Kiinnostaako golf ja sen aloittaminen? Nyt on hieno mahdollisuus saada Suomen Golfliiton asiantuntijoilta tietoa ja vinkkejä liveverkkotapahtumassa Suomi24 Kysy Mitä Vain -palstallla.
Mukana vastaamassa ovat ainakin:
Sami Övermark
Lajin aloittamisen ja seuratoiminnan kehittämisen erikoismies. Pelannut golfia 24 vuotta golfia rennosti ja raivolla. Kolmen pienen lapsen isä, joka innostuu asiasta kuin asiasta.
Marika Voss
Viestintävastaava, jolla on myös pitkä tausta kilpagolfissa ja golfammattilaisena. Opettelee nyt golfin harrastamista. Tehnyt kolme hole-in-onea, ja kaikki puolen vuoden sisään.
Mika Wikström
Golfin yleinen ”Wikipedia”, joka elää ja hengittää lajia niin töissä kuin vapaa-ajallakin. Asiantuntemusta etenkin säännöistä ja kilpapuolesta.
Asiantuntijat ovat palstalla vastaamassa ti 27.8. klo 14-16, mutta kysymyksiä voit jättää vaikka heti täällä.
Kysymykset ja vastaukset jäävät toki palstalle luettavaksi.
Kysy mitä vain golfista ja sen aloittamisesta -verkkotapahtuma Suomi24:ssa 27.8.
3
2755
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut Matildalle.
Selostaja minni, miksi lopetit, yritätkö nyt olla niin valmentajaa, sori vaan siihen tarvitaa myös koulutusta, kuortane tuskin riittää- Anonyymi
Jaa mitä mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mitä mihin?
Eiköhän minnin juna jo mennyt, parempi vaikka tilaus myyjäksi, lehtimiehille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312