Sinkkuna ei auta löpsähtää ja läsähtää kasaan samalla tavalla mitä suhteessa ollessa. Vanha puoliso hyväksyy virheitä mutta uusi ei hyväksy niin paljon mitä tottunut vanha silmä.
Miten pidät pariutumiseen tarvittavaa sinkkukuntoa yllä?
Kävin itse tekemässä tuota seuraavaa liikettä 80, 90 ,100 ja110 kg loppupainoilla ja nyt olkapäissä soi solujen masurkka.
https://www.youtube.com/watch?v=kpcZ6RD0Yhw
Salitreenit auttavat myös pillunpuutteeseen jos sitä esiintyy, kannattaa kokeilla. Tuplahyöty, ei ole aina mielessä ja saantimahdollisuudet paranevat. Tehkää laadukkaasti sitä mitä ikinä teette, myös puutteessa kannattaa elää tyylikkäästi.
AsianVierestä
Miten kuntoilet, pysyykö sinkkukunto vai ikuisesti sinkkuna
64
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverit eivät osaa laskea, kuvan nostoissa 125 kilogrammaa.
Minulla ei varsinaisesti ole pillun puutetta. Toisaalta en kaipaa kumppania, jonka on vaikea hyväksyä minua tämmöisenä kuin olen. Joten sinkkuus saattaa tietenkin jatkua tappiin asti, jos miehet eivät kestä naista vikoineen kaikkineen. :)
- Anonyymi
Höh, jokaisella on ihan vähän pillun puutetta:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Höh, jokaisella on ihan vähän pillun puutetta:)
AsianVierestäMulla ei ole. Minulla on ihan mukavasti pillua. :)
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Mulla ei ole. Minulla on ihan mukavasti pillua. :)
Yllin kyllin, siittä voi sitten jakaa vähän niin kuin sitä viittä leipää ja kalaa vai:)
Uskovaiset ovat mukavia, ne antavat omistaan ja kaikki tulevat kylläisiksi.
Yllin kyllin, siittä voi sitten jakaa vähän niin kuin sitä viittä leipää ja kalaa vai:)
Uskovaiset ovat mukavia, ne antavat omistaan ja kaikki tulevat kylläisiksi.
AsianVierestäOvatpa hyvinkin mukavia :)
Kyllähän sitä hiukan jakaa voisi jollekin tietylle....sopivalle...- Anonyymi
Ovatpa hyvinkin mukavia :)
Kyllähän sitä hiukan jakaa voisi jollekin tietylle....sopivalle...Jollekin tosi nälkäiselle joka ahmii kaiken ihan yksin?
Tukehtuu vielä pullaan poloinen!
Jollekin tosi nälkäiselle joka ahmii kaiken ihan yksin?
Tukehtuu vielä pullaan poloinen!
AsianVierestäSäilytän pullaa ihan muualla.... :)
- Anonyymi
Säilytän pullaa ihan muualla.... :)
Kaiken saa samalla kertaa, pillua ja pullaa.
Pullat palkintona hyvästä työstä. Olisiko kanelikierrepullia tarjolla vai ihan voisilmäpullaa?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken saa samalla kertaa, pillua ja pullaa.
Pullat palkintona hyvästä työstä. Olisiko kanelikierrepullia tarjolla vai ihan voisilmäpullaa?
AsianVierestä...unohda kysymys, se oli törkeä, anteeksi.
...unohda kysymys, se oli törkeä, anteeksi.
AsianVierestäNou hätä :)
Pullahan on tietenkin sitä lajia, jota se toinen tykkää syödä :)- Anonyymi
Nou hätä :)
Pullahan on tietenkin sitä lajia, jota se toinen tykkää syödä :)No hyvä, välillä kun keulii...
No hyvä, välillä kun keulii...
AsianVierestäNoooo...sattuuhan sitä. :)
Minä poltin "palleani". Kaadoin kahvit päälleni säheltäessäni konen kanssa. Onneksi on tuo pallea tuossa, muuten olisi kahvit ollut sanonko mä missä. Nyt jännityksellä odotan tuleeko vesikello. Saattaa tuohon yhteen kohtaan tulla, vaikka pidinkin kylmäkallea siinä päällä. palovamma ja paleltumavamma ....jess :)- Anonyymi
Noooo...sattuuhan sitä. :)
Minä poltin "palleani". Kaadoin kahvit päälleni säheltäessäni konen kanssa. Onneksi on tuo pallea tuossa, muuten olisi kahvit ollut sanonko mä missä. Nyt jännityksellä odotan tuleeko vesikello. Saattaa tuohon yhteen kohtaan tulla, vaikka pidinkin kylmäkallea siinä päällä. palovamma ja paleltumavamma ....jess :)Keitätkö kahvit vielä pannulla jos on niin kuumaa että palovammoja syntyy? Keittimestä tuleva kahvi ei taida enää tehdä palovammoja, ainakaan pahoja.
Lapsena paloin jalka nuotion pohjan hiilijuoksussa. Se oli sellainen miehuuskoe.
Keitätkö kahvit vielä pannulla jos on niin kuumaa että palovammoja syntyy? Keittimestä tuleva kahvi ei taida enää tehdä palovammoja, ainakaan pahoja.
Lapsena paloin jalka nuotion pohjan hiilijuoksussa. Se oli sellainen miehuuskoe.
AsianVierestäJuon pikakahvia ja keitän veden vesipannulla. Kuumaa oli :)
Voi noita miehuuskokeita....
- Anonyymi
44 kiloisen raa-an lyijyharkon otat pikkusormeen ja siitä aluksi sitten voimistelet. Aluksi Pikkusormella.
- Anonyymi
Tuollainenkin asia että todellakin sinkku omasta tahdostasi sitten, kun tuollaistakin että jos pelkää että tekee jotain "pahaa" jollekin naiselle kertomallakin jotain asioita, eli pelkää että voisi jotenkin satuttaa sitä naista sitten.
Punttisalit ovat ihan hyvä juttu. Poistaako salilla käynti sinkkuuden....en usko. Osa naisista pitää vaikka tuossa videossa näkyvien miesten kaltaisista miehistä, isoja lihaksia, vaikeuksia mahtua normipaitoihin ja -housuihin....osa naisista ei pidä. Joten jälleen tulemme siihen kysynnän ja tarjonnen lakiin. Jos se ei kohtaa, niin ei kohtaa.
- Anonyymi
Mutta oikeasti itseäni ihmetyttää vähän kun joku, ja pelottaakin vähän joku nainen kun... ei tee mitään pahaa vaan hyvää kuten kumpikin toisilleen sitten, mutta pelottaa ja jännittää sellainen välillä että mitähän tuokin on kirjoittanut jne.... vaikka sillä ei ole oikeasti mitään merkitystä sitten.
Maltalaisten rannikkovartioston alus oli kyllä hauskan näköinen uutisissa videossa: tunnistin heti alustyypin: Destroyer Class -sotilasalus pelastamassa pakolaisia. - Anonyymi
Kävin salilla vuodesta 2010-2018 saakka eikä sinkkuus poistunut. Kävin vielä tän vuoden alussakin 2 kuukautta ja sitten kyllästyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oikeasti itseäni ihmetyttää vähän kun joku, ja pelottaakin vähän joku nainen kun... ei tee mitään pahaa vaan hyvää kuten kumpikin toisilleen sitten, mutta pelottaa ja jännittää sellainen välillä että mitähän tuokin on kirjoittanut jne.... vaikka sillä ei ole oikeasti mitään merkitystä sitten.
Maltalaisten rannikkovartioston alus oli kyllä hauskan näköinen uutisissa videossa: tunnistin heti alustyypin: Destroyer Class -sotilasalus pelastamassa pakolaisia.Tämä kirjoittaja jonka tunnistaa hyvin, on aika sekaisin päästään. Tuollaistako on ulosanti kun päässä viiraa?
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kirjoittaja jonka tunnistaa hyvin, on aika sekaisin päästään. Tuollaistako on ulosanti kun päässä viiraa?
Onko sillä jotain merkitystä kenellä viiraa ja kenellä ei?
- Anonyymi
Voi apua, mikä kaljupää. Silmät seisoo päässä, otsasuonet pullistelee ja huuto ja ähinä kuuluu koko salille ja aiheuttaa fiksummissa kiusaantunutta häpeää. Luultavasti tämä kaveri tulkitsee nuo katseet ihailuksi.
Aamulla proteiinia, ennen salia proteiinia, salin jälkeen proteiinia ja treenilaturia, ennen nukkumaanmenoa proteiinia, yöllä proteiinia. Lisäksi vähän nappia tai pistosta.- Anonyymi
Salimiehestä saa parhaan vastuksen pierukilpailuun. Jos sellainen löytyy kotoa omasta takaa, sehän vain on plussaa! ;D
Onkohan tolla sängyssä samanlainen ilme?
- Anonyymi
Kato, heti kiinnostuit:)
AsianVierestä - Anonyymi
Mulla oli kerran mies joka käytti steroideja. Hiki tippui naamalle panohommissa ja oli muutenkin huono pano.
Timmi urheilullinen kroppa hyvä, ei kiitos steroidi ja proteiinihirviöt. Sitä paitsi lopetappa ekstrojen vetäminen, oot kuukaudessa löysä ja läski. Sademetsätkin poltetaan proteiiniperseilyn vuoksi...kuvottavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli kerran mies joka käytti steroideja. Hiki tippui naamalle panohommissa ja oli muutenkin huono pano.
Timmi urheilullinen kroppa hyvä, ei kiitos steroidi ja proteiinihirviöt. Sitä paitsi lopetappa ekstrojen vetäminen, oot kuukaudessa löysä ja läski. Sademetsätkin poltetaan proteiiniperseilyn vuoksi...kuvottavaa.Jaahas, mulla ei ole noita panoja ollut joten tuohon en osaa kommentoida mitään. Lisäksi en käytä lisäravinteita antioksidanttien lisäksi joten tuostakaan "ylimääräisestä tankkaamisesta" ei ole kokemusta, jos olutta ei lasketa ekstroiksi...sitä pitäisi kyllä nyt vähentää.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, mulla ei ole noita panoja ollut joten tuohon en osaa kommentoida mitään. Lisäksi en käytä lisäravinteita antioksidanttien lisäksi joten tuostakaan "ylimääräisestä tankkaamisesta" ei ole kokemusta, jos olutta ei lasketa ekstroiksi...sitä pitäisi kyllä nyt vähentää.
AsianVierestäOlut on paha lihottaja. Se tuo kiloja ja estää niitä lähtemästä. Ite otan kyllä pienet bisset ehkä kerran, pari viikossa. Heti kun jää bisset tauolle, alkaa paino tippua rankasti. Mulla ei tarvis ihan niin rankasti enään tippua, joten bisset jää ruokalistalle;) En nyt halua mikään anorektikko kohta olla😅
Onko antioksidantit tehonneet? - Anonyymi
Jos se tarvitsee sängyssä yhtä paljon tukia liikkeen tekemiseen kuin tuossa videossa, kyllä se varmaan irvistelee sielläkin.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olut on paha lihottaja. Se tuo kiloja ja estää niitä lähtemästä. Ite otan kyllä pienet bisset ehkä kerran, pari viikossa. Heti kun jää bisset tauolle, alkaa paino tippua rankasti. Mulla ei tarvis ihan niin rankasti enään tippua, joten bisset jää ruokalistalle;) En nyt halua mikään anorektikko kohta olla😅
Onko antioksidantit tehonneet?En tiedä ovatko tehonneet mutta kroppa on kovassa käymistilassa koko ajan. Treenit syövät ja palautuminen ei ole täydellistä. Vanhenen nopeammin mitä yleensä ihmiset. Se on treenaamisen huono puoli. Olut ei näy jos verrataan normaaliin ihmiseen mutta toki keho olisi erinäköinen ilman sitä, enemmän "homo":)
No joo, päästä kaikki on kiinni. Onneksi tulee talvi ja pää jäätyy!
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ovatko tehonneet mutta kroppa on kovassa käymistilassa koko ajan. Treenit syövät ja palautuminen ei ole täydellistä. Vanhenen nopeammin mitä yleensä ihmiset. Se on treenaamisen huono puoli. Olut ei näy jos verrataan normaaliin ihmiseen mutta toki keho olisi erinäköinen ilman sitä, enemmän "homo":)
No joo, päästä kaikki on kiinni. Onneksi tulee talvi ja pää jäätyy!
AsianVierestäAi sua näännyttää niiiin pahasti? Huh!!
Ehkä vähemmällä olisit jopa paremmassa kuosissa? Olisiko paikka nautintoliikunnalle, kuten ratsastus, laskettely, GOLF..jne?
Ite kärvistelen välipäivinä, kun tekis mieli reenata joka päivä, mut kuluuhan ne esim ostoksilla tai käsitöitä tehdessä...ite en vedä miinuksien puolelle, siinä tosiaan alkaa näyttään vanhalta naamasta. Ja meidän salilla kyllä huolestuu reenikaverit, jos tekee naama harmaana. Viimeksi kun tein vähän liian laihoilla eväillä ja meni nassu harmaaks kesken noston, niin väänty kyllä huolestuneen näköseks "yleisö"...😂👌
Karmean isoilla painoilla teet. Mä olen ajatellut, että tavoitepainot kannattaa mitoittaa naisen mukaan. Että kaikki painot yli 55 kg:n ihan missä tahansa liikkeessä on syytä harkita toiseenkin kertaa, että onko tämä nyt tarpeelliista. Pitääkö sitä omat nivelensä särkeä kun ihan yhtä hyvin kai akka voisi vähän laihduttaa ja jättää jonkun perhepizzan väliin.
Mä olen varmaan kuntoillut suhteessa enemmän ja paremmin kuin sinkkuna ollessa. Eihän sitä niin paljon ehdi urheilla, kun pitää välillä olla viinaa ryystämässä ja toipumassa viinan ryystämisestä ja hankkimassa rahaa ja varallisuutta kuten jokaisen parhaita nuoruusvuosiaan odottelevan miehen kuuluukin.- Anonyymi
Salilla kun kävin niin treenasin penkissä ja tein 80 toistoa lähes aina 60-70 kg painoilla. Rintaprässissä tein myös jotain 80-100 toistoo 50 kg painolla ja etunojapunnersin 100-200 toistoa. Poljin myös kuntopyörää ja käytin juoksumattoa ahkerasti. Pitäisi ostaa kuntopyörä kotiin ja alkaa sillä treenaa talven ajan. Muuten olen kesällä polkenut ulkona yli 2000 km joten kyllä tulee liikuntaa harrastettua.
- Anonyymi
Sinulla on hyvä sarjakunto, kyllä lähtee.
- Anonyymi
Oletko aloittaja itse parisuhteessa vai sinkku?! (Ei tarvitse kertoa, oletko eronnut, karannut tai leski.) ;)
- Anonyymi
Päivän mukaan.
- Anonyymi
Joo, välillä yksin ja välillä kaksin.
AsianVierestä - Anonyymi
Hyvä jos välillä kävelee kaksin jaloinin, jotta ei olisi kinkkaamista jokainen tunti.
- Anonyymi
Kuntoilen veren maku suussa. Tästä ei hyvä seuraa.
- Anonyymi
Miten pidät sinkkukuntoa yllä? Huonosti. En harrasta muuta liikuntaa tällä hetkellä kuin lenkkeilen. Minulla on kuitenkin aktiivisempi liikuntatausta sekä nuoruudesta että n. 25-30-v. ikäisenä. Se on pitänyt peruskunnon jotenkin yllä.
Itselläni on kertynyt todella paljon pudotettavaa viimeisen 8 vuoden aikana, jona liikunta on jäänyt. Puhutaan ihan kymmenistä kiloista. Ei se kivalta tunnu mutta jotakin, josta täytyy päästä eroon kuitenkin, koska haluan entiset mittani ja aktiivisen elämäntapani takaisin. Pystyn silti kävelemään pitkiä matkoja ja palaudun suht. helposti esim. 20-40km lenkiltä eikä se estä liikuntasuoritusta seuraavana päivänä. Paljon on silti tehtävää. Lihaskuntoni on surkea. En ole koskaan harrastanut salia, en osaa käyttää laitteita, en tiedä, miten harjoitella. En pidä myöskään kovin paljon sisäliikunnasta lentopalloa ja sulkapalloa lukuunottamatta. Nekin on mukavampi ulkona.- Anonyymi
Tuo on totta, kerran saatu hyvä pohjakunto auttaa.
AsianVierestä
- Anonyymi
Olen läski ja pitäisi laihtua 12 kg. Olen kuitenkin liikunnallienn ja käynyt sailla ja pyöräilen vuodet ympäri vuodessa varmaan jotain 5000 km. Salilla en ole jaksanut käydä koska en ole jaksanut panostaa ruokavalioon ja se aina kusee kun tekee mieli pizzaa tai herkkuja niin ei ole järkeä treenata kun ei laihtuisi kuitenkaan.
- Anonyymi
12 kg ei ole vielä paljon, jättää muutaman kuukauden ajalla ylimääräiset lisukkeet pois ja kuntoilee 4 x viikossa yli tunnin/kerta.
AsianVierestä - Anonyymi
Kannattaa nostella painoja ja harrastaa myös aerobista saliliikuntaa, crosstrainer, soutu, juoksumatto, kuntopyörä.
Kun on tarpeeksi hyvä kunto ja lihakset hyvät, ei pahemmin tee mieli enään alkoholia tai herkkuja. Mun ainakin tulee epäterveellisestä ruoasta niin huono olo, kun kaataia koneeseen väärää bensaa. Parhaiten maistuu hedelmäsmoothiet, salaatit ja hyvät leivät. Lihatkin jo jääneet tosi vähälle, kun laihtunut. Kerran viikossa syön pizzaa ehkä ja väliin suklaapatukan.
Rahaakin säästyy kivasti👍😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa nostella painoja ja harrastaa myös aerobista saliliikuntaa, crosstrainer, soutu, juoksumatto, kuntopyörä.
Kun on tarpeeksi hyvä kunto ja lihakset hyvät, ei pahemmin tee mieli enään alkoholia tai herkkuja. Mun ainakin tulee epäterveellisestä ruoasta niin huono olo, kun kaataia koneeseen väärää bensaa. Parhaiten maistuu hedelmäsmoothiet, salaatit ja hyvät leivät. Lihatkin jo jääneet tosi vähälle, kun laihtunut. Kerran viikossa syön pizzaa ehkä ja väliin suklaapatukan.
Rahaakin säästyy kivasti👍😊Pitää kokeilla tuota kun kylmät ilmat iskee niskaan, itse nyt kyllä elän hieman epäterveellisesti.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kokeilla tuota kun kylmät ilmat iskee niskaan, itse nyt kyllä elän hieman epäterveellisesti.
AsianVierestäNo mut tässä kaksi tosi hyvää smoothie ohjetta. Lidlin 20 pakastepussia ja niihin pilkotaan ja jaetaan nämä perattuna kuorista ja siemenistä. Pussi otetaan sulamaan tunti ennen käyttöä. Lisätään vähän vettä ja yksi banaani ja tehosekoittimella surrur. Yhdestä annospussista tulee kaksi lasia.
Smoothie vihreä
-5 omenaa
-5 päärynää
-pussi pakastepinaattia (Lidl kuutiot)
-2 ltr appelsiinimehua
-iso hunajameloni
-rasia rypäleitä
Smoothie keltainen
-5 omenaa
-kokonainen ananas
-2 kesäkurpitsaa
-pussi avokadoja (5)
-2 ltr omenamehua
-10 (paketti) nektariineja
On tosi hyvää ja halpaa. Aineet 20 smoothieen maksaa n 10 €, kopioin ohjeet Lidlin valmispakastesmoothieista pikkulisäyksin🤘😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut tässä kaksi tosi hyvää smoothie ohjetta. Lidlin 20 pakastepussia ja niihin pilkotaan ja jaetaan nämä perattuna kuorista ja siemenistä. Pussi otetaan sulamaan tunti ennen käyttöä. Lisätään vähän vettä ja yksi banaani ja tehosekoittimella surrur. Yhdestä annospussista tulee kaksi lasia.
Smoothie vihreä
-5 omenaa
-5 päärynää
-pussi pakastepinaattia (Lidl kuutiot)
-2 ltr appelsiinimehua
-iso hunajameloni
-rasia rypäleitä
Smoothie keltainen
-5 omenaa
-kokonainen ananas
-2 kesäkurpitsaa
-pussi avokadoja (5)
-2 ltr omenamehua
-10 (paketti) nektariineja
On tosi hyvää ja halpaa. Aineet 20 smoothieen maksaa n 10 €, kopioin ohjeet Lidlin valmispakastesmoothieista pikkulisäyksin🤘😀Siis hahhah,smoothieannokset pakastetaan ennen käyttöä, pusseja ei tarvi sulattaa...😂😂😂😂
- Anonyymi
Päästetäänkö salille rumia ätmejä. En kehtaa mennä jos siellä on naisia niin ne haukkuu heti.
Hyötyliikuntaa, ens kuussa salillakin tarttis päästä käymään. Mites kun sinkkuna oli aina aikaa kuntoilla...mitään muuta töitten lisäksi juuri tehnytkään, kun kuntoilin.😃
Sillon oli kyllä nätissä lihassa ja kunnossa. Sutjakka ja kiinteä. Nyttekin on kokolailla kiinteä, muttei nyt sutjakka kumminkaan.🤣- Anonyymi
Se liha on sinussa joten ei hätää, palautuu kyllä sitten kun on aikaa panostaa itseensä. Lapsien kanssa ei ole aikaa, eikä energiaa, eikä motivaatiota kun ukkokin on tyytyväinen siihen minkä on saanut vierelle...petollista, kerta kaikkiaan petollista:)
Se liha on sinussa joten ei hätää, palautuu kyllä sitten kun on aikaa panostaa itseensä. Lapsien kanssa ei ole aikaa, eikä energiaa, eikä motivaatiota kun ukkokin on tyytyväinen siihen minkä on saanut vierelle...petollista, kerta kaikkiaan petollista:)
AsianVierestäNjuu, ihmeen hyvin se liha on rasvan kanssa sulassa sovussa.😉
Siitä oon tyytyväinen, että vaikka oon lihonutkin joskus reilustikin niin kroppa ei ole muuttunut hyytelöksi. Vaan sitä lihasta löytynyt kaiken aikaa siinä määrin, että on pysynyt kiinteenä pullukkana. Vatsan seutu on semmonen mikä on lössähtänyt lasten myötä ja vatsanseudusta näytänkin lihavalle, jos jostain näytän.
Ruoansulatusvaivat IBS vielä turvottaa, niin välillä on kun paksuna olis. Pömpöttää ulospäin massu vahvasti.
Ja istuessa tulee makkarat.😁
Niin, se oliskin kamalaa jos lakkais tykkäämästä minusta pulleempana.☹️
On se minut isompanakin nähnyt, eikä karkuun juossut. Mutta nyt se itse taas ryskää punttien kanssa. Meinaa kasvaa....- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Njuu, ihmeen hyvin se liha on rasvan kanssa sulassa sovussa.😉
Siitä oon tyytyväinen, että vaikka oon lihonutkin joskus reilustikin niin kroppa ei ole muuttunut hyytelöksi. Vaan sitä lihasta löytynyt kaiken aikaa siinä määrin, että on pysynyt kiinteenä pullukkana. Vatsan seutu on semmonen mikä on lössähtänyt lasten myötä ja vatsanseudusta näytänkin lihavalle, jos jostain näytän.
Ruoansulatusvaivat IBS vielä turvottaa, niin välillä on kun paksuna olis. Pömpöttää ulospäin massu vahvasti.
Ja istuessa tulee makkarat.😁
Niin, se oliskin kamalaa jos lakkais tykkäämästä minusta pulleempana.☹️
On se minut isompanakin nähnyt, eikä karkuun juossut. Mutta nyt se itse taas ryskää punttien kanssa. Meinaa kasvaa....Hyvä juttu, teehän miehellesi kunnon eväät niin jaksaa ryskää. Miehille fyysinen kunto on iso juttu mutta itse tiedän ettei kovan treenirupeaman jälkeen oikein paneta. Se on outo juttu mutta kehon mennessä ylirasitustilaan ei vain paneta. Viikon levon jälkeen herää sitten taas aamustondikseen:)
Treenaaminen siis voi vaikuttaa parisuhteen seksuaalisuuteen...monessa mielessä, on monenlaista.
Hyvä juttu, teehän miehellesi kunnon eväät niin jaksaa ryskää. Miehille fyysinen kunto on iso juttu mutta itse tiedän ettei kovan treenirupeaman jälkeen oikein paneta. Se on outo juttu mutta kehon mennessä ylirasitustilaan ei vain paneta. Viikon levon jälkeen herää sitten taas aamustondikseen:)
Treenaaminen siis voi vaikuttaa parisuhteen seksuaalisuuteen...monessa mielessä, on monenlaista.
AsianVierestäHää tykkää koota itse syömisensä sillon etenkin, kun treenaa. Mutta kyllä minunkin eväät johku napaan hupenee.😛
En vaan tajua miten kukaan voi syödä 7 lämmintä ateriaa/vrk. Johan siinä halkee!!
Nooh mulle riittää, kun halailee ees, jos ei muu huvita.😄- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Hää tykkää koota itse syömisensä sillon etenkin, kun treenaa. Mutta kyllä minunkin eväät johku napaan hupenee.😛
En vaan tajua miten kukaan voi syödä 7 lämmintä ateriaa/vrk. Johan siinä halkee!!
Nooh mulle riittää, kun halailee ees, jos ei muu huvita.😄No hyvä kun ymmärrät. Toki pystyisi mutta miksi pakottaa itseään sellaiseen johon ei näe sillä hetkellä tarvetta? Miesten tulisi oppia sama ajatus:)
No hyvä kun ymmärrät. Toki pystyisi mutta miksi pakottaa itseään sellaiseen johon ei näe sillä hetkellä tarvetta? Miesten tulisi oppia sama ajatus:)
AsianVierestäEletään tilanteen ja tarpeen mukaan. Jonkun verran tarvii osata joustaa puolin ja toisin.
Ehdottomuus helposti kostautuu, mutta ymmärrys ei niinkään.
Kävin salilla 5-6 kertaa viikossa kun olin työtön. Joka aamu 08.00 aikaan olin jo salilla mutta lopetin kun eiollut rahaa. Toivottavasti nyt syksyllä voin alkaa taas käymään koska olen työtön. Olen yrittänyt päästä sokerista ja limsoista eroon koska ne lihottaa pahiten. 10 kg pitäisi laihduttaa, mulla oli kuntopyörä kotona ja on vieläkin mutta se hajosi ja maksoin siitä 450 euroa turhaan. Tuossa se on pyyhe telineenä ollut 8 kuukautta.
- Anonyymi
Kato toi mun smoothieresepti ylempää. Tyydyttää sekä namin että limun himon❤
- Anonyymi
Ei treenaaminen vaikuta naisten saamiseen. Nainen häippäsi heti kun olin v 2010 laihtunut 34 kg, olin kuulemma liian erilainen ja naisen itsetunto koki kolauksen kun olinkin hyvässä kunnossa ja nainen ei ollut koska ei jaksanut treenata kanssani vaikka autoin ja kannustin niin se oli moro heippa nainen vaan lähti.
Päivittäin treeniä ja suht terveellinen ruokavalio. Tällä hetkellä treenimuotona pääasiassa kehonpainotreeni ja juokseminen. Suosikkina voimistelurenkaat.
Syksymmällä tarkoitus ottaa painonnosto juoksun tilalle ja mahdollisesti hankkia enemmän lihasmassaa.
Mutta siitä ei ole hajuakaan mitä on pariutumiseen tarvittava sinkkukunto.- Anonyymi
Juoksu, kävely, tanssi, sali, uinti, hyötyliikunta ja ruoka sen mitä polttaakseen tarvii. Normiruoka.
- Anonyymi
Tämä vain sen takia, että tykkään liikkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440