Naiset ja karma

Anonyymi

Miettikää naiset miten kiusasitte ja kaltoinkohtelitte rumia miehiä ja nauroitte heille kun olitte nuoria ja kauniita. Sitten miettikää miltä tuntuisi jos tyttärenne joutuisi kokemaan samat inhottavat temppunne ja rivot navanalusjuttunne kuin piinaamanne miehet. Tyttärenne joutuvat elämään äitinsä nuoruutta koska ette osanneet käyttäytyä.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun olet näkijä, voitko sanoa missä minun virittimeni on?

• Anonyymi

Tyttärenne saavat kokea kaiken saman kuin teidän uhrinne!

• Se viritin, voitko katsoa missä se on? En osaa virittää kitaraa ilman sitä. Tarvitsisin oikeasti apuasi.

• Anonyymi

Tyttärenne joutuu jännämiesten hakkaamaksi.

• Anonyymi

No itse en ainakaan ole koskaan kiusannut tai kaltoinkohdellut ketään. Tämä karma ei siis koske minua.

• Anonyymi

Mitä tuossa nyt on miettimistä ? Et sinä ätmi saa naista vaikka kuinka yrittäisit. Kysy vaikka äidiltäsi.

• Anonyymi

Ei hitsi eli hitsauskone sentään kun huvitti hyvä kohtaus erikoisessa elokuvassa: Donovan Reid: Jos vahtisi kaikkia naapureita niin että kovaan ääneen aina tervehtisi huutamalla oikein aina ja aina olisi myös oven takana vahtimassa ja pelottelemassa naapureita :)

Aina kun avaa oven niin oven takana olisi naapuri tuijottamassa kohti, odottamassa ja vahtimassa :)

Mutta joskus oikeasti säpsähtää helposti hisseissä ja muutenkin jos menet ajatuksissasi ja joku naapuri tulee yllättäen suoraan vastaan ovesta.

• Anonyymi

Joku tyttö tuli kerran itselläni vielä koiran kanssa vastaan ovella, kun ei huomaa että toinen tulee samalla hetkellä vastaan ovesta josta olet itse menossa sisään... sanoi jotain hih ja että taisin säikäyttää kun yhtäaikaa tulee ja itse olin ajatuksissani menossa jo, eikä tiedä kumpiko menee nyt ovesta ensin sisään vai ulos?

• Anonyymi

Mitähän pahaa sinä olet mahtanut edellisessä elämässäsi tehdä, kun karma on pistänyt sinut ätmiksi syntymään? Jos sinä kerran karmaan uskot, niin sinun kärsimyksesi johtuvat omista pahoista teoistasi, ja ovat näin ollen täysin oikeutettuja.

Karman lain mukaan ihminen itse vastaa omista teoistaan. Niistä eivät joudu hänen lapsensa kärsimään, vaan näidenkin kärsimykset johtuvat heidän omista teoistaan, eivät vanhempien teoista.

Myös hyvät teot palkitaan karman lain mukaan. Ihminen, jonka elämä on pelkkää kärsimystä, ei siis koskaan ole itse tehnyt mitään hyvää. Tai, jos hän tässä elämässä on tehnyt jotain hyvääkin, on hän edellisessä ollut niin roisto, että se nollaa hänen nykyiset hyvät tekonsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      81
      2234
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1918
    3. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      129
      1792
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      151
      1378
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      138
      1247
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      866
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      186
      822
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      816
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      436
      740
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      602
    Aihe