Ollakko vai eikö olla?
Ollakko vai eikö olla?
25
75
Vastaukset
Sitähän se pohti jo Hamlet aikoinaan....mahtoiko keksiä vastauksen?
Sitähän se pohti jo Hamlet aikoinaan....mahtoiko keksiä vastauksen?
Funeau kirjoitti:
Tää meinas livahtaa ohi tajunnan.
Briljantti pistos.
(Hihitystä)Oli muuten eka peukaloituma tänä vuonna. Viime vuonna ei tullut yhtään.
(Reps)
Kyllä minä luotan päivänkakkaraan. Sitä nyppimällä sen tietää.
- Anonyymi
Aika sen näyttää näenkö jossain hänet sieltä kaukaa vuosien takaa.
- Anonyymi
Miten on?Ollakko vai ei?
Ollaan vaan.
- Anonyymi
Harmis olla Putlerin trolli. 😠
xL- Anonyymi
Mikä on olla vai eikö olla ollenkaan?
... Minua itseäni mietitytti joku tyhmä väittely jonkin abriksen ja valtakunnan kanssa, johon ei ole vastausta lainkaan olemassa :D
Oikeasti tuollainen oli aika hieno tapahtuma minkä näin: joku hiirihaukka,iso lintu tappoi toisia pöllöjä ja haukkoja vain saaliikseen lennosta, tuollainen :_D
Mjaa
Tätä on aina silloin tällöin hyvä kysellä vaikka infopisteestä Itiksestä.
Todella hyvä palvelu.
On hämmentävää kuinka he pysyvät kärryillä siitä mitä talossa on ja mitä siellä ei ole.
(Hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=MXZwe__eHOYFuneau kirjoitti:
Että toi kertsin alku hoituu hienosti.
Ja aivan fantastiset saappaat jalassa..
(Funeau buustaa)- Pauli!
- Mitää!
- Missä sä olet?
- Putsaan uunia!
Siinä se on mies paikallaan, vähän kuin tuo oranssi tankki tuolla "lavoissa."
(Naurua)Funeau kirjoitti:
- Pauli!
- Mitää!
- Missä sä olet?
- Putsaan uunia!
Siinä se on mies paikallaan, vähän kuin tuo oranssi tankki tuolla "lavoissa."
(Naurua)Mjoo
Jos tuollainen pikkunainen hoitaa noin ison setin noin keveästi, niin pitää olla aika hyvä ilta päällä.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Että toi kertsin alku hoituu hienosti.
Ja aivan fantastiset saappaat jalassa..
(Funeau buustaa)Oliko ees doctorit?
Funeau kirjoitti:
Mjoo
Jos tuollainen pikkunainen hoitaa noin ison setin noin keveästi, niin pitää olla aika hyvä ilta päällä.
(Hihitystä)Hmm
Yleisö on hieman kummallista, sillä pihalla on varmaan odottamassa monta eläkeläismatkabussia.
(Reps)
- Anonyymi
Yleisti näin ottaen, kaskenpolttaja on "namutäti".
Kyllähän mä olisin, mutta missä olet sä?!
- Anonyymi
Onko se vai eikö se ole?
- Anonyymi
Miten se nyt 2020 on?
Ollakko vai eikö olla? - Anonyymi
Eikös toi fraasi liity elämän pohdintaan siinä mielessä että tekisikö itsarin vai ei?
- Anonyymi
Ollakko vai eikö olla?
Kyllä sekoaa nyt polla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514