Miten tulla neroksi?

Anonyymi

Yli 15 vuotta sitten suoritin ensimmäisen älykkyystestini, ja sain arvoksi tasan 100. Sen jälkeen olen tehnyt älykkyystestin tuhansia kertoja, joka vaatinut minulta paljon energiaa ja aikaa. Mutta se on kannattanut, sillä nykyään älykkyysosamääräni on keskimäärin n. 145 - minusta on tullut siis nero. Nykykäsityksen mukaan ihminen, jonka älykkyysosamäärä on yli 140, on nero. Olen nykyään tosi ylpeä itsestäni, sillä katsoin juuri dokumentin neroista, ja nykykäsityksen mukaan Einsteinin älykkyysosamäärä olisi ollut n. 120, joten olen älykkäämpi kuin Einstein.

14

101

Vastaukset

• Tuhansia kertoja?

• Miljardeja kertojakin kun opettelee älykkyystestejä niin kyllähän ne osaa jo ulkoa sitten.

Joten älykkyystestit eivät ole mikään pätevä testi mittaamaan älykkyyttä, vaan se on paremminkin hyvä: Kuinka analysoit mielestäsi haastattelevaa psykologiasi?

• No odottelemme sitten kuulevamme jotain suurista saavutuksistasi. Kai sinulla jo onkin jotain mullistavaa työn alla, jotain jolla osoitat olevasi todellakin Einsteinia älykkäämpi?

• Tähän on klassinen ohje. Ensin pitää olla lahjakkuutta ja inspiraatiota, ja loppu on sitten perspiraatiota.

• No et vitussa ole älykkäämpi kuin Einstein. Vain idiootti luulee olevansa sitä.

• Koska olet kovin yksinkertainen, joudun opettamaan sinua. Einstein ei ollut älykäs, jos mitataan KAIKKIEN älykkyysalueiden yhteistulos. Ei pärjännyt koulussa, ja sosiaalisessa toiminnassakin oli puutteita. Sen sijaan Einsteinin avaruudellinen ja matenaattinen älykkyys olivat loistavia.

Monikin ihminen on Einsteinia älykkäämpi kokonaistuloksen perusteella. Minäkin olen. Mutta matemaattinen älykkyyteni on keskitasoa, joten siinä lajissa Einstein veisi minua mennen tullen.

Joko ymmärrät kömmähdyksesi?

• Anonyymi kirjoitti:

Koska olet kovin yksinkertainen, joudun opettamaan sinua. Einstein ei ollut älykäs, jos mitataan KAIKKIEN älykkyysalueiden yhteistulos. Ei pärjännyt koulussa, ja sosiaalisessa toiminnassakin oli puutteita. Sen sijaan Einsteinin avaruudellinen ja matenaattinen älykkyys olivat loistavia.

Monikin ihminen on Einsteinia älykkäämpi kokonaistuloksen perusteella. Minäkin olen. Mutta matemaattinen älykkyyteni on keskitasoa, joten siinä lajissa Einstein veisi minua mennen tullen.

Einsteinilla olikin fyysisesti poikkeavat aivot, joten ei voi verrata keskivertoihmiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska olet kovin yksinkertainen, joudun opettamaan sinua. Einstein ei ollut älykäs, jos mitataan KAIKKIEN älykkyysalueiden yhteistulos. Ei pärjännyt koulussa, ja sosiaalisessa toiminnassakin oli puutteita. Sen sijaan Einsteinin avaruudellinen ja matenaattinen älykkyys olivat loistavia.

"Sen sijaan Einsteinin avaruudellinen ja matenaattinen älykkyys olivat loistavia."

Tuokin on propagandaa. Todellisuudessa Einsteinin serbi matemaatikkovaimo laski tarvittavat laskut, kvanttiteorian osathan oli jo julkaistu sitä ennen ja ne vain (varastettiin) koottiin tämän tulli- ja patenttivirkailijan sekä vaimonsa taholla.
        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/9/95/Albert_Einstein_näyttää_kieltä.jpg

Todellisia neroja ovat olleet mielestäni vain harvat, kuten Da Vinci, Tesla, Maxwell..Pelkkä fiksuus ei riitä luomaan ja inventoimaan uutta, Yleensä ihmiset toistavat vain opittua, oli se mitä skeidaa tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi kuitenkin ensin tietää asiat, ennenkuin rupeat opettamaan toisia. https://www.google.com/search?q=einstein+oli+hyväö+koulussa&rlz=1C1GCEA_enFI844FI844&oq=einstein+oli+hyväö+koulussa&aqs=chrome..69i57.7872j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Einstein ei suorittanut ÄO-testiä, joten tässäkään tavis ei voi kerskailla. Sosiaalinen älykkyys oli varmaan taviksia huonompia, mutta eipä tuo tahtia haitannut.

Eli, se nikki, jota opetit, ei kömmähdellyt, joten kömmähdyksen tehnyt löytyy katsomalla peilin.

• Anonyymi kirjoitti:

Einsteinilla olikin fyysisesti poikkeavat aivot, joten ei voi verrata keskivertoihmiseen.

Minullakin on poikkeavat aivot, joten minua ei voi verrata keskivertoihmiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on poikkeavat aivot, joten minua ei voi verrata keskivertoihmiseen.

Nykynerolla on poikkeavat suolet.

• Pitää piereskellä erityisen paljon ja pitkään.

• Aloittaja on täysi fuskaaja. Jo muutamilla toistoilla mahdollisesti ymmärtää ”testin kulun” ja kysymysten logiikan, joten realistista olisi toistaa testi mielellään vasta hieman pidemmän ajan kuluttua. Joillakin on toisaalta hyvä muisti tuoltakin osin.

• Jos olet tehnyt 2000 kertaa älykkyystestin 15 vuoden aikana, niin olet joka viikko tehnyt 2-3 älykkyystestiä.

Tuhansia kertoja.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefulla miljoonavelat

Seiska kertoo Stefun lainanneen hurjan summan pokerimiljonääri jens kyllöseltä. Stefulla saattaa mennä kuulemma kymmeniä tuhansia strippibaareihin. Ku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      6548
    2. Jaksamista Sofia ja Stefan!!

Voimia molemmille. Stefu päivä kerrallaan. Sofialle kiitos, että olet kunnioittanut Stefania, etkä ole ruotinut hänen asioitaan julkisuudessa, mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      3274
    3. BB-Sini puhuu tiukkaa asiaa BB-julkkisten kohtelusta somessa

Tullut itsekin kolmekymppisenä somen suurkuluttajana todella kauhisteltua tätä järkyttävää lynkkausta ja syitä siihen. Netissä liian monilla ihmisillä
      21
      2154
    4. Tutkittu on: talviaika parempi

Puoliin päiviin makaavat vätykset tietysti ovat eri mieltä, mutta työtätekeville ihmisille uutinen on hyvä. "Pysyvään kesäaikaan siirtymistä on kokei
      Maailman menoa
      349
      1848