Paras paikka löytää vaikka juttuseuraa

Anonyymi

Päätin kokeilla jotain ihan muuta ja löysinkin naapurustosta sen mukavan miehen itselleni. Tuolla sentään ei ollut koko sivusto täynnä nakukuvia ja ihme tyrkyttelijöitä. Ehdotan että tsekkaatte SomeDeitti sivuston. PS. Olen itsekkin mies joten tarjonta on aika laaja ihan kaikille ja kaikesta pitäville.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli tää oli nyt sun sivujes mainos !?

      • Anonyymi

        Ei kyllä ole, koittanut ihan liikaa kaikkia mikkä on täynnä jotan vitun feikkiproffia. Millä helvetillä saa muutamalta kymmeneltä naiselta tunnissa tälläinen hieman läskihkö kaveri pyyntöjä parikymppisiltä glamourmalleilta. :D

        Ps: Ja profiilissa on että etsin Miehiä. O_o


    • Anonyymi

      ihan hyvä yritys :DDDD

    • Anonyymi

      Sun tekstis oli liian mainostamisen oloinen ja ei mee ihan täydestä

      • Anonyymi

        Mukavaa että heti kun kertoo et joku toimii, ni saa lyttäystä.

        What ever, jos ottaa herneitä paikkaan A, kertomalla mikä toimii, niin ei se multa pois ole.


    • Anonyymi

      Onko toi suomalainen palvelu? Onko ilmainen kannattaako liittyä?

      Tein profiilin uteliaisuuttani mutta taitaa jäädä käyttämättä.

      • Anonyymi

        En mä tiedä. Ainaki oli suomalaiset maksusysteemit ja muut. En tiedä sit et saako ulkolaiset firmat niitä?


    • Anonyymi

      Itse löysin naisena mukavaa juttuseuraa somedeitti.com sivulta, nähtäväksi jää että eteneekö tämä mihinkään. Vaikuttaa kyllä lupaavalta.

      • Anonyymi

        Että sitä ollaan nyt sitten muututtu naiseksi. Aikamoinen Houdini olet kun moisia temppuja teet! Mutta yritys hyvä kymmenen, varmaan joku epätoivoinen tähänkin tarttuu.


      • Anonyymi

        No on sulla kyllä mielipiteet. Taidat ite olla jonkun vastaavan sivuston palkkalistoilla itse kun tunnet tietävän tälläisen sivuston MO:n

        Ja mä olen siellä juttelemassa ihmisten kanssa, siinäpä se kun toi tarjoaa ihan vaan juttuseuraa, ystävähakua tai deittailua.

        Mulla lukee haussa että haen vaan uusia ystäviä, sekin on onnistunu. Kahvilla kävin muutaman uuden tyttökaverin kanssa.


    • Anonyymi

      Juttuseuraa sieltä löytyy, siihen se sitten jääkin. Sivuston profiilit ovat nimittäin palveluntarjoajan tekaisemia viihdeprofiileja. On selvää, että he eivät sitä kysyttäessä myönnä vaikka asia todetaankin käyttöehdoissa, Ei ihan puhtaat jauhot pussissa.

      • Anonyymi

        Jatkan siis kommenttiani, en ole hakemassa tuolta deittiseuraa. Minuun otti ihan itse muutama ihminen yhteyttä ja hetken juteltuamme, päätettiin mennä kahville. Ei sen kummempaa. Muhun ei ketään ottanut yhteyttä sellainen ketä en olisi tavannutkaan.

        Parempi sekin kuin tuhlata aikaa johonkin missä tarjotaan vaan että olisi munkkirinkelille täytettä?

        PS:Nainen, etsin uusi kavereita ja tuttavia, turvallisesti naimisissakin jo useamman vuoden. Ukko on sivustolla yhdessätuumin mun kanssa (Saapi stalkata senkin tekemisiä)


    • Anonyymi

      Ensimmäinen sivusto missä oikeasti pääsin tapaamaan naisen jolle kirjoittelin, ihme!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe