Suomen paras kiinalainen ravintola on kuulemma Tampereella. Missähän siellä, tietoa tai arvauksia?
paras kiinalainen TREella?
8
1555
Vastaukset
- minä vain
taidat etsiä sellaista ravintolaa joka sijaitsee tampereelle hallituskadulla (keskustassa).
Siellä on TOOOSI hyvä kiinalainen :p- ääh
tuttavani on vienyt sinne tukusta elintarvikkeita ja kertoi että keittiössä kokki syljeskelee ruokiin ja tupakoi, eikä käytä hiussuojaa. loppui meikäläisen murkinoinnit siinä paikassa, tosin harmikseni täytyy sanoa, etten ole yhtä hyvää kiinalaista saanut missään muualla
- Aleksanterinkadulla
Siinä Napolia/Subwayta vastapäätä oleva pieni mesta, nimeä en muista.
- N:llä
pitkä ja hankala nimi. Sitte hyviä buffet-kinkkilounaita löyttt: Ly's Garden (Tullintori) ja Golden Rose (Koskikeskus).
- Chens Young Zhong
Chen's
Yong Zhong
On muutes helkkari hyvä mesta. (Ollut aina)
siinä se tampereen paras kiinalainen on!!!
tervemenoa :D siel haluu kyl sit käydä toistekin.. näin vaan varotuksena. - sdedrf
Ei kiinalaiselle. Aina on tullut voimakas kipu vatsaan/munuaiseen ja kipu on todella sietämättömän kova. Ehkä olen allerkinen jollekin mausteelle mitä he siihen mömmään laittavat tai ruoka ei vain ole ihmiselle kelpaavaa ravintoa.
- opetlkaa ruuanlaitto
Paras kiinalainen ruokapaikka on kun ovessa lukee SULJETTU !§Terveysviranomaiset!
- Panda wiklund
Turus oli just avattu tuota Panda Garden, joka wiklundissa. Siellä oli uusia valikoimia, mitä turussta ennen ole maistanut. Oli siellä melkein samanlainen maku kuin Dragon Palacessa. Mutta suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305