Komeita?..

149

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs Harmis tähän sanoo?

      • Anonyymi

        Harmis just tuli ja sanoo että nuohan on just sennäköisiä miehekkään parrakkaita viikinkejä joidenlaisten kuvia ainakin abris ja lineri on innolla palstalla kuolanneet.
        -harmis-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmis just tuli ja sanoo että nuohan on just sennäköisiä miehekkään parrakkaita viikinkejä joidenlaisten kuvia ainakin abris ja lineri on innolla palstalla kuolanneet.
        -harmis-

        Mä en tykkää parroista. Pieni sänki sallitaan, muttei mitään rehottavia muslimipartoja.

        Ja Abriksen ja Linerin kanssa mulla on erilainen maku, etenkin Linerin kans.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä en tykkää parroista. Pieni sänki sallitaan, muttei mitään rehottavia muslimipartoja.

        Ja Abriksen ja Linerin kanssa mulla on erilainen maku, etenkin Linerin kans.

        Sinä edustatkin vain pientä otantaa naisväestöstä. Jos ei matupiirteitä niin sitten ruma karvanaama joka yleensä naisiin vetoaa, kaulatatskalla bonuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis just tuli ja sanoo että nuohan on just sennäköisiä miehekkään parrakkaita viikinkejä joidenlaisten kuvia ainakin abris ja lineri on innolla palstalla kuolanneet.
        -harmis-

        Nuo on kaukana viikingeistä, näyttävät pikemminkin slaavilaisilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä edustatkin vain pientä otantaa naisväestöstä. Jos ei matupiirteitä niin sitten ruma karvanaama joka yleensä naisiin vetoaa, kaulatatskalla bonuksia.

        En mä tietääkseni ketään edusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo on kaukana viikingeistä, näyttävät pikemminkin slaavilaisilta.

        Niin mustakin, siis minusta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmis just tuli ja sanoo että nuohan on just sennäköisiä miehekkään parrakkaita viikinkejä joidenlaisten kuvia ainakin abris ja lineri on innolla palstalla kuolanneet.
        -harmis-

        Alain Delon parrakkaana, aijai kun on komia!!!😍

        https://i.pinimg.com/originals/e1/58/a6/e158a66776710b532772a87fe4577068.jpg

        Kasvonpiirteillä on väliä myös, ei vain parralla..



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis just tuli ja sanoo että nuohan on just sennäköisiä miehekkään parrakkaita viikinkejä joidenlaisten kuvia ainakin abris ja lineri on innolla palstalla kuolanneet.
        -harmis-

        Noi näyttää venäläisiltä.

        xL


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Eih.. Ei ole kyllä yhtään mun makuuni. Vähän turhan pikkunätti 😁

        xL

        Vähän kuin Jason Momoa.😛



      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Vähän kuin Jason Momoa.😛

        Hehe, eikä oo 😂 Momoa on miehisellä tavalla vähän karhean näköinen, vaikka aika lähellä makean rajaa meneekin.

        xL


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe, eikä oo 😂 Momoa on miehisellä tavalla vähän karhean näköinen, vaikka aika lähellä makean rajaa meneekin.

        xL

        Niin ja Momoassa on se jutska, että yks tukkajumala salilta on vähän saman näköinen... 😁

        xL



      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Momoassa on se jutska, että yks tukkajumala salilta on vähän saman näköinen... 😁

        xL

        Delonissa on taas parran kanssa se, et muistuttaa mun isää reilu kolmekymppisenä. Isi fetissi?🤣

        No iskä on aina ollut komea mies, ei auta...

        Ja Mortenissa taas on jotain kaunista...hyvin kaunista. En mahda mitään, tykkään kauniista sirohkoista miehistä.. 😆

        Romuluut ei jotenni nappaa.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Onhan Jasonistakin aika korumaisia kuvia. Ikä on tehnyt karummaksi, mut nuorena oli ihan ällön makea.. yli.

        Huomasin vasta GoT myötä et on miehistynyt.

        https://s3.scoopwhoop.com/anj/jason/90bcb475-e6ee-4824-9537-1200040a4fd1.jpg

        Yyh.. joo ei ollut poikasena ihan mun makuuni. Sopivasti karski ja karumpi nyt. Eiks toi muuten ole joku palstatotuus, että mies paranee vanhetessaan.. 🙄

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yyh.. joo ei ollut poikasena ihan mun makuuni. Sopivasti karski ja karumpi nyt. Eiks toi muuten ole joku palstatotuus, että mies paranee vanhetessaan.. 🙄

        xL

        Jotkut miehet miehistyy ikääntyessään, kuten jotkut naisetkin naisistuu ikääntyessään. Jotkut vaan rupsahtaa....

        Joillekin ikääntyminen tuo myös tietynlaista komeutta ja kauneutta.

        Tai sellaista mikä huomataan.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Jotkut miehet miehistyy ikääntyessään, kuten jotkut naisetkin naisistuu ikääntyessään. Jotkut vaan rupsahtaa....

        Joillekin ikääntyminen tuo myös tietynlaista komeutta ja kauneutta.

        Tai sellaista mikä huomataan.

        Mun mielestäni Vesku Loirissa on jotain.. vetoa. Siis äijä on, mitä, 74 (tarkistin), ja silti siitä huokuu mulle jotain miellyttäviä väreitä. En tajua 😁

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä edustatkin vain pientä otantaa naisväestöstä. Jos ei matupiirteitä niin sitten ruma karvanaama joka yleensä naisiin vetoaa, kaulatatskalla bonuksia.

        Mä olen lapsesta saakka tykännyt parrasta. Muistan kun isäni ajoi joskus partansa pois, olin vihainen. Et näytä enää iskälle. Kasvata parta takas

        Kai se on mihin tottuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni Vesku Loirissa on jotain.. vetoa. Siis äijä on, mitä, 74 (tarkistin), ja silti siitä huokuu mulle jotain miellyttäviä väreitä. En tajua 😁

        xL

        Onko se sen miehen henkinen olemus vai kuori? Joissain ihmisissä se henkinen karisma tai miksikä haluaa ikinä sanoakaan, tekee miellytävän.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mä olen lapsesta saakka tykännyt parrasta. Muistan kun isäni ajoi joskus partansa pois, olin vihainen. Et näytä enää iskälle. Kasvata parta takas

        Kai se on mihin tottuu?

        Ja miehenikin kun ajelee partansa pois, ei ole mikään tuuhea kasvusto edes niin ootan taas, koska kasvattaa oartansa takas. Jotenkin se parta on vaan niin kiva.😃

        Kotoisa.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Onko se sen miehen henkinen olemus vai kuori? Joissain ihmisissä se henkinen karisma tai miksikä haluaa ikinä sanoakaan, tekee miellytävän.

        Aika vaikea nyt selittää, mutta olemus joo, ja se mitä siitä henkisestä näkyy ulospäin. Ellet, ilmeet, jotenkin ruudun takaakin se on läsnä :D

        Vaikuttava tapaus.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikea nyt selittää, mutta olemus joo, ja se mitä siitä henkisestä näkyy ulospäin. Ellet, ilmeet, jotenkin ruudun takaakin se on läsnä :D

        Vaikuttava tapaus.

        xL

        Niin hyvää puuta.😊


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ja miehenikin kun ajelee partansa pois, ei ole mikään tuuhea kasvusto edes niin ootan taas, koska kasvattaa oartansa takas. Jotenkin se parta on vaan niin kiva.😃

        Kotoisa.

        Mä olen kans aina tykännyt parrasta. Ei sen tarvitse mikään musuparta olla. Pelkät viikset ei nappaa. 😁

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kans aina tykännyt parrasta. Ei sen tarvitse mikään musuparta olla. Pelkät viikset ei nappaa. 😁

        xL

        Heh, musuparta.🤣

        Joo ei tosiaan tartte olla musuparta. En tiedä miksi parta jotenkin jollain tapaa " pehmentää" miehen piirteitä. Ehkä se tosiaan on joku huolenpitäjä, isähahmo, alkukantainen juttu.

        Silti tykkään kumminkin myös babyface kasvoista. Poikamaisista piirteistä.

        Mulla poikakaverit on aina no melkein ollu nätimpiä ko minä.😆



      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, musuparta.🤣

        Joo ei tosiaan tartte olla musuparta. En tiedä miksi parta jotenkin jollain tapaa " pehmentää" miehen piirteitä. Ehkä se tosiaan on joku huolenpitäjä, isähahmo, alkukantainen juttu.

        Silti tykkään kumminkin myös babyface kasvoista. Poikamaisista piirteistä.

        Mulla poikakaverit on aina no melkein ollu nätimpiä ko minä.😆

        Pönttikselle kerran tämän linkitin, kun oon ollut poikamainen nuorempana kasvonpiirteiltäni. Isäni näköä oli paljon nuorena, nyt oon ihan eri näköinen kun tuolloin...

        https://aijaa.com/rqsjme

        Ettei tuosta kyllä kadulla tunnista..mut jospa se omien piirteiden poikamaisuus kompensoituu miespuolisen kauneudella, nätteydellä sitten..plus miehinen juttu se parta sitten..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oi, NAM!

        Tuli Parkkosen Pete mieleen..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oi, NAM!

        Kääk!😆


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Pönttikselle kerran tämän linkitin, kun oon ollut poikamainen nuorempana kasvonpiirteiltäni. Isäni näköä oli paljon nuorena, nyt oon ihan eri näköinen kun tuolloin...

        https://aijaa.com/rqsjme

        Ettei tuosta kyllä kadulla tunnista..mut jospa se omien piirteiden poikamaisuus kompensoituu miespuolisen kauneudella, nätteydellä sitten..plus miehinen juttu se parta sitten..

        Itserakas..😄


      • Anonyymi

        Sekin vielä! Ihan oon paskahousu 😅

        Abris


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kääk!😆

        Miten teillä on noin väärä miesmaku? 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin vielä! Ihan oon paskahousu 😅

        Abris

        Nuori Johnnny Depp. NAM. Ihan kuin mä, naminam..😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo on kaukana viikingeistä, näyttävät pikemminkin slaavilaisilta.

        No slaavejahan ne ovatkin. Jugoslaaveja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miten teillä on noin väärä miesmaku? 😄

        No siis tuo on yksi monista, makuhan on laaja. Mutta johonkinhan se pitää kärjistää.😆


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nuori Johnnny Depp. NAM. Ihan kuin mä, naminam..😄

        Hehe ja Iku-Turso.🤣

        Tais joskus kehaista Deppimäisyyttään, siis joku nainen tais verrata häntä Deppiin. ☺️


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hehe ja Iku-Turso.🤣

        Tais joskus kehaista Deppimäisyyttään, siis joku nainen tais verrata häntä Deppiin. ☺️

        Ei kamala sentäs.. Vaan eihän Deppikään mikään kukkanen luonteeltaan ole..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kamala sentäs.. Vaan eihän Deppikään mikään kukkanen luonteeltaan ole..

        Heh, en tiiä onko Ikulla yhtä ruusuinen luonne, mutta tuskin lannoitetta kaipaa.

        Oliko Depp joku saksikäsi jotain vai muistanko väärin?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, en tiiä onko Ikulla yhtä ruusuinen luonne, mutta tuskin lannoitetta kaipaa.

        Oliko Depp joku saksikäsi jotain vai muistanko väärin?

        Olihan se. Ja sitten.. ( lunttaus) Gilbert grape..Siitä leffasta sen, ja..(lunttaus) Leonardo DiCaprion ura tais lähteä nousuun..😄


    • Onhan tuo aika komea profiili kylläkin..
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006220035.html

      Löytyykö Ruotsista enemmänkin näitä, siis kilttejä ja kunnollisia versioita?

      Johtuukohan tuo rikollisuus sinisistä silmistä? Kyllä vaan, vai mitä tähän sanoo Harmis?

      • Anonyymi

        Harmis sanoo että huvitti tuo:

        "Ilta-Sanomat julkaisee epäillyn kuvan jo tässä vaiheessa asian yhteiskunnallisen merkityksen vuoksi."'

        Eipä ole matu-ukkojen kuvia ikinä julkaistu asian yhteiskunnallisen merkityksen vuoksi vaikka niiden kohdalla sitä merkitystä olisi ollut, aina on blurrattu ja yritetty valkopestä.

        -harmis-



      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Uusin teoria: Yrittävät kopioida tätä..
        https://www.is.fi/viihde/art-2000005276229.html

        😯

        Voi se olla että joku muotitalo ne löytää julkisuuden myötä. Ei se huonosti välttämättä mene, istuvat pari vuotta, pääsevät mallin hommiin, iskä kirjoittaa kirjan, naisia riittää jne. saattaa käydä hankkeeksi loppupelissä.
        -harmis-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmis sanoo että huvitti tuo:

        "Ilta-Sanomat julkaisee epäillyn kuvan jo tässä vaiheessa asian yhteiskunnallisen merkityksen vuoksi."'

        Eipä ole matu-ukkojen kuvia ikinä julkaistu asian yhteiskunnallisen merkityksen vuoksi vaikka niiden kohdalla sitä merkitystä olisi ollut, aina on blurrattu ja yritetty valkopestä.

        -harmis-

        Älä höpise. Näytettiinhän se Turun puukottajankin naama.

        Sua vaan ottaa päähän, kun nuo on vääränvärisiä sun persuiluus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi se olla että joku muotitalo ne löytää julkisuuden myötä. Ei se huonosti välttämättä mene, istuvat pari vuotta, pääsevät mallin hommiin, iskä kirjoittaa kirjan, naisia riittää jne. saattaa käydä hankkeeksi loppupelissä.
        -harmis-

        Mahdollista. Hullu maailma.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Älä höpise. Näytettiinhän se Turun puukottajankin naama.

        Sua vaan ottaa päähän, kun nuo on vääränvärisiä sun persuiluus.

        Ei näytetty iltapäivälehdissä kuin vasta siinä vaiheessa kun se oli jokapaikassa muualla ollut esillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis sanoo että huvitti tuo:

        "Ilta-Sanomat julkaisee epäillyn kuvan jo tässä vaiheessa asian yhteiskunnallisen merkityksen vuoksi."'

        Eipä ole matu-ukkojen kuvia ikinä julkaistu asian yhteiskunnallisen merkityksen vuoksi vaikka niiden kohdalla sitä merkitystä olisi ollut, aina on blurrattu ja yritetty valkopestä.

