Jos mies haluaa tavata naisen, tai nainen miehen, kahvittelun ja muun mukavan merkeissä, niin mitä se muu mukava voisi olla?
Kahvittelun ja muun mukavan merkeissä
64
<50
Vastaukset
Menee vaikka ostoskeskukseen. Siellä on vähän katseltavaa ja hipisteltävää, on penkkejä käytävillä minne voi mennä istumaan ja turistamaan, on ruokapaikkoja, smoothieravintoloita ja kojuja. Kahvimestoja ja ruokapaikkoja. Varaa vaan aikaa reippaasti, ettei tarttee kelloa kytätä. 😊👌
pujotteIija kirjoitti:
Jossain ostoskeskuksessa taitaa olla jopa kirjasto
No niissä on vaikka mitä. Aina voi kuukailla ihmisvilinässä ja ei tunne oloaan ihan pöntöksi vaikka vaan kävelee käytävillä.
Ensitreffit ainakin osaa monella olla sellaisia, että ei tiedä toisesta mitään. Tuollaisissa mestoissa voi kysyä, mihin mennään ja vaikka, että tietääkö toinen mitä mielenkiintoista? Itse voi vaikka keksiä, että käynpä Tigeristä laturinjohdon tai xxl;stä pojalle ilmakkkoon patruunoita, kun kerran on täällä.
Näppärää, mut kätevää! 😁👌Disse kirjoitti:
No niissä on vaikka mitä. Aina voi kuukailla ihmisvilinässä ja ei tunne oloaan ihan pöntöksi vaikka vaan kävelee käytävillä.
Ensitreffit ainakin osaa monella olla sellaisia, että ei tiedä toisesta mitään. Tuollaisissa mestoissa voi kysyä, mihin mennään ja vaikka, että tietääkö toinen mitä mielenkiintoista? Itse voi vaikka keksiä, että käynpä Tigeristä laturinjohdon tai xxl;stä pojalle ilmakkkoon patruunoita, kun kerran on täällä.
Näppärää, mut kätevää! 😁👌Kiipeilyseiniäkin on, naisen kanssa vois olla mukava kiipeillä
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Näppärää, mut kätevää! 😁👌"Itse voi vaikka keksiä, että käynpä Tigeristä laturinjohdon tai xxl;stä pojalle ilmakkkoon patruunoita, kun kerran on täällä. "
Nainen on varmaan ihan innoissaan kun johtaja jonottaa laturinjohtoa ja ilmakon patruunoita treffeillä, tulee huomioonotettu olo :D
-harmis- pujotteIija kirjoitti:
Kiipeilyseiniäkin on, naisen kanssa vois olla mukava kiipeillä
Kiipeily on kyllä jees! Mutta vain jos toinenkin haluaa mukaan. Menee esittämsen puoleen jos itse vaan leikkii tarzania. 😂
Anonyymi kirjoitti:
"Itse voi vaikka keksiä, että käynpä Tigeristä laturinjohdon tai xxl;stä pojalle ilmakkkoon patruunoita, kun kerran on täällä. "
Nainen on varmaan ihan innoissaan kun johtaja jonottaa laturinjohtoa ja ilmakon patruunoita treffeillä, tulee huomioonotettu olo :D
-harmis-Niin, ains ei tarvitse jaarata vaan perään koruistoksille ja koettaa hommata irtopisteitä ostaen kaikki treffikumppanille. Monet naiset pitä siitä, että mies tietää mitä tarvitsee. Laturinpiuhat on aina loppu, niitä ei oo ikinä liikaa ja ilmakonpatruunatkin voi kylvää itsekin metsään räksäjahdissa, mut pojan huomioiminen on merkki välittämisestä. 😬👌
Ootko ihan amatööri? 😂- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin, ains ei tarvitse jaarata vaan perään koruistoksille ja koettaa hommata irtopisteitä ostaen kaikki treffikumppanille. Monet naiset pitä siitä, että mies tietää mitä tarvitsee. Laturinpiuhat on aina loppu, niitä ei oo ikinä liikaa ja ilmakonpatruunatkin voi kylvää itsekin metsään räksäjahdissa, mut pojan huomioiminen on merkki välittämisestä. 😬👌
Ootko ihan amatööri? 😂Nainen ajattelee että hömelö on mies joka hukkaa aina johtonsa, Räksien ammuskelu ilmakolla on eläinrääkkäystä ja muutenkin pojan ohjaaminen tuollaisiin perinteisen miehekkäisiin harrastuksiin ei ole enää tätä päivää. Oot tainnu seilata ihan tuurilla naistes kaa :D
-harmis- Anonyymi kirjoitti:
Nainen ajattelee että hömelö on mies joka hukkaa aina johtonsa, Räksien ammuskelu ilmakolla on eläinrääkkäystä ja muutenkin pojan ohjaaminen tuollaisiin perinteisen miehekkäisiin harrastuksiin ei ole enää tätä päivää. Oot tainnu seilata ihan tuurilla naistes kaa :D
-harmis-Jaapa jaa... 😃
- Anonyymi
Mun mielestä ostoskeskus ei oo kyllä paras ajanviettopaikka treffeille. Mielummin kahville, kävelylle, jotain muuta liikuntaa, luonto olis kiva juttu.
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä ostoskeskus ei oo kyllä paras ajanviettopaikka treffeille. Mielummin kahville, kävelylle, jotain muuta liikuntaa, luonto olis kiva juttu.
Laavulle makkaranpaistoon? Minähän muutes laitoin tänne joskus kuvan lähimmästä laavusta
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Laavulle makkaranpaistoon? Minähän muutes laitoin tänne joskus kuvan lähimmästä laavusta
Ehkä nainen on vegaani ja tuumaa että makkara on murha! kyllä 2000-luvun naiset on niin vaikeita että viisainta jäädä kotiin tai mennä itseksensä sinne laavulle,
-harmis- Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nainen on vegaani ja tuumaa että makkara on murha! kyllä 2000-luvun naiset on niin vaikeita että viisainta jäädä kotiin tai mennä itseksensä sinne laavulle,
-harmis-Eikös jotain porkkanamakkaroitakin ole?
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Eikös jotain porkkanamakkaroitakin ole?
Kai niitä on. Joskus maistoin jotain soijanakkeja, pthyi h..ti mitä moskaa.
-harmis- - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin, ains ei tarvitse jaarata vaan perään koruistoksille ja koettaa hommata irtopisteitä ostaen kaikki treffikumppanille. Monet naiset pitä siitä, että mies tietää mitä tarvitsee. Laturinpiuhat on aina loppu, niitä ei oo ikinä liikaa ja ilmakonpatruunatkin voi kylvää itsekin metsään räksäjahdissa, mut pojan huomioiminen on merkki välittämisestä. 😬👌
Ootko ihan amatööri? 😂Ihan mielelläni voisin jonotella laturinjohtoja. Saattaisi keskustellessa tarttua itsellekin hyödyllistä tietoa. Kyllä ne patruunatkin menisi, vaikken metsästyksestä niin piittaakaan. Ainakin tuossa saisi miehestä mielenkiintoista lisätietoa. Koruostoksille en kyllä tuntemattoman kanssa lähtisi. Mulla on ihan liian kallis maku :D Sen sijaan telkkariostoksille voisin haluta seuraa. Mieluiten sellaista jolla olisi asiasta jotakin ihan oikeaa sanottavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielelläni voisin jonotella laturinjohtoja. Saattaisi keskustellessa tarttua itsellekin hyödyllistä tietoa. Kyllä ne patruunatkin menisi, vaikken metsästyksestä niin piittaakaan. Ainakin tuossa saisi miehestä mielenkiintoista lisätietoa. Koruostoksille en kyllä tuntemattoman kanssa lähtisi. Mulla on ihan liian kallis maku :D Sen sijaan telkkariostoksille voisin haluta seuraa. Mieluiten sellaista jolla olisi asiasta jotakin ihan oikeaa sanottavaa.
No en mä koruja toiselle maksaiskaan. 😂
Sais kumpikin hoitaa ostoksensa itse. 😁👌
Kahvit tai eväät mä maksan kyllä, jos oon kutsunut kahville/syömään. Se on kunniakysymys, mistä en helposti periksi anna. 😃- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No en mä koruja toiselle maksaiskaan. 😂
Sais kumpikin hoitaa ostoksensa itse. 😁👌
Kahvit tai eväät mä maksan kyllä, jos oon kutsunut kahville/syömään. Se on kunniakysymys, mistä en helposti periksi anna. 😃Niin harvoin ostan koruja, että jäisi ostokset tekemättä. Voihan sitä tietenki ihan huvikseen katsella ja vaikka valkkailla mikä missäki on hienoin juttu. Saahan siinä tietoa toisesta ja jutunjuurta, ettei pääse tulemaan hiljasta. Ite oikeestaan tykkään sellasesta pyörimisestä ja keskustelusta tyyliin "kato miten järkytyävän sekopäisen t-paidan löysin". En ole kyllä vielä tavannu miestä, joka olis tykänny tollasesta "ostosreissusta" mun kanssa. Miehet on liian vakavahenkisiä ja huumorintajuttomia :D
Anonyymi kirjoitti:
Niin harvoin ostan koruja, että jäisi ostokset tekemättä. Voihan sitä tietenki ihan huvikseen katsella ja vaikka valkkailla mikä missäki on hienoin juttu. Saahan siinä tietoa toisesta ja jutunjuurta, ettei pääse tulemaan hiljasta. Ite oikeestaan tykkään sellasesta pyörimisestä ja keskustelusta tyyliin "kato miten järkytyävän sekopäisen t-paidan löysin". En ole kyllä vielä tavannu miestä, joka olis tykänny tollasesta "ostosreissusta" mun kanssa. Miehet on liian vakavahenkisiä ja huumorintajuttomia :D
Noen mäkään mikään shoppailija ole oikeasti, mutta tuollainen mesta on jees treffata. Mä oon ostelijana sellainen täsmäostostyyppi, mikä selviää Ikeastakin puoleen tuntiin, jos ei käy vetää lihapullia! 😃☝️
Hassutella mä kyllä osaan, eikä mulle tuollaisella treffireissulla ois naisten alusvaateosastokaan kauhea mesta, jos seura on hyvää.... voisin sovitella vaikka rintsikoita peilin edessä paidan päälle tai stringejä...😂 Mutta riippuu vastapuolen huumorista myös... joillekin naisille tuntuu oikein olevan huolenaihe, etten vaan käytä naisten vaatteita.... no enhän mä nyt toisten nähden... sit kotona yksin vaan! 😂
- Anonyymi
Kävely meren rannassa.
-flowersreally-- Anonyymi
sano totuus
Se riippuu varmasti ihan siitä parista, mitä se mukava voi olla.
- Anonyymi
kerro rohkeasti mitä tyttö haluaa ja kaipaa
Anonyymi kirjoitti:
kerro rohkeasti mitä tyttö haluaa ja kaipaa
Voin kertoa vain mitä itse haluan ja se on se, että yhdessä sovimme jotain, jos haluamme aikaa yhdessä viettää. Minulta taittuu kyllä neljän tunnin kahvittelukin.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Voin kertoa vain mitä itse haluan ja se on se, että yhdessä sovimme jotain, jos haluamme aikaa yhdessä viettää. Minulta taittuu kyllä neljän tunnin kahvittelukin.
no varmasti yhdessä sovitte ja sitä kumpikin haluaa mitä jos kahvittelu venyy seuraavan päivän aamuun niin toivotko että jää kertaan vai että se mies ottaisi yhteyttä joskus uudestaan ja tapaatte toistenkin kahvittelun merkeissä
Anonyymi kirjoitti:
no varmasti yhdessä sovitte ja sitä kumpikin haluaa mitä jos kahvittelu venyy seuraavan päivän aamuun niin toivotko että jää kertaan vai että se mies ottaisi yhteyttä joskus uudestaan ja tapaatte toistenkin kahvittelun merkeissä
Luulisi siinä kiinnostusta olevan puolin ja toisin, jos monta tuntia kahvittelee.
- Anonyymi
Luulisi siinä kiinnostusta olevan puolin ja toisin, jos monta tuntia kahvittelee.
hyvin mahdollista mies on tinderimies ja siihen rakastutaan ja antaa sen siementää lapsen ja sen jälkeen miehestä ei kuulu mitään
- Anonyymi
etsitkö useinkin päiväkahviseuraa ja tinderistäkö etsit
pujotteIija kirjoitti:
Etenkin jos vesistö on lähettyvillä
Juu, vesistö helpottaa asiaa kummasti. Vaikka kuivalla maalla soutaminen kyllä tarjoaa mahdollisuuden testata toisen huumorintajua.
- Anonyymi
Juu, vesistö helpottaa asiaa kummasti. Vaikka kuivalla maalla soutaminen kyllä tarjoaa mahdollisuuden testata toisen huumorintajua.
eikö se satu os kuivat paikat
- Anonyymi
Soutuveneellä ei ole kiputuntemuksia.
tuskin kotonasi on soutuvenettä eritoten makkarissasi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin kotonasi on soutuvenettä eritoten makkarissasi
Mitäköhän sinä höpiset?
- Anonyymi
Mitäköhän sinä höpiset?
no oli sitten tuntematon mies tai naapurin mies ja yhdessä sovitte ns kahvittelusta ja kotonasi soudetaan ja huovitaan vai missä sinä nyt soutelet suihkussa naapurin tutun miehen kanssako
Anonyymi kirjoitti:
no oli sitten tuntematon mies tai naapurin mies ja yhdessä sovitte ns kahvittelusta ja kotonasi soudetaan ja huovitaan vai missä sinä nyt soutelet suihkussa naapurin tutun miehen kanssako
Kiitos juttutuokiosta.
- Anonyymi
Muu mukava tarkoittaa aina seksiä.
- Anonyymi
Hyvinkin idiomaattiset ajatukset on joskus palstalla, oletkohan itse kovin idiomaattinen?
- Anonyymi
Idiomaattisia asioita, ei siis idioottimaisia joka on täysin eri käsite.
- Anonyymi
Terve Tapani, mitä tänään kuuluu?`
- Anonyymi
Kalevihan sinä disse olitkin oikealta nimeltään: Kalevi Caligula Johannes Julius Henriksson.
Anonyymi kirjoitti:
Kalevihan sinä disse olitkin oikealta nimeltään: Kalevi Caligula Johannes Julius Henriksson.
Siis munhan oikea nimi on Ernest von Gukkenheim! 😂👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko hänen nimensä kalevi allan lindeman
- Anonyymi
Kerran minä vasta myöhemmin tajusin mitä oli tarjolla kun yksi nainen kutsui "tuu käymään joskus kahvilla" :D
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Siis kävitkö, vai et?
En tullut käyneeksi, siksihän se vähän harmitti kun vasta jälkeenpäin tajusi.
-harmis- - Anonyymi
Kalevi Nero Julius Caesar olisi hyvä etunimi, sukunimenä sitten Eriksson.
Anonyymi kirjoitti:
En tullut käyneeksi, siksihän se vähän harmitti kun vasta jälkeenpäin tajusi.
-harmis-Toista kutsua lienee turha odotella?
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Toista kutsua lienee turha odotella?
Tuosta on jo aikaa ja en tiedä missä on nykyään niin tuskin tulee kutsua, Se oli niitä juttuja joista voisi sanoa että olisi pitänyt takoa kun rauta on kuumaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta on jo aikaa ja en tiedä missä on nykyään niin tuskin tulee kutsua, Se oli niitä juttuja joista voisi sanoa että olisi pitänyt takoa kun rauta on kuumaa.
Tai luomu-uuni, kuumana
- Anonyymi
Olenkohan kohta Abdullah Arh-Ahme ja aina Ahne kuin Ahmed marokosta yleensäkin.
Tuo Caligula... sellainen kyllä Rooman hallitsijana että se teki aika hassujakin juttuja aivan omasta päästään jotain juttuja :D
- Anonyymi
Kannattaa kyllä katsoa tuollainen Caligula-elokuvan uusi bluray-juttu aika hyvä mutta hirvittävän jännittäväkin, itsekään viitsinyt edes katsoa kuin jotain pätkiä tuosta ja jatkoin sitten.
- Anonyymi
Sitähän se on, juuri sitä.
"Muu mukava" on aina pienesti epäilyttävää. Jotenkin ällöä jos käyttää sitä jossain ilmoituksessa.
Poistaisin ilmaisun. Mistä tuntematon voi tietää, mikä toisesta on mukavaa?
Se on tyyliin jotain kahvitellaan ja sitten mennään värikuulapeliin, ja tullaan mustelmilla pois.- Anonyymi
Ei mitään, eikä kahvitteluakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573