Kohta meillä ei ole edes banaaneja enää koska jälleen kerran kaupallisuus, ahneus, markkinatalous aiheutti tuhon banaanille:
https://yle.fi/uutiset/3-10919797
Kaupallisuus on näemmä historiassa aiheuttanut jo ennenkin jonkun herkullisemman banaanilajikkeen tuhon ja meidän ko. katastrofin jälkeen syntyneiden on pitänyt tyytyä nykyiseen, mauttomaksi luonnehdittuun lajikkeeseen.
Perkele, minua vituttaa! Kaupallisuuden takia minulla ei ole ollut mahdollisuutta maistaa tuota vanhaa herkullista banaania!
Markkinataloudesta ei ole tavalliselle ihmiselle kuin vahinkoa!!
Vaikuttaa vahvasti siltä että on aivan sama mikä on yhteiskunnan ns. järjestelmä, ennenpitkää jokainen systeemi mätänee siihen että päättäjiksi kieroilee itsensä täysin sopimaton, mätä aines joka huolehtii vain omista eduistaan kaikkien muiden kustannuksella!!! Joka kerran valtaväestön sortaminen sitten johtaa jossain vaiheessa sotaan. Kyllä ihmiskunta on ihan saatanan TYHMÄ!!!
Kaupallisuus / markkinatalosu tuhosi tämänkin asian
Anonyymi
0
72
Luetuimmat keskustelut
- 50896
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11863- 62788
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45778- 60750
- 57667
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 122552
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20517- 49504
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429