Yksinäisenä ätminä ilman naista.

Anonyymi

Kyllä tää elämä on paskaa. Yksinäisenä ätminä. En ole niin rumakaan,mutta ei mitää naisia. Kävinpä katsomas keskustas Hki naisia, mutta alkoi masentuun, kun näki kauniita tyttöjä ja tietää ettei niitä voi saada. Ja pariskuntia. Kotiin kattomaan leffaa.

73

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka ei niin ruma ole. Mutta ei kelpaa naisille. Aina saa jatkuvasti olla yksin. Tätä menoa menen maksullisiin.

    • Anonyymi

      Masentunu ja hyvin epätoivonen ku on aina yksin, ja en ole mikää läski kaljupää joka juo tuola. Mutta ehkä kuulun olla yksin sit ei voi mitää.

    • Anonyymi

      et oo mistää voimakkaasta dominointi maasta niinnku esim pohjois korea tai jtn. jos oisit nii voisit mennä johonki heikkoon maahan kuten suomi vonkailee jännämiehenä vosuja ja olla eksoottinen.

      • Anonyymi

        Mitä oikein selität? Täällähän on jo puoli maailmaa suomilorttojen päällä ähkimässä. On irakilaisia, kreikkalaisia, afroja ja englantilaisia luusereita....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikein selität? Täällähän on jo puoli maailmaa suomilorttojen päällä ähkimässä. On irakilaisia, kreikkalaisia, afroja ja englantilaisia luusereita....

        Sulla vissiin jäänyt kansakoulunkin matematiikka suorittamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikein selität? Täällähän on jo puoli maailmaa suomilorttojen päällä ähkimässä. On irakilaisia, kreikkalaisia, afroja ja englantilaisia luusereita....

        nii onki koska ne on tehny just sillee niinku kerroin, että lähteny omista maista vaikeista kilpailutilanteista downgrade suomeen jossa on helpoimmat naiset euroopassa ja matalin taso miehissä koska miehiä on niin vähän. mitä enemmä miehiä sen kovempi kilpailu.-


    • Anonyymi

      Ite just 30 ja oon pysynyt tarkoituksella sinkkuna. Oon aina tiennyt etten tuu koskaan seurustelemaan. Käytän aikani mielummin kaverien ja käheisten kanssa tai harrastan ja kehitän itseäni kun polvistuisin kaulapannassa yhdenkään naisen edessä. Me too on mulle kirosana ja ämmien ajatusten ja tarkoitusperien selvittäminen semmostan myrkkyä ja miinakenttää etten koske pitkällä tikullakaan

      • Anonyymi

        Mulla ei ole ketään, ei työtä ei kavereita ei ketään. Mietin vaan naista, enkä koskaan saa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ite oon päässy tuosta ajatuksesta yli, pelaan aarteet vaan tuonpuoleiseen enkä kerää aarteita maanpäälle raamatunmukaisesti. On samantekevää pois nukuttuani joskus 30 vuoden päästä että onko suomi musta vai valkoinen. En koe myöskään olevani kenellekkään mitään velkaa koska aika harvat ovat minusta pitäneet ihmisenä tai koskaan pyytäneet apuani muutamaa venäläistä ystävää lukuunottamatta.


      • Anonyymi

        Eikö tuo just ole sitä rasismia. Sama oikeus heillä panna kuin kantasuomallaisillakin. En jaksa kiihtyä, turhaan asiaa minulle puret koska olen asiaan syytön ja osaton. Tein velvollisuuteni vuosia sitten varoittamalla maahanmuutosta mutta minua pidettiin lähinnä kylähulluna.


      • Anonyymi

        Oikeastaan haluaisin kakata mulattiäpärän suuhun. BBC


      • Anonyymi

        Aivan sama kuka niitä ämmiä pääsee siittämään kunhan ei itse tarvitse osallistua tohon millään tavalla. Pysyn erossa suhdekieroiluista ja ämmät jättää mut rauhaan. Ei tarvitse esittää mitään puudelia tai olla kenenkään muutettava projekti. Plus hermot ja oma minäkuva säilyy ja tulee paaaaljon halvemmaksi kun se että menis visakortti ojossa jonkun ämmän remmissä. Jos ne ulkomaalaiset haluaa olla tän maan pillulla varustettujen porsaiden elättäjiä niin antaa palaa vaan. Ja jos valtio on sitä mieltä että niitä porsaiden siittäjiä tarvitaan tänne lisää niin se ei oo multa mitään pois. En ainakaan joudu ite tulilinjalle :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan haluaisin kakata mulattiäpärän suuhun. BBC

        Puoliksi afrikkalainen lapsi on aisankannattaja elämäntavan näkyvin ilmentymä :)


      • Anonyymi

        Edelleen ,mitä se on sulta pois jos noi suominaiset(tuksun kloonit) ottaa jokasta mulkkua mikä vastaan tulee? :D Mä en oo ikinä hiffannu tota ulkomaalaisvastaisuutta muutenkaan? "Ne vie meidän naiset".... Ehkä suomalaiset naiset sitten on sen ulkomaisen peniksen vietävissä ja ulkomaalaiset tajuaa käyttää sitä hyväkseen. Osoittaa musta vaan ihan normaalia maalaisjärkeä.

        Ja sitten se kysymys: Haluaisitko ite oikeesti viereesi suomalaisen happaman, kusipäisen pillulla varustetun porsaan joka on syntyny tässä rapakossa, ei eroa sen botoxin alta suomalaisesta perus härmäläispultsarista mitenkään ja luulee olevansa niiden lacosten laukkujen ja eläimestä riistettyjen nahkakenkien kanssa niin hienokin tapaus? Hyi helvetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen ,mitä se on sulta pois jos noi suominaiset(tuksun kloonit) ottaa jokasta mulkkua mikä vastaan tulee? :D Mä en oo ikinä hiffannu tota ulkomaalaisvastaisuutta muutenkaan? "Ne vie meidän naiset".... Ehkä suomalaiset naiset sitten on sen ulkomaisen peniksen vietävissä ja ulkomaalaiset tajuaa käyttää sitä hyväkseen. Osoittaa musta vaan ihan normaalia maalaisjärkeä.

        Ja sitten se kysymys: Haluaisitko ite oikeesti viereesi suomalaisen happaman, kusipäisen pillulla varustetun porsaan joka on syntyny tässä rapakossa, ei eroa sen botoxin alta suomalaisesta perus härmäläispultsarista mitenkään ja luulee olevansa niiden lacosten laukkujen ja eläimestä riistettyjen nahkakenkien kanssa niin hienokin tapaus? Hyi helvetti

        Yritä ymmärtää että esim. Turkissa paikallisen naisen ei sallittaisi harrastaa seksiä muun maalaisen miehen kanssa ilman rangaistusta. Vastaavasti myös meilläö yksinäisillä suomalaisilla miehillä on oikeus vaikka raiskata monikulttuurisessa suhteessa elävä tai ulkomaalaisen nussima nuori suomalaisnainen. Kunniaväkivalta on OK.

        Haluan viereeni seksikkään nuoren naisen. Mutta ikävä kyllä nuoret suomalaisnaiset ovat joko matkailemassa Turkissa ja Kreikassa tai ulkomaalaisten miesten kakkosnaisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen ,mitä se on sulta pois jos noi suominaiset(tuksun kloonit) ottaa jokasta mulkkua mikä vastaan tulee? :D Mä en oo ikinä hiffannu tota ulkomaalaisvastaisuutta muutenkaan? "Ne vie meidän naiset".... Ehkä suomalaiset naiset sitten on sen ulkomaisen peniksen vietävissä ja ulkomaalaiset tajuaa käyttää sitä hyväkseen. Osoittaa musta vaan ihan normaalia maalaisjärkeä.

        Ja sitten se kysymys: Haluaisitko ite oikeesti viereesi suomalaisen happaman, kusipäisen pillulla varustetun porsaan joka on syntyny tässä rapakossa, ei eroa sen botoxin alta suomalaisesta perus härmäläispultsarista mitenkään ja luulee olevansa niiden lacosten laukkujen ja eläimestä riistettyjen nahkakenkien kanssa niin hienokin tapaus? Hyi helvetti

        Mitä edelleen, tämä viesti ei ollut minun kirjoittama vaan jonkun negatiivisen henkilön joka änkesi keskusteluumme. En suhtaudu suomalaiseen naisiin halveksien. Älä yritä pilata mainettani tai esiintyä minuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä ymmärtää että esim. Turkissa paikallisen naisen ei sallittaisi harrastaa seksiä muun maalaisen miehen kanssa ilman rangaistusta. Vastaavasti myös meilläö yksinäisillä suomalaisilla miehillä on oikeus vaikka raiskata monikulttuurisessa suhteessa elävä tai ulkomaalaisen nussima nuori suomalaisnainen. Kunniaväkivalta on OK.

        Haluan viereeni seksikkään nuoren naisen. Mutta ikävä kyllä nuoret suomalaisnaiset ovat joko matkailemassa Turkissa ja Kreikassa tai ulkomaalaisten miesten kakkosnaisina.

        Oot varmasti fiksu sälli ja hiffaan että hermoja kiristää. Koita kuitenkin ajatella toi niin että vaikuttaako noi ulkomaalaisten asiat suhun suoraan mitenkään. Ja kun mietit suomalaisen nuoren naisen ajatusmaailmaa niin haluatko sä oikeasti olla sellasen kanssa suhteessa? Siis sen persoonan takia vai vaan meikatun sotamaalaus botox ulkokuoren ja seksin takia? Haluatko sä sellasen naisen joka ottaa jokaviikonloppu eri munaa ja penkittää aktiivisesti miehiä minkä kerkiää-nauttii ns jokamiehenmallina olemisesta. Come on! :D

        Jos oot elämäntilanteeltasi siinä vaiheessa että haluaisit seurustella niin matkusteletko paljon? Esim. Unkarissa ja Puolassa on oikeasti tosi mukavia, terveellä tavalla ylpeitä ja todella persoonallisia naisia. Suomalaiset rottaporsaat kalpenee niiden rinnalla. Myös heidän kulttuuri on paljon värikkäämpi, terveempi,ym. Ei oo suomalaista kieroilu kateus kyräily-paskaa.

        Plus toi äkäsyys syö nyt sun kaiken energian. Niitä kunnon naisia löytyy kyllä, joiden kanssa on mukava olla, joilla on persoonallisuus ja joiden seurassa kehittyy itsekkin ihmisenä. He eivät vaan oo tän maan rajojen sisäpuolella. Älä oo vihanen siitä että ulkomaalaiset tulee tänne ns poimimaan paskat kadulta pois. Ajattele mielummin mitä kaikkea tuolla muualla on, käytä poveri sinne ;)


      • Anonyymi

        Kansallisuudella ei ole minulle väliä. Haluan vain kauniin ja nuoren naisen.

        Suomalaisten naisten ongelma on matkustelu ja rasismi meitä suomalaisia miehiä kohtaan. Ei meillä suomalaisilla miehillä ole mahdollisuutta matkustaa Turkkiin tai Kreikkaan panemaan nuoria tyttöjä. Haluan elää nuoruuteni!!!

        Inhoan näitä ämmiä ja haluaisin kenkiä mokusuhteessa eläviä ja muita ulkomaalaisiin mieltyneitä naisia päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä edelleen, tämä viesti ei ollut minun kirjoittama vaan jonkun negatiivisen henkilön joka änkesi keskusteluumme. En suhtaudu suomalaiseen naisiin halveksien. Älä yritä pilata mainettani tai esiintyä minuna.

        En esiinny sinuna tai kenään muunakaan täällä, ihan omana ittenäni esiinnyn ja kommentoin ton tohon väliin. Olen tosi pahoillani jos puhkasin sun jonkun kuplan tai meni foliohatty vinoon. Mä en vaan henk koht voi sietää just suomalaisia naisia, muuten pidän naisista kyllä frendimielessä. En pysty ikinä kuvittelemaankaan että antasin jonkun koskea mun kehoon joten mulle on yksi ja sama kuka suomalainen lortto tekee ja mitä, kunhan ei vilkasekkaan muhun päin. Tää on myöskin sanavapaa palsta joten jos on ongelma mielipiteiden moninaisuus niin tää ei oo sulle sillon oikea paikka


      • Anonyymi

        Kun tapaat naisen, kannattaa kysyä miten monelta afrolta on imenyt. Ettei tule papin aamenen jälkeen ylläreitä.
        Kovimmat etelänmatkaajat ne vasta rassattuja ovatkin. Hyi olkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä edelleen, tämä viesti ei ollut minun kirjoittama vaan jonkun negatiivisen henkilön joka änkesi keskusteluumme. En suhtaudu suomalaiseen naisiin halveksien. Älä yritä pilata mainettani tai esiintyä minuna.

        Mitä mainetta? Ymmärrät kai ettei kukaan tiedä kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo just ole sitä rasismia. Sama oikeus heillä panna kuin kantasuomallaisillakin. En jaksa kiihtyä, turhaan asiaa minulle puret koska olen asiaan syytön ja osaton. Tein velvollisuuteni vuosia sitten varoittamalla maahanmuutosta mutta minua pidettiin lähinnä kylähulluna.

        Suomen naiset kuuluu matuille.


    • Anonyymi

      En ymmärrä vaikka olen komea enkä saa yhtää naista läheisyyttä seksiä ja mitää.

      • Anonyymi

        tsekka red pill- kirjoituksia ja kokemuksia. lupaan että et tuu katumaan ja väistät tooooooosi monta luotia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tsekka red pill- kirjoituksia ja kokemuksia. lupaan että et tuu katumaan ja väistät tooooooosi monta luotia

        Se ois hyvä mutta kun nuoret naiset ei anna mulle pillua.


    • Anonyymi

      Voi vittu tää on niin persestä, sit noi afrikkalaiset mumut saatana näkee niitä kauniiden hyvä perseisten naistenkaa ja turkkilaisten, menis saatana omaan maahan sit.

    • Anonyymi

      Itellä ollu hyväperseistä naista ku joskus vuosia sitte, lähinnä rumia lihavia, en halua semmosta, oon mieluite sit yksin, ei kelpaa ei saatana ikinä kelpaa.

    • Anonyymi

      Taidan olla ikisinkku, nyt se on ihan varmaa, en sekaannu yhteenkää rumaa ja lihavaa 120 kg naiseen, et joo nyt se on niin varma, meen kattoon telkkua.

    • Anonyymi

      No mutta onhan sulla sentään elämäntehtävä valittaa tuosta palstalla päivittäin.

      • Anonyymi

        Mitä sitte vaikka valittaiski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitte vaikka valittaiski?

        Ei elämä valittamalla ainakaan parane.


    • Anonyymi

      No pitkä elämä tulee runkatessa, ilman naista.

    • Anonyymi

      Ei auta ei, naiset haluu jännämiehiä ja ulkomaalaisia.

    • Anonyymi

      No etko mennyt juttelee naisten kanssa kun olit keskustassa? Eihän ne tiedä että haluat tyttöystävän jollet mene juttelee. Menet vaikka kysymään löytyykö lähistöltä joku kiva kahvila tai ruokapaikka ja sitten heität jotain läppää samalla, kysyt onko paikallinen ja sitä rataa. Niin se homma etenee.

      • Anonyymi

        En uskalla enää jutella naisille ku pelkään että olen lihava tai ruma.


      • Anonyymi

        Ja se on siis NAISTEN vika kun SINÄ et uskalla jutella naisille..

        Jos käyttäisit senkin energian, mikä menee täällä jokapäiväiseen monella viestillä valittämiseen, vaikka johonkin muuhun niin ehkä uskaltaisit mennä juttelemaan. Mutta kun sulla on jo valmiiksi negatiivinen asenne koska olet koko viikon lietsonut negaa itseesi niin tottakai se näkyy asenteessa negatiivisesti.

        Niin ja jos menisit välillä vaikka Vantaalle katsomaan naisia...


      • Anonyymi

        Olen yrittänyt mistä vain saada naisia, ei ne vastaa ja lähde treffeille.


      • Anonyymi

        Siksi pysyn yksin, nii paskaa, ja ei kauniita edes saa.


    • Anonyymi

      Ennen sitä vielä sai naisia, mut enää ei. Olen täynnä naisia ne niin vaikeita.

    • Anonyymi

      Ei sitä työttömänä ätminä kehtaa jutella naisille, ne karkaa samantien.

    • Anonyymi

      Monia ainakin nukuttaa, minua ainakin joidenkin kuten abris ja valtakunta -jutut, tulee hyviä unia niistä.

    • Anonyymi

      Ei oikein mahdoliisuutta saada naista kun ei kelpaa tälläsenä kun on. Eikä ole rahaa.

    • Anonyymi

      Sanon vain sen jos naiset on rikkaan miehen peräs, siinähän on tyhmät, ei voi mitää. Itse on ihan tavallinen aina ollut vähä rahaa, jos naiselle ei kelpaa tälläsenää, niin olkoot, emmäkää rumimmasta päästä ole, mutta kaipais parisuhdetta läheisyyttä ja rakkautta.

    • Anonyymi

      Sitä luulee ettei ole ruma mutta naiset sen päättää. Naamakertoimesi ei ole kovin korkealla. Kyllä Komea mies saisi helposti naisen ihan mistä vaan joten et ole naisten mieleen koska et saa naisia.

      • Anonyymi

        Selvä. Olen sitte ruma. No enkä halua rumaa naista. Olen sit yksin. Taidat olla itekki ruma?


      • Anonyymi

        Sori ei ole naiset rumaksi sanonu. Taitaa aloittaja olla itse ruma.


    • Anonyymi

      Mutta toivon että vielä joskus kiinnostuu, kyllä ne rumatki naiset saa miehiä.

    • Anonyymi

      Emmä ainaskaa tunne mitää vetoa naiseen jonka ulkonäkö ei kiinnosta minua. Pitää olla nätti ja seksikäs, ja hyvin osata pukeutua, koska itsekki pukeudun ihan muodin mukaan ja laitan geelillä tukkaani, vaikka komea en välttämättä naisten silmiin ole, mutta rumaa en ottais ikinä. ..

    • Anonyymi

      Kun näitä postauksia lukee, tulee aina vain varmemmaksi päätöksestään pysyä hyvin hyvin kaukana Suomi-luusereista. Onneksi nainen saa ja voi valita.
      En mitenkään voi ymmärtää mitä suomalaiselle miehelle on tapahtunut. Pelkkää ulinaa ja itsesääliä, ei minkäänlaista miehisyyttä ja itsekunnioitusta. Kunnioitusta naista kohtaan vielä vähemmän. Ja sitten pitäisi näistä joku huolia!
      Ei. Tule. Tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Paraskin puhuja, siinä paha missä mainitaan, eli itse allekirjoittanut eli Sinä juuri teit mitä sanoit että et tee :)

        Noh mutta niin... ajanvietettä ja hupiahan näiden palstojen tarkoitus on olla. Kuten koko Aller-yhtiönkin tarkoitus on. Kun ihmisillä on hauskaa niin yhtiölläkin menee hyvin.


      • Anonyymi

        Sitten vielä kun löytäisi naisen joka kunnioittaa miestä mutta eipä löydy ei.Naiset haukkuu miehiä jokapuolella somee,raukkamaista käytöstä,ja peiliin eivät osaa katsoa ollenkaan vaan miehissä aina vika.Säälittävää.


    • Anonyymi

      Monet sanoo ettei ole ruma mutta eivät pääse treffeille, eivät saa seksiä eivätkä seurustele. Jokin siinä yhtälössä mättää. Treffeille päästääkseen on oltava suht komea ja sitten pitää olla vielä muut asiat elämässä kunnossa. On satoja tuhansia miehiä jotka eivät saa koskaan naista eivätkä edes pääse treffeille nirsojen naisten kanssa.

      • Anonyymi

        No kyllä mä pääsin ennen treffeille ja on kyl ollut suhteita:).


    • Anonyymi

      mä kävin yhden vuoden aikana 15 eri naisen kanssa treffeillä.Yhden kanssa natsas,ja parisuhteen aloitin.Oon 191cm pitkä ja 120kg isomies,en koe olevani komea.Ollut naimisisakin ja monessa muussa parisuhteessa.Miehen pitää uskaltaa olla mies ja mennä iskemään naisia ihan missä vaan ja jos deittisoveluksista hakee niin siellä pitää miehen olla se aktiivinen eikä odottaa että omaan ilmoon vastataan vaan pitää kirjoittaa naisille.

      • Anonyymi

        Joo no veikkaan jos oot ruma miten voit saada naisia? Itse oon kirjottanut mutta naiset ei vastaa.


      • Anonyymi

        En vain uskalla mennä iskeen naisia. Ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no veikkaan jos oot ruma miten voit saada naisia? Itse oon kirjottanut mutta naiset ei vastaa.

        Jos sanoo ettei koe olevansa komea ei tarkoita automaattisesti sitä että olisi ruma. Allu vähän järkeä nyt kehiin.


    • Anonyymi

      Saatat ollakin onnellisessa asemassa. Tai et.
      Suomihuorat voivat joskus olla hyvinkin kalliita vaikka eivät aluksi veloitustaan ilmaise. Muuan Axl Smith sai maksaa suomihuorille noin 6000 euroa per huora: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/86d2e688-a9bd-40ac-8ad3-fba5ba3dc6ef
      Ei minulla ole varaa noihin Helsingin ammattilaisten hintoihin. Enkä pysty haalimaan heitä a.o. välittäjän kautta Eduskunnan saunaankaan niinkuin eräät tunnetut julkut. En toki pääse sinne muutenkaan, en edes väärillä papereilla. Enkä haluakaan.
      Näin meillä muilla menee, kirjoittaa 75 v kiltti sinkkumies.

    • Anonyymi

      Sellasta se on yksinäisenä ätminä.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään saumaa naisiin, ei minkäänlaista.

      • Anonyymi

        Taidan kuntoilla ja runkata vloppuna kotona yksinäisenä luuseri ätminä. Kun ei naista saa.


    • Anonyymi

      Näin se menee vaan. Ikävä kyllä. Yksinäinen kiltti kunnollinen ätmi. Ei saa ees läskiä ja rumaa.

    • Anonyymi

      Ulkomaalaisella saattaa olla viisi (5) kpl tyttöystävää.
      Ätmillä koko elämänsä aikana 0-3 kpl. Seurustelu lopahtaa siihen kun ätmi avaa suunsa ja yrittää jutella. Typerää länkytystä.

      • Anonyymi

        Jep ätmi on turhaa kamaa. ulkomaalaiset jännämiehet vie naiset.


    • Anonyymi

      Olen ätmi ikuisesti yksin.

    • Anonyymi

      Kyllä pitäisi naista saada, mutta eipä ne kiinnostu, lukuisista aloituksista 100 naiselle. Jossain on vika.

      • Anonyymi

        100 aloitusta! Heh luovuta jo.
        Väärä taktiikka. Naiset pokataan yökerhosta. Sinusta ei ole siihen?


    • Anonyymi

      Naamassa vikaa usko jo pois.

      • Anonyymi

        Just joo. No ei todellakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo. No ei todellakaan ole.

        Laita kuva. Ainiin ei voi, muuten näkisimme syyn miksi naiset ei kiinnostu.


      • Anonyymi

        Ei ole tarvetta sori vaan. Rumatki miehet saa naista.


    • Anonyymi

      Antanu varmaa 500 sydäntä silti en saa osumia alkanu jo menee hermot koko paskaan. En ole vaan naisten silmis kiinnostava. Täytyy alkaa säästää rahaa huoriin pikkuhiljaa. Tänää kyl nainen sanoi ettet ole ruma

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe