Kokemuksia Nail Beauty Spa Lyna Helsinki

Anonyymi

Sekä ripisienpidennysten että asiakaspalvelun taso oli erittäin huono. Olen pitänyt ripsiä jo 7 vuoden ajan, mutta en ikinä ole nähnyt näin huonoa jälkeä. Olin varannut ajan ripsienpidennyksille perjantaille. Sain 40 minuuttia ennen aikavarausta viestin, että aikaa tulee siirtää. Loppujen lopuksi jouduin siirtämään aikavarausta kahdesti lyhyellä varoitusajalla.

Sain ajan lauantaipäivälle. Kotiin palattuani tarkistin ripset ja huomasin, että osa ripsistä oli liimattu yhteen ja osa suoraan luomeen kiinni. Monet ripset oli myös leikattu saksin lyhyemmiksi. Lopputulos oli halvan ja sotkuisen näköinen. Tein ripsistä reklamaation välittömästi ja lisäsin kuvat ripsistä. Sain launatai-iltana vastauksen, jossa kehotettiin tulemaan sunnuntaiaamuna paikalle korjaamaan tai poistamaan ripset. Ilmoitin, etten pääse paikalle heti seuraavana aamuna, en olisi edes kaupungissa silloin. Ehdotin maanantaita. Sain erittäin tylyjä vastauksia, ettei hyvitystä tule, jos en tule heti sunnuntaiaamuna paikalle. Kerroin, ettei ole missään nimessä kohtuullista vaatia maksavaa asiakasta saapumaan paikalle 12 tunnin varoitusajalla, vieläpä kun kyseessä on sunnuntai. Tylyt vastaukset vain jatkuivat. Asiakaspalvelu oli amatöörimäistä ja erittäin epäkypsää. Jouduin loppujen lopuksi maksamaan siis huonoista ripsistä sekä ripisien poistosta, jonka tein tietenkin toisella tekijällä. Ripset poistanut kosmetologi ihmetteli myös suuresti kuinka huonosti ripset oli tehty.

4

5164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla oli kolme kertaa klassiset ripset,ekalla kerralla ne oli toisessa silmässä eri pituiset,ja toisella kerralla oli liima paakkuja,ja kolmannella kerralla niin huonosti laitettu että kesti viikon,sitte tippu pois ja nypein itse loput sitte pois,aina kirveli kun oli laitettu jne. Satakunnassa tein,en voi nimeä täällä mainita.En ikinä enää laita mitään teko ripsiä,kun omat ripset ovat nyt vasta kasvaneet takaisin, ja siitä on heinäkuun alku puolta kun otin ite loputkin pois.

    • Anonyymi

      Sama kokemus eli asiakaspalvelu oli epäkohteliasta ja epäasiallusta. Tytär laittoi pitkän harkinnan jälkeen eka kerran klassiset pidennykset. Hän oli maininnut että ei ole aiemmin ottanut. Olisi voinut hieman kertoa asiakkaalle miltä tulevat näyttänään. Ripset näyttivät siltä kuin olisi itse laittanut, tökerön näköiset, epätasaiset, halvan näköiset. Menimme takaisin ja kyselimme, oliko todella klassinen pidennys kun näyttivät tuuheilta. Eivät näyttäneet ollenkaan siltä kuvalta, jonka tytär oli näyttänyt. Enpä ole sellaiseen hyökkäävään kohteluun joutunut asiakkaana. Eipä tarvitse mennä toista kertaa.

    • Anonyymi

      henkilökunta oli epämielinen ja törkeä. He tekivät kestotaivutuksen minun ripseille ja mitään ei tapahtunut. EN SUOSITTELE!

    • Anonyymi

      Kävin juuri geelilakkauksessa. Ikinä en ole kokenut niin huolimatonta ja kiireistä palvelua. Ihan törkeää. Tulos on huonoista huonoin, huolimattoman näköiset kynnet, joita korjattava muualla. Tekijäpoika sanoi puhuvansa suomea, muttei ymmärtänyt mitään kysymyksiä tai korjauspyyntöäkään. Tai sitten ei vaan halunnut. Raha kyllä kelpasi. En suosittele kenellekään, halvalla ei saa hyväö!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe