Perustele jos haluat. Perustelut eivät ole välttämättömyys.
Mikä keskustelunaihe olisi sinulle ykkönen ja mikä vähiten kiinnostava aihe ?
102
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ruokaohjeet eivät kiinnosta,
koska niitä tulvii joka media tuutin täydeltä muutenkin.
Ruokaan liittyen ravitsemus(oppi)
on aiheena kiinnostavampi. Ruokablogit ovat kiinnostavia ja kokeilen mielelläni kaikkea uutta. Terveys ja ajankohtaiset aiheet aina herättävät mielenkiintoni, kirjallisuusblogit samoin, Muoti ja pukeutuminen, trendit ja taide...puutarhanhoito ja kasvimaa, yhteisten asioiden hoitaminen ja maailmanmeno….ja sitten ainakin tusina muuta aihetta jotka valottavat ja kuvaavat elämän menoa meillä ja muualla.
EVVK: maahanmuuttokriittisten, rasistien ja ahdasmielisten valittajien ikuiset valivalivirret miten heidän lautaseltaan on pois taas sitä ja sitä ja miten jotkut ansaitsemattaan saavat ilmaiseksi….- Anonyymi
Jaa jaa. Onhan myös havaittu että Donald Trump kiinnostaa, jopa ylettömän paljon - vain ja ainoastaan yhdessä mielessä. Sensijaan rouvaa taitaa eräänlainen "kulttuurisensitiiivisyys" vaivata jos puheenaihe käsittelee esimerkiksi maahanmuuttajien tekemiä runsaita rikoksia? Niistähän ei puhuta?
Toki sille vastapainoksi suorastaan estoton irvailu ja nälviminen jos kyse nk. oikeistolaisista tai perus-suomalaisista. Viimeksi täysin ulkopuolella minkäänlaisen järjellisen ja oikean syyn alkaa "heittelemään kiviä" luvallisen ja asiallisen terroristin uhrien muistoksi halutun muistomarssin? Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa. Onhan myös havaittu että Donald Trump kiinnostaa, jopa ylettömän paljon - vain ja ainoastaan yhdessä mielessä. Sensijaan rouvaa taitaa eräänlainen "kulttuurisensitiiivisyys" vaivata jos puheenaihe käsittelee esimerkiksi maahanmuuttajien tekemiä runsaita rikoksia? Niistähän ei puhuta?
Toki sille vastapainoksi suorastaan estoton irvailu ja nälviminen jos kyse nk. oikeistolaisista tai perus-suomalaisista. Viimeksi täysin ulkopuolella minkäänlaisen järjellisen ja oikean syyn alkaa "heittelemään kiviä" luvallisen ja asiallisen terroristin uhrien muistoksi halutun muistomarssin?Oliko tämä aloitus yksityinen viesti yksityiselle kirjoittajalle?
Luulin, että kysymys koski kaikkia kirjoittajia.
Niinpä tyydyn vain lueskelemaan palstaa.
- Anonyymi
LUOnto kiinnostaa, samoin puutarha, kotoisat puuhat mukaanluettuna ruuanlaitto. Ne ei yleensä aiheuta riitaa ja on kivaa lukea ja osallistua.
- Anonyymi
Kyllä korppis saa riitaa aikaiseksi ihan kotoisista puuhista kertomalla.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä korppis saa riitaa aikaiseksi ihan kotoisista puuhista kertomalla.
Olinpa juuri kirjoittamassa, että tavan elämästä ja touhuista, matkustamisista sekä ruokanautinnoista, terveydestä sekä harrastuksista soisin kirjoitettavan.
Olet oikeassa, kirjoitukseni kasaa riitelijät....kyllä meitä muitakin on ....lentää kehiin heti jos esim. kirjoitan punkista joka minua puri.
Kahvipirttiin kirjoitteminen piti lopettaa kun manipulointi upposi pirtin kirjoittajiin.
Näin kun on aina tehty tullaan jatkossakin tekemään. Mikäpä mitään muuttaisi, mitä hyöveijjää.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Olinpa juuri kirjoittamassa, että tavan elämästä ja touhuista, matkustamisista sekä ruokanautinnoista, terveydestä sekä harrastuksista soisin kirjoitettavan.
Olet oikeassa, kirjoitukseni kasaa riitelijät....kyllä meitä muitakin on ....lentää kehiin heti jos esim. kirjoitan punkista joka minua puri.
Kahvipirttiin kirjoitteminen piti lopettaa kun manipulointi upposi pirtin kirjoittajiin.
Näin kun on aina tehty tullaan jatkossakin tekemään. Mikäpä mitään muuttaisi, mitä hyöveijjää.Sinä se sitten jaksat jauhaa noita vanhoja. Katkerako olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se sitten jaksat jauhaa noita vanhoja. Katkerako olet?
Olen huomannut miten rouva aina syyttelee muita, eikä pysty näkemään omissa kirjoitteluissaan korjattavaa. Selvä riidanhaastaja ja pahanlaatuinen.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Näin kun on aina tehty tullaan jatkossakin tekemään. Mikäpä mitään muuttaisi, mitä hyöveijjää.Niittasit itse itsesi pirtistä pois. Niputat pirttiin kirjoittajat, mutta ei mene kaaliisi ett entiset vihamiehesi/naisesi olet vetänyt tännekkin mukaasi. Mistähän johtuu että joka ikäpalstalla olet epäsuosiossa. Tee kohtopäätökset. Ja tunge se kateuskorttisi vaikka kaviaarilla päällystettynä , mo jääköön sanomatta.
Anonyymi kirjoitti:
Niittasit itse itsesi pirtistä pois. Niputat pirttiin kirjoittajat, mutta ei mene kaaliisi ett entiset vihamiehesi/naisesi olet vetänyt tännekkin mukaasi. Mistähän johtuu että joka ikäpalstalla olet epäsuosiossa. Tee kohtopäätökset. Ja tunge se kateuskorttisi vaikka kaviaarilla päällystettynä , mo jääköön sanomatta.
Mietin usein miksi haastatte riitaa? Nytkin kolmen kommentin kera.
En minä riitaa haasta.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Mietin usein miksi haastatte riitaa? Nytkin kolmen kommentin kera.
En minä riitaa haasta."En minä riitaa haasta."????
Eikös tuollakin ollut pienipiikki, että Kahvipirttiläiset kirjoittelee anonyymina toisillekin palstoille ja sitten tulkitsit ilmeisesti miiaelinan viestin, että hän on poistellut viestejäsi Kahvipirtistä, jota en ole kyllä huomannut.
Kyllä sinun viestisi "jököttää" siellä edelleen, kuten tämä viimeisin viestisi kopiointi Wikistä!
Kyllä sinä olet niin taitava, oliko se exvertti, vai expertti, joku vertti kuitenkin!DDDD - Anonyymi
korppis kirjoitti:
Näin kun on aina tehty tullaan jatkossakin tekemään. Mikäpä mitään muuttaisi, mitä hyöveijjää.Nyt jäänkin odottelemaan avaustasi matkustelusta ja matkakohteista. Jos täällä kerran on kaltaisiasi kokeneita maapallon kiertäjiä, niin miksi et jakaisi kokemuksiasi kanssamme, näin me muut vähemmän matkustelleet voisimme saada hyviä matkavinkkejä.
korppis kirjoitti:
Näin kun on aina tehty tullaan jatkossakin tekemään. Mikäpä mitään muuttaisi, mitä hyöveijjää.Mistä on kysymys? Ei kai sinua kukaan ole pirtistä pois ajanut?
Makriina2 kirjoitti:
Mistä on kysymys? Ei kai sinua kukaan ole pirtistä pois ajanut?
Ei minua kukaan ole pois mistään ajanut. Yritys on kuitenkin kovaa kuten kommenteista voi lukea.
Nämä riidanhaastajat liekö yksi tai useampi ovat niin katkeria, että kirjoittavat omiaan. Nytkin yksi väittää jotain pirtin kommenttien poistoista, en ymmärrä, ei hajuakaan mistä on kysymys.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jäänkin odottelemaan avaustasi matkustelusta ja matkakohteista. Jos täällä kerran on kaltaisiasi kokeneita maapallon kiertäjiä, niin miksi et jakaisi kokemuksiasi kanssamme, näin me muut vähemmän matkustelleet voisimme saada hyviä matkavinkkejä.
minä myös! 42 maassa matkustellut ihminen on ihan paras tietopankki, olisi kiva tietää missä kaikkialla
Anonyymi kirjoitti:
minä myös! 42 maassa matkustellut ihminen on ihan paras tietopankki, olisi kiva tietää missä kaikkialla
Ehtoo päivää, mitähän vielä kerkiän valehdella tälle päivälle. No ei vaiskaan muisti petti kymmenellä maalla, mutta kerkiäähän ne vielä kiinni ottaa.
Oikaisu olen matkustellut Suomi mukaan lukien 32-maassa. Viisi tulossa lisää tälle vuodelle.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Ei minua kukaan ole pois mistään ajanut. Yritys on kuitenkin kovaa kuten kommenteista voi lukea.
Nämä riidanhaastajat liekö yksi tai useampi ovat niin katkeria, että kirjoittavat omiaan. Nytkin yksi väittää jotain pirtin kommenttien poistoista, en ymmärrä, ei hajuakaan mistä on kysymys.No kyllä tuosta alla olevasta saa sen käsityksen, että joku on viestisi heittänyt pois.
Näin kirjoitat alempana:
"23.8.2019 9:43
Anonyymi kirjoitti:
Ne kuuluu sisäpiirin juoruakoille.
Eilen sattui tapaus, joka selvensi miksi juttuni lensivät ulos kahvipirtistä. Pirtin väki (sisäpiiri) kirjoittaa ilman nimimerkkiä täällä pirtin ovien ulkopuolella. Yleensähän se on niin, että väärinkäytöksiin epäillyt löytyvät väärinkäytetyn lähipiiristä." Miksi sotkit kaksi eri kirjoittajan kommenttia toisiinsa?
En tiedä missä ja milloin on viestejä poistettu.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Miksi sotkit kaksi eri kirjoittajan kommenttia toisiinsa?
En tiedä missä ja milloin on viestejä poistettu.korpikirjailija
23.8.2019 9:43
Anonyymi kirjoitti:
Eilen sattui tapaus, joka selvensi miksi juttuni lensivät ulos kahvipirtistä. Pirtin väki (sisäpiiri) kirjoittaa ilman nimimerkkiä täällä pirtin ovien ulkopuolella. Yleensähän se on niin, että väärinkäytöksiin epäillyt löytyvät väärinkäytetyn lähipiiristä. - Anonyymi
korppis kirjoitti:
Miksi sotkit kaksi eri kirjoittajan kommenttia toisiinsa?
En tiedä missä ja milloin on viestejä poistettu.No lue oma viestisi tästä ketjusta 23.08.2019 klo 9.43
Anonyymi kirjoitti:
No lue oma viestisi tästä ketjusta 23.08.2019 klo 9.43
Hidas älyisenä vihdoin ymmärsin ongelmasi. Sanamuotoni kirjallisessa esityksessä ovat välillä hyvinkin lentäviä.
Eli juttujani, joita kirjoitin pirttiin esim. Hollannista ja matkoiltani "lensivät" ulos pirtistä uusina muunneltuina aloituksina.
Ei niitä kukaan poistanut vaan niille alettiin ilkkumaan pirtin ulkopuolella. Donna parvekkeella...jne- Anonyymi
korpikirjailija kirjoitti:
Hidas älyisenä vihdoin ymmärsin ongelmasi. Sanamuotoni kirjallisessa esityksessä ovat välillä hyvinkin lentäviä.
Eli juttujani, joita kirjoitin pirttiin esim. Hollannista ja matkoiltani "lensivät" ulos pirtistä uusina muunneltuina aloituksina.
Ei niitä kukaan poistanut vaan niille alettiin ilkkumaan pirtin ulkopuolella. Donna parvekkeella...jneMitä ihmeen Donna-juttuja ? En ole nähnytkään ja miten ne sinuun liittyvät ? Vai onko se nimesi tai joku entinen nikkisi ?Miten ne Donna-jutut kahvipirttiin liittyvät ? Onko täällä sellainen sääntö, että jos jossain ketjussa jonkin asian itsestään paljastaa, sitä ei saa lukea eikä varsinkaan kommentoida kuin siinä ketjussa nikillä kirjoittavat tai ei oikeastaan kukaan ? Mutta kun on niin paljon anonyymejä, miten ne kaikki voit pistää tilille ? Miksi kirjoitat asioita, joita ei saa kommentoida ? Vaikka varmaan vietät palstalla enemmän aikaa kuin kukaan muu, et silti ole selvännäkijä. Ja sitäpaitsi selvännäkijät on mitä suurinta humpuukia ja rahastusta.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen Donna-juttuja ? En ole nähnytkään ja miten ne sinuun liittyvät ? Vai onko se nimesi tai joku entinen nikkisi ?Miten ne Donna-jutut kahvipirttiin liittyvät ? Onko täällä sellainen sääntö, että jos jossain ketjussa jonkin asian itsestään paljastaa, sitä ei saa lukea eikä varsinkaan kommentoida kuin siinä ketjussa nikillä kirjoittavat tai ei oikeastaan kukaan ? Mutta kun on niin paljon anonyymejä, miten ne kaikki voit pistää tilille ? Miksi kirjoitat asioita, joita ei saa kommentoida ? Vaikka varmaan vietät palstalla enemmän aikaa kuin kukaan muu, et silti ole selvännäkijä. Ja sitäpaitsi selvännäkijät on mitä suurinta humpuukia ja rahastusta.
Istun porrasterassilla, lämmin shaali harteilla, viinilasi ja kynttilä pöydällä.
Läntinen taivas on kauniin oranssin punainen.
Iloista illan viettoa laituriterassilla, veden pärskettä, kylmäääää huudahtelua, jalkojen töminää laiturilla, juoksua saunan lämpöön. Kolmekymppisiä komistuksia. Miesten iltaa viettämässä.
Harrastan valokuvausta. Tein juuri videon auringon laskusta, kuvasin elokuun tummuvaa yötä ja valoja pimeyden keskellä..
Sain iltapäivällä puhelun yksi kesäkuvistani on julkaistu mediassa.
Niin jos et tunne palstahistoriaa, älä vaivaa pätäsi jonninjoutavilla.- Anonyymi
Istun porrasterassilla, lämmin shaali harteilla, viinilasi ja kynttilä pöydällä.
Läntinen taivas on kauniin oranssin punainen.
Iloista illan viettoa laituriterassilla, veden pärskettä, kylmäääää huudahtelua, jalkojen töminää laiturilla, juoksua saunan lämpöön. Kolmekymppisiä komistuksia. Miesten iltaa viettämässä.
Harrastan valokuvausta. Tein juuri videon auringon laskusta, kuvasin elokuun tummuvaa yötä ja valoja pimeyden keskellä..
Sain iltapäivällä puhelun yksi kesäkuvistani on julkaistu mediassa.
Niin jos et tunne palstahistoriaa, älä vaivaa pätäsi jonninjoutavilla.No kyllä on perverssiä touhua. Mummo tsiikaa silmä kovana jätkien koikkelehtimista varmaan munasillaan saunan edessä. Viiniä ryystää samalla.
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä on perverssiä touhua. Mummo tsiikaa silmä kovana jätkien koikkelehtimista varmaan munasillaan saunan edessä. Viiniä ryystää samalla.
No, miesten komeuden testasin istuessani heidän kanssaan jonkun aikaa laiturilla ja tuttuja he ovat jo entuudestaan. Täältä porrasterassilta aukeaa näkymät länteen ja sauna ja laituri ovat tuolla toisella puolen talos, kaakon kulmalla.
Minä nyt olen nähnyt miehiä elämäni aikana alasti vissiin enempi kuin sinä kunnoin innostuit.
Miyen sinä vielä netissä?
- Anonyymi
Turvapaikanhakijat jättivät tilat karmeaan kuntoon. SPR yrittää maksattaa matujen tuhoaman vastaanottokeskuksen yksityisellä
VÄSYTYS-PELOTUSTAKTIIKKA YRITYKSENÄ TUKKIA MATUTUHOJEN JULKISTUS JA maksattaa yksityisellä. Maahanmuuttovirasto Migrin ja SPR:n taktiikkana on ollut painostaminen ja väsyttäminen. Se on ilmeisimmin tehonnut useisiin vuokranantajiin ENNEN TÄTÄ OIKEUSJUTTUA
SPR piiloutuu valtion viraston Migrin taakse painostaakseen yksityistä kiinteistö Oy Lehto & Nummenmaata. Väittää matujen tuhoamia keittiöitä ja pesutupia kulumisen aiheuttamaksi.
SPR on nykyoloissa turha menneen ajan verorahoilla elävä järjestö, hoitee epäsuomalaisia asioita suomalaisten verorahoilla
Pian on tulossa toinen vastaavanlainen tapaus, kun Lapin käräjäoikeus saa käsiteltäväkseen kiistan Kolarin kunnassa olleen vastaanottokeskuksen matujen tuhotöistä. Oikeudenkäynti Hämeessä alkaa https://yle.fi/uutiset/3-10929712- Anonyymi
Miksi pilasit päivän matujutuillasi, mieti mielummin jotain mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pilasit päivän matujutuillasi, mieti mielummin jotain mukavaa.
Joku on niin ahdistunut matuista, että muuta ei pyty ajattelemaankan. Vielä on niitä, jotka suhtautuvat myötämielisesti heihin, mutta olisi jo aika tulijoidenkin opetella tavoille. Suomessa eletään monista syistä ihan eri tavalla kuin tulijoiden lähtömaissa. Oman etuna vuoksi kannattaisi opetella elämään näissä ympyröissä. Helpompaa itselle ja muille.
Mutta on helpompaa elää niiden tapojen mukaan, joita on kotimaastaan pakenemaan lähtenyt, ja kun moititaan, kutsua moittijoita rasisteiksi.
Elämä on jotakuin kohdallaan, terveys on kohentunut vuoden takaisesta jos olisi vielä parempi kunto lähtisin mökille ja kävisin sieni ja marjametsässä, ehkä kalastaisin mut olkoon.
Päivät kuluu yllättävän mukavasti ihan kotosalla, kunnon pitäminen tärkeää, soutulaitteella puoltuntia päivisin, ens'kuussa tytär tuo tullessaan kuntopyörän, käytetyn.Tiede kirjallisuus ja kuvataide menee ykkösinä, mutta luen ja kirjoitan mielelläni myös ruoka-aiheista ja tavallisesta elämänmenosta. Hauskaa on lukea missä porukka liikkuu, varsinkin kesäaikaan.
Itse tulin juuri Haltialan kotieläintilalta, missä verryttelin muistoja maatila-ajalta lehmineen, porsaineen ja lampaineen. Kanojen lisäksi meillä oli ankkoja ja hanhia, niitä ei Haltialassa näkynyt.
Jatat tosin väsyivät maastossa, mutta Vanhan Pehtoorin kahviossa palautuivat voimat 😊)) Hauska reissu,..poikani tosin Facessa meinasi: "miks'et soittanut, olisimme tulleet mukaan",..- Anonyymi
Aiheet, jotka ovat yleisellä tasolla monia kiinnostavia,
ei kenenkään yksityiselämästä.- Anonyymi
Ei tosiaankaan kiinnosta kenenkään hutunkeitot ja suku.
Ei ne kuuluu julkisuuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kuuluu julkisuuteen.Kuuluukos poikakaverin sukuselvitykset tänne palstalle ? Huttu sentään on anonyymiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluukos poikakaverin sukuselvitykset tänne palstalle ? Huttu sentään on anonyymiä.
Kaikkein vähiten kiinnosta korppiksen mollausporukka täällä !
Muuten täällähän ei teidän mielipiteenne merkitse hevon paskaa!
Ainoastaan ylläpidon säännöt on varteenotettavia Suomi 24:ssä - Anonyymi
Sanos muuta, kuuluisivat plus16
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein vähiten kiinnosta korppiksen mollausporukka täällä !
Muuten täällähän ei teidän mielipiteenne merkitse hevon paskaa!
Ainoastaan ylläpidon säännöt on varteenotettavia Suomi 24:ssäHushus korpiksen mollausporukat sinne mistä olette tulleetkin !!!!
Täällä jokainen saa aloittaa puhtaalta pöydältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kuuluu julkisuuteen.Ne kuuluu sisäpiirin juoruakoille.
Anonyymi kirjoitti:
Eilen sattui tapaus, joka selvensi miksi juttuni lensivät ulos kahvipirtistä. Pirtin väki (sisäpiiri) kirjoittaa ilman nimimerkkiä täällä pirtin ovien ulkopuolella. Yleensähän se on niin, että väärinkäytöksiin epäillyt löytyvät väärinkäytetyn lähipiiristä.
- Anonyymi
Eilen sattui tapaus, joka selvensi miksi juttuni lensivät ulos kahvipirtistä. Pirtin väki (sisäpiiri) kirjoittaa ilman nimimerkkiä täällä pirtin ovien ulkopuolella. Yleensähän se on niin, että väärinkäytöksiin epäillyt löytyvät väärinkäytetyn lähipiiristä.
Voi kamalaa, tuo on ihan elämää suurempi juttu.
Miksi otat tämän palstan niin vakavasti? Anonyymi kirjoitti:
Voi kamalaa, tuo on ihan elämää suurempi juttu.
Miksi otat tämän palstan niin vakavasti?Halusin tuoda julki ajatuksiani. Tiesin, että tähän viestiini reakoidaan, tiesin, että et voinut vastustaa kiusausta vastata.
En ole ihminen, joka lakaisee asiat maton alle ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Itsepetostahan sellainen on.- Anonyymi
Taas syyttelet muita siitä mitä itse teet. Painut jatkuvasti puskaan komppaamaan itseäsi ja haukkumaan muita, nähty on 50 , 60 ja nyt täällä 70 palstalla.
Haluaisit että keskusteltaisiin matkustamisesta, joskus aikanaan viisikymppisissä yritin viritellä keskustelua palstalaisten matkustelusta ja mainitsin aloituksessa muutamia kaukomaita joissa olin käynyt, niin leimasit heti minut valehtelijaksi. Reissuillani olen käynyt 38:ssa eri maassa, joten olisi ollut jotain pohjaakin keskusteluille jotka heti ilkeydelläsi pilasit. Anonyymi kirjoitti:
Taas syyttelet muita siitä mitä itse teet. Painut jatkuvasti puskaan komppaamaan itseäsi ja haukkumaan muita, nähty on 50 , 60 ja nyt täällä 70 palstalla.
Haluaisit että keskusteltaisiin matkustamisesta, joskus aikanaan viisikymppisissä yritin viritellä keskustelua palstalaisten matkustelusta ja mainitsin aloituksessa muutamia kaukomaita joissa olin käynyt, niin leimasit heti minut valehtelijaksi. Reissuillani olen käynyt 38:ssa eri maassa, joten olisi ollut jotain pohjaakin keskusteluille jotka heti ilkeydelläsi pilasit.Väitteillesi sinun pitää esittää faktaa, nythän kirjoitat omia oletuksiasi.
Kovasti on sielusi vaurioitunut kirjoituksistani. Olen pahoillani, mutta en tunne empatiaa sinua kohtaan.
Kirjoitin aijemmin, että kaltaisillesi mielensäpahoittajille ei suomi24 keskustelut sovi. Saat vain pshaa mieltä ja se jos mikä paha mieli katkeroittaa ihmistä ajanoloon.
Olen nyt matkustellut 42-eri maassa., mukana laskuissa kaksi Hollannin alusmaata. Loppuvuodesta jos luoja suo bongaan 5 uutta maata lisää.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Väitteillesi sinun pitää esittää faktaa, nythän kirjoitat omia oletuksiasi.
Kovasti on sielusi vaurioitunut kirjoituksistani. Olen pahoillani, mutta en tunne empatiaa sinua kohtaan.
Kirjoitin aijemmin, että kaltaisillesi mielensäpahoittajille ei suomi24 keskustelut sovi. Saat vain pshaa mieltä ja se jos mikä paha mieli katkeroittaa ihmistä ajanoloon.
Olen nyt matkustellut 42-eri maassa., mukana laskuissa kaksi Hollannin alusmaata. Loppuvuodesta jos luoja suo bongaan 5 uutta maata lisää.Mitä iloa on bongata maita ? Lentää ja odotella lentokentillä, sitten hätäisesti jossain turistikohteessa töllistellä ? Siinä ei maahan yhtään tutustu. Mutta pääsethän palstalle niitä maita luettelemaan. Määrä ei laatua korvaa. Mutta kaikillehan laatu ei merkitse, vaan määrä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä iloa on bongata maita ? Lentää ja odotella lentokentillä, sitten hätäisesti jossain turistikohteessa töllistellä ? Siinä ei maahan yhtään tutustu. Mutta pääsethän palstalle niitä maita luettelemaan. Määrä ei laatua korvaa. Mutta kaikillehan laatu ei merkitse, vaan määrä.
0ikaisin tuonne toisaalle, että olen käynyt 32-maassa ja viisi tulossa tälle vuodelle.
Eivät kaikki matkakohteeni ole tehty lentämällä. Junalla, laivalla ja autolla olen myös maiden rajoja ylittänyt.
Tykkään matkustamisesta. Laadun jokainen määrittelee itse. Se mikä on minulle hyvä ei ole sinulle.
Eilen juttelin kuopuksen kanssa hänen Berliinin matkastaan. Kun vertailimme mielenkiinnon kohteita ne eivät olleet samoja, joista itse olin Berliinissä kiinnostunut.
- Anonyymi
Mitä kylillä puhutaan, kiinnostaisi eniten.
- Anonyymi
Osta Seiska.
- Anonyymi
Mesevät juorut ovat aina mukavia.
Päivän ykkösuutiset puhuttavat.
Kun hallitus korottaa eläkkeitä, nuoret valmistautuvat leikkaamaan.
Brasillian palot tuhoavat maapallon keuhkoja.
Perjantai ' viikonlopun aatto.- Anonyymi
Älä hätäile! Mamutuksen jatkuessa tullaan huomaamaan, että eläkkeitä joudutaan leikkaamaan, mutta eihän se ole keneltäkään pois?
Mamut on kohta kotoutettu työelämään,
Ikärakenteen takia eläkerahastot eivät tule kestämään koska eläkemaksuja ei voida korottaa jotka ovat nytkin liian kovat.
Korkeintaan aivan pienimpiä eläkkeitä voidaan hiukan petrata, keski ja isoja eläkkeitä on leikattava tai verotettava enempi.
Tällähetkellä ei akuutti tilannetta, kyllä tulevaisuudessa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hätäile! Mamutuksen jatkuessa tullaan huomaamaan, että eläkkeitä joudutaan leikkaamaan, mutta eihän se ole keneltäkään pois?
Ei halaistua sanaa ole sanottu että maahanmuuton takia eläkkeitä leikattaisiin.
Ei tarvitse eikä niin tule käymään.
Päinvastoin maahanmuuttajista ja heidän lapsistaan saamme aikanaan työntekijöitä,
jotka kasvattavat veropottia.
Koska suomalaiset ei lapsia tee,
tarvitaan ulkomaista työvoimaa, että kertyy verorahaa
valtion kulujen kattamiseen,
rasistienkin kunnallisten palveluitten (KELA/sossutukien) maksamiseen. Joo, nämä tulijat jotka on saaneet luvan jäädä maahan on sopeutettava yhteiskuntaan hyödyllyseksi osaksi koska muuta keinoei ole, vihanpito vain vaikeuttaa.
Työperäisen maahanmuuton hoitakoot yritykset, ei tänne kukaan tule ominpäin etsimään työtä, se on liian vaikeaa. Vähäinen määrä turvapaikanhakijoita nykyään ei hetkauta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos matut saavat rahamme, niin ovat ne meiltä poissa.
(Ilmeisesti menit ironian puolelle.) - Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Joo, nämä tulijat jotka on saaneet luvan jäädä maahan on sopeutettava yhteiskuntaan hyödyllyseksi osaksi koska muuta keinoei ole, vihanpito vain vaikeuttaa.
Työperäisen maahanmuuton hoitakoot yritykset, ei tänne kukaan tule ominpäin etsimään työtä, se on liian vaikeaa. Vähäinen määrä turvapaikanhakijoita nykyään ei hetkauta.Mutta ne laittomasti maassa olevat hetkauttaa pahasti.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne laittomasti maassa olevat hetkauttaa pahasti.
Ovat kuluerä mut ei heitä voida tappaa, kyllä toimia on heidän maasta poistamiseksi tehdään, Halla-aho voisi mennä irakiin neuvottelemaan palautuksista niin jäisi puheet vähemmälle.
- Anonyymi
Se oli aikanaan Astrid Thorsin tehtävä, mutta akka vaan suvakoi vaikka muut pohjoismaat saivat sopimukset aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkerahastot on ihan erikseen. Niihin ei matu vaikuta.
Rasistit on sivistymättömiä ja tietämättömiä.
Tyhjät tynnyrit kumisee = tietämättömien huutoa. - Anonyymi
Tosiaan Halla-aho voisi mennä irakiin neuvottelemaan palautuksista, hän sanonut, persut on ainoa puolue joka hoitaa maahanmuuttoa pitämällä ääntä.
Nyt olisi oiva tilaisuus enkä usko kukaan olisi vastaan.
pertikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan Halla-aho voisi mennä irakiin neuvottelemaan palautuksista, hän sanonut, persut on ainoa puolue joka hoitaa maahanmuuttoa pitämällä ääntä.
Nyt olisi oiva tilaisuus enkä usko kukaan olisi vastaan.
pertikkiOlen samaa mieltä kanssasi ! Halla-aho on pitänyt tyhjää puhetta yllä vuosia
tekemättä yhtään mitään.
Tervemenoa nyt tositoimiin vaikkapa Afrikkaan, Afganistaniin, Irakiin, Syyriaan, neuvottelemaan ja järjestämään asioita.
Leireiltä voi aloittaa ! Ja tervemenoa kaikki rasistit mukaan matkaan tekemään jotain konkreettista.
H-ahon leukojen louskutus saisi loppua kun ei mitään näyttöä ole mistään.
Ainoa käytännön toimi on ollut ampumakesäleirin järjestäminen. - Anonyymi
Mitäs "hyvää" ovat suvakit saaneet aikaiseksi: Naisten ja lasten raiskauksia satoja, murhia, kaiken mahdollisen lajin rikoksia - noihin verraten "Natzien" ja rasistien saavutukset ovat tosiaankin "mitättömiä" kuten voidaan todeta.
Älkääpä unohtako niitä "Refugees Welcome" kylttejänne!
Ja jos minä sanon totuuden: Kaksi kertaa kaksi on neljä.
Suvakki vastaa: Sinä rasisti.
Tuollaisen vastauksen kykenette antamaan. Huomannu äärioikealta tulee ensin herjaava kirjoituksia joihin sitten toinen laita topputtelee, yleensä vastataan huutoon.
Yleensä aihe liittynyt maahanmuuttoon, kyllä persut ovat siinä etunenässä.
Mikä taho hoitaa maahanmuuttoa , ei ainakaan persut. Negrin oli hoitamassa maahanmuuttoon liityviä asioita, hän oli teidän miellestä suvakki jota sai uhkailla tappamisella, ei epäilystäkään miltä taholta nämä tuli.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs "hyvää" ovat suvakit saaneet aikaiseksi: Naisten ja lasten raiskauksia satoja, murhia, kaiken mahdollisen lajin rikoksia - noihin verraten "Natzien" ja rasistien saavutukset ovat tosiaankin "mitättömiä" kuten voidaan todeta.
Älkääpä unohtako niitä "Refugees Welcome" kylttejänne!
Ja jos minä sanon totuuden: Kaksi kertaa kaksi on neljä.
Suvakki vastaa: Sinä rasisti.
Tuollaisen vastauksen kykenette antamaan.Jokainen vastaa omista teoistaan.
Kukaan ei vastaa toisten teoista.
Jos sinä tapat jonkun
sinä joudut oikeudessa vastuuseen,
en minä. - Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Huomannu äärioikealta tulee ensin herjaava kirjoituksia joihin sitten toinen laita topputtelee, yleensä vastataan huutoon.
Yleensä aihe liittynyt maahanmuuttoon, kyllä persut ovat siinä etunenässä.
Mikä taho hoitaa maahanmuuttoa , ei ainakaan persut. Negrin oli hoitamassa maahanmuuttoon liityviä asioita, hän oli teidän miellestä suvakki jota sai uhkailla tappamisella, ei epäilystäkään miltä taholta nämä tuli.PerusS-puolue on oikea lyhenne tuon vihaamasi puolueen nimestä, Vai haluatko itsellesiKIN haukkumanimen?
Puoluetta ja kansanedustajaa saakin mollata, henkilökohtainen haukkuminen palstalla on erittäin sopimatonta, törkeää.
Puolueitten väliset arvostelut rumastikkin on yleistä, luulen etteivät ihmisinä vihaa toisiaan sen kummemmin.
Persuna oleminen vaatiin omanlaisensa luonteen johon en pysty, muut puolueet ei inhota samalla tavalla, vasemmistoa siedän jotenkuten, vihreää paremmin ympäristön suojelun takia.Pertikki kirjoitti:
Mamut on kohta kotoutettu työelämään,
Ikärakenteen takia eläkerahastot eivät tule kestämään koska eläkemaksuja ei voida korottaa jotka ovat nytkin liian kovat.
Korkeintaan aivan pienimpiä eläkkeitä voidaan hiukan petrata, keski ja isoja eläkkeitä on leikattava tai verotettava enempi.
Tällähetkellä ei akuutti tilannetta, kyllä tulevaisuudessa.Eläke ansaitaan ei se ole mikään lahja. Mamut tekevät työnsä ja tienaavat eläkettä ihan saman tahtiin kuin kuka tahansa. Ihan turhaan väitetään, että eläkkeet loppuvat heidän vuokseen,
Miksi annetaan sellainen kuva, että turvapaikanhakijoilla on jollakin lailla erilaiset lait ja niitä sovitetaan tulijoiden toivomusten ja joidenkin viherpiipertäjien tahdon mukaan?
Millaisena maana Suomea oikein pidetään? Miksi jotkut suomalaiset itse mollaavat omaa maataan ja omia päättäjiään ja ovat turvapaikanhakijoiden puolella joka asiassa, vaikka mukamas vastustavat ja haluaisivat heidän palaavan takaisin. Ei se siltä tunnu. He kertovat innolla, kuinka mamut saavat ilmaiset asunnot ja tuhansien kuukausiavustukset. Omat köyhät ovat ilman mitään, NIILLE vain kaikki ollaan antamassa.
Meillä on lait ja asetukset, ja ainakin aikaisemmin ammattiyhdistysliike, joka piti tiukasti kiinni jäsentensä oikeuksista. Halutaanko nyt väittää, että näistä on luovuttu maahanmuuttajien vuoksi? Olisi todella mielenkiintoista kuulla perustelutkin näille väitteille. Kuka hyötyy?- Anonyymi
Makriina2 kirjoitti:
Eläke ansaitaan ei se ole mikään lahja. Mamut tekevät työnsä ja tienaavat eläkettä ihan saman tahtiin kuin kuka tahansa. Ihan turhaan väitetään, että eläkkeet loppuvat heidän vuokseen,
Miksi annetaan sellainen kuva, että turvapaikanhakijoilla on jollakin lailla erilaiset lait ja niitä sovitetaan tulijoiden toivomusten ja joidenkin viherpiipertäjien tahdon mukaan?
Millaisena maana Suomea oikein pidetään? Miksi jotkut suomalaiset itse mollaavat omaa maataan ja omia päättäjiään ja ovat turvapaikanhakijoiden puolella joka asiassa, vaikka mukamas vastustavat ja haluaisivat heidän palaavan takaisin. Ei se siltä tunnu. He kertovat innolla, kuinka mamut saavat ilmaiset asunnot ja tuhansien kuukausiavustukset. Omat köyhät ovat ilman mitään, NIILLE vain kaikki ollaan antamassa.
Meillä on lait ja asetukset, ja ainakin aikaisemmin ammattiyhdistysliike, joka piti tiukasti kiinni jäsentensä oikeuksista. Halutaanko nyt väittää, että näistä on luovuttu maahanmuuttajien vuoksi? Olisi todella mielenkiintoista kuulla perustelutkin näille väitteille. Kuka hyötyy?No tässä mitä : Kokoomusveteraanin mukaan turvapaikka-asioissa on vihdoinkin rohjettava mennä asian ytimeen.
Ylipormestari ja vuoden 1994 vaalien kokoomuksen presidenttiehdokas Raimo Ilaskivi kirjoittaa irakilaisesta ”passivaltuuskunnasta” blogissaan otsikolla Ei päätä, ei häntää…. Ilaskiven mukaan sivullinenkin voi ihmetellä paljastunutta tilannetta, jossa hänen mukaansa turvapaikan saaneista pakolaisista vain kaksi sadasta on työllistynyt.
– Loput elävät siis kokonaan yhteiskuntamme eli veronmaksajien piikkiin. Hyväntahtoisuudellakin on rajansa, eli asetelma on kyettävä tavalla tai toisella nopeasti ja viivytyksettä ratkaisemaan. Maassa, jossa avoimiin työpaikkoihin on vaikeaa löytää tekijöitä, on vihdoinkin rohjettava mennä asian ytimeen, Raimo Ilaskivi toteaa.
– Eli mihin? Toki ymmärrän, etteivät kaikki työkykyisiä ole, mutta sitä en, että vain kaksi prosenttia on työelämässä. ”Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.” Löytyisiköhän tätä kansanviisautta perkaamalla ratkaisu?
– Löytyisiköhän, jos erilaiset kannustinloukut otettaisiin vahvan suurennuslasin alle ja rohjettaisiin yksinkertaisesti sanoa: Ellei työ kelpaa, työtä vieroksuvien vapaamatkustajien etuja aletaan asteittain ja vauhdilla karsia.
Ilaskiven mukaan sopii kysyä myös, ovatko esimerkiksi juuri irakilaiset omassa maassa omalla työllään tottuneet paljon pienempiin ansioihin kuin mitä meillä ilman työtä saavat.
– Onko aina vaan puolustettavissa ajatus, että sosiaaliturvan tulee olla kaikille maassa oleville, niin suomalaisille kuin muillekin yhtä suuri, vaikka suomalainen on aikanaan veronmaksajan osallistunut sosiaaliverkon luomiseen mutta tänne tullut ei. Perustuslaki kaipaa täsmennyksiä ja kansainväliset sopimukset läpikäyntiä, jos niihin taas tässäkin viitataan.
Hänen mukaansa ”sisäministeri totesi aivan oikein, että koko esiin tulleeseen ongelmavyyhtiin tullaan puuttumaan. Tähän toteamukseen on veronmaksajana helppo yhtyä. Ei nykytilanteessa ole ei päätä eikä häntää!”.
- Anonyymi
Aihe ykkönen = laitetaanko Suomen rajat kiinni
Huonoin aihe = saanko mennä sossuun - Anonyymi
Toivottavasti H-ahon hermostunutta aataminomenan keikkumista ja nieleskelyä ei tarvitse usein nähdä telkussa. Jätkä on ihan kipsissä aina puhuessaan,
ettei vain sano väärää sanaa (eli sitä mitä todellisuudessa ajattelee)- Anonyymi
Kieli keskellä suuta sen pitää aina puhua "virallista siistimpää litaniaansa" ettei vahingossa möläytä että hänen mielestään mamun yli saa ajaa tankilla ym
rasistisia kamaluuksia joita se blogissaan kirjoitteli
ja kertoi myöhemmin ettei kadu sanomisiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieli keskellä suuta sen pitää aina puhua "virallista siistimpää litaniaansa" ettei vahingossa möläytä että hänen mielestään mamun yli saa ajaa tankilla ym
rasistisia kamaluuksia joita se blogissaan kirjoitteli
ja kertoi myöhemmin ettei kadu sanomisiaan."Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee" pitäisi toimia tällaisessakin tapauksessa.
Jos kerran Altaae hyväksytään samanlaisten rasististen juttujensa kera . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee" pitäisi toimia tällaisessakin tapauksessa.
Jos kerran Altaae hyväksytään samanlaisten rasististen juttujensa kera .al-Taee katyuu syvästi ja on nyt "toinen ihminen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
al-Taee katyuu syvästi ja on nyt "toinen ihminen".
HEHEHEHEHEHH..
- Anonyymi
Kyllä 18:40 olet paha ja ilkeä, miten voit selää itsesi kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on hyvin planeetallamme ja seniilit palstalaiset senkun porskuttelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin aina loistavasti kun ei näy mestarinne kaksinaamaista pärstää missään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin aina loistavasti kun ei näy mestarinne kaksinaamaista pärstää missään !
On meillä kuitenkin Mestari - suvakki poloisilla on vain lasten joukkoraiskaajat - kaulankatkojat ja huumekauppiaat.
"Määrä" ei useinkaan kerro laadusta mutta näiden määrätyistä maista tulleiden määrät rikostilastoissa suorastaan hämmentävät.
Kaikki mitä niiltä nurkilta tulee on suorastaan epäkuranttia ainesta. - Anonyymi
Halla-aho mestari nii missä lajissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku persu varmaan vastaa missä lajissa mestari on mestari
kun ne jumaloivat tätä ampumaleirin rasistijohtajaa
kuin jeesusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sinä missä lajissa ne teidän "idolit" ovat parhaimmillaan?
Onko se ehkä : Joukkoraiskaus?
vai olisiko ehkä: Kaulankatkaisu?
vai sittenkin : Pommin räjäyttäminen ihmisjoukossa?
(tuohan tuntuu olevan tosi suosittu muslimeilla)
Vai olisiko ehken: Sattumanvarainen puukottaminen
Rasti ruutuun, jos sopivaa ei löydy katso uutisista lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sinä missä lajissa ne teidän "idolit" ovat parhaimmillaan?
Onko se ehkä : Joukkoraiskaus?
vai olisiko ehkä: Kaulankatkaisu?
vai sittenkin : Pommin räjäyttäminen ihmisjoukossa?
(tuohan tuntuu olevan tosi suosittu muslimeilla)
Vai olisiko ehken: Sattumanvarainen puukottaminen
Rasti ruutuun, jos sopivaa ei löydy katso uutisista lisää.Sivusta juttuun lisäisin: Kivitys ja kuorma-autolla väkijoukkoon ajaminen.
- Anonyymi
Maahantulijoiden rintamalla ollut hiljasta, tilanne ei muutu turvapaikanhakijoita tulee etupäässä laillisesti mm. kiintiöinä edeskin päin, sadattelu ei auta.
- Anonyymi
Mieluisin keskustelunaihe olisi kolmannen maailmansodan syttymiseen johtavat syyt.
En haluaisi keskustella pesupulverien vaikuttavuudesta.- Anonyymi
Tee aloitus !
- Anonyymi
Kyllä teillä suvakeilla on tosiaan sinisilmäisiä ajatuksia !
Joten turha toivo että, joku tulisi jostain pelastamaan Suomen ja suomalaiset.
HERÄTKÄÄ JO !- Anonyymi
Miltäköhän Suomi pitäis pelastaa ?
Rasisteilta tietysti.
Mut ne voi laittaa tyhjiin kumiveneisiin Afrikkaan päin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisteilta tietysti.
Mut ne voi laittaa tyhjiin kumiveneisiin Afrikkaan päin.Allekirjoitan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisteilta tietysti.
Mut ne voi laittaa tyhjiin kumiveneisiin Afrikkaan päin.Tuosta seurauksena olisi Afrikan älykkystason nousu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta seurauksena olisi Afrikan älykkystason nousu.
Väärin. Vain Suomen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Vain Suomen.
Tyhmä. Kun niitä vähä-älyisiä afrikkalaisia alkaa olla enemmän kuin puolet Suomen väestöstä tottakai myös yleinen älykkyystaso putoaa.
Ja mitä enemmän ehtivät niitä mulanttei lapsosia tuo älykkyys kohta Suomenkin kohdalta unta vain. - Anonyymi
Kun rasistit kuskataan kumiveneellä Afrikkaan se nostaa Suomen keskimääräistä älykkyystasoa huimasti.
Rasistihan on kaikkein tyhmin.
Se on saanut käydä kouluakin
muttei ole mitään oppinut.
Ei pysty kehittymään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisteilta tietysti.
Mut ne voi laittaa tyhjiin kumiveneisiin Afrikkaan päin.Kas`saass ku ei tällä kertaa Venäjälle, oliskos uhka suvakille silloin liian liki ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun rasistit kuskataan kumiveneellä Afrikkaan se nostaa Suomen keskimääräistä älykkyystasoa huimasti.
Rasistihan on kaikkein tyhmin.
Se on saanut käydä kouluakin
muttei ole mitään oppinut.
Ei pysty kehittymään.Melkoinen tiedemies, tai nainen tuon kirjoituksen takana.
Näkee ihmisten aivotoiminnan näkemättä ihmistä.
Hakeudu nyt kiireesti tiedeyhteisöjen palvelukseen. Hyvistä aivotutkijoista on aina pulaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen tiedemies, tai nainen tuon kirjoituksen takana.
Näkee ihmisten aivotoiminnan näkemättä ihmistä.
Hakeudu nyt kiireesti tiedeyhteisöjen palvelukseen. Hyvistä aivotutkijoista on aina pulaa!Ei tarvitse olla tiedemies. Jokainen normaalijärjellä varustettu ihminen tuon saman asian on ymmärtänyt.
Rasistien kirjoitusket toimivat todisteena älyllisestä jälkeenjäämisestä. - Anonyymi
Hauskinta näissä mielestäni ettei se "suvakki" pysty esittämään minkäänlaisia perusteluja! Pystyy vain huutamaan kurkku suorana: "Rasisti, rasisti"
Tulee mieleen se pikkuinen possu, joka sutta huusi,,turhaan?
Ja lopuksi kävi niin, että susi tulikin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä. Kun niitä vähä-älyisiä afrikkalaisia alkaa olla enemmän kuin puolet Suomen väestöstä tottakai myös yleinen älykkyystaso putoaa.
Ja mitä enemmän ehtivät niitä mulanttei lapsosia tuo älykkyys kohta Suomenkin kohdalta unta vain.Perustele "suvakki". Rasistin ominaisuudet jo tiedetään. Ne tulevat hyvin esiin näissä kirjoituksissa. Ei edes tarvitse ilmoittaa kantaansa, se tulee vihan ja ylenkatseen mukana selvästi esiin.
Mutta kukaan ei ole ilmoittautunut suvakiksi, joten emme tunnista.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen aihe nousi esiin kun sisäministeri Ohisalo avautui ajatuksistaan turvapaikanhakijoihin. Hämmästyttävää, että ministeri jonka pääasiallinen tehtävä olisi oman kansan asioiden hoitamisessa onkin lähinnä Afrikan ja Lähi-Idän kansalaisten asialla?
No, vihreä se onkin. Eli päänupissa sekavuustila.
Sitä vaan, että tuollainen pitäisi hyvin hyvin pian saada pois tuolta pallilta, ennenkuuin suurempia tuhoja ehtii tulemaan.- Anonyymi
"Ovatko sosialidemokraatit ja keskusta samaa mieltä kuin sisäministeri Ohisalo? Että turvapaikanhakeminen on oikeus, joka menee kaiken muun edelle? Nuorten arabi-, afgaani- ja somalimiesten oikeus tulla Suomeen ilman papereita ja notkua täällä tyhjän panttina veronmaksajien rahalla on oikeus, joka menee kaiken muun - kuten suomalaisten turvallisuuden - edelle? Näinhän toki on käytännössä ollut jo pitkään, mutta joko siitä on tullut virallinen doktriini?"
Näin Hallaaho.
Eikö sitä pallia voi kunnostaa, jos pelkäät se tuhoutuvan noin kevyen tuntuisen ministerin alla?
- Anonyymi
Hauskinta näissä mielestäni ettei se "suvakki" pysty esittämään minkäänlaisia perusteluja! Pystyy vain huutamaan kurkku suorana: "Rasisti, rasisti"
Tulee mieleen se pikkuinen possu, joka sutta huusi,,turhaan?
Ja lopuksi kävi niin, että susi tulikin..- Anonyymi
Satujen tasoon rasistin ymmärrys voi just ja just riittää.
Satuja luetaan lukutaidottomille alle kouluikäisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satujen tasoon rasistin ymmärrys voi just ja just riittää.
Satuja luetaan lukutaidottomille alle kouluikäisille.Taidat olla sellainen "yksioikoinen" ihminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3842533IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk781959- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141346Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.61282Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231- 136998
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 71882
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880