Joo kohta 8kk jälkeen ei ole edes haalistunut. Vielä kirottuna. Miehen keksimä voide ja miehet tekee virheitä. Itse asiassa tuossa vuoteessa oli lisäkemikaaleja ja liekkö vielä myrkyllisempiä kuin itse tatuointi!
Tuo Tatuointi käy mun kohtaloksi siksi epätoivoisena yritän saada pois. Laserit kuulemma levittää värin möykyksi. Leikkaus pienin paha ja varmaan tulitikkuaskin kokosena saa pois.. mutta sielläkin lisää myrkkyjä..
-Tämä on ollut mun elämäntehtävä saada kaikki epäpuhdas poistettua. Muuten se ohjaa elämääni ja en kelpaa minnekkään
Tatuointi poistovoiteet humpuukia
Anonyymi
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä puhalluslamppua. Kun liekki lakkaa sattumasta poisto-operaatio on onnistunut. Saattaa hieman löyhähtää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1146098- 835207
- 1414563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623034
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076