Ostin takavuosina ennen nettiaikaa englantiaista havinta miestenlehteä. Toimituksellisetkin kuvat olivat aivan toisenlaiset kuin hienommissa lehdissä. Mutta kaikkein voimakkaimman vaikutuksen teki parisivuinen osasto, johon lehden lukijat lähettivät kuvia vaimostaan tai tyttöystävästaan eevanasussa ja kaikissa mahdollisissa asennoissa.
Siskot olivat todella vaatimatonta tekoa. Kuitenkin he olivat jollekin kallisarvoinen ihana sadunprinsessa. Saattoi vain kuvitella, kuinka mies arvosti löytöään. Hän halusi näyttää hänet kaikille ja huutaa: "Katsokaa, hän on minun, minun ikiomani." On vaikeata löytää suurempaa rakkautta kuin näillä sivuilla. Ei voinut kuvia katsoa silmän kostumatta.
Liikuttavaa
Anonyymi
1
76
Vastaukset
Ei ollut tarkoitus piiloutua, mutta ohjelma toimi omitisesti. Olen Firdawsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604