No niin, taas on feministit repäisseet taidepläjäyksen ihmisten iloksi:
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000006207642.html?ref=rss
Mikisiköhän minusta tuntuu että se on hyvin pieni, marginaalinen määrä ihmisiä jotka pitää noita feminisiten vuohotuksia oikeasti taiteena, valitettavasti se pieni määrä on asemissa joissa sitten pääsevät jakamaan veronmaksajien rahoja noiden tukemiseen,
Onko muuten kukaan ikinä nähnyt noiden feministien tekemänä mitään oikeaa taidetta? minusta tuntuu että ainakin ne jotka pääsee otsikoihin ovat noita rumia sanoja huutavia ja esittäviä.
Niin ja onko palstalla(kaan) ketään joka noita kekkalointeja pitää oikeana taiteena?
Entä jos olisi joku rumien miesten ryhmä joka ripustaisi muniinsa ledvaloja ja huutelisivat rumia sanoja, ylistettäisiinkö niiiden esitystä yhtä kovalla innolla? No saattaisihan nekin kyllä ylsitystä saada nykymaailmassa. Joskus ennen niitä olisi pidetty vain mielisairaina.
Feministinen "taide"
26
101
Vastaukset
Jälleen olet tärkeän asian äärellä 😊
Harmaaritari kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen että onko tuo taidetta?
Kyllä näytti olevan. Ja kaiken lisäksi juuri tämän palstankin mukaan aivan ytimessä.
Taide on sellainen asia, että ihmisillä on siitä monenlaisia käsityksiä. Jos mietitään vaikka kuvataidetta, joillekin oikeaa taidetta sillä saralla on vain esittävä taide, joillekin se on vähän laajempi asia.
Taiteesta voisi sanoa senkin, että sinäkin olet kehittänyt taiteeksi tämän paheksumisen. Ja on loistava asia, että paheksuttavaa löytyy aina. Se on ehtymätön luonnonvara 😊
"Kansanperinteessä naisen seksuaalisuus on iloinen asia. Sitä ei hävetä ja siitä voi laulaa rempseästi, mutta toisaalta myös surullisesti. Asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä kiertelemättä ja kaartelematta."
Harmis vastustaa kansanperinteitä ja tietysti myös sen jälkeistä aikaa..Harmis vastustaa feminsmismiä mikä tuossakin yrittää selittää kansanperinnettä itsensä eduksi. Perinteisinä aikoina tuollaiset naiset olisi viety hourulaan.
Oliko tuo sinusta taidetta?Harmaaritari kirjoitti:
Harmis vastustaa feminsmismiä mikä tuossakin yrittää selittää kansanperinnettä itsensä eduksi. Perinteisinä aikoina tuollaiset naiset olisi viety hourulaan.
Oliko tuo sinusta taidetta?En mä katsonut sitä, luin vaan..Miten se taide nyt sitten määritellään..
Tietty sä vastustat feminismiä, kun vastustat naisten oikeuksia...
Katselin tuossa ykköseltä Tastulan haastattelua..Juha Hurme, siinä on älykäs ihminen noin mieheksi..
Miksi feminatsit ovat aina rumia?
- Anonyymi
Onko maksalaatikko ruokaa rusinoilla vai ilman? Pitääkö tillilihan olla sitkeää ja limaista vai oletko ituja popsiva soijapoika?
Koittaisit nyt edes. Olet yksi harvoista naisvihan linnakkeista tällä palstalla, joten sinun pitää keksiä parempia "Naiset ovat perseestä" - pervoja.
- expihtarikurppaEi ole naisvihaa vihata feministejä, päinvastoin, miehet jotka rakastavat naisia vihyaavat feministejä.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei ole naisvihaa vihata feministejä, päinvastoin, miehet jotka rakastavat naisia vihyaavat feministejä.
Miehet jotka rakastavat naisia, rakastavat feministejä. Kas kun käytännössä kaikki naiset ovat feministejä. Pois voidaan lukea jotkut ääriuskontojen alistamat ja aivopesemät naiset.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Miehet jotka rakastavat naisia, rakastavat feministejä. Kas kun käytännössä kaikki naiset ovat feministejä. Pois voidaan lukea jotkut ääriuskontojen alistamat ja aivopesemät naiset.
Normaalit täysipäiset naiset ei ole feministejä siinä mielessä kuin miksi feministit on profiloituneet. Normaali täysipäinen nainen ei huutele rivouksia ledivalot haarovälissä välkkyen, eivät kanniskele cokispulloja vaginoillaan niin kuin feministit eikä ne pidä femiinistisiä kiroiluiltamia.
Harmaaritari kirjoitti:
Normaalit täysipäiset naiset ei ole feministejä siinä mielessä kuin miksi feministit on profiloituneet. Normaali täysipäinen nainen ei huutele rivouksia ledivalot haarovälissä välkkyen, eivät kanniskele cokispulloja vaginoillaan niin kuin feministit eikä ne pidä femiinistisiä kiroiluiltamia.
Ongelmasi on siinä, että profiloit itse feministit sellaisiksi kuin haluat, jotta voit syyttää kaikkia feministejä sellaisesta siitä mitä he eivät edes ole.
On tuo aikamoista naisvihaa.pitkätukka-68 kirjoitti:
Ongelmasi on siinä, että profiloit itse feministit sellaisiksi kuin haluat, jotta voit syyttää kaikkia feministejä sellaisesta siitä mitä he eivät edes ole.
On tuo aikamoista naisvihaa.Profiloin feministit niin kuin ne itse haluavat profiloitua. Aina kunb on joku juttu feministeistä ne on juuri noita rumapuheisia reuhaavia eukkoja jotka puolustelee lkäytöstään naisten oikeuksien ajamisella. Normaalit naioset ajaa myös naisten oikeuksia muttei ne puhku jutuissa olevansa feministejä vaan naisia. Aina kun jossain mainitaan feministi se kertoo noista häirikköeukoista ja luulen että normaaleja naisia juurikin hävettää nuo vammaiset eukot eikä heillä ole mitään yhteistä niiden kanssa.
Harmaaritari kirjoitti:
Haluaisitko kertoa miten sinä määrittelet feministin?
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Haluaisitko kertoa miten sinä määrittelet feministin?
Minähän tuossa yllä kerrron.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Profiloin feministit niin kuin ne itse haluavat profiloitua. Aina kunb on joku juttu feministeistä ne on juuri noita rumapuheisia reuhaavia eukkoja jotka puolustelee lkäytöstään naisten oikeuksien ajamisella. Normaalit naioset ajaa myös naisten oikeuksia muttei ne puhku jutuissa olevansa feministejä vaan naisia. Aina kun jossain mainitaan feministi se kertoo noista häirikköeukoista ja luulen että normaaleja naisia juurikin hävettää nuo vammaiset eukot eikä heillä ole mitään yhteistä niiden kanssa.
Katsos kun naisiinkin mahtuu niitä vihaisia, outoja, creepyjä, väärinkohdeltuja, exsentrisiä, poliittisia, syrjäytyneitä jne, jotka eivät mahdu sinun ahtaaseen käsitykseen naiseudesta. Sinulle nainen on nukke, ei oikea ihminen haavoineen, vahvuuksineen ja vikoineen. Sinä näet naisen ainoastaan miehen palvelijana ja ne, jotka eivät orjaksi suostu, eivät ole oikeita naisia.
Olet pesunkestävä naistenvihaaja.
T. Expihtarikurppa
Naiseus ei ole miehyys. Nainen on nainen ja mies on mies ja tasa-arvoisuus on vaikea koskaan saavuttaa koska kevyitä naiset kestää kantaa ja miehet aina evoluution myöntä miehet jaksaa painavat.
Joten naisen on melkein aina mahdollista imettää mutta mies ei joten näitä asioita emme koskaan pysty eikä ole kannattavaa muuttaa geenien myötä.
Minusta tuollainen epäsiveellistä kielen käyttö ei kuuluu aikuisuuteen tai taiteeseen taidetta on minusta tehdä kaunista ei röyhkeyttä.
Uskon kyllä ihmiset kehitykseen myötä tulevat tasa-arvoiseksi joihin me ihmiset olemme syypäitä.Tasa-arvo ja samanlaisuus ovat täysin eri asioita.
Vaikka sukupuolten sisäiset erot voivat olla suuremmat kuin sukupuolten väliset erot, arvotus tehdään kuitenkin juuri sukupuolen mukaan.pitkätukka-68 kirjoitti:
Tasa-arvo ja samanlaisuus ovat täysin eri asioita.
Vaikka sukupuolten sisäiset erot voivat olla suuremmat kuin sukupuolten väliset erot, arvotus tehdään kuitenkin juuri sukupuolen mukaan.Samallaisuus?
Mihin viittaan samanlaisuuteen?pitkätukka-68 kirjoitti:
Tasa-arvo ja samanlaisuus ovat täysin eri asioita.
Vaikka sukupuolten sisäiset erot voivat olla suuremmat kuin sukupuolten väliset erot, arvotus tehdään kuitenkin juuri sukupuolen mukaan.Nyt en ymmärtänyt yhtään.
Ehkä puhumme taas erikieltä😳vaikka samaa kieltä.Kyllähän nämä tämän tapaiset aloitukset pistävät miettimään, että elämä ilman miehiä on aika houkutteleva ajatus. Onneksi kuitenkaan kaikki miehet eivät yllä tällaiseen naisraivoon.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Kyllähän nämä tämän tapaiset aloitukset pistävät miettimään, että elämä ilman miehiä on aika houkutteleva ajatus. Onneksi kuitenkaan kaikki miehet eivät yllä tällaiseen naisraivoon.
Uskon kyllä feminististä on tehty kuin samoin sanoi tuo perussuomalaisten Jussi Halla-aho että perussuomalaisiin on liittynyt ”törkyturpia” jotka ei perussuomalaisien aatteita edes kanna kuin kuuluu myös uskon tässä feminististä viljelty samoin negatiivinen sana. Uskon kyllä harmaaritarin ymmärtävän yskän nyt.
Itsekin olen myös tuon negatiivisen sanana omaksunut joten ymmärrän hyvin tässä nyt yskän.
- Anonyymi
Nykyään taiteena pidetään kaikkea normimoraalirajoja rikkovia asioita. Itse en ole ymmärtänyt modernia taidetta koskaan. Jo Picasson taide alkoi olemaan liian abstraktia ja sekopäistä. Muotokuvat, maisemakuvat, maalaukset, jotka oikeasti esittävät jotakin konkreettista ja selkeää..sellainen on oikeaa taidetta minun mielestäni. Kaikenmaailman alastomat ihmiset kelmuun käärittynä paketissa (kerran näin tällaisen esityksen Kampin torilla) on minusta sekopäistä ja tarpeetonta.
Mutta tämä on maailman meno nykyään. Minkäs sille mahtaa. Itse en käy ikinä nykytaidemuseoissa..liian sekopäistä. Näin se menee. Onhan miehetkin yrittäneet saada asiansa esille teatterin kautta. 80-luvun lopulla Jumalan teatteri; apurahoja ei tullut mutta ehdollista vankeutta kyllä.
Kun kerran ihan omaakin mielipidettä kysyit niin kyllä minä voin sanoa että kyllä minä sen voin taiteeksi luokitella. Jos siellä katsojat oikeasti olivat tyytyväisiä esitykseen niin silloinhan esitys on kohdeyleisönsä löytänyt. Toivottavasti eivät kuitenkaan niin voimaantuneet että huutelevat kaduilla ja aloita riitaa kotona.
En nyt esiintyjen taustoja katsonut mutta jos ovat esittävän alan ammattilaisia tai opiskelijoita niin sanoisin että korkeakoulujen rahoitusta tällä sektorilla voisi huoletta leikata. Muutamalla tuopilla saa samanlaisia esityksiä karaokebaarista; ainakin tuon yhden klipin perusteella. No ainakin taiteen edistämiskeskus on ajatuksesta tykännyt kun kirstu on heidän kohdallaan raottunut.
Enemmän kuin naiseuden korostaminen minua mietityttää feminismin kriittisen tarkastelun tukehduttaminen ihan sillä tasolla että Äbo Akademi valikoi ketä siitä saavat keskustella.
Niin ja se että tuosta haastattelusta sain rivien välistä sellaisen kuvan että esitys olisi myös suunnattu lestaadiolaisia vastaan. Minusta kukin saa uskoa tai olla uskomatta mutta rivouksilla hyökkääminen toisia kohtaan on ala-arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803