Mä kyllä vähän epäilen

58

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu varmasti minäkin sanoin ekalle poikkikselle kun kysyi miltä tuntuu,sen jälkeen.
      Kerroin rehellisesti” tuntuu että minut teurastettu kuin lehmän”

      • Minusta oli pelottavaa kuulla ihmisiltä, jotka muokkaisi minua kuin nukkea.
        Tai tukehduttaisi johonkin kun toisen fantasioita käytiin läpi. Edes sen normaalin ihmisen löytäminen olisi ollut kivempi.

        Kuinkas moneen itse oot törmännyt?


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta oli pelottavaa kuulla ihmisiltä, jotka muokkaisi minua kuin nukkea.
        Tai tukehduttaisi johonkin kun toisen fantasioita käytiin läpi. Edes sen normaalin ihmisen löytäminen olisi ollut kivempi.

        Kuinkas moneen itse oot törmännyt?

        En yhteenkään vastaavaan kuin mitä linkin naiset. Vai johtuuko siitä, et naiset ei ole yhtä outoja.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En yhteenkään vastaavaan kuin mitä linkin naiset. Vai johtuuko siitä, et naiset ei ole yhtä outoja.

        On se hyvin mahdollista tai miehet haluaan erottautua. En kyllä yhtään osaa puhua autoista.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En yhteenkään vastaavaan kuin mitä linkin naiset. Vai johtuuko siitä, et naiset ei ole yhtä outoja.

        Kyllä se menisi ihan mahdottomaksi kun helmat ne autollakin on.
        https://m.youtube.com/watch?v=ZAjrPel2O2c


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä se menisi ihan mahdottomaksi kun helmat ne autollakin on.
        https://m.youtube.com/watch?v=ZAjrPel2O2c

        tossa sketsissä kiti kokkosella nätit kasvot ja seksikkäät ilmeet kitillä on kauniit kasvot


      • Anonyymi kirjoitti:

        tossa sketsissä kiti kokkosella nätit kasvot ja seksikkäät ilmeet kitillä on kauniit kasvot

        Niin on .


    • Anonyymi

      Kyllä niitä kaikenlaisia kuule on...😳

      Abris

    • Anonyymi

      Naiset seurustelee kaikenlaisten sekopäiden kanssa eikä normaali kunnollinen mies kelpaa.

    • Anonyymi

      Tuollaiset miehet ovat juuri niitä jotka runoilevat nettideittiprofiiliinsa satuja tai teettävät profiilitekstin äidillään.
      Naiivit naiset uskovat kaiken hölynpölyn ja skippaavat rehelliset miehet jotka eivät lupaa kuuta taivaalta.
      Sitten itketään että kaikki miehet ovat samanlaisia.

    • Anonyymi

      Asbergerit ainakin ovat sellaisia, jotka eivät osaa puhua mistään muusta, kuin siitä ainokaisesta kiinnostuksenkohteestaan.

    • Anonyymi

      "Kaikki on heijastumaa. Että me ihmiset ollaan vain kuin syksyn lehtiä, joita universumi riepottelee".

      Tuo oli mieheltä hienosti sanottu. Nainen olisi voinut ottaa kantaa kun kyseessä oli noinkin perustavanlaatuinen asia mutta ilmeisesti oli tyhmyyttään vain hiljaa.

      • Anonyymi

        Yleensähän naiset ovat tuon tyyppisistä asioista ( kuten tuo meditaatio) kiinnostuneita ja miehet pitävät heitä höynähtäneinä. No nyt löytyi pari ”höynähtänyttä” miestäkin, sinä ja tuo linkin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensähän naiset ovat tuon tyyppisistä asioista ( kuten tuo meditaatio) kiinnostuneita ja miehet pitävät heitä höynähtäneinä. No nyt löytyi pari ”höynähtänyttä” miestäkin, sinä ja tuo linkin mies.

        Niin, ehkä niin on. Yleensä tuntuu että naisilla on oma hyvinvointi niissä meditaatioissa se juttu ja miehillä saattaa tulla myös yleispäteviä oivalluksia ihmisenä olemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ehkä niin on. Yleensä tuntuu että naisilla on oma hyvinvointi niissä meditaatioissa se juttu ja miehillä saattaa tulla myös yleispäteviä oivalluksia ihmisenä olemisesta.

        Jos nainen olisi tuon yleispätevän oivalluksen tehnyt, et sinäkään sitä minään hienona ajatuksena pitäisi. Muut miehet pitäisivät sitä joutavana foliohattuiluna.


    • Niin no, jutussa jäi mainitsematta oleellisin eli se että nuo tinder-tytöt olivat huonosti valmistautuneita treffeileen. Jos ne olisi enemmän ottaneet etukäteen selvää, kirjoitelleet ja viestitelleet tyyppien kanssa hyvän tovin ennen tapaamista olisi kai ne outoudet varmaan ainakin vähän tulleet esiin ennen tapaamista niin ei olisi tullut sitten niin yllätyksenä.

      • Se kyllä jäi vähän hämäräksi että mitä outoa tuossa nyt oli:

        "Tapasin mukavanoloisen miehen Tinderissä. Treffasimme puistossa, ja koska juttu luisti mukavasti, jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin, että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa. Pääsin pois. Emme enää tavanneet, kertoo yksi keskustelijoista."

        Nainen tuossa vaikuttaa oudommalta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Se kyllä jäi vähän hämäräksi että mitä outoa tuossa nyt oli:

        "Tapasin mukavanoloisen miehen Tinderissä. Treffasimme puistossa, ja koska juttu luisti mukavasti, jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin, että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa. Pääsin pois. Emme enää tavanneet, kertoo yksi keskustelijoista."

        Nainen tuossa vaikuttaa oudommalta.

        Tuossakin nainen vaikuttaa oudolta, mieshän toimi niin kuin luulisi naisten odottavan että mies toimii:

        "Mies kutsui minut syömään vähän parempaan ravintolaan ja osti minulle viiniä. Itse joi kokista jäillä. Illallisen päätyttyä hän antoi minulle ruusun. Siis ekat treffit! Minulla oli (valitettavasti) koko ajan fiilis, että se varmaan huumaa minut jollain lääkkeellä ja vie kotiinsa lemmikiksi."

        Tuossa jos ei olisi ollut raitis mies vaan viinamies ei olisi varmaan epäilyksiä syntynyt. Viinamies olisi hoitanut homman kotiin.


      • Anonyymi

        Eivät miehet jaksa viestitellä pitkään, he haluavat päästä heti tapaamaan ja tositoimiin. Jos nainen yrittää vain jatkaa juttua, eikä suostu tapaamiseen, niin mies kyllä lopettaa ja yrittää seuraavaa naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät miehet jaksa viestitellä pitkään, he haluavat päästä heti tapaamaan ja tositoimiin. Jos nainen yrittää vain jatkaa juttua, eikä suostu tapaamiseen, niin mies kyllä lopettaa ja yrittää seuraavaa naista.

        Tuon avauksen jutun perusteella vaikuttaa siltä ettei nainen kyllä siinä sitten mitään menetäkään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät miehet jaksa viestitellä pitkään, he haluavat päästä heti tapaamaan ja tositoimiin. Jos nainen yrittää vain jatkaa juttua, eikä suostu tapaamiseen, niin mies kyllä lopettaa ja yrittää seuraavaa naista.

        Kuulostaa hyvin tutulta kaavalta. Kaksi viestiä ja tapaamaan. Jos ei saa naiselta puhelinnumeroa, uhataan oikeustoimilla...


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuon avauksen jutun perusteella vaikuttaa siltä ettei nainen kyllä siinä sitten mitään menetäkään :D

        Niinkö? Nainen ei siis menetä yhdessäkään miehessä mitään. Nimittäin ne kk-miehetkin haluavat päästä tapaamiseen mahdollisimman pian, ja etsivät uutta, elleivät pääse.

        Sitäpaitsi, mitä vikaa siinä on, että haluaa nopeasti selvittää, onko vastapuoli sellainen, kuin väittää olevansa? Ei tärväänny mahdottomasti aikaa sen asian selvittelyyn.


    • Anonyymi

      Ooo-hohon niitä. Kaikki minä ei ole tallella on nielty. Näin kaikki käyttäytyvät. Ajatellaan asiaa eri kulmista toki. Heipz.

    • Anonyymi

      Ja täällä kun väitetään etteivät ätmit edes pääse treffeille.

      • Anonyymi

        Eivät pääsekään, se on totuus. Tuollaisetkin tyypit pääsevät, koska ovat riittävän hyvännäköisiä ja riittävän supliikkeja, ainakin niihin ensitreffeihin asti.

        Ätmi on ennenkaikkea epäkiinnostava mies, jonka treffipyyntöihin naiset eivät vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät pääsekään, se on totuus. Tuollaisetkin tyypit pääsevät, koska ovat riittävän hyvännäköisiä ja riittävän supliikkeja, ainakin niihin ensitreffeihin asti.

        Ätmi on ennenkaikkea epäkiinnostava mies, jonka treffipyyntöihin naiset eivät vastaa.

        No kyllä noiden tarinoiden tapaukset aika ätmeiltä kuulostivat, eihän ätmiyttä nettikirjoittelussa välttämättä huomaa.


      • Anonyymi

        En ole koskaan käynyt treffeillä.


    • Anonyymi

      Onkohan tuollaisia miehiä oikeasti olemassa? Naisena voin sanoa, että valtaosa miehistä on tällaisia tyyppejä.

    • Anonyymi

      Mulla oli kyllä oikeesti hauskaa, kun luin noita, anteeksi. Mutta oikeesti, nuo kuulosti moni jutuilta, joissa mies halusi naisesta eroon eli varmistaa ettei koskaan naista näkisi. Noissa tilanteissa ongelma varmaan on se, että kun tilanteeseen ei osaa reagoida niin ei osaa tehdä mitään vastaavaa hassua pilan pöite vaikka. Toisaalta osa noista voi olla oikeesti sekoja eli ei ehkä kantsi leikkiä. Täytyy kyllä sanoa, että muakin on välillä lähestyneet aivan sekopöisen, kummalliset ihmiset ja eihän se kivaa ole.

    • Anonyymi

      Minä olen sellainen, mutta niin, kuten rouva valtakunta tietää, rahaa pitää olla Sinulla sitten miljardeja euroja, käteistä rahaa.

    • Eipä tuossa jutusa ollut mitään sellaista, joka ei voisi hyvinkin olla totta.Oikeastaan aika mietoja omituisuuksiahan tuossa oli.

      • Anonyymi

        Sinun varallisuutesi ei taida ainakaan silloin riittää minulle, mitenkäs kauneus sitten noin päivittäinen kauneus jne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun varallisuutesi ei taida ainakaan silloin riittää minulle, mitenkäs kauneus sitten noin päivittäinen kauneus jne?

        Olen pahoillani, en ymmärtänyt yhtään kommenttiasi.


      • Anonyymi

        Esitän kysymyksen nyt kaskenpolttajalle: Mitä tekisit jos olisit joku tyranni ja hirmuhallitsija, ensimmäiseksi?

        - Esitin tuollaisen kysymyksen joskus isälleni: Kaikilta kenraaleilta heti päät poikki aluksi ja kaikki raha itselle hallintoon :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esitän kysymyksen nyt kaskenpolttajalle: Mitä tekisit jos olisit joku tyranni ja hirmuhallitsija, ensimmäiseksi?

        - Esitin tuollaisen kysymyksen joskus isälleni: Kaikilta kenraaleilta heti päät poikki aluksi ja kaikki raha itselle hallintoon :D

        Lähettäisin joka ikisen mopon Siperiaan ja lehtipuhaltimet...


      • Anonyymi

        Jaa.... no mutta kun jos sitä mopoa eikä rahaakaan enää olisi, mitäs sitten, kaikki omaisuus poistettu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa.... no mutta kun jos sitä mopoa eikä rahaakaan enää olisi, mitäs sitten, kaikki omaisuus poistettu?

        Ei olis mopoja, eikä omaisuutta...hmyy....määräisein ihmiset istumaan piiriin ja laulamaan nuotiolauluja.


      • Anonyymi

        Ajattelen että Sinä valehtelet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen että Sinä valehtelet.

        Ajattele vaan. Kyllä maailmaan ajatuksia mahtuu.


      • Anonyymi

        Ja Sinun virheelliset diagnoosit ainakin, joille kaikki nauravat :D:D:D_


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Sinun virheelliset diagnoosit ainakin, joille kaikki nauravat :D:D:D_

        Sinulla on nyt selkeästi jotain sydämelläsi, rohkaise mielesi ja anna tulla.


      • Anonyymi

        Minkä takia Sinä olet niin tyhmä ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia Sinä olet niin tyhmä ihminen?

        Pistä se korkki kiinni jo, ei noista sun sekopäisistä kommenteista ota kukaan selvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia Sinä olet niin tyhmä ihminen?

        Siksi että sinulla olisi kohde, jolle vi.ttuilla, kun et näemmä muuta osaa. Voit tietysti sanoa suoraan mikä nyppii, jos löydät siihen rohkeuden.


    • Anonyymi

      Kaskenpolttaja, miksi Sinä olet ns. Luuseri, elämässäsi, kerro syy miksi olet luuseri?

      • Kun tuo käsitys on sinun, en voi sinun käsityksiäsi kertoa.
        Voin tietenkin arvella, että minä ärsytän sinua syystä tai toisesta ja haluat ilmaista asian näin. Osuinko oikeaan?


    • Ihmisistä, myös naisista löytyy paljon kaikenlaisia.

      Jotkut treffit osaa olla monelle jännittävä kokemus, kun siinä tavallaan toinen tutustuu sinuun. Tosi harva iskaltaa olla oma itsensä.
      Äkkiä sitä varmaan pitää tilaisuutta kuulusteluna tai vst.

      Varmaan ihan fiksua tavata vaikka neljä kertaa ihan kahvikupposen ääressä ja puhella tyyliin säästä, kun alkaa vetämään johtopäätöksiä ja menemään kovin pitkälle yksien treffien perusteella.

    • Onhan näitä tälläkin palstalla.

      • Anonyymi

        Abris on aina hauska ja yrittää olla mukava kaikille.


      • Anonyymi

        Ai sää vai?


    • Anonyymi

      On noita. Muutama palstasetäkin olisi helposti kuviteltavissa kauhutreffeille. Vaikkapa Herpes-Blade, kun se alkaa siellä siellä kilahtelemaan netsyt-vaatimuksestaan ja testosteronitesteistään. Tai joku MA-teoreetikko joka toimii ohjekirjan mukaan. Tai ihan kuka vaan, joka elää jossain salaliittoteoria-maailmassa ja alkaa paasaamaan...

      xLiner

      • Kyllä varmaan palstan täditkin saattais onnistua laittamaan kauhun väreitä selkäpiihin :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä varmaan palstan täditkin saattais onnistua laittamaan kauhun väreitä selkäpiihin :D

        No ihan varmasti 🤣 Jos musta aloitetaan, niin luultavasti tokaisisin palstasedälle aika rivakasti "Vai niin. Idiootti.." ja lähtisin menemään. Siitä saisi monta aloitusta. "Treffeillä lihashirviön kanssa", "Naiset ei tykkää rumista miehistä", "Ehdotin naiselle seksiä ja sain turpaani"...

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ihan varmasti 🤣 Jos musta aloitetaan, niin luultavasti tokaisisin palstasedälle aika rivakasti "Vai niin. Idiootti.." ja lähtisin menemään. Siitä saisi monta aloitusta. "Treffeillä lihashirviön kanssa", "Naiset ei tykkää rumista miehistä", "Ehdotin naiselle seksiä ja sain turpaani"...

        xL

        Pöh, jos pääsisit vaikka palstan määrätietoisten naistenkaatajien (pertsa, gentsu) kanssa treffeille nuo ytmithän tekis susta kissimirrin hetkessä :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä varmaan palstan täditkin saattais onnistua laittamaan kauhun väreitä selkäpiihin :D

        Laita vähän esimerkin tynkää, pliis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita vähän esimerkin tynkää, pliis.

        Mitäpä minä noista tiedän, Gentsu tai pertsa vois tulla kertomaan naistenkaatojuttujaan.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pöh, jos pääsisit vaikka palstan määrätietoisten naistenkaatajien (pertsa, gentsu) kanssa treffeille nuo ytmithän tekis susta kissimirrin hetkessä :D

        No hyh.. Tiedät ihan hyvin että mulla on hyvin toimiva narsistivaroitin.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyh.. Tiedät ihan hyvin että mulla on hyvin toimiva narsistivaroitin.

        xL

        Ei se toimis kun itsevarmat ytmit saapuis pöytään, gentsu koko 150cm korskeudessaan ja pertsa kuuluisine katsekontakteineen, tiedä vaikka syntyisi polyamorinen kolmen kimppa treffien seurauksena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      184
      3052
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      161
      2171
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      66
      1976
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1429
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      81
      1378
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1294
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      94
      1214
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1100
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1093
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      22
      973
    Aihe