Mikäli mies on saanut napattua naisen jostain ja kävelyttää tätä pitkin pitkää maantietä, kummalla puolella mies itse kävelee (jos oletetaan, että pitää kädestä kiinni)
Käveleekö mies ajoradan puolella vai ojan puolella?
Mitä sanoo raati?
Tienreuna ja sen arvoitus
33
<50
Vastaukset 33
Taitaa suurimmassa ossa teitä olla niin kapeasti kävelyreunusta että viisainta kävellä peräkkäin. Silloin ei kyllä voi pitää kädestä kiinni jos ei ole erityisen pitkät kädet. No jos oletetaan että on pitkä ja suora se tie ja leveät pientareet niin tuota joo, vasemmalla puolella kävellään niin sitten jos kävelisi tien puolella voisi ehkä kävellä niin että vasemmalla kädellä pitää kädestä, se voisi olla jotenkin mukavampaa eli vastaan että tien puolella sitten kävelisi mies.
misspönttöuuni kirjoitti:
Ensimmäinen vastaus, kirjataan.
Niin mutta on tuossa vielä avoimiakin juttuja, jos tai kun mies on pidempi ja piennar tasainen voisi sitten olla järkevää myös niin että mies kävelee siellä pientareella tasoittaakseen pituuseroa.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin mutta on tuossa vielä avoimiakin juttuja, jos tai kun mies on pidempi ja piennar tasainen voisi sitten olla järkevää myös niin että mies kävelee siellä pientareella tasoittaakseen pituuseroa.
On, on avoimia :)
Mies tietysti kantaa naista reppuselässä, koko matkan. 💪😛👍
Toinen vastaus, kirjataan.
Jees. Tää menee nukkumaan eli hyvää ja makoisaa yötä ja unta.🙂💤
Ja ihan varmasti :D Siinä käy niin kuin bullille jos siihen lähtee:
https://www.aamulehti.fi/a/aa132dde-ec2f-44b5-ba65-e06f899fed69
Tapauskohtaisesti.
Mitä se tarkoittaa? Otat lippahivot?
Sekin on mahdollista. Tapauskohtaisesti..
- Anonyymi
Huomioida pitää myös naisen kengät. Pientareen puolella voi olla vaikeempi kävellä. Huonot tienkohdat mies voi ottaa naisen myös reppuselkään.
Ja entäpä jos sade yllättää. Rekat roiskii niin mies ehdottomasti roiskeläpäks ajoradan pyolelle suojaamaan naista. Niin, puhuttiinhan nyt herrasmiehestä? - Anonyymi
Naiset on suurimmaksi osaksi nykyään aika laiskoja tekemään mitään, kävelykin on siinä rajoilla viitsiikö lähteä niin asian helpottamiseksi vois kuskata naista kottikärryillä.
Viisainta varmaankin on tilata taksi:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005963237.html
"Pariskunta ei saanut aikaiseksi tilata noutoruokaakaan. Lopulta he saivat idean, joka vakuutti missikaunottaren siitä, että hän oli löytänyt Sen oikean.
– Huomasin, että olen valinnut nykyisen mieheni erittäin hyvin. Loppupeleissä päädyttiin nimittäin siihen, että tilattiin taksi ja mentiin lähimpään Mäkkäriin, joka sijaitsee 70 metrin päässä ja pyydettiin kuskia odottamaan, Karvinen nauroi tuolloin."
Kävelyttää,
pitää remmistä tottakai.
Tai peräti työtää pyörätuolia ta vetää perässä rollaattoria. Se vie edessä joka paikat tuntee.Nainen saisi valita puolen
Onpa tullut monenmoista vastausta, hauskaa seurattavaa :)
- Anonyymi
Kerran oli ajossa sellainen juttu: en pysty mitenkään väistämään sitä vaikka yritin niin kuperkeikka pyörän kanssa ja pää tuli kipeäksi valui vähän verta, mutta pyörä jatkoi matkaa kun nostin sen pystyyn :ÖDS
- Anonyymi
Roope kulkee oikeata
reunaa.- Anonyymi
Sitä tietä on hyvä
kulkea eikä parane kompuroida. - Anonyymi
Sillä tiellä täytyy
pystyä menemän
jos kerran lähtee.
Tiellä on tulevaisuus
Ja molemmat tukevat toistansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä tiellä täytyy
pystyä menemän
jos kerran lähtee.
Tiellä on tulevaisuus
Ja molemmat tukevat toistansa.Mies ja Nainen taivaanranta ja lapset.
- Anonyymi
Tilanne oli tämä. Lähestyin risteystä kevyenliikenteenväylällä ja edessä oli suojatie ja liikennevalot. Takaa tuli autotietä poliisiauto, jolle paloivat vihreät valot ja poliisiauto kääntyi vasemmalle eli ajoi risteyksen yli, jonka yli olin seuraavaksi menossa.
Ylitin risteyksen heti poliisiauton jälkeen ja paloivat punaiset valot jalankulkijoille.
En rikkonut lakia, koska samaan aikaan paloivat vihreät suoraan meneville autoilijoille samaan suuntaan ja vasemmalta tuleville autoilijoille paloi punainen, jotka ajavat suoraan edestä risteyksen yli.
Liikennevalo ei vaan ollut vaihtunut vihreäksi, kun ketään jalankulkijaa ei ollut risteyksessä odottamassa, jolloin automaattinen ilmaisin kytkee vihreän valon päälle.
Aina tuossa risteyksessä palaa vihreä valo jalankulkijoille, kun on samassa suunnassa samaan suuntaa meneville autoille vihreä valo eli lakia ei rikottu, vaikka valo oli punainen.
Se olisi ollut vihreä, jos olisi ollut silloin risteyksessä, kun samaan suuntaan meneville autoille olisi ollut punainen ja valot vaihtuvat yhtä aikaa kummalekin vihreiksi, jos ymmärsitte.
t. Ätmi toteaa Peräkkäin ja naiset ensin. :oD
Siinä voi sitten mies kuol....katsella naisen pers...kävelyä takaapäin ja nuoles....tuumia mukavia samalla... (meinaapas olla vaikea kirjoittaa tänään.)
;oP- Anonyymi
Ksih :D
Harmaaritari kirjoitti:
Onko tuo nyt sitten kamukävelyä kun ei kädestä pitele?
Eikös kädestä pitäninen ole jotain opetusta? 😂
Tiellä mennään jonomuodostelmassa ja teippain askelin. Keskitytään edelläkävelevään, ettei tule tarpeettomia ”peräänajoja”. 😃👌Disse kirjoitti:
Eikös kädestä pitäninen ole jotain opetusta? 😂
Tiellä mennään jonomuodostelmassa ja teippain askelin. Keskitytään edelläkävelevään, ettei tule tarpeettomia ”peräänajoja”. 😃👌Teippaan=reippaan. 😁👌
Tärkeintä tuossa tilanteessa olisi tietysti käsiyhteyden kautta syntyvä läheisyydentunne
Riippuu missä on aurinko.
- Anonyymi
Peräkkäin tietenkin, koska mies turvaa samalla naisen, ettei kukaan pääse naiseen käsiksi takaapäin ja mies turvaa naisen takaa ja edestä.
Tietenkin kädestä kiinnipitäen, kiinteä yhteys, ei mitään langatonta yhteyttä naiseen. - Anonyymi
Nainen turvallisella puolella.
- Anonyymi
Olen itse kävellyt valtatien jyrkkää penkkaa n. 5 km:ä yli 30 asteessa, joten paras tyyli on mennä perä kanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568