        -harmis-

        Mua huvitti

        ”Miehet ovat olleet salissa äänessä ja käytetyssä kielessä on ollut vaihtelua.”

        -flowersreally-

        Ps. liikaa naamakarvoja ja tatuointeja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytetty iltapäivälehdissä kuin vasta siinä vaiheessa kun se oli jokapaikassa muualla ollut esillä.

        Oikeuden käynnin aikana näytettiin myös Turun terroristin naama, joten aika kaukaa nyt haet jotain "valkoisen heteromiehen" syrjintää. Taas.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Oikeuden käynnin aikana näytettiin myös Turun terroristin naama, joten aika kaukaa nyt haet jotain "valkoisen heteromiehen" syrjintää. Taas.

        No entäs tämä sitten. tästä on ollut aiemminkin jo usein uutisia:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006218915.html?ref=rss

        Niin kuin tässäkin ei anneta mitään viitettä ukon alkuperästä niin kuin ei niissä missään aiemmissakaan uutisoinneissa, minä ainakin olin ollut käsityksessä että ihan suomikaheli kyseessä, kuvaakaan kun, edes blurrattuna, ei niissä aiemmissa ole ollut.

        Ullatus olikin melkoinen kun tämän luin, iltasanomat on päättänyt olla vaihteeksi avoin:

        https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000006220109.html?ref=rss

        Pitäisi kai olla vahingoiloinen ja sanoa "mitäs suvakki läks" mutta hirveän surullistahan tuo naisen kannalta on, unelma muuttui helvetiksi kertaaheitolla. Minuakin oikeasti surettaa kun suominaistollukat ei ymmärrä millaisen kulttuurin kanssa ovat tekemisissä. Tuon eristämisenhän ne mimittäin pyrkii melkein aina sitten tekemään ja siinä voi olla sitten nainen tosi yksin:

        "Sanoin suoraan vaimolle, että hän on valehtelija. Hän ei saisi pitää yllä ystävyyttä kaveriinsa, jonka pitäisi poistua meidän elämästä. Ei ollut mitään tappelua, oli vain erimielisyyttä siitä että ystävä on siellä paikalla, mies selvitti arabian kielen tulkin välityksellä."

        -harmis-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No entäs tämä sitten. tästä on ollut aiemminkin jo usein uutisia:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006218915.html?ref=rss

        Niin kuin tässäkin ei anneta mitään viitettä ukon alkuperästä niin kuin ei niissä missään aiemmissakaan uutisoinneissa, minä ainakin olin ollut käsityksessä että ihan suomikaheli kyseessä, kuvaakaan kun, edes blurrattuna, ei niissä aiemmissa ole ollut.

        Ullatus olikin melkoinen kun tämän luin, iltasanomat on päättänyt olla vaihteeksi avoin:

        https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000006220109.html?ref=rss

        Pitäisi kai olla vahingoiloinen ja sanoa "mitäs suvakki läks" mutta hirveän surullistahan tuo naisen kannalta on, unelma muuttui helvetiksi kertaaheitolla. Minuakin oikeasti surettaa kun suominaistollukat ei ymmärrä millaisen kulttuurin kanssa ovat tekemisissä. Tuon eristämisenhän ne mimittäin pyrkii melkein aina sitten tekemään ja siinä voi olla sitten nainen tosi yksin:

        "Sanoin suoraan vaimolle, että hän on valehtelija. Hän ei saisi pitää yllä ystävyyttä kaveriinsa, jonka pitäisi poistua meidän elämästä. Ei ollut mitään tappelua, oli vain erimielisyyttä siitä että ystävä on siellä paikalla, mies selvitti arabian kielen tulkin välityksellä."

        -harmis-

        Kyllä mä ainakin tajusin luettuani aiemmin sen jutun, että ei ole kantis. Jotain mainittiin kieliongelmista, mutta mitä sitten? Naisten syytä joka tapauksessa..eikö vain, aina jotain kautta. Tiedetään jo.

        Persut. 🙄


    • Anonyymi

      Elokuva, aika vanha nimellä "Mad Dog Killer", lipeää päälle ja elävältä hautaan kuolemaan, tuollaisista myrkyttämisistä.

    • Anonyymi

      On komeita.

    • Anonyymi
      • Kristofer on kyllä minustakin.😋

        *Murr*


      • Kamala..😄

        Kyllä mä voin noita katsoa miettimättä niiden tekoja..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kamala..😄

        Kyllä mä voin noita katsoa miettimättä niiden tekoja..

        Mä en onnistu nyt katsomaan niitä silleen.. noi silmät jo tuijottaa pahasti, kun voisivat olla murhaajia. Ehkä toisena hetkenä..

        Höps. Hivju on namu 😊

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en onnistu nyt katsomaan niitä silleen.. noi silmät jo tuijottaa pahasti, kun voisivat olla murhaajia. Ehkä toisena hetkenä..

        Höps. Hivju on namu 😊

        xL

        Tuuhea parta pukisi naisia myös, voisi peittää kolmoisleuan, siksihän miehetkin parran kasvattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuhea parta pukisi naisia myös, voisi peittää kolmoisleuan, siksihän miehetkin parran kasvattaa.

        Totta. Esim. Henna Kalinainen kaunistuisi laakista, jos nyt kasvattaisi tuuhean kokoparran.


    • Anonyymi

      Tyhmiä lisäksi.

      • Sitä varmasti.


      • Halusivat linnaan ihan selkeästi...Mitä ilmeisemmin kun kodittomia poloisia olivat..


    • Oikeanpuolinen on yllättävän kiltin näköinen silmistä ja sikäli voisin pitääkin komeana, vasemman puolisesta en tykkää yhtään. Toisaalta kummastakaan ei niin kasvonpiirteitä edes näy, kun ne on peitetty parralla. Ihan liikaa turkista molemmilla. En ole noin runsaan ja tumman karvan ystävä muutenkaan. En kans tajua tuota karvaturrimuotia. Sama kuin kysyttäisi onko joku hyvännäköinen, jos sillä on aurinkolasit päässä. Mistä sitä voi tietää, kun ei silmiä näy. Samoin, jos ei kasvojen alaosaa näy, ei voi sanoa onko kivan näköinen vai ei.
      Profiilissa näytti kyllä komealta, mutta sillä tavalla "kylmällä " tavalla, joka ei sytytä.


      • Mäkin ajattelin, että onpa kiltin näköiset silmät..Niin se näkö pettää..
        Sen toisen päänasento taas tekee siitä ylimielisen näköisen.




      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mäkin ajattelin, että onpa kiltin näköiset silmät..Niin se näkö pettää..
        Sen toisen päänasento taas tekee siitä ylimielisen näköisen.

        Joo ja ilme tekee ikävän ihmisen näköiseksi. Sellaisen, jotka tulee kierrettyä kaukaa. Jotain heidän kasvoissa on myös sellaista, että näkee, että ihan ruudinkeksijät ei ole nyt kyseessä.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo ja ilme tekee ikävän ihmisen näköiseksi. Sellaisen, jotka tulee kierrettyä kaukaa. Jotain heidän kasvoissa on myös sellaista, että näkee, että ihan ruudinkeksijät ei ole nyt kyseessä.

        Tyhmät ihmiset on kaikkein pelottavimpia. Niistä ei voi koskaan tietää, mitä keksivät, voivat olla täysin arvaamattomia. Älykkään älyyn voi sentään yrittää vedota.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tyhmät ihmiset on kaikkein pelottavimpia. Niistä ei voi koskaan tietää, mitä keksivät, voivat olla täysin arvaamattomia. Älykkään älyyn voi sentään yrittää vedota.

        Vaikea valinta, tyhmä ja arvaamaton vai älykäs ja kylmäverinen psykopaatti?

        Ehkä silti sanoisin että jälkimmäinen on vaarallisempi (onneksi harvinaisempi).

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea valinta, tyhmä ja arvaamaton vai älykäs ja kylmäverinen psykopaatti?

        Ehkä silti sanoisin että jälkimmäinen on vaarallisempi (onneksi harvinaisempi).

        -flowersreally-

        Niinhän se on. Mutta älykäs kylmäverinen psykopaatti on tosiaan onneksi harvinainen. Ja vielä harvinaisempi lienee älykäs psykopaatti, joka olisi myös hämäävän miellyttävä ja puoleensavetävä. Toki makuasioita nämäkin, kai. Itse en ole törmännyt kuin tyhmiin ja arvaamattomiin.


    • Anonyymi

      Monen miehen mielestä taas tuolla oikeudessa olevat 2 vaaleaa ponnaripäätä voivat olla hyvinkin nättejä, mutta oikeesti he näyttävät ihan samannäköisiltä. Et kumpi sit ratkaisee? Ulkonäkö, vai luonne.

      • Että mitä? Miehen mielestä?

        Ulkonäön puolesta jatkoon, mutta ei luonteen.


    • Anonyymi

      Silmät tapittavat kiiltävinä. Kaikki rakastavat Raymondia.

    • Anonyymi

      Jokainen mies voi tulla murhaajaksi, jokainen murhaaja olisi voinut tulla tissikädeksi. Aika ja paikka ei ole jossain vaiheessa elämää suosinut. Toisaalta nämä miehet muistetaan tulevaisuudessa aina mutta normaali tampio unohdetaan jos nyt kukaan olisi edes tiedostanut tampion eläneen. Tampiohan on sellainen joka ei nouse lehtien otsikoihin, ei erotu massasta, mitätön lähes kaikille, tärkein vain itselleen ja joskus pienenä äidilleen.

      Komeita miehiä nuo ovat. Joskus pitää olla poikkeava mutta tuskin kannattaa poliisien kanssa lähteä hippasille.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Sulla nousee jutuissa usein tuo huomion hakeminen ja saaminen, julkisuus, tärkeäksi asiaksi elämässä.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla nousee jutuissa usein tuo huomion hakeminen ja saaminen, julkisuus, tärkeäksi asiaksi elämässä.

        xL

        Meinasin sanoa samaa.

        Ei mua ainakaan kiinnosta jäänkö mä historian kirjoihin vai en. Eikä nuokaan jää, saivat sen 15 min. julkisuutensa.. kohta ne unohdetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla nousee jutuissa usein tuo huomion hakeminen ja saaminen, julkisuus, tärkeäksi asiaksi elämässä.

        xL

        Voit sinä olla ihminen joka syntyy ja kuolee kenenkään tietämättä, oma valintasi....jokainen tavallaan. Lopputulos on kuitenkin sama eli miten eli.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Meinasin sanoa samaa.

        Ei mua ainakaan kiinnosta jäänkö mä historian kirjoihin vai en. Eikä nuokaan jää, saivat sen 15 min. julkisuutensa.. kohta ne unohdetaan.

        Mä toivon, että musta jäisi mahdollisimman vähän mitään jälkeen. Jätettä, tavaraa, riippaa historiaan... Silloin voisin ajatella onnistuneeni. Läheiset saavat muistaa mut sen aikaa kun itse elävät, jos haluavat mutta vain jos muistuu jostain mieleen, ei tarvitse kantaa kynttilöitä haudalle. Lopulta ne muistajatkin unohtavat, kuolevat.. Musta on jotenkin rauhoittavaa ajatella noin, sinne me kaikki haihdutaan lopulta.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit sinä olla ihminen joka syntyy ja kuolee kenenkään tietämättä, oma valintasi....jokainen tavallaan. Lopputulos on kuitenkin sama eli miten eli.

        AsianVierestä

        Sulla on valtava kimaltamisen tarve. Etkö kelpaa itsellesi muuten kuin leveilemällä?

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä toivon, että musta jäisi mahdollisimman vähän mitään jälkeen. Jätettä, tavaraa, riippaa historiaan... Silloin voisin ajatella onnistuneeni. Läheiset saavat muistaa mut sen aikaa kun itse elävät, jos haluavat mutta vain jos muistuu jostain mieleen, ei tarvitse kantaa kynttilöitä haudalle. Lopulta ne muistajatkin unohtavat, kuolevat.. Musta on jotenkin rauhoittavaa ajatella noin, sinne me kaikki haihdutaan lopulta.

        xL

        Jaa...pitäisiköhän olla kirjoilla hyvinkin monen valtion suojelupoliisin arkistoissa, ihan varmuuden vuoksi etteivät tiedot häviä. Lapsia voisi olla 11, yksi yli kymmenen ja vähintään viisi vaimoa niin olisipa silloin ollut vaiherikas elämä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on valtava kimaltamisen tarve. Etkö kelpaa itsellesi muuten kuin leveilemällä?

        xL

        Etsitään kuule tasapaino ja esitä sinä sitä vaatimatonta kun se pukee kerran ihmistä!

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa...pitäisiköhän olla kirjoilla hyvinkin monen valtion suojelupoliisin arkistoissa, ihan varmuuden vuoksi etteivät tiedot häviä. Lapsia voisi olla 11, yksi yli kymmenen ja vähintään viisi vaimoa niin olisipa silloin ollut vaiherikas elämä.

        AsianVierestä

        Suorittamalla elämistä. Aika kuollutta..

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsitään kuule tasapaino ja esitä sinä sitä vaatimatonta kun se pukee kerran ihmistä!

        AsianVierestä

        Ei mun takia tartte keittää.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorittamalla elämistä. Aika kuollutta..

        xL

        Kyllä, suorittamista elämä on. Kehdosta hautaan. Ei voi mitään.

        AsianVierestä


      • Viikon päästä muista enää kukkaa. Vasen on aivan jäätävä keharisammakko, oikeanpuolimmainen ihan OK, mutta tosiaan, parta veks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä toivon, että musta jäisi mahdollisimman vähän mitään jälkeen. Jätettä, tavaraa, riippaa historiaan... Silloin voisin ajatella onnistuneeni. Läheiset saavat muistaa mut sen aikaa kun itse elävät, jos haluavat mutta vain jos muistuu jostain mieleen, ei tarvitse kantaa kynttilöitä haudalle. Lopulta ne muistajatkin unohtavat, kuolevat.. Musta on jotenkin rauhoittavaa ajatella noin, sinne me kaikki haihdutaan lopulta.

        xL

        Miksi synnyit ja miksi et tehnyt jo itsaria. Mitä vähemmän elinaikaa sitä vähemmän jää muistoja.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi synnyit ja miksi et tehnyt jo itsaria. Mitä vähemmän elinaikaa sitä vähemmän jää muistoja.

        AsianVierestä

        Kun mä en elä muiden huomiosta. Kaltaisesi persoonan on varmasti vaikeaa edes kuvitella elämää, jossa ei ole tarvetta narsistiselle lähteelle.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mä en elä muiden huomiosta. Kaltaisesi persoonan on varmasti vaikeaa edes kuvitella elämää, jossa ei ole tarvetta narsistiselle lähteelle.

        xL

        En tiedä, en ole vielä elänyt elämää jossa en olisi ollut ryhmän johtajana. Ehkä eläkkeellä asiat ovat toisin jos sinne asti elää.
        Aina on ollut paljon ihmisiä ympärille joten en tiedä elämästä ilman ihmisiä ja ihmisten huomiota. Oikeassa olet!

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, en ole vielä elänyt elämää jossa en olisi ollut ryhmän johtajana. Ehkä eläkkeellä asiat ovat toisin jos sinne asti elää.
        Aina on ollut paljon ihmisiä ympärille joten en tiedä elämästä ilman ihmisiä ja ihmisten huomiota. Oikeassa olet!

        AsianVierestä

        Et sä kyllä ole johtajatyyppi tai kaverityyppi, sen verran herkkänahkainen itkupilli ja itsekeskeinen olet. Itsehän voit toki kuvitella muuta..

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä kyllä ole johtajatyyppi tai kaverityyppi, sen verran herkkänahkainen itkupilli ja itsekeskeinen olet. Itsehän voit toki kuvitella muuta..

        xL

        Aivan sama mitä ajattelet, se ei vaikuta siihen että olen toiminut työtehtävissä joita en mielestäsi voi tehdä jo yli 20 vuotta. Menestys on ollut hyvä ja rahaa on tullut. Ehkä sinun tyyppinen ihminen menestyisi vielä paremmin.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama mitä ajattelet, se ei vaikuta siihen että olen toiminut työtehtävissä joita en mielestäsi voi tehdä jo yli 20 vuotta. Menestys on ollut hyvä ja rahaa on tullut. Ehkä sinun tyyppinen ihminen menestyisi vielä paremmin.

        AsianVierestä

        Ei helvetti... 🤣🤣🤣

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helvetti... 🤣🤣🤣

        xL

        Tuo oli vittuilua jos et huomannut, anteeksi siitä.
        Luulen että pärjäät hyvin rautojen parissa, ne eivät valita, itse tai pysty kommunikoimaan. Voitat aina, jää hyvä mieli vaikka olisi mitätön!

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli vittuilua jos et huomannut, anteeksi siitä.
        Luulen että pärjäät hyvin rautojen parissa, ne eivät valita, itse tai pysty kommunikoimaan. Voitat aina, jää hyvä mieli vaikka olisi mitätön!

        AsianVierestä

        Itse haluan jäädä ainakin pienimuotoisesti historiaan ja uskon, että niin käy. Kammottavaa ajatus, ettei jonain päivänä kukaan muistaisi, että koskaan olen ollut edes olemassa - vaikka en siitä kuolleena mitään tiedäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä toivon, että musta jäisi mahdollisimman vähän mitään jälkeen. Jätettä, tavaraa, riippaa historiaan... Silloin voisin ajatella onnistuneeni. Läheiset saavat muistaa mut sen aikaa kun itse elävät, jos haluavat mutta vain jos muistuu jostain mieleen, ei tarvitse kantaa kynttilöitä haudalle. Lopulta ne muistajatkin unohtavat, kuolevat.. Musta on jotenkin rauhoittavaa ajatella noin, sinne me kaikki haihdutaan lopulta.

        xL

        Peukku tälle.

        Mä olen testamentissani maininnut, etten halua edes mitään hautajaismenoja. Tuhkaksi vain ja ripottelu jonnekin sinne sovitulle paikalle.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Viikon päästä muista enää kukkaa. Vasen on aivan jäätävä keharisammakko, oikeanpuolimmainen ihan OK, mutta tosiaan, parta veks!

        Kyllä tuossa nyt veivataan oikeudenläynnit otsikoissa, mutta vuoden päästä...mitä, kuka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi synnyit ja miksi et tehnyt jo itsaria. Mitä vähemmän elinaikaa sitä vähemmän jää muistoja.

        AsianVierestä

        Täh? Ei kai tässä nyt toisten muistojen takia eletä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse haluan jäädä ainakin pienimuotoisesti historiaan ja uskon, että niin käy. Kammottavaa ajatus, ettei jonain päivänä kukaan muistaisi, että koskaan olen ollut edes olemassa - vaikka en siitä kuolleena mitään tiedäkään.

        "Kammottavaa ajatus, ettei jonain päivänä kukaan muistaisi, että koskaan olen ollut edes olemassa - vaikka en siitä kuolleena mitään tiedäkään."

        Näin me ihmiset ollaan erilaisia..Mua toi ajatus ei kammota yhtään. Ja tosiasiahan se on, että väkisin niin käy.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Kammottavaa ajatus, ettei jonain päivänä kukaan muistaisi, että koskaan olen ollut edes olemassa - vaikka en siitä kuolleena mitään tiedäkään."

        Näin me ihmiset ollaan erilaisia..Mua toi ajatus ei kammota yhtään. Ja tosiasiahan se on, että väkisin niin käy.

        Ihme suuntaan tää ketju lähti..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Täh? Ei kai tässä nyt toisten muistojen takia eletä.

        Ei varmasti eletä mutta jälkikasvu tuottaa toisenlaisia mielikuvia siitä mitä elämässä tulisi saada aikaiseksi. Ikisinkuillehan on aivan sama mitä tapahtuu mutta niille joilla on jälkikasvua asia on lähtökohtaisesti eri.
        Jotkut haukkuvat toisia mutta unohtavat miten haukunnan kohteella voi olla monta lasta ja parisuhdetta todisteena sille että olisi kelvannut joillekin ja haukkuja ei ole ollut itsekäs joutuessaan elämään yksin, ilman syvää suhdetta ja lapsia. Mitä sellainen ihminen elämästä yleensä voi tietää? Itsekkyyden?

        Yksi hyvä itsekäs nainen Suomessa on:
        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a82b16b3-9228-4b79-b0a1-47d0ed19a455

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti eletä mutta jälkikasvu tuottaa toisenlaisia mielikuvia siitä mitä elämässä tulisi saada aikaiseksi. Ikisinkuillehan on aivan sama mitä tapahtuu mutta niille joilla on jälkikasvua asia on lähtökohtaisesti eri.
        Jotkut haukkuvat toisia mutta unohtavat miten haukunnan kohteella voi olla monta lasta ja parisuhdetta todisteena sille että olisi kelvannut joillekin ja haukkuja ei ole ollut itsekäs joutuessaan elämään yksin, ilman syvää suhdetta ja lapsia. Mitä sellainen ihminen elämästä yleensä voi tietää? Itsekkyyden?

        Yksi hyvä itsekäs nainen Suomessa on:
        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a82b16b3-9228-4b79-b0a1-47d0ed19a455

        AsianVierestä

        Otsikon miehille oli ihan sama mitä tapahtuu, olivat perusteellisesti itsekkäitä ikisinkkuja.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ihme suuntaan tää ketju lähti..

        Niin lähti. :D


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Meinasin sanoa samaa.

        Ei mua ainakaan kiinnosta jäänkö mä historian kirjoihin vai en. Eikä nuokaan jää, saivat sen 15 min. julkisuutensa.. kohta ne unohdetaan.

        Olet hauska aloittaja, ihan sama mutta teit miehistä aloituksen. Naisen logiikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti eletä mutta jälkikasvu tuottaa toisenlaisia mielikuvia siitä mitä elämässä tulisi saada aikaiseksi. Ikisinkuillehan on aivan sama mitä tapahtuu mutta niille joilla on jälkikasvua asia on lähtökohtaisesti eri.
        Jotkut haukkuvat toisia mutta unohtavat miten haukunnan kohteella voi olla monta lasta ja parisuhdetta todisteena sille että olisi kelvannut joillekin ja haukkuja ei ole ollut itsekäs joutuessaan elämään yksin, ilman syvää suhdetta ja lapsia. Mitä sellainen ihminen elämästä yleensä voi tietää? Itsekkyyden?

        Yksi hyvä itsekäs nainen Suomessa on:
        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a82b16b3-9228-4b79-b0a1-47d0ed19a455

        AsianVierestä

        Onko sulla niin heikko itsetunto että sulle oman arvon mittari on se mitä olet "saanut aikaan" tai että montako lasta olet tehnyt? Ei se lapsen teko niin kovin vaikeaa ole, melkein kuka tahansa siihen kykenee ja varmaan sen kumppaninkin löytää jos oikein tosissaan hakee aika moni sinkkukin.

        Susta vähän tulee mieleen joku paperitehtaalta eläkkeelle jäävä ukkeli joka on innoissaan sille annetusta "palveluksessa 50v." -viiristä, on nimittäin pukattu paperia maailamlle, ja parista k-päisestä pojastaan jotka "pärjää maailmalla". Vielä jos ukkeli on eronnut ja sattunut saamaan tossuttajaksi itseään parikymmentä vuotta nuoremman naisen se on riemua, kelpaa hirviporukassa kehaista aina kun paikka tulee.

        Heikosti käy sun jälkikasvulle, itse ajattelen että hyvä vaan kun en ole ketään saattanut tänne tulevaan kurjuuteen:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006220615.html?ref=rss

        -harmis-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti eletä mutta jälkikasvu tuottaa toisenlaisia mielikuvia siitä mitä elämässä tulisi saada aikaiseksi. Ikisinkuillehan on aivan sama mitä tapahtuu mutta niille joilla on jälkikasvua asia on lähtökohtaisesti eri.
        Jotkut haukkuvat toisia mutta unohtavat miten haukunnan kohteella voi olla monta lasta ja parisuhdetta todisteena sille että olisi kelvannut joillekin ja haukkuja ei ole ollut itsekäs joutuessaan elämään yksin, ilman syvää suhdetta ja lapsia. Mitä sellainen ihminen elämästä yleensä voi tietää? Itsekkyyden?

        Yksi hyvä itsekäs nainen Suomessa on:
        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a82b16b3-9228-4b79-b0a1-47d0ed19a455

        AsianVierestä

        Katariina Souri on monilahjakas nainen..Ihailen hänen tauluja. En tunne, joten luonteesta en tiedä. Säkin vaan heität juoruja ja nimittelet tajumatta, että sut vois haastaa oikeuteen..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Katariina Souri on monilahjakas nainen..Ihailen hänen tauluja. En tunne, joten luonteesta en tiedä. Säkin vaan heität juoruja ja nimittelet tajumatta, että sut vois haastaa oikeuteen..

        Lue juttu, hän itse kertoo olevansa itsekäs ihminen joka tarvitsee omaa aikaa. Pitääkö nyt syyttää minua kaikesta?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue juttu, hän itse kertoo olevansa itsekäs ihminen joka tarvitsee omaa aikaa. Pitääkö nyt syyttää minua kaikesta?

        AsianVierestä

        Ei nyt jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla niin heikko itsetunto että sulle oman arvon mittari on se mitä olet "saanut aikaan" tai että montako lasta olet tehnyt? Ei se lapsen teko niin kovin vaikeaa ole, melkein kuka tahansa siihen kykenee ja varmaan sen kumppaninkin löytää jos oikein tosissaan hakee aika moni sinkkukin.

        Susta vähän tulee mieleen joku paperitehtaalta eläkkeelle jäävä ukkeli joka on innoissaan sille annetusta "palveluksessa 50v." -viiristä, on nimittäin pukattu paperia maailamlle, ja parista k-päisestä pojastaan jotka "pärjää maailmalla". Vielä jos ukkeli on eronnut ja sattunut saamaan tossuttajaksi itseään parikymmentä vuotta nuoremman naisen se on riemua, kelpaa hirviporukassa kehaista aina kun paikka tulee.

        Heikosti käy sun jälkikasvulle, itse ajattelen että hyvä vaan kun en ole ketään saattanut tänne tulevaan kurjuuteen:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006220615.html?ref=rss

        -harmis-

        Voi olla mutta hurjan jännittäviä hetkiäkin tulee. Mieti suurmyrskyjä selviytymisvietteineen. Oletko ollut hurrikaanin kourissa? Se on muuten yksi kokemus sekin ja antaa elämäniloa kun se myrsky on mennyt ohi.
        Eivät lapset ole itseisarvo mutta joilla on lapsia ovat joutuneet heittämään itsekkyyden ainakin hetkeksi nurkkaan.

        Mitäs pahaa paperimiehissä nyt on? Hirvimiehissä jotain pahaa kanssa vai?

        Lapsia ei saa kuka tahansa vaikka haluaisi, jotkut taas haluaisivat ja olisivat kyvykkäitä saamaan mutta eivät uskalla.
        Jokainen elää oman näkemyksen ja kykyjensä mukaisesti, hyvä niin!

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli vittuilua jos et huomannut, anteeksi siitä.
        Luulen että pärjäät hyvin rautojen parissa, ne eivät valita, itse tai pysty kommunikoimaan. Voitat aina, jää hyvä mieli vaikka olisi mitätön!

        AsianVierestä

        Johtajatyypin mitään tarvitse selitellä, milloin vittuilee ja milloin vitsailee.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mutta hurjan jännittäviä hetkiäkin tulee. Mieti suurmyrskyjä selviytymisvietteineen. Oletko ollut hurrikaanin kourissa? Se on muuten yksi kokemus sekin ja antaa elämäniloa kun se myrsky on mennyt ohi.
        Eivät lapset ole itseisarvo mutta joilla on lapsia ovat joutuneet heittämään itsekkyyden ainakin hetkeksi nurkkaan.

        Mitäs pahaa paperimiehissä nyt on? Hirvimiehissä jotain pahaa kanssa vai?

        Lapsia ei saa kuka tahansa vaikka haluaisi, jotkut taas haluaisivat ja olisivat kyvykkäitä saamaan mutta eivät uskalla.
        Jokainen elää oman näkemyksen ja kykyjensä mukaisesti, hyvä niin!

        AsianVierestä

        Mikä on hirvimies? Joku sikamiehen serkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtajatyypin mitään tarvitse selitellä, milloin vittuilee ja milloin vitsailee.

        -flowersreally-

        Miksi ei? Satiiri ei ole palstan elävä muoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Satiiri ei ole palstan elävä muoto.

        Siksi ei.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä on hirvimies? Joku sikamiehen serkku?

        Oma lajinsa, niille ilmestyy oma hirvimies-lehti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma lajinsa, niille ilmestyy oma hirvimies-lehti.

        Harvoin lehmän kanssa naimisissa, tykkäävät hirvestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla niin heikko itsetunto että sulle oman arvon mittari on se mitä olet "saanut aikaan" tai että montako lasta olet tehnyt? Ei se lapsen teko niin kovin vaikeaa ole, melkein kuka tahansa siihen kykenee ja varmaan sen kumppaninkin löytää jos oikein tosissaan hakee aika moni sinkkukin.

        Susta vähän tulee mieleen joku paperitehtaalta eläkkeelle jäävä ukkeli joka on innoissaan sille annetusta "palveluksessa 50v." -viiristä, on nimittäin pukattu paperia maailamlle, ja parista k-päisestä pojastaan jotka "pärjää maailmalla". Vielä jos ukkeli on eronnut ja sattunut saamaan tossuttajaksi itseään parikymmentä vuotta nuoremman naisen se on riemua, kelpaa hirviporukassa kehaista aina kun paikka tulee.

        Heikosti käy sun jälkikasvulle, itse ajattelen että hyvä vaan kun en ole ketään saattanut tänne tulevaan kurjuuteen:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006220615.html?ref=rss

        -harmis-

        "Onko sulla niin heikko itsetunto että sulle oman arvon mittari on se mitä olet "saanut aikaan" tai että montako lasta olet tehnyt? Ei se lapsen teko niin kovin vaikeaa ole, melkein kuka tahansa siihen kykenee ja varmaan sen kumppaninkin löytää jos oikein tosissaan hakee aika moni sinkkukin."

        Niinpä harmis, en ymmärrä että niin moni pitää sellaisia asioita saavutuksina...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko sulla niin heikko itsetunto että sulle oman arvon mittari on se mitä olet "saanut aikaan" tai että montako lasta olet tehnyt? Ei se lapsen teko niin kovin vaikeaa ole, melkein kuka tahansa siihen kykenee ja varmaan sen kumppaninkin löytää jos oikein tosissaan hakee aika moni sinkkukin."

        Niinpä harmis, en ymmärrä että niin moni pitää sellaisia asioita saavutuksina...

        Elämän suurin lahja, ei saavutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko sulla niin heikko itsetunto että sulle oman arvon mittari on se mitä olet "saanut aikaan" tai että montako lasta olet tehnyt? Ei se lapsen teko niin kovin vaikeaa ole, melkein kuka tahansa siihen kykenee ja varmaan sen kumppaninkin löytää jos oikein tosissaan hakee aika moni sinkkukin."

        Niinpä harmis, en ymmärrä että niin moni pitää sellaisia asioita saavutuksina...

        Jotkut vaan pitää, ne kuvittelee että saavat ympäristön ihailun tekemisillään, eivät tajua että ne mahtailut vaan enempi tahtoo huvittaa usein muita. Minusta tuntuu että helpointa olis kun pääsis minimalistisuuteen miltei kaikessa, sehän onkin nouseva trendi maailmalla ja täällä. Mitä vähemmän omistamisen ym. taakkaa sitä vähemmän harmia itselle ja maailmakin kiittää ekologista valintaa.

        -harmis-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämän suurin lahja, ei saavutus.

        Tarkoittanet lasta, joo totta, jotkut vaan pitää saavutuksena vaikka nimenomaan lahjana pitäisi ajatella, arvostaa ja kohdella hyvin kuten myös sitten toisinpäin tulisi tapahtua.
        -harmis-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittanet lasta, joo totta, jotkut vaan pitää saavutuksena vaikka nimenomaan lahjana pitäisi ajatella, arvostaa ja kohdella hyvin kuten myös sitten toisinpäin tulisi tapahtua.
        -harmis-

        Mitäs me lahjattomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko sulla niin heikko itsetunto että sulle oman arvon mittari on se mitä olet "saanut aikaan" tai että montako lasta olet tehnyt? Ei se lapsen teko niin kovin vaikeaa ole, melkein kuka tahansa siihen kykenee ja varmaan sen kumppaninkin löytää jos oikein tosissaan hakee aika moni sinkkukin."

        Niinpä harmis, en ymmärrä että niin moni pitää sellaisia asioita saavutuksina...

        Harmis on vaan kateellinen, koska siitä ei ollut tuohon, ja nyt on myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis on vaan kateellinen, koska siitä ei ollut tuohon, ja nyt on myöhäistä.

        Tuskin kateellinen, ei kaikki halua tuota elämää.


    • Anonyymi

      On ne komeita! Varsinkin toi oikepuolinen 🥰. Ihan sellaisia miehiä jotka viihtyy mun seurassa. Täytyy muuttaa Ruotsiin! Vihdoinkin Suomen paikoille poliiseille näytetään kaapin paikka 😘

    • Anonyymi

      Naiset ihan intona ja varmaan kosinta kirjeitä lähtee vankilaan näinä päivinä.
      Onhan nuo kuitenkin tavallista miestä paljon komeampia joten ei ihme kun naiset kuolaa perään.

    • Onneks mun ei tarvi miettiä tuollaisia.

      • Mietit jo..😌


    • Anonyymi

      Jos naiset ammuskelis tolleen poliisia, niin kukaan normijätkä ei kiinnostuis yhtään naisista, vaikka olis millaisia kaunottaria. Mikä naisia vaivaa?
      Eli, jos naisille on miesten ulkonäkö nuin tärkeetä, niin on vaarallista päästää naisia päättämään esim, maahanmuutoasioista. Suomi muuttuu muuten äkkiä arabien keitaaksi ja heitä tulee joka suunnasta, jos naiset osoittaa heihin mielenkiintoa.
      Muslimit on ratkaisset ongelman peittämällä naiset kaavuilla, niin ettei näy juuri mitään. Varsinaista suvaitsevaisuutta, vai mitä suvakit?

      • Höpöhöpö. Joka jannu olis ollu "panemassa"..

        Miehethän on ihan täpinöissään jo kissatappeluista..


      • Anonyymi

        Anneli Auerhan sai suuria säkillisiä rakkauskirjeitä vankilaan miehiltä. Ja hän sentään oli 60-luvulla syntynyt, ei mikään nuori kaunis tyttönen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anneli Auerhan sai suuria säkillisiä rakkauskirjeitä vankilaan miehiltä. Ja hän sentään oli 60-luvulla syntynyt, ei mikään nuori kaunis tyttönen.

        Siinäpä se jo nähtiin.

        Se vain on pahempaa, jos joku nainen tekee vastaavaa..Kaksinaismoralismia.


    • Anonyymi

      väkivaltaiset naiset ovat täysin out.

      • Aika paljon perheväkivaltaa tapahtuu myös naisten toimesta. Enemmän kuin naisten tekemää väkivaltaa muualla, eli?

        (Toimii se syyttely myös näinpäin.)


    • No minusta tuon oikeanpuoleisen vois sanoa olevan komea. Mutta tuonnäköisiä nyt vilistää vaikka missä.

      Toi vasemmanpuoleinen koittaa jotenkin tehdä itsestään väkisin jotain, ei ole rennosti oma itsensä.

      Tuli tässä mieleen, että mikä vois oikeasti ajaa ihmisen tuollaiseenkin? Se, että oikeestaan millään ei ole väliä? Pojan kaveri ajoi mopolla itsensä tuusanpaskaksi. Makaa nyt teholla. Hänen äitinsä on ostanut pojalle viritetyn mopon. Kaksi poikaa jo hältä kuollut. Jos joku tekee lapsia, eikä välitä heistä tuon taivaallista, mitä saa maailmalle matkaan?

      Kaikki kertautuu....

      • Ei tuota motiivia ole julkisuudessa kerrottu..

        Niin..


      • Anonyymi

        "Hänen äitinsä on ostanut pojalle viritetyn mopon. Kaksi poikaa jo hältä kuollut. Jos joku tekee lapsia, eikä välitä heistä tuon taivaallista, mitä saa maailmalle matkaan? "

        Vedit sitten johtopäätöksen että äiti ei välittänyt kun osti viritetyn mopon? Mitähän mahtaisi tuosta äidistä tuntua jos sille esittäisit tuon teorian? eiköhän se ole niin että äippä ei vaan mopoista mitään ymmärrä ja poikahan varmaan juurikin on sen viritetyn halunnut, tuskin on äidille kertonut että on laiton peli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hänen äitinsä on ostanut pojalle viritetyn mopon. Kaksi poikaa jo hältä kuollut. Jos joku tekee lapsia, eikä välitä heistä tuon taivaallista, mitä saa maailmalle matkaan? "

        Vedit sitten johtopäätöksen että äiti ei välittänyt kun osti viritetyn mopon? Mitähän mahtaisi tuosta äidistä tuntua jos sille esittäisit tuon teorian? eiköhän se ole niin että äippä ei vaan mopoista mitään ymmärrä ja poikahan varmaan juurikin on sen viritetyn halunnut, tuskin on äidille kertonut että on laiton peli.

        niin se oli harmis kun kommentoi, unohtui tuosta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei tuota motiivia ole julkisuudessa kerrottu..

        Niin..

        Mitä väliä motiivista? Jos tähtäilee toisia aseella ja ampuu, ei voi olla ihan kaikki hyvin.

        Mulle on sama ajatko ylinopeutta poliisia karkuun vai ammut jonkun. Silloin ei ole kaikki hyvin....
        sitä mä mietin aina.

        Vaikka raiskaajakin ois, niin joku helkatin oikkuhan sen ajaa siihen.

        Noille hommillehan ei voi mitään, mut jokaisesta pitäis muittenkin oppia jotain....


      • Disse kirjoitti:

        Mitä väliä motiivista? Jos tähtäilee toisia aseella ja ampuu, ei voi olla ihan kaikki hyvin.

        Mulle on sama ajatko ylinopeutta poliisia karkuun vai ammut jonkun. Silloin ei ole kaikki hyvin....
        sitä mä mietin aina.

        Vaikka raiskaajakin ois, niin joku helkatin oikkuhan sen ajaa siihen.

        Noille hommillehan ei voi mitään, mut jokaisesta pitäis muittenkin oppia jotain....

        Sitä mä tarkoitin, että mikä se motiivi, tai pikemmin motiivin takana on ollut.

        No, ihan sama. Mua yleensäkin kiinnostaa isommat kuviot..


      • Anonyymi

        Taistelukiväärin ääni hohhoijaa joo jos ottaa vessassakin selfietä ja pieraisee vahingossa samalla pöntön päällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin se oli harmis kun kommentoi, unohtui tuosta.

        No kyllä tuon tunnistaa. 😁

        No äitinsä ei todellakaan välitä. Mies on tärkeämpi. Mies pitää olla jokapaikassa mukana ja häneen kyllä käy se aisuri-termi. Tossukka mikä tekee mitä vaan tämä nainen keksiikään. Poika on missä sitten keksii ollakkaan. Äiti hommaa, tai sitten tämä mies mitä poika haluaakaan, että pysyisi pois jaloksista. On se muutaman kerran ollut meidän mukana maalla. Tosi ujon oloinen poika jotenkin ja kohtelias. On ollut ihan hämillään kun oon hänetkin huomioinut ja kysellyt kuulumisia.

        Surullista silti...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sitä mä tarkoitin, että mikä se motiivi, tai pikemmin motiivin takana on ollut.

        No, ihan sama. Mua yleensäkin kiinnostaa isommat kuviot..

        No rikollisilla ei usein kovin isot motiivit ole... joskus vaan v.tuttaa tarpeeks...🙄


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No kyllä tuon tunnistaa. 😁

        No äitinsä ei todellakaan välitä. Mies on tärkeämpi. Mies pitää olla jokapaikassa mukana ja häneen kyllä käy se aisuri-termi. Tossukka mikä tekee mitä vaan tämä nainen keksiikään. Poika on missä sitten keksii ollakkaan. Äiti hommaa, tai sitten tämä mies mitä poika haluaakaan, että pysyisi pois jaloksista. On se muutaman kerran ollut meidän mukana maalla. Tosi ujon oloinen poika jotenkin ja kohtelias. On ollut ihan hämillään kun oon hänetkin huomioinut ja kysellyt kuulumisia.

        Surullista silti...

        No aika vahvat oletukset sulla kyllä. Ehkä ne just sisk hommaa pojalle juttuja kun yrittävät sillä näyttää välittämistä eikä joku teinipoika välttämättä itsekään tykkää olla äipän ja iskän völjyssä. Sanoisin että toisinaan shit happens vanhempien välittämisestä huolimatta.
        -harmis-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No aika vahvat oletukset sulla kyllä. Ehkä ne just sisk hommaa pojalle juttuja kun yrittävät sillä näyttää välittämistä eikä joku teinipoika välttämättä itsekään tykkää olla äipän ja iskän völjyssä. Sanoisin että toisinaan shit happens vanhempien välittämisestä huolimatta.
        -harmis-

        Ei oo iskä... kuka lie?

        No noita on useampia.... eikä niille voi mitään. Elämä on...


    • Anonyymi

      Molemmilla liian matalat otsat ja tyhmät (tyhjät) silmät. Vasemmalla olevalla ruma lörppähuuli suu ja karsea tatuointi. Oikeanpuoleinen tyyppiä tyhmä, mutta söpö.

    • Anonyymi

      En näe tässä mitään ongelmaa. Kukaan ei kuitenkaan kuollut ja näillä tekijöillä varmasti empatiakykyä. Poliisin työ on joskus vaarallista ja jokaisen poliisiksi ryhtyvän pitäisi asia ymmärtää.

    • Anonyymi

      Eivät ole minun tyyppiäni kumpikaan. Ei vain sytytä tuollaiset.

    • Anonyymi

      Liian raskastekoisia minun makuun. Miehellä pitää olla sirompi luusto, hoikka kaula ja vartalo, ja kauniit käsivarret, vähän kuin tuolla yllä Ismo Alangolla. Eikä tuollaista luiskaotsaista gorillan vartaloa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      445
      13966
    2. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      164
      3108
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      62
      2761
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2652
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2127
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2098
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1987
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1585
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1547
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      23
      1512
    Aihe