Joo kohta 8kk jälkeen ei ole edes haalistunut. Vielä kirottuna. Miehen keksimä voide ja miehet tekee virheitä. Itse asiassa tuossa vuoteessa oli lisäkemikaaleja ja liekkö vielä myrkyllisempiä kuin itse tatuointi!
Tuo Tatuointi käy mun kohtaloksi siksi epätoivoisena yritän saada pois. Laserit kuulemma levittää värin möykyksi. Leikkaus pienin paha ja varmaan tulitikkuaskin kokosena saa pois.. mutta sielläkin lisää myrkkyjä..
-Tämä on ollut mun elämäntehtävä saada kaikki epäpuhdas poistettua. Muuten se ohjaa elämääni ja en kelpaa minnekkään
Tatuointi poistovoiteet humpuukia
Anonyymi
1
80
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä puhalluslamppua. Kun liekki lakkaa sattumasta poisto-operaatio on onnistunut. Saattaa hieman löyhähtää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508783Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603396Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652387- 1301405
- 341395
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151315Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091251- 941167
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää68985