Haluaako joku nainen lähteä aurinkorannikolle

Anonyymi

Mun kanssa vaikka lokakuussa jos saan sitten pillua loman aikana?

KilttiMies89

76

103

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      25 parasta paikkaa Euroopassa vaiko ihan vaan kotakämppinkiä metsässä, puskaretkeily?

      Eikö Sveitsi olis aika jännä?

      • Anonyymi

        Malaga tai Fuengirola kun itse käynyt vaan Kanarialla.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Niin alottaja, täällähän on kovasti tuota Sveitsiä mainostettu viime aikoina.
      Mutta aurinkorannikko kuulostaa hyvältä. Jos mä olisin messissä niin kyllä mä sulle jonkun paikallisen naisen etsisin. Samalla voitais katsos edistää kansainvälistä yhteistyötä. Mitäs sanot?

    • Anonyymi

      Mies on luuseri jos ei saa etelästä pillua. Ei sinen tarvii suomalaista kurppaa raahata, saa sieltä muutenkin jos osaa vähän jutella naisille.

      • Anonyymi

        Toi on aivan paskapuhetta, ei Espanjalaisetkaan naiset mitään rumaa ätmiä halua sen enempää. Jos taas osaa jutella naisille niin saa missä vaan.


      • Anonyymi

        Ei osaa jutella, Kanarialla ainakaan ollut pillun saaminen lähelläkään paitsi en mä siellä oikeestaan yökerhoissa käynyt, ehkä sieltä olis saanut.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Onko sun äitees kuallu ,kun sä tohorit nyt ruveta viarahasta naisesta haaveelemahan. Se nainen pitääs olla sellaanen ,joka opettaa sua, ei siitä mitään tuu jos kaks nynnyä vahtaa toisiaan.


    • Anonyymi

      Mä voisin lähteäkin, mutt sitä pillun saantia en mene takaamaan! Riippuu ihan itsestäsi löydätkö sieltä jonkun lomailevan naisen, joka on vailla soiroa. Tai paikallisen yksityisyrittäjän... pikku rahasta.
      Niin ett matkaseuraksi voisinkin suostua, jos maksat mun matkani ja varaat mulle myös oman erillisen huoneen.

      Päivisin voitaisiin käydä yhdessä uimassa jä syömässä jossain paikallisessa mestassa.
      Mä en sitt mihinkään suomalaiseen mestaan lähde syömään; läskisoosia ja perunia tai pottumuusia ja lihapullia, niitä kun saan syödä kotimaassakin.

      ex-rollikka =))

      • Anonyymi

        eli lähdet tuntemattoman miehen matkaan koska vaikuttaa rikkaalta ja jos maksaakin matkan ja kulut ja vie luksus ravintoloihin syömään niin ex rollikka antaa pimppiä ja rakastuu rikkaaseen päällikköön mutta työläisen kanssa ei ex rollikka lähde mitään muussia syömään ja sanoo haist.vi.tu ja rikkaiden matkaan lähtee seuralaiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli lähdet tuntemattoman miehen matkaan koska vaikuttaa rikkaalta ja jos maksaakin matkan ja kulut ja vie luksus ravintoloihin syömään niin ex rollikka antaa pimppiä ja rakastuu rikkaaseen päällikköön mutta työläisen kanssa ei ex rollikka lähde mitään muussia syömään ja sanoo haist.vi.tu ja rikkaiden matkaan lähtee seuralaiseksi

        Joo, näköjään suomalaiset naiset on just tollasia. No en kyllä maksa naiselle matkaa ruokia enkä juomia jos en edes pillua saa vastineeksi. Kai se on sit maksullinen nainen otettava jossain vaiheessa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Voi voi, mä taidankin lähteä sitt Lappiin kalastamaan harjusta tai tammukoita tunturi järvestä.
        En mä rahojani tuhlaa mihinkään aurinkomatkoihin, kun voin mennä ruska-aikaan, kauniiseen ja rauhalliseen kotimamme ... turistiksi, eikä ole kielenkään kanssa vaikeuksia. Jolleivat sitt satu puhumaan saamenkieltä.

        Tosin ei ole oikein kilttiä, edellyttää matkaseuran olevan ostettavissa! :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, näköjään suomalaiset naiset on just tollasia. No en kyllä maksa naiselle matkaa ruokia enkä juomia jos en edes pillua saa vastineeksi. Kai se on sit maksullinen nainen otettava jossain vaiheessa.

        KilttiMies89

        Jos sinä maksat kulut saadaksesi pillua, silloin on kyse maksullisesta seksistä.
        - kaskenpolttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä maksat kulut saadaksesi pillua, silloin on kyse maksullisesta seksistä.
        - kaskenpolttaja

        Mutta moni ei kuitenkaan ymmärrä sitä että oletan saavani seksiä jos maksan matkan, majoituksen, ruoat ja juomat naiselle joten parempi kai sitten mennä oikealle maksulliselle naiselle.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta moni ei kuitenkaan ymmärrä sitä että oletan saavani seksiä jos maksan matkan, majoituksen, ruoat ja juomat naiselle joten parempi kai sitten mennä oikealle maksulliselle naiselle.

        KilttiMies89

        Ite en ole prostituoitu, eli maksamalla et multa saa. Mutta kuten sanottu, niin kyllä me sulle yhdessä sitä pillua jostain löydetään. Eli apuat voit palkkiota vastaan saada. Pitäis olla ihan win-win situation. Pointinhan piti olla, että saat pillua loman aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite en ole prostituoitu, eli maksamalla et multa saa. Mutta kuten sanottu, niin kyllä me sulle yhdessä sitä pillua jostain löydetään. Eli apuat voit palkkiota vastaan saada. Pitäis olla ihan win-win situation. Pointinhan piti olla, että saat pillua loman aikana.

        Helpompi mennä suomessa maksullisiin naisiin.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite en ole prostituoitu, eli maksamalla et multa saa. Mutta kuten sanottu, niin kyllä me sulle yhdessä sitä pillua jostain löydetään. Eli apuat voit palkkiota vastaan saada. Pitäis olla ihan win-win situation. Pointinhan piti olla, että saat pillua loman aikana.

        Miksi sulle pitäisi maksaa mitään? KilttiMiehen tarjous ei ollut kovin kiltin miehen tarjous, mutta reilu kuitenkin. Kai KilttiMies89 sen tuntitaksalla toimivan prostituoidun löytää ominkin avuin ilman että matkaan pitää koko viikoksi raahata jotain siipeilijää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulle pitäisi maksaa mitään? KilttiMiehen tarjous ei ollut kovin kiltin miehen tarjous, mutta reilu kuitenkin. Kai KilttiMies89 sen tuntitaksalla toimivan prostituoidun löytää ominkin avuin ilman että matkaan pitää koko viikoksi raahata jotain siipeilijää.

        Ei tietenkään tarvii. Hänhän sitä matkaseuraa etsi, en minä. En kai mä nyt ilman korvausta tollasen "kiltin" seurassa aikaani vietä? Sehän olis enemmän työreissu ku sille seuraa hommais.

        Oikeesti kilttejäki miehiä on olemassa ja sellasen kanssa voi sit lähtee ihan omin rahoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään tarvii. Hänhän sitä matkaseuraa etsi, en minä. En kai mä nyt ilman korvausta tollasen "kiltin" seurassa aikaani vietä? Sehän olis enemmän työreissu ku sille seuraa hommais.

        Oikeesti kilttejäki miehiä on olemassa ja sellasen kanssa voi sit lähtee ihan omin rahoin.

        Oon kyl oikeesti kiltti mutta sitä täälläkään harvempi nainen ymmärtää. Kaikestako sitä aina pitää rahaa saada, missä on vapaaehtoinen auttamishalu? Oon mäkin auttanut ihmisiä vapaaehtoisesti ilman korvausta.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyl oikeesti kiltti mutta sitä täälläkään harvempi nainen ymmärtää. Kaikestako sitä aina pitää rahaa saada, missä on vapaaehtoinen auttamishalu? Oon mäkin auttanut ihmisiä vapaaehtoisesti ilman korvausta.

        KilttiMies89

        Sä et ole oikeasti kiltti millään mittapuulla, vaan läpeensä paha ihminen. Täysi narsisti paska, joka vain on niin suuri pelkuri ettei uskalla tehdä mitään mitä haluaisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyl oikeesti kiltti mutta sitä täälläkään harvempi nainen ymmärtää. Kaikestako sitä aina pitää rahaa saada, missä on vapaaehtoinen auttamishalu? Oon mäkin auttanut ihmisiä vapaaehtoisesti ilman korvausta.

        KilttiMies89

        Onko joku pyytänyt rahaa? Sä ite etit matkaseuraa. Ihanko tässä pitäis "vapaaehtosesta auttamishalusta" kustantaa etelänloma, joka ei oles oman maun ja toiveiden mukanen? Aika huono vitsi.


    • Anonyymi

      Et saa naista koska et uskalla lähestyä naisia.

    • Anonyymi

      Sopii! Kyllä me yhdessä sulle sieltä joku nainen löydetään.

    • Anonyymi

      Mie voisin ehtiä lomille. Sie maksat matkat, juomat ja sapuskat, mie hoijan viihdyttämisen. Se on sitten sovittu keissi. Joko mennään?

      t. supermummo- 64 v.

      • Anonyymi

        Tuo en sitten ollut minä!

        xLiner


    • Juuri noin asia kannattaakin ilmaista. Luulen että saatat joutua menemään yksin.

      • Anonyymi

        En ole kyllä ihan varma kannattaako pillun takia sinne Fuengirolaan lentää. Mitäs jos rinkuttelisi naapurinaisen ovikelloa ja kysyisi kiltisti käykö lähimatkailu. Saa tuollaisesta aina jotain, jos ei pillua niin ainakin pillunkipeen maineen! Kylillä sitten juttelisivat, kun kunnia menee niin maine kasvaa. Ainakin joku asia muuttuisi, vai muuttuisiko?

        Ring ring...moi, annatko pillua...ei et anna...ok...katsotaanko sitten ensiviikolla uudestaan?...ai ei tarvi kysyä...okei...vitun pihtari.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä ihan varma kannattaako pillun takia sinne Fuengirolaan lentää. Mitäs jos rinkuttelisi naapurinaisen ovikelloa ja kysyisi kiltisti käykö lähimatkailu. Saa tuollaisesta aina jotain, jos ei pillua niin ainakin pillunkipeen maineen! Kylillä sitten juttelisivat, kun kunnia menee niin maine kasvaa. Ainakin joku asia muuttuisi, vai muuttuisiko?

        Ring ring...moi, annatko pillua...ei et anna...ok...katsotaanko sitten ensiviikolla uudestaan?...ai ei tarvi kysyä...okei...vitun pihtari.

        AsianVierestä

        Jep. Juuri noin kannattaa maksimoida se, ettei ikinä, koskaan saa pillua.
        Toinen hyvä tapa on kysyä kuppikokoa.

        Naiset rakastavat olla pillu ja tissit!


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jep. Juuri noin kannattaa maksimoida se, ettei ikinä, koskaan saa pillua.
        Toinen hyvä tapa on kysyä kuppikokoa.

        Naiset rakastavat olla pillu ja tissit!

        Jos kysyy kuppikokoa, niin kannattaa kysyä myös se ympärysmitta. Voi sitten viedä seuraavalla kerralla tissiliivit tuliaisiksi. Sillä tavalla alkais ainaki maine kasvaa.


      • Voi myös tehdä niin, että sanoo: hei olen matti, haluatko munaa?
        En halua kiitos.
        Vitun huora!


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jep. Juuri noin kannattaa maksimoida se, ettei ikinä, koskaan saa pillua.
        Toinen hyvä tapa on kysyä kuppikokoa.

        Naiset rakastavat olla pillu ja tissit!

        Voisihan kuppikokoa kysyä samalla kädellä koittaen, korostaisi kysymystä sopivasti:)

        Lätsis, auts ja leivätön pöytä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kysyy kuppikokoa, niin kannattaa kysyä myös se ympärysmitta. Voi sitten viedä seuraavalla kerralla tissiliivit tuliaisiksi. Sillä tavalla alkais ainaki maine kasvaa.

        Voi olla ettei seuraavaa kertaa tule. Naiset harvemmin haluavat tissiliivejä ventovieraalta mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan kuppikokoa kysyä samalla kädellä koittaen, korostaisi kysymystä sopivasti:)

        Lätsis, auts ja leivätön pöytä.

        AsianVierestä

        Joo, kunhan vaan sitte muistaa viedä ne tissiliivit tuliaisiksi. Täytyyhän se puristelu korvata jotenki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan kuppikokoa kysyä samalla kädellä koittaen, korostaisi kysymystä sopivasti:)

        Lätsis, auts ja leivätön pöytä.

        AsianVierestä

        Juuri niin. Kannattaa aina kokeilla miten hyvin rinta käteen mahtuu. 😁


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi myös tehdä niin, että sanoo: hei olen matti, haluatko munaa?
        En halua kiitos.
        Vitun huora!

        Tuota kannattaa varoa, entä jos nainen sanookin kyllä kiitos!
        Siinä olisi paniikin ja paon paikka. Vaativasti nainen astuisi askeleen lähemmäs, mitäs meni kysymään...olen kyltymätön, tyydytä minut:)

        Nielaisu, klups.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi olla ettei seuraavaa kertaa tule. Naiset harvemmin haluavat tissiliivejä ventovieraalta mieheltä.

        No en tiiä. Kunnon tissiliivit on aika kalliit. Jos olis kunnolliset ja sopivat ja vielä nätit, niin mikä etten ottais vastaan. On naapuri vieny alushousuja narulta, vois joskus tuoda takasinki päin. Mutta uusia ja avaamattomassa paketissa kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuota kannattaa varoa, entä jos nainen sanookin kyllä kiitos!
        Siinä olisi paniikin ja paon paikka. Vaativasti nainen astuisi askeleen lähemmäs, mitäs meni kysymään...olen kyltymätön, tyydytä minut:)

        Nielaisu, klups.

        AsianVierestä

        Tosiaan, en muistanut tuota vaihtoehtoa. Voisi olla surullinen näky kun mies viimeisillä voimillaan yrittää raahautua pakoon. Neito kiskoo nilkasta takaisin.
        Älä mene kulta, kerran vielä täytä pi***ni.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tosiaan, en muistanut tuota vaihtoehtoa. Voisi olla surullinen näky kun mies viimeisillä voimillaan yrittää raahautua pakoon. Neito kiskoo nilkasta takaisin.
        Älä mene kulta, kerran vielä täytä pi***ni.

        Meillä miehillä on hyvin ylipositiivinen kuva kyvyistämme, kunnes...vastaan tulee se ensimmäinen vaativa nainen.
        Yksinasuva iäkkäämpi voi olla todella nälkäinen, ei yksi ateria riitä tai ehkä riittää jos se on koko päivän kestävä päivällinen:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en tiiä. Kunnon tissiliivit on aika kalliit. Jos olis kunnolliset ja sopivat ja vielä nätit, niin mikä etten ottais vastaan. On naapuri vieny alushousuja narulta, vois joskus tuoda takasinki päin. Mutta uusia ja avaamattomassa paketissa kiitos!

        Pointti tuossakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä miehillä on hyvin ylipositiivinen kuva kyvyistämme, kunnes...vastaan tulee se ensimmäinen vaativa nainen.
        Yksinasuva iäkkäämpi voi olla todella nälkäinen, ei yksi ateria riitä tai ehkä riittää jos se on koko päivän kestävä päivällinen:)

        AsianVierestä

        Niin se saattaa olla. Miehet ovat joskus kummallisia 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä ihan varma kannattaako pillun takia sinne Fuengirolaan lentää. Mitäs jos rinkuttelisi naapurinaisen ovikelloa ja kysyisi kiltisti käykö lähimatkailu. Saa tuollaisesta aina jotain, jos ei pillua niin ainakin pillunkipeen maineen! Kylillä sitten juttelisivat, kun kunnia menee niin maine kasvaa. Ainakin joku asia muuttuisi, vai muuttuisiko?

        Ring ring...moi, annatko pillua...ei et anna...ok...katsotaanko sitten ensiviikolla uudestaan?...ai ei tarvi kysyä...okei...vitun pihtari.

        AsianVierestä

        Et siis itsekään takaa että naapurin ovikelloa rimputtelemalla saisi pillua. Ehkä kannattaisi sittenkin koittaa sitä Fuengirolaa, sieltä käsin juorut ei ehkä ihan niin helposti pääse leviämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä ihan varma kannattaako pillun takia sinne Fuengirolaan lentää. Mitäs jos rinkuttelisi naapurinaisen ovikelloa ja kysyisi kiltisti käykö lähimatkailu. Saa tuollaisesta aina jotain, jos ei pillua niin ainakin pillunkipeen maineen! Kylillä sitten juttelisivat, kun kunnia menee niin maine kasvaa. Ainakin joku asia muuttuisi, vai muuttuisiko?

        Ring ring...moi, annatko pillua...ei et anna...ok...katsotaanko sitten ensiviikolla uudestaan?...ai ei tarvi kysyä...okei...vitun pihtari.

        AsianVierestä

        Naapurin ovikelloa rimputtamalla sais ainakin kylillä maineen ,että on niin kovin häriissänsä ja kylälääset alkaa etsimään sinulle naista.


    • Anonyymi

      Etelässä olens aanut lähes aina pillua

    • Anonyymi

      Kannattaa ostaa liput Hong Kongiin. Ottaa osaa mellakointiin ja oikeuden puolustamiseen ja käy samalla Lochartilla. Monenlaista hupia, mellakointia, melua ja mehevää.
      Ring ring...pillua? Ja jokaisen oven takana vastaus olisi yes.
      Olisiko tämä se oikea ratkaisu?

      https://www.youtube.com/watch?v=H5fTViiQM_c

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Jos haluaa tummaa ja kokenutta jotain, niin Libyan pakolaisia, niitähän sieltä Gibraltarin suunnalta löytyy, sekä Europolin etsintäkuuluttamia yhtä mustilla mulkuilla sitten, veropakolaisia jne.

      Gibraltarin salmi taitaa kyllä vieläkin olla Englannin omistuksessa, joten kohta tarvitaan viisumit sinnekin menemisessä, kun eroaa EU:sta, eli viisumipakko jotta pääsee matkustamaan "aurinkorannikolle".

      • Anonyymi

        Kyllä Malaga ja Fuengirola kuuluu Espanjalle ja tulee varmaan aina kuulumaan.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Olin etelän rannalla kesällä ja talvella lähden uudestaan. Rannalla voi tapahtuu mitä vaan kun ottaa kylmälaukun mukaan niin siellä on kyllä janoisia naisia ja yks tuli pyytämään vettä ja siitä saatiin juttu aikaiseksi. Pienestä se lähtee katsos, kannattaa mennä sinne missä naiset viettää aikaa. Pitää olla rohkea ja lähteä, muuten et naisia tapaa. Turha siellä kotona on vollottaa ja kysellä haluaako joku lähteä kun ne naiset ovat jo lähteneet. Siellä rannalla on naisia jotka haluaa tutustua miehiin. Eivät naiset kysele haluaako joku lähtee vaan ne lähtee itse, muuten eivät tapaa koskaan miestä.

    • Anonyymi
      • No nythän jäi allekirjoitus puuttumaan, kuittaan.😛

        Mä olen päättänyt, että joku päivä mä asun tuolla ja mulla on siellä joko 1:kös tai 2:kos koti. Mummuna kävis se 1:kös vaihtoehtokin.

        Lomilla voi käydä sieltä käsin sitten ympäröivissä maissa ja saarilla.


    • Anonyymi

      Nyt ap on väärillä urilla. Ei sinne naisen kanssa lähdetä vaan miehen joka pistää rattaat pyörimään ja hommaa pari naista joka illalle.
      Jos suominainen kiinnostaa enemmän niin siellä paikanpäällä voit hyvinkin saada yöseuraksi varatun sellaisen joka on lähtenyt "katselemaan paikallisia nähtävyyksiä".
      Tai näin on sanonut miehelleen joka jäi kotiin ruokkimaan kissaa.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä nainen täytyy olla mukana. Jos pääsee paikallisen naisen makuun , niin tuollainen kokematon hirvas panee itsensä kuoliaaksi ,eikä suostu lähtemään pois .


    • Anonyymi

      Eipä toimi enää euroopan alueen henkilökortit tai passit jos Britannia eroaa EU;sta, aurinkorannikoillekaan, pitäisi olla varatut viisumit Britannian hallinnolta.

      • Anonyymi

        Ei kai Espanjan aurinkorannat vielä Iso-Britannialle kuulu? Ja Espanja ei ole lähdössä EU:sta minnekään.


      • Anonyymi

        Ei Espanjaan mitään viisumia tarvita eikä tarvi vaihtaa edes valuuttaa kun siellä käy eurot koska Eu-maa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Onpa siellä taas tietäjä, Espanja ei briteille kuulu vaan Gibraltar.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai Espanjan aurinkorannat vielä Iso-Britannialle kuulu? Ja Espanja ei ole lähdössä EU:sta minnekään.

        Ei sentään kuulu. Espanja ja Britit ovat kyllä vääntäneet peistä vuosikausia, sillä Espanjalaisten mielestä heille kuuluu Gibraltar ja Brittien tulisi luovuttaa se Espanjalle.

        Gibraltarilla on kyllä paljon Espanjalaisia ja puhutaan espanjaa. Kaksikielistä sakkia.

        Pizza Hutissa oli kuitenkin helppoa käydä, kun pärjäsi enkulla hyvin. Aurinkorannikolla taas monikaan espanjalainen ei puhu turisteillekaan enkkua. Turistipaikoissa toki, mutta peri espanjalaiset paikat vaatis melkeen et osaa itse espanjaa.

        Tietty voi valita suomalaisiakin paikkoja asioida.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ei sentään kuulu. Espanja ja Britit ovat kyllä vääntäneet peistä vuosikausia, sillä Espanjalaisten mielestä heille kuuluu Gibraltar ja Brittien tulisi luovuttaa se Espanjalle.

        Gibraltarilla on kyllä paljon Espanjalaisia ja puhutaan espanjaa. Kaksikielistä sakkia.

        Pizza Hutissa oli kuitenkin helppoa käydä, kun pärjäsi enkulla hyvin. Aurinkorannikolla taas monikaan espanjalainen ei puhu turisteillekaan enkkua. Turistipaikoissa toki, mutta peri espanjalaiset paikat vaatis melkeen et osaa itse espanjaa.

        Tietty voi valita suomalaisiakin paikkoja asioida.

        Gibraltar on alle seitsemän neliökilsan koloinen pläntti jossa asuu muutama tuhat espanjalaista joten joo siellä pärjää paremmin enkulla kuin Espanjassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Gibraltar on alle seitsemän neliökilsan koloinen pläntti jossa asuu muutama tuhat espanjalaista joten joo siellä pärjää paremmin enkulla kuin Espanjassa.

        Niin on. Totta turiset. Ei mitenkään erityisen kaunis paikka. Kokolailla Brittiläinen tai Brittiläisyys näkyy.

        Kyllä mä silti ehdotin joskus miehelle, että jos muutettas sinne. Mutta ei nyt enää tee mieli sinne muuttaa.

        Muista, kun ostin tuliaisia yhdestä putiikista Torremolinoksessa ja meinashan olla kielimuuri, kun myyjä puhui vain espanjaa ja minä en osannut sanoa, kuin gracias...hän koitti kertoa kastanjettien alkuperästä. 😄


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ei sentään kuulu. Espanja ja Britit ovat kyllä vääntäneet peistä vuosikausia, sillä Espanjalaisten mielestä heille kuuluu Gibraltar ja Brittien tulisi luovuttaa se Espanjalle.

        Gibraltarilla on kyllä paljon Espanjalaisia ja puhutaan espanjaa. Kaksikielistä sakkia.

        Pizza Hutissa oli kuitenkin helppoa käydä, kun pärjäsi enkulla hyvin. Aurinkorannikolla taas monikaan espanjalainen ei puhu turisteillekaan enkkua. Turistipaikoissa toki, mutta peri espanjalaiset paikat vaatis melkeen et osaa itse espanjaa.

        Tietty voi valita suomalaisiakin paikkoja asioida.

        Ainakin Kanarian turistirysissä espanjalaiset puhuu välillä jopa suomea suomalaisille ja siellä on jopa ihan suomalaisia baareja ja ruokapaikkoja ettei välttämättä aina tarvi edes enkkua puhua.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Kanarian turistirysissä espanjalaiset puhuu välillä jopa suomea suomalaisille ja siellä on jopa ihan suomalaisia baareja ja ruokapaikkoja ettei välttämättä aina tarvi edes enkkua puhua.

        KilttiMies89

        No jos haluaa jonnekin suomibaariin nakkeja ja muusia syömään ja kaljaa juomaan niin mikäs siinä, mutta tuskin siinä naista sen helpommin löytyy jollei sitten tavoitteena ole suomalainen eläkeläismummo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Kanarian turistirysissä espanjalaiset puhuu välillä jopa suomea suomalaisille ja siellä on jopa ihan suomalaisia baareja ja ruokapaikkoja ettei välttämättä aina tarvi edes enkkua puhua.

        KilttiMies89

        Kanarialla on kuulemma erilaista, kun mantereella. Sanoo kokeneemmat reissaajat. Paitsi tietysti Brittien ja Suomalaisten mestoissa. Kyllä Kreikassakin ukko kyseli ensin enkuksi mistä ootte? Ja kun kerrottiin, että suomesta sehän intoutui puhumaan suomea. :)


    • Anonyymi

      Luulen että jos viisumia Gibraltarin alueelle ei ole jo haettu noin 3-7 kuukautta sitten jo, ET pääse maahan.... tiedän kyllä minkälaiset taistelukiväärit ovat brittiläisillä sotilaspoliiseilla... 545 nopeita.

      Eli hanki viisumi noin vuotta ennen matkaa varmuudeksi jotta pääset.

    • Anonyymi

      Miksi saisit pillua lomalla kun et muutenkaan saa.

      • Anonyymi

        Ajattelin että Espanjassa ihmiset ovat avoimempia, paremmalla tuulella kuin suomalaiset ja silleen. Myös kun näyttää olevansa rahamies niin eiköhän joku nainen innostu ja lähde mukaan.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että Espanjassa ihmiset ovat avoimempia, paremmalla tuulella kuin suomalaiset ja silleen. Myös kun näyttää olevansa rahamies niin eiköhän joku nainen innostu ja lähde mukaan.

        KilttiMies89

        Suomalaiset naiset niin pahantuulisia hapannaamoja ettei kannata edes yrittää.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että Espanjassa ihmiset ovat avoimempia, paremmalla tuulella kuin suomalaiset ja silleen. Myös kun näyttää olevansa rahamies niin eiköhän joku nainen innostu ja lähde mukaan.

        KilttiMies89

        Harmi, kun siellä muistakin maista komeita ja itsevarmoja miehiä,siinä jää suomi lökäpöksy rannalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että Espanjassa ihmiset ovat avoimempia, paremmalla tuulella kuin suomalaiset ja silleen. Myös kun näyttää olevansa rahamies niin eiköhän joku nainen innostu ja lähde mukaan.

        KilttiMies89

        Heh, ei se nyt ihan sellasta ole. Ei siellä mitenkään vuolaasti espanjalaiset syliin valu tai juttusille rupea. Vieraat ihmiset on vieraita heilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, kun siellä muistakin maista komeita ja itsevarmoja miehiä,siinä jää suomi lökäpöksy rannalle.

        No en mä oo mikään lökäpöksy.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Pitäköö ne Britit vaan sen oman sateisen ja sumuisen köyhien saarensa. Mitään tarvetta oo koskaan sinne ollu mennä.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Ei aurinkorannikko ole missään saarella.


      • Anonyymi

        Sanoinko jossain niin? Kun joku täällä puhui Britanniasta niin tarkoitin saarella juurikin Britanniaa eikä se ole missään aurinkorannikolla vaan Pohjoisella Atlantilla oleva saari.


    • Anonyymi

      Ctra. de la Azucarera Intelhorce alueelta huoria halvalla.

      • Toihan on sellanen alue että jopa street viewiin osoitteen syöttämällä ( kokeile jos et usko) näkee naisia kadulla seisoskelemassa ja puutarhatuoleilla istuksimassa. Teollisuusaluetta muistaakseni minne nuo on jaakattu. Vähän syrjemmälle.


    • Anonyymi

      Säälittävää etsiä seuraa täältä kun et muutenkaan saa naisia.

      • Anonyymi

        En mäkään saa naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään saa naisia.

        No eikai siinä mitään säälittävää ole. Kukaan ny enää nykyään naisia saa.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Matkahuora hommiin, kilttimies kerää rahat , niin se ,menee !

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe