Kirjoittakaa tähän

Anonyymi

kenestä pidätte ja kenestä ette pidä. Pidetään asiat selkeänä... :D

48

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenestä pidän..omat lapset tulevat ensimmäisenä mieleen, sukulaiset, ystävät, kaverit....pidän monista ihmisistä.
      Kenestä en pidä....hmyyy.....nyt ei heti tule mieleen ketään.

    • Anonyymi

      Pidän Abris Iku-Turso, Dille, valtakunta m??? ja Wuwuw, ja muista mitä en muista juuri nyt.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olen kuullut aikaisemminkin tämän laulun ja kaunista musiikkia on yhä.


    • Anonyymi

      Tähän ketjuun voisin laittaa että itse tykkään tytöistä koska ovat niin söpöjä ja aina auttavat jos tarvitsen apua... siis joskus auttavat eivät aina, auttavat jos haluavat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En sitä kaikille halua kertoa, mutta jos tunnistaisi sanasta kiitos.

    • Anonyymi

      Pidän Catherine Zeta-Joneksesta, ja en pidä Annakaisa Hermusesta.

    • Anonyymi

      Lisätään vielä listaan United Brotherhood :D

    • Anonyymi

      Todellakin minä voin olla hengenvaarallinen kaikille ihmisiolioille maailmassa kun on jotain kkk-taustaa ja poistan helpostí kaikki kenraalitkin jos pääsen valtaan: pää poikki aluksi kaikilta amiraaleilta aluksi siitä se valta ja ilo alkaa ihmisille

      t. Hyvällä Hirmulla vain.

    • Anonyymi

      Jos jatkaisi tuota "hirmuhallitsija-juttua".... ainakin Abris olisi sitten joku prinsessa vähintäänkin ja Wuwuw olisi lakeija, valtakunta voisi olla... joku lakeija.

      Sauli Nännistön kaikki jutut iloisesti poistaimme vain kokonaan päät poikki koko henkilöstöltä, uudet tilalle, iloisesti :D

    • Anonyymi

      Naisesta pidän.

      • Anonyymi

        Sauli nännistöltä siis pää poikki jotta vaimo vapautuu?


    • Anonyymi

      Parta-Jeesus oli kanssa hauska hahmo.... mutta niin jos niin minä olisin tuollainen diktaattoriö-hirmuvaltias, niin ainakin Abris olisi Kleopatraja ja muuttaisin koko Euroopankin sitten eri asentoihin aivan vain vallallani.

    • Anonyymi

      Abris on kuningatar ja "kessukasanpolttaja", tämä "kaskenpolttaja" on jalkamies ilman autoa.

      JA: Uudet määräykset myös: "kaskenpolttaja" kuuluu aina liikkua ilman kenkiä.

      TAAS uudet määräykset: "valtakunta" saa höpotellä Abriksen eli Kuningattaren kanssa omia juttujaan aivan rauhassa.

      TÄMÄ SELVÄ SITTEN. JOKA EI TOTTELE SÄÄNTO TELOITETAAN VÄLITTÖMÄSTI LYÖMÄLLÄ MIEKALLA PÄÄ POIKKI.

      • Tässä on kaulani, mihin haluat, että lasken sen lyöntiäsi varten?


    • Anonyymi

      Anonyymi on paras kaikista, heitä kaikki äänestämme :D

      - Kohtuullisen hyvä henkilö on tämä "Anonyymi".

    • Anonyymi

      Miks noi aiemmat ei näkyneet kaikissa keskusteluissa kun selasi? Onks tää sisällöntuottaminen ns. omissa käsissä?

      Kyl mainostajat tykkäisi.

    • Anonyymi

      Sitten kun on määrätty että "Abris" ja "valtakunta" ovat kumpikin yhtäaikaa kuningattaria, määrään että Funeau on "hovinarri", aina hauskuuttamassa :D

      Ei aiheuta ongelmia jos valtakunta ja abris ovat kumpikin kuningattaria valtakunnassa :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pidän ihmisistä jotka kykenevät keskusteluihin perustellen näkökantaansa haukkumatta.
      Ajoittain en pidä itsestäni, olen elänyt välille siten ettei ole kehumista mutta pitänyt tietoisesti sitä tarpeellisena. Esimerkkinä eilinen krapula.

      AsianVierestä

    • En pidä Ariana Grandesta, koska hän nuolee muffinia.

    • Anonyymi

      Ei tuo ole mulle noin mustavalkoista. Yleisesti ottaen pidän ihmisistä, mutta joillain voi olla piirteitä joista en pidä.

      xLiner

      • Anonyymi

        Itsellä päinvastoin, yleisesti ottaen en pidä ihmisistä, mutta joillain voi olla piirteitä joista pidän.


    • Anonyymi

      Vaimosta, kamuista, etc. En osaa nimetä ketään yksittäistä ihmistä josta en pidä.

    • Anonyymi

      En lähde tässä erittelemään sen kummemmin, rehellisyydestä pidän vaikka olisi mielipiteet vastakkaisia, sitten taas jos haistan kirjoittajassa vilpillisyyttä en oikein jaksa semmoisesta pitää. Joskushan se vilpilisyyskin tosin on semmoista ettei kirjoittaja itsekään välttämättä tajua kun on selittänyt itselleen asiat parhain päin, silloin sitä voi ehkä vähän katsoa läpi sormienkin.
      -harmiseikir-

      • Tarkoitatko, että toinen on vilpillinen, jos ei yhdy sinun näkemyksiisi , ei näe samalla tavalla kuin sinä :D


      • Anonyymi

        Vilpillisyyskin on suhteellista. Sä olet äärioikeistolaisen venäjämielinen, mun näkökulmastani sä olet maanpetturi Suomelle. Omasta näkökulmastasi olet isänmaallinen (Venäjälle?).

        Kiva silti että sulle pääsee aina kuittailemaan :)

        xLiner


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tarkoitatko, että toinen on vilpillinen, jos ei yhdy sinun näkemyksiisi , ei näe samalla tavalla kuin sinä :D

        Riippuu tietysti silmälasien tehokkuuksista ja kiikareiden linsseistä, minkä läpi asiakirjoja tarkastelee...

        Mutta kaikista hahmoista palstalla.... luulen että on paljonkin sellaisia jotka katsovat juttuja ja kommentoivat tarvittaessa tai jos tulee joku hyvä juttu mieleen mihin tekee mieli kommentoida.

        Siksi ehkä tämä henkilö "Anonyymi", saattaa olla palstan kaikista suosituin hahmo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu tietysti silmälasien tehokkuuksista ja kiikareiden linsseistä, minkä läpi asiakirjoja tarkastelee...

        Mutta kaikista hahmoista palstalla.... luulen että on paljonkin sellaisia jotka katsovat juttuja ja kommentoivat tarvittaessa tai jos tulee joku hyvä juttu mieleen mihin tekee mieli kommentoida.

        Siksi ehkä tämä henkilö "Anonyymi", saattaa olla palstan kaikista suosituin hahmo.

        ...ja mistä suunnasta asiakirjoja tarkastelee.

        Anonyymi taitaa ainakin olla eniten läsnä täällä, hyvässä ja pahassa. Kiinnostava anonyymi ainakin joka tapauksessa on. Ja suosituinkin, jos sitä mitataan läsnäolon määrällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vilpillisyyskin on suhteellista. Sä olet äärioikeistolaisen venäjämielinen, mun näkökulmastani sä olet maanpetturi Suomelle. Omasta näkökulmastasi olet isänmaallinen (Venäjälle?).

        Kiva silti että sulle pääsee aina kuittailemaan :)

        xLiner

        Niin no EU-aisuroinnillasi ja jenkkien vallan alle alistumisen kannattajana sinä olet mulle maanpetturi, en silti vihaa sinua, vähnä vain surettaa kun ajoittain ihan selväjärkisen tuntuinen ihminen ei ymmärrä mihin hirttosilmukkaan EU on meidät laittanut. Ollaan ensimmäisiä pommitettavia jos sota syttyy, jos ei pommitetakaan on jenkkikenraalilla ainoana täysi ja täysin ylittämätön päätäntävalta meidän asioista, siitähän on jo sopimus tehty, siinä sitä maanpoetturuutta.


    • Pidän Putinista, Trumpista, Huhtasaaresta, Halla-Ahosta, Alonsosta, Hamiltonista, Verstappenista, Kvyatista, Janne Naccista, Ilja Janitskinista, muutamasta Suomessa tuntemattomasta kilpa-autoilijasta jotka ovat luoneet uraa Pohjois-Amerikassa, muutamista naisista oikeassa elämässä ja/tai somen kautta

      En pidä Haavistosta, Sipilästä, Berneristä, Lepomäestä, Vettelistä, Bottaksesta, Latvalasta, Crystal Snowista, Tuure Boeliuksesta, incel-miehistä, hc-ätmeistä, rekkalesbon näköisistä naisista. Näin niinku alkuun, listasta voisi tulla hyvinkin pitkä jos oikein ajatuksella luettelisi 😅

      • Anonyymi

        Listasi osoittaa persoonassasi olevaa syvää alemmuuden tuntoa, jota yrität korjata ihailemalla ihmisiä, jotka ovat luonnevikaisia, vallanhimoisia ja kenestäkään paitsi itsestään välittäviä. Tiedettiinhän tämä, ei sillä.


      • Anonyymi

        Ätmiyteen liittyy usein kaipuu saada olla jonkun ”vahvan” ihmisen nöyrä kynnysmatto. Tähän kelpaavat sitten vaikka periksen luettelemat pikkurikolliset, rasistit tai kansalta varastavat pressat.


      • Onhan periksen lista erittäinkin tasokas ja osuva. Poliitikot joista hän pitää, ovat tolkun ihmisiä ja ajattelevat oman maansa parasta kukin. Ja alemman listan poliitikot ovat just tollasia riistäjäkapitalisteja tai suvakkeja jotka eivät ajattele tavallisen ihmisen asioita ollenkaan.

        Ja myös noi kilpa-autoilijat käy ihan järkeen. Kuka jostain harmaahiirulaisesta Bottaksesta tai aisuri-Latvalasta pitäisi, kun maailmalla on ihan oikeita supertähtiä jotka tietävät mitä haluavat niin radalla kuin sen ulkopuolellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listasi osoittaa persoonassasi olevaa syvää alemmuuden tuntoa, jota yrität korjata ihailemalla ihmisiä, jotka ovat luonnevikaisia, vallanhimoisia ja kenestäkään paitsi itsestään välittäviä. Tiedettiinhän tämä, ei sillä.

        Peris nyt on isätön mielenterveyspotilas, se näkyy siinä millaisia ihmisiä ymmärrys riittää ihailemaan.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Onhan periksen lista erittäinkin tasokas ja osuva. Poliitikot joista hän pitää, ovat tolkun ihmisiä ja ajattelevat oman maansa parasta kukin. Ja alemman listan poliitikot ovat just tollasia riistäjäkapitalisteja tai suvakkeja jotka eivät ajattele tavallisen ihmisen asioita ollenkaan.

        Ja myös noi kilpa-autoilijat käy ihan järkeen. Kuka jostain harmaahiirulaisesta Bottaksesta tai aisuri-Latvalasta pitäisi, kun maailmalla on ihan oikeita supertähtiä jotka tietävät mitä haluavat niin radalla kuin sen ulkopuolellakin.

        En pidä itsekään Sipilästä, Lepomäestä tai kenestäkään kokoomuslaisista. Tosin Bottasista kyllä pidän formuloissa, kun onhan hän kuitenkin suomalainen, vaikka hän nyt ei olekaan mikään Hamiltonin tai Alonson tasoinen kuski.


      • Ei kai se nyt vielä tee kenestäkään mitään Putinin ihailijaa, jos ei pidä Sipilästä ja kokoomuslaisista??

        Eikä kyllä Peris ole mikään palstan spämmääjä, vaan oikein asiallinen ja hyvätasoinen kirjoittelija.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kohta kaikki haluavat että joku valtakunta ja abris tulevat nukuttamaan kuten vauvoja, pehmoisia naisia hoitamassa :D

      • Anonyymi

        Oot ainut joka haluaa niin, usko pois.


      • Anonyymi

        Miten niin... leipää ja sirkushuveja? Sitähän on kokoajan, urheilukilpailuissakin vain valikoidaan miehiä ja naisia mitä itsellesi kelpaisivat ehkä?


    • Anonyymi

      "Leipää ja sirkushuveja kansalle, jotta ovat tyytyväisiä", eli: urheilukilpailuja, autokilpailuja ja kaikkea, jos ei toimi niin silloin on toiminnanjohtajalta leikattava pää poikki ja kaikilta muilta Paitsi nuorilta naisilta jotka pitävät Minusta :D

    • Anonyymi

      Ei hätää. Kerron miehelle itselleen.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse kertoa kenraalille poistin jo hänen päänsä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En pidä kenestäkään eikä minusta pidä kukaan. Selkeetä!

      • Minä pidän sinusta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe