllisyys on myös pitänyt huolta jäsenistään, vaikka joskus ehjkä vähän kovinkin sanoin mutta silti välittäen, Nykyään kukaan ei oikein välitä mistään muusta kuin omasta navastaan.

Eletään vähän niin kuin itsekkyyden aikakautta viissiin, Kenenkään ei tarvitse ottaa vastuuta mistään ja aina voi selitellä ainakin itselleen asioita parhain päin.

Vähän luulen että nuo kaikenlaiset henkjisyyden kasvattamisjutut lietsoo tuota itsekkyyttä, niissä kun oikeastaan kannustetaan siihen ja tiedänpä itsekin yhden henkistyneen naisen joka ryssii asioitaan mutta luottaa kuitenkin koko ajan siihen että elämä kantaa, terve järki joutuu antamaan tilaa kaikenlaiselle hörhöilylle.

Ennenhän kyläyhteisöt huolehti toisistaan ja siitä että kukaan ei livennyt ihan mahdottomuuksiin, onhan siinä ollut huonojakin juttuja mutta toisaalta yhteisöllisyys on myös pitänyt huolta jäsenistään, vaikka joskus ehjkä vähän kovinkin sanoin mutta silti välittäen, Nykyään kukaan ei oikein välitä mistään muusta kuin omasta navastaan.

Miksi sinä et aina keskustele näin kuin nyt tässä? Kun osaat olla asiallinen, osaat ilmaista ajatuksiasi niin, että huomaa sinulla olevan taito pohtia, miksi useimmiten valitset sen epäasiallisen ja provon tavan ilmaista itseäsi?

Olen miettinyt myös noita kyläyhteisöjä. Täällä meillä päin niitä elvytetään ja ymmärrän kyllä miksi. Syrjäkylillä ihmiset ovat lähellä toisiaan ja siellä talkooperinne ja toisista vastuun ottaminen ovat luontevampaa kuin kaupungissa.
        Tässä meidän talossa tervehditään ainakin minua, vaikkakin se taitaa johtua siitä, että itse aloitin sen😁

Miksi sinä et aina keskustele näin kuin nyt tässä? Kun osaat olla asiallinen, osaat ilmaista ajatuksiasi niin, että huomaa sinulla olevan taito pohtia, miksi useimmiten valitset sen epäasiallisen ja provon tavan ilmaista itseäsi?

Olen miettinyt myös noita kyläyhteisöjä. Täällä meillä päin niitä elvytetään ja ymmärrän kyllä miksi. Syrjäkylillä ihmiset ovat lähellä toisiaan ja siellä talkooperinne ja toisista vastuun ottaminen ovat luontevampaa kuin kaupungissa.
        Tässä meidän talossa tervehditään ainakin minua, vaikkakin se taitaa johtua siitä, että itse aloitin sen😁

Harmis ei pohdi syitä. Siitä on vaan kiva nostaa näitä juttuja ja nauttia siitä kun saa jossain olla oikeassa, vaikka hataralla pintaraapasulla, minkä on kaivanut seiskasta. 😀

• Disse kirjoitti:

Harmis ei pohdi syitä. Siitä on vaan kiva nostaa näitä juttuja ja nauttia siitä kun saa jossain olla oikeassa, vaikka hataralla pintaraapasulla, minkä on kaivanut seiskasta. 😀

Niin no, usein kuitenkin kun pintaa vähän raaputtaa, saattaa löytää helmen. Analyysin tekeminen palstakirjoittajasta on kovin vaikeaa, kun on näkyvillä vain tämä kirjoitettu teksti.

Niin no, usein kuitenkin kun pintaa vähän raaputtaa, saattaa löytää helmen. Analyysin tekeminen palstakirjoittajasta on kovin vaikeaa, kun on näkyvillä vain tämä kirjoitettu teksti.

Harmis on kuitenkin tärkeä osa palstaa. Provoilukin kuuluu asiaan. 😊👌

• Disse kirjoitti:

Minä olen aina oikeassa ja asioiden niin olen minun ei tarvitse niitä erikseen aina syväluotaavasti todistella erikseen :)

• Disse kirjoitti:

Harmis on kuitenkin tärkeä osa palstaa. Provoilukin kuuluu asiaan. 😊👌

Mikä ihmeen provoilu? taidat olla kännissä :D

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Yritätkö muokata Harmista? Harmis on hyvä just tuollaisena kuin on.

xL

Minä olen aina oikeassa ja asioiden niin olen minun ei tarvitse niitä erikseen aina syväluotaavasti todistella erikseen :)

Just joo. Suljet vaan silmät muilta vastauksilta. 😃

Mikä ihmeen provoilu? taidat olla kännissä :D

Niin, no siis et sinä itse provoile, kun sinulle seiskan lööpit on totta... puhuinkin muille.... elä sinä suotta huoli. 😬

• Disse kirjoitti:

Niin, no siis et sinä itse provoile, kun sinulle seiskan lööpit on totta... puhuinkin muille.... elä sinä suotta huoli. 😬

Kuka siellä nyt oikein kiukkuaa :D

• Disse kirjoitti:

Just joo. Suljet vaan silmät muilta vastauksilta. 😃

Ne ovat yleensä ihan turhaa sanahelinää :D

Ne ovat yleensä ihan turhaa sanahelinää :D

Niinhän mäkin naureksin sun provoiluille ja mielensäpahoittamisille, mutta onhan ne mukavia. Kiva kolistella sun peltipottaa. 😬👌

Kuka siellä nyt oikein kiukkuaa :D

Minäkö kiukkuan? En sentään. 😃

Rupes vaan huvittamaan sun eilinen pelleily illalla, kun huomasin, miten ohi sä luetkaan juttuja, jos otsikossa on sielunkumppanijuttua ja mä sanon, että jotain sielunyhteyksiä voi olla Abriksen kanssa, niin sä jo siellä mainostat, että kirjoitan olevani sielunkumppani.

Sulla on jännä tyli lukea jollain omilla laseilla kaikkia juttuja. Ei sitä voi ottaa tosissaan. 😁

• Disse kirjoitti:

Minäkö kiukkuan? En sentään. 😃

Rupes vaan huvittamaan sun eilinen pelleily illalla, kun huomasin, miten ohi sä luetkaan juttuja, jos otsikossa on sielunkumppanijuttua ja mä sanon, että jotain sielunyhteyksiä voi olla Abriksen kanssa, niin sä jo siellä mainostat, että kirjoitan olevani sielunkumppani.

Sulla on jännä tyli lukea jollain omilla laseilla kaikkia juttuja. Ei sitä voi ottaa tosissaan. 😁

No kyökkistellään nyt sitten kun kerran syväanalyysia kaipaat :D No niin, siis avaaja otsikossa kysyy:

"Kuka palstalainen nn sielunkumppanisi ja kaksoisliekkisi? <3"

Eikös tuo ole aika yksiselitteistä? siinä juurikin haetaan vastausta siihen kuka on sielunkumppani ja kaksoisliekki, ei haettu mitään juustovoileipää vaan siis sielunkumppania ja kaksoisliekkiä.

Herra itse siihen vastaa:

"Abris kyllä vetelee niin samoillasävelin, että siinä ois jotein sielunkin yhteyttä, mutta eri kumppanit meillä tulee aina olemaan. Voi niitä sielunyhteyksiä muuhunkin käyttää, kuin kumppanuuteen. Vaikka huikeaan ystävyyteen. 😃👌"

No mikä kuva noista muodostuu sivullisille? että abris on sulle sielunkumppani vaiko ei ole? kyllä useimmat käsittää että siinä juurikin niin kun sielunkumppani kysymykseen vastattiin. Ei siinä kysytty että kuka palstalainen on sun juustovoileipä tai anustappi vaan juurikin sielunkumppani.

Ja nyt sitten palstan johtava psykologi syyttää meitä muita siitä ettei osata lukea ja/tai teemme omia tulkintoja? vaikka itse ihan vasta eilen puhui ihan päinvastaisia kuin mitä nyt antaa ymmärtää jutelleensa.

Sulla on taas jännä tyyli kääntää takkia kommenttiesi suhteen näemmä :D

No kyökkistellään nyt sitten kun kerran syväanalyysia kaipaat :D No niin, siis avaaja otsikossa kysyy:

"Kuka palstalainen nn sielunkumppanisi ja kaksoisliekkisi? <3"

Eikös tuo ole aika yksiselitteistä? siinä juurikin haetaan vastausta siihen kuka on sielunkumppani ja kaksoisliekki, ei haettu mitään juustovoileipää vaan siis sielunkumppania ja kaksoisliekkiä.

Herra itse siihen vastaa:

"Abris kyllä vetelee niin samoillasävelin, että siinä ois jotein sielunkin yhteyttä, mutta eri kumppanit meillä tulee aina olemaan. Voi niitä sielunyhteyksiä muuhunkin käyttää, kuin kumppanuuteen. Vaikka huikeaan ystävyyteen. 😃👌"

No mikä kuva noista muodostuu sivullisille? että abris on sulle sielunkumppani vaiko ei ole? kyllä useimmat käsittää että siinä juurikin niin kun sielunkumppani kysymykseen vastattiin. Ei siinä kysytty että kuka palstalainen on sun juustovoileipä tai anustappi vaan juurikin sielunkumppani.

Ja nyt sitten palstan johtava psykologi syyttää meitä muita siitä ettei osata lukea ja/tai teemme omia tulkintoja? vaikka itse ihan vasta eilen puhui ihan päinvastaisia kuin mitä nyt antaa ymmärtää jutelleensa.

Sulla on taas jännä tyyli kääntää takkia kommenttiesi suhteen näemmä :D

No jos otsikossa kysytään, että kenen per.eeseen työntäisit anaalitapin kun rakastat häntä ja haluaisit vähän kikkailla asiaa niin, että saat vedettyä mukaan pientä palstaviimaa.

Laitat että pidät kovin Pertsasta, eikä suhde ole seksuaalinen, mutta kyseisen herran anaaliin voisi asentaa tapin. ... Hyvin mahdoista kirjoitteluasi, niin meidän muidenko pitäisi suoraan ymmärtää homoseksuaalinen suhde sinun ja Pertsan välillä? 😁👌

• Disse kirjoitti:

No jos otsikossa kysytään, että kenen per.eeseen työntäisit anaalitapin kun rakastat häntä ja haluaisit vähän kikkailla asiaa niin, että saat vedettyä mukaan pientä palstaviimaa.

Laitat että pidät kovin Pertsasta, eikä suhde ole seksuaalinen, mutta kyseisen herran anaaliin voisi asentaa tapin. ... Hyvin mahdoista kirjoitteluasi, niin meidän muidenko pitäisi suoraan ymmärtää homoseksuaalinen suhde sinun ja Pertsan välillä? 😁👌

No nyt sulla lähtee ihan laukalle nuo jutut :D Ei siinä tuommoisia kysytty vaan ihan selkeästi kuka on sielunkumppani ja kaksoisliekki :)

No nyt sulla lähtee ihan laukalle nuo jutut :D Ei siinä tuommoisia kysytty vaan ihan selkeästi kuka on sielunkumppani ja kaksoisliekki :)

Annoin vaan esimerkin...

Ja kellähän ne jutut lähtee laukslle aina, sit pistetään kunnon ravia väliin. 😂

• Anonyymi

Tuskin tolkun miehellä on mitään virkaa tuollakaan. Jos miehellä on kukkakuvioinen paita ja aaltoilevat, pitkät hiukset niin todennäköisesti hän on kaksoisliekki. Insinööri istuu vain yksin nurkassa jonkin tyynyn päällä ja koittaa väkisin meditoida.

• Anonyymi

Kannattaa olla diplomi-insinööri, niin ymmärtää olla tekemättä typeryyksiä.

• Anonyymi

Hehe, Harmis tulee ryminällä takaisin kesälomilta :D Näköjään olet ladannut akut täyteen, hyvä niin. Saadaan taas vähän erilaista näkökulmaa, eloa ja säpinää Pertti-palstalle.

Tervetuloa 😊

xLiner

• Jaksoiko joku lukea edes tuon ekan jutun? En minä ainaaan.

• Niin, voihan sitä edelleen unohtaa sen omasta elämästään ja tunteistaan vastaamisen ja nousta toista pitkin... mutta sitä on yhä lähtökuopissaan itsensä kanssa.

Kaikki kyökkistelijät on juuri tuollaisia. Phil vain teki siitä busineksen:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006203312.html?ref=rss

No voi sen tehdä vaikka väittämällä olevansa k&k-mieskin ja sillä kommentilla huitaistaan tunnevastuu ensin jo mäkeen. Ollaan erikoisasemassa. Kiltti ja kunnollinen, muut kusipäitä. 😁

• Disse kirjoitti:

No voi sen tehdä vaikka väittämällä olevansa k&k-mieskin ja sillä kommentilla huitaistaan tunnevastuu ensin jo mäkeen. Ollaan erikoisasemassa. Kiltti ja kunnollinen, muut kusipäitä. 😁

No niin, sinäpä sen sanoit :D

No niin, sinäpä sen sanoit :D

Niin. Peltikuupassa hymy naamalla oikeassa vaan kaikessa. 😬👌 Silloinhan sulla on kaikki hyvin. Maailma on sinusta perseestä, mutta olet siinä oikeassa. Se kun riittää, niin mikäs siinä. 😃👌

• Disse kirjoitti:

Niin. Peltikuupassa hymy naamalla oikeassa vaan kaikessa. 😬👌 Silloinhan sulla on kaikki hyvin. Maailma on sinusta perseestä, mutta olet siinä oikeassa. Se kun riittää, niin mikäs siinä. 😃👌

Nimenomaan noin :D

• Eissaa...

Kyllä täytyy ihmisen olla sekaisin, kun tuolla tavalla kaksoisliekit ja galaktiset sodat yms.

• Anonyymi

Persujen kuten harmis kaksoisliekki on tietysti Teuvo Hakkarainen kuudesti palaneet sahat oy:stä :) Myös Putinin kynnysmattona hän viihtyy hyvin :)

• Sinä taidat olla puskissa piileskelevän gentsun ylempänä mainittu kaksoispökäle :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Sinä taidat olla puskissa piileskelevän gentsun ylempänä mainittu kaksoispökäle :)

Gentsuksi sanominen on suurin loukkaus tällä palstalla :(

• Anonyymi

Se että ihmiset ovat armottomia opportunisteja, ei tarkoita etteikö tietyissä ilmiöissä olisi myös perääkin.

Esimerkiksi: Jos sosiaalisessa ryhmässä keskustellaan positiivisesti ujoudesta ja herkkyydestä, porukan psykopaatti alkaa vakuuttelemaan kaikille olevansa todella ujo ja herkkä, vaikka kaikki muut tietävät että hän harrastaa kissanpoikien kiduttamista, ja kävelee surutta muiden ihmisten yli.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö ujoja ja herkkiä ihmisiä olisi olemassa. Asia on kuitenkin niin vaikeasti mitattavissa, että joka-ainoan koiransieluisen opportunistin kannattaa valehdella mikäli he saavat siitä sosiaalisessa ryhmässä etua ja hyväksyntää.

Kaksoisliekissähän mainitaan jo nimessä kaksi, eikä kuutoisliekki. Ehkä molemmat voivat olla totta. Kummankaan olemassaoloa ei voida sulkea. Mutta tottakai ihmiset epärehellisinä kutsuvat kuutoisliekkiä kaksoisliekiksi, vaikka siitähän tuollaisessa ei ole kyse. Ehkä kuutoisliekit voisivat perustaa polyamorisen suhteen jossa kaikki olisivat yhdessä, mikäli he olisivat aidosti rehellisiä itselleen.

• Kaksi liekkiä on aina varottava toisia tai ne yhtyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      32
      2871
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      172
      2255
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      61
      2212
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1968
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1326
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1313
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      13
      1298
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10