Niin nuoren kuvan haluaa antaa itsestään, että kirjoitusten perusteella vaikea uskoa, että todellisuudessa on jo 49v !!
Ei uskoisi, että xLiner on jo 49v
46
168
Vastaukset
- Anonyymi
60 vuotias mummeli.
- Anonyymi
Ei 60v ole vielä mummeli, mummo voi olla lapsenlapsien kautta.
V.tun apinoihin ei mitään kääkkiä otetakkaan!
🐒💨- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eikö se ole jo keppijumpaltaan tullut kotiin? 😁
No voi... Tissipissillä yksinäinen olo palstalla päivystäessään... :D
Wwuwuw kirjoitti:
Sun kohdalla tehtiin poikkeus..🤗
Minä kuule olen eurooppahenkinen ikinuori, että eläpäs ala mummeli siinä keulimaan! 😤💪
😂😂🐒💨Anonyymi kirjoitti:
No voi... Tissipissillä yksinäinen olo palstalla päivystäessään... :D
Eipä ole vielä yksinäisyys päässyt yllättämään täällä. 😁
Ja tässä on muksuloitten kanssa viikonloppu alkanut, että hyvin menee vauhikkaasti koko viikonloppu. 😊👌
Huomenna pojan kanssa vähän raksahommia maalla ja illalla tytön kanssa sit hypipompimestaan. Tosin hän saa loikkia kaverinsa kanssa siellä...😃Disse kirjoitti:
Minä kuule olen eurooppahenkinen ikinuori, että eläpäs ala mummeli siinä keulimaan! 😤💪
😂😂🐒💨Keski-ikäinen teinikös se siinä?
Wwuwuw kirjoitti:
Keski-ikäinen teinikös se siinä?
Jep, tai kakara.... en kasva ikinä isoks. Et muuten itsekään, kokoajan velmuilet. 😬👌
Disse kirjoitti:
Jep, tai kakara.... en kasva ikinä isoks. Et muuten itsekään, kokoajan velmuilet. 😬👌
Mä olen syntyny mummona. ☝️
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eikö se ole jo keppijumpaltaan tullut kotiin? 😁
En kepitellyt tänään. Lepopäivä, kun töissä tuli riehuttua terävin kärki pois. Nyt on hyvä vähän joustaa, kun ei ole tiukempaa ohjelmaa. Vielä. Toisin sitten on enemmän lepoakin.
xL Anonyymi kirjoitti:
En kepitellyt tänään. Lepopäivä, kun töissä tuli riehuttua terävin kärki pois. Nyt on hyvä vähän joustaa, kun ei ole tiukempaa ohjelmaa. Vielä. Toisin sitten on enemmän lepoakin.
xLHmmmmm. Tuo kepittely kuullostaa pervolle! 🤔
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hmmmmm. Tuo kepittely kuullostaa pervolle! 🤔
Ei unohdeta, että mulla on palstan suurimmat munat... Kepsunkeikkaa 🤪
xL Anonyymi kirjoitti:
Ei unohdeta, että mulla on palstan suurimmat munat... Kepsunkeikkaa 🤪
xLAiniin... käytät munasuojanakin korituolia! 😂
Wwuwuw kirjoitti:
Kepukele.. varastaa sormimerkitkin..👎✊
Kato miten hävyttömän tempun osaan!
👉——-> 👌
Ei ookin hävytön! Hähähähää! 😂- Anonyymi
Disse kirjoitti:
👉——-> 👌
Ei ookin hävytön! Hähähähää! 😂Iha hävytö.. niimmä ny miäleni pahoti 👵
xL Anonyymi kirjoitti:
Iha hävytö.. niimmä ny miäleni pahoti 👵
xLHyvä. Ootko vetämässä fazerinaövereitä sit? 😬
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hyvä. Ootko vetämässä fazerinaövereitä sit? 😬
No on mulla 2 patukkaa. Ja pussillinen irtokarkkeja. Ja hlvetillinen väsy.. onneks ei ole viikonloppuna töitä. Taidan rojahtaa makuuasentoon. Pidähän äksöniä yllä, luen sit huomenaamulla mitä täällä on tapahtunut. 😴
xL Disse kirjoitti:
👉——-> 👌
Ei ookin hävytön! Hähähähää! 😂Mulla on tuosta eleestä omituinen muisto: lastentarhassa joku teki noin ja kun sen apinoin, niin joku vanhempi poika naama yrmeänä sanoi, että tommosta mä varmaan haluan vanhempana tehdä..Mä tajunnu, kun justhan mä niin tein, doh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on mulla 2 patukkaa. Ja pussillinen irtokarkkeja. Ja hlvetillinen väsy.. onneks ei ole viikonloppuna töitä. Taidan rojahtaa makuuasentoon. Pidähän äksöniä yllä, luen sit huomenaamulla mitä täällä on tapahtunut. 😴
xLLepää hyvin vanhus:)
Vanhuksen merkistöön(nainen) kuuluu se ettei tiedä kumman patukan haluaisi ensin?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepää hyvin vanhus:)
Vanhuksen merkistöön(nainen) kuuluu se ettei tiedä kumman patukan haluaisi ensin?
AsianVierestäAnna sen näkyä!
https://www.youtube.com/watch?v=Fa953ifEK7k
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
xLNo kyllä on naatti! 🤔
Ihme palstakamu tuollanen! Kaiva tulitikut silmiin ja vedä ne mässyt naamaan, niin jaksat.... camoon! Missä ne munat on oikein! 😂Wwuwuw kirjoitti:
Mulla on tuosta eleestä omituinen muisto: lastentarhassa joku teki noin ja kun sen apinoin, niin joku vanhempi poika naama yrmeänä sanoi, että tommosta mä varmaan haluan vanhempana tehdä..Mä tajunnu, kun justhan mä niin tein, doh.
Voisielun silmin nähdä wuppisviikarin kaivamassa korvaa ja ihmettelemässä pää vinossa... doh! 😬😂
Kiinnostaisi tietää, kuinka paljon täällä on kirjoittajia luokasta 30-40 v.
- Anonyymi
Minä olen sitä ikäluokkaa. Mitä sitten?
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sitä ikäluokkaa. Mitä sitten?
Noh sinäkö sitten yksin vain? :D
Oivoi meitä.
No ei kun sitä vaan kun tuntuu, että olemme vähemmistö.
En sitten tiedä...
Minua enemmän vaivaa hänen vihjailemansa steroidien käyttö 🤤
- Anonyymi
Ne oli stereot, hölmö.
xL
Tällaiset aloitukset ovat typeriä.
- Anonyymi
Miten niin? 😂 Tärkeä tiedonanto, kirjoita ylös jollet muuten muista.. tosin vähän harmi, ettei ens kerralla ei mene 27-v synttärit enää läpi.
xL Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? 😂 Tärkeä tiedonanto, kirjoita ylös jollet muuten muista.. tosin vähän harmi, ettei ens kerralla ei mene 27-v synttärit enää läpi.
xLEn tee sillä tiedolla mitään.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
En tee sillä tiedolla mitään.
Totta kai teet. Voit onnitella mua ihan mikä päivä tahansa 50-v synttäreiden johdosta. Voin laittaa tilinumeronkin, kun toivon kukat ja käkikellon rahana.
xL
- Anonyymi
Toi sopii oikein hyvin 😊
xLiner, 110 v. (hmm, tuossa taitaa tosin olla jo palstavähennys mukana, täällä kun on porukalla tapana nuorentua vuosien saatossa) - Anonyymi
Ei se ole paha asia jos on neitsyt ja kohta 50 vuotias.
AsianVierestä- Anonyymi
Älä välitä. Teitä on täällä muitakin. Sulla on parhaat nuoruusvuodet vasta edessä.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä. Teitä on täällä muitakin. Sulla on parhaat nuoruusvuodet vasta edessä.
xLTiedostan sen, vähintään tänään kun katsoin ympärilleni punttisalilla. Nuoria komeