Onko liian myöhäistä?

pirutar91

Onko liian myöhäistä aloittaa ratsastus 14v?
Haittaisiko se?

10

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehcu

Itse aloitin 8-vuotiaana, mutta tunnen naisia, jotka ovat aloittaneet harrastuksen vasta 40-vuotiaina, osa myöhemminkin. Ratsastuksen aloittamiselle ei ole ikärajaa. Ja millä tavalla se haittaisi mihin?

• mielipide

Ikinä ei oo liian myöhästä!!! Tallille vaan :)

• *sennu*

Eräskin nainen aloitti rohkeasti ratsastuksen harrastamisen täytettyään 60 vuotta!

Way to go! Siinä on oikeaa asennetta! ;)
      Niin kuin Bryan Adams laulaa;
      "18 'til I die".

Elämä on lyhyt. Elämme vain kerran. Toteuta unelmasi, usko itseesi, tartu hetkeen. Parempi katua tehtyä kuin tekemätöntä.

• Piia Pantsu

mun mummo alotti 80 veenä et lällällää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Heppa tyttö

EI TODELLAKAAN OO LIIAN MYÖHÄISTÄ.....ALOITA IHMEESSÄ SE ON HYVÄ HARRASTUS

• Heppahöpsö

No ei ole liian myöhäistä! Jos oikeesti pitää hevosista, niin ei iällä oo mitään väliä!

• ilkikurinen

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa ratsastusta!

• MISSÄÄN NIMESSÄ

ole Liian myöhäistä! Tuon ikäisinä lihakset kehittyvät parhaiten! ;) onnea matkaan!

• tni

Itse aloitin 10v viikottaisen ratsastuksen, ja siinä ei ole mitään ikä rajaa. Soita vaan lähellä olevaan talliisi niin kyllä sä hevosen selkään pääset, ja opitkin vielä.. Ties vaikka haluaisit kohta jo oman hevosen;) (vastasin vähä vanhaa, mut vaa huviksee) :DDD

• Tyttö ratsaille..

En ole vielä ikinä ratsastanut mutta jotenkin tuntuu että se on se asia mitä pitää ainakin kokeilla. Olen vasta 11vuotta ja kysyn äidiltä. Mummini siskon tytär kävi ratsastamassa noin 10 - vuotiaana ja musta tuntu aluks että en mä nyt enää voi alottaa et se olis pitäny jo ajat sitten! Mutta kun näitä lukee on tullu rohkaseva olo..
      :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe