Miehiä on kiva kiusata - olen kiusanhenki

Anonyymi

Oletteko tietoisia, miten voimakkaasti teidän vartalonne vaikuttaa miehiin? Ei tartte muuta kuin tulla askel lähemmäksi ja katsoa niitä suoraan silmiin, niin ne rassukat häkeltyvät. Keski-ikäiset, kiltit akateemiset miehet ovat siinä suhteessa parhaita. Hauskinta on, kun ne eivät tiedä mitä tehdä, mitä tekisivät, jos niiden housuissa alkaa pullistella :D Usein ne mutisevat jotain epäselvää ja törmäävät sitten hädissään tiehensä.

Oletteko koskaan kiusanneet tietoisesti ja tarkoituksella jotakuta, vaikka naapurin miestä tai jotain työkaveria? Minusta ikävästi kulunut päivä päättyy kivasti, kun satun samaan hissiin naapurin perheellisen hissukan kanssa :D

17

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua saa naiset kiusata vaikka kuinka

    • Anonyymi

      Kaipaan kiusaajaa

    • Anonyymi

      Olemme kiusanneet ja se oli kivaa.

    • Anonyymi

      Hehee. Olet elämänsulostuttaja. Jatka samaan malliin!

      Ja muista: Joskus siellä hississä voi joku nappisilmä jäädä tuijottamaan takaisin :) Siinähän se on elämän suola, koskaan ei tiedä mitä tulee vastaan.

      • Anonyymi

        Niin elämä voi yllättää!


    • Anonyymi

      Syytä itseäsi jos vastapuoli innostuu :(

    • Anonyymi

      Minä sanoisin naiselle että pois edestä että hissin ohjauspaneeli näkyy.

    • <<Oletteko tietoisia, miten voimakkaasti teidän vartalonne vaikuttaa miehiin? <<

      Oletko itse tietoinen, mikä osa vartalosta vaikuttaa miehiin kaikkein voimakkaimmin?

      • Jos joskus kyllästyt kiusaamiseen ja haluatkin herttailla ja olla ystävällinen, niin että toinen sen varmasti huomaa, näyttämällä sitä sievästi sormin levittäen avaat tien miehen sydämeen. 🌹👀


    • Täällä kirjoitti aikoinaan tyttö, joka kertoi nauttineensa useamman kerran, kun kiusaten vaihtoi vaatteita teeveen edessä veljen katsellessa. Tunsi itsensä voittajaksi, kun veljelle tuli erektio.

      Samoilla teoilla voisi myös ilostuttaa veljeä ja osoittaa hänelle ystavällisyyttä, jos suoraan sanoisi, että avaa sukupuolielimiään toisen iloksi. Veli arvostaisi ystävällisyyttä suuresti.

      Ymmärrän kyllä, että jos sievä tyttö toimii näin kiusaamistarkoituksessa, kun hän on vielä siinä iässä, mutta eiköhän tarkoitus aikaa myöten muutu toiseksi.

      • Anonyymi

        Olen ap ja kiusaaminen on vaan niin kivaa! Erityisesti tuo erektiojuttu, josta edellisessä viestissä jo mainittiin. Itselläni on silloin tapana kääntää katseeni miehen jalkojen väliin ja sitten vähän ihmettelevän näköisenä katsoa häntä suoraan silmiin. Rassukat saattaa laittaa laukun tai repun siihen eteen, kääntyä selin, punastua ja pari herkkistä sai kyyneleet silmiinsä :D Yksikään ei ole uskaltanut koskea mua! Eikä ne jää koskaan selittämään tai edes pyytämään anteeksi, mikä niiden ilman muuta kuuluisi tehdä :D :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap ja kiusaaminen on vaan niin kivaa! Erityisesti tuo erektiojuttu, josta edellisessä viestissä jo mainittiin. Itselläni on silloin tapana kääntää katseeni miehen jalkojen väliin ja sitten vähän ihmettelevän näköisenä katsoa häntä suoraan silmiin. Rassukat saattaa laittaa laukun tai repun siihen eteen, kääntyä selin, punastua ja pari herkkistä sai kyyneleet silmiinsä :D Yksikään ei ole uskaltanut koskea mua! Eikä ne jää koskaan selittämään tai edes pyytämään anteeksi, mikä niiden ilman muuta kuuluisi tehdä :D :D

        Sä oot mahoton. Meillon selvästi kaksoisnormi. Miestä, joka ei saa kunnon erektiota, halveksitaan, mutta miestä, joka saa tahattomasti erektion, naureksitaan. Silti erektion saaminen ei ole tahdonalainen.

        Varmaan juuri erektion saamisen pelosta johtuu, että yhteissaunasta kieltäytyy kokemukseni mukaan paljon useammin mies kuin neito. Yhteissaunassa miehille tulee silloin tällöin erektio, varsinkin jos mukana on viehättävä tyttö.

        Tytöt ovat kertoneet, että jos on niin näyttänyt vittua, ettei mies ei voi olla aivan varma, onko se tahallista vai ei, mies pyrkii peittelemään erektiota esimerkiksi asennolla. Jos tyttö on niin selkeästi näyttänyt, ettei voi olla epäselvää tarkoituksesta, jos esimerkiksi avaa sormin häpyhuulia, mies näyttää erektionsa täysin peittelemättä, ilmeisesti kiitoksena ystävällisyydestä ja tietona, että herttailu on mennyt perille.

        Miehillä ei ole tapana syöksyä tällöinkään neidon kimppuun. Vitun avaamisen mies tulkitsee herttaisuudeksi ja ystävällisyydeksi, muttei lupaukseksi yhdyntään.

        Sikäli kuin olen tytöiltä kuullut, naiset eivät suinkaan pidä erektiota sopimattomana, vaan luonnollisena, ja ovat paremminkin otettuja, että ovat ihailun kohteena.


      • Anonyymi

        elekee ruetko pilluilemmaan


    • Anonyymi

      Minä alan huutamaan jos näen erektion julkisella paikalla.

      • Anonyymi

        minä alan huutamaan jos näen tissien pullistelevan puseron sisällä julkisella paikalla ja varsinkin jos tissivako näkyy julkisella paikalla!


    • Anonyymi

      En ole, kun ei ole mitään tarvetta kun on terve naisen itsetunto. Kaikeinlaisia ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, on maailma täynnä. Joillekin kaunis vartalo tekee tepposet, ja hetken huumauksen, ei muuta. Ehkä sille viettelijälle(muka) se tilanne on merkityksellisempi kuin sille miehelle.,

      Monella naisella on kuvitelma, että miehet haluavat vain sitä yhtå. Nojaa, on miehiä jotka niin tekevätkin., mutta kuka sellaisen haluaa ja miksi ylipäätään tuollaista feikki meininkiä kukaan fiksu, aito nainen edes haluaisi?

    • Anonyymi

      muista, että ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe