Työelämä tarvitsee oman

Helmenkalastajan

Juhana Helmenkalastaja on kymppi-jätkä, arvostan häntä. Kaveri on täynnä energiaa, kuin litium-akku. Silti, työkiireistä huolimatta jaksaa olla vielä vaatteiltaan huoliteltu, toisin kuin meikäläinen jolla farkut pesemättä nyt liki 2 kk. Uskon että hän komeilee lähivuosina bisneselämän huipulla, kuten Sarasvuo. Ei oo minusta semmoiseksi, ei voi mitään. Mutta: työelämä tarvitsee Helmenkalastajan tapaisia ihmisiä, ei kaltaisiani laiskanlupsakoita luusereita...

3

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukana menossa

Totta tosiaan. Aivan turha kenenkään ulista ja valittaa, että Helmenkalastajan kaltaiset tyypit ovat tekopyhiä egoisteja. Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että itsevarmuus, kyky esiintyä ja vahva persoona ovat piirteitä joita helposti kadehditaan.
      Jos olisin itse yrittäjä, pyrkisin ehdottomasti haalimaan Helmenkalastajan kaltaisen hepun riveihini.. ja homma jatkuu..

• VTM

Juhanalla (tai Matillla, vai mikä se alkuperäinen nimi olikaan) on kiistatta joitakin hyviä ominaisuuksia, mutta se, että yrittää joka käänteessä kävellä nokkeluudessa kaikkien muitten yli, mitätöi kaiken. Kukaan ei siedä itsevarmaa nulikkaa, joka "on aina oikeassa".

Vähän vaatimattomuutta, empatiaa ja muiden huomioon ottamista peliin, niin mahdollisuuksia on. Eri asia on, löytyykö tällaisia "Helmenkalastajasta" tällaisia ominaisuuksia.

Minusta se, että pitää muuttaa sukunimensä "hienommaksi", osoittaa ettei substanssia kuitenkaan ole ihan huipulle. Sarasvuo on tehnyt taloudellisesti tulosta, mutta monen mielestä mies on täysi pelle, jonka olisi pitänyt ylisuuren egonsa takia hakeutua psykiatriseen hoitoon jo ajat sitten...

• CopyCatti

Poikahan teki juuri niin kuin oppi-isänsäkin, eli vaihtoi nimeään. Jari Sarasvuon entinen sukunimi on Heinonen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe