Kyllä mä susta ihan oikeasti tykkään

Anonyymi

Kun ehtii töissä istua kahvikupin ääreen, taas ajatukset alkaa pyöriä tiettyyn suuntaan. Juuri nyt haluaisin sanoa sulle, että siitäkin huolimatta että tää tilanne on korni, älytön, toivoton, vaikea, lähes mahdoton, naurettava niin mä oikeasti tykkään susta ja olen tosissani. Se on asia jolle ei vaan voi mitään😊

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi p, meni työpaikkaromansseihin, vaikka piti mennä ikävä -osioon. No, työpaikalta tää sai alkunsa...

    • Anonyymi

      Tunnistetta kehiin. :) Ajatukset samat täälläkin erästä tiettyä kohtaan..

      • Anonyymi

        Tyhjää lyö, mitähän tunnisteita vois laittaa...no mies on tumma ja silmät (vaikka ihanat ovatkin) eivät ole minkään väriset😉


    • Anonyymi

      Niimpä... Tilanne on vaikea. Tunnen itteni hölmöksi. Jos olisit pyytänyt, olisi tänään(kin) lähtenyt sun mukaan. Monet kerrat olen miettinyt kuinka ihanaa olisi päästä niille retkillesi sun kanssa.
      En tiedä mitä ajattelet, oletko vain ystävällinen vai onko tässä sunkin puolelta jotain enemmän ja kuten sanottu, tilanne on vaikea. Tänään tuntui siltä että olisit halunnut ehkä sanoa jotain?

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin sinusta pidän ihmisenä mutta olen tänään ollut tämän asian kanssa ahdistunut. En vain halua jatkaa tätä enää mutta haluan kuitenkin kertoa siitä sinulle enkä lopettaa vain.
      Minä olen perheenäiti, jolle perhe on kaikki kaikessa ja sen eteen haluan tehdä kaikkeni. Sinä olet yksinäinen mutta koet minut varattuna. Sitähän minä olenkin.
      Haluan jatkaa mieheni kanssa ja ratkaista hänen kanssaan olevat ongelmat. Minun huomioni kääntyy taas häneen.
      Sinulle toivon kaikkea hyvää tästä eteenpäin, jotta sinä joskus kokisit onnen.
      Minä uskon, että tästä meidän jutusta ei tule mitään mutta se saa kiinnittämään huomiota vääriin asioihin.
      Anna minun olla rauhassa ja vaikka et anna, minä poistun täältä pois. En vain halua jatkaa tätä enää ollenkaan.

      • Anonyymi

        Siis mä oon kyllä kiinnostunut miehistä😳 naiset ei oo mun juttu...


    • Anonyymi

      Voi, haluaisin sanoa sulle paljonkin... mutta en usko että kannattaa. Tilanteemme kun on mikä on. Sinulla on ihana perhe, ja minun tilanteeni.... on vähän epäselvä. Yhteiset retket olis kyllä toiveiden täyttymys. Mikset ottaisi puheeksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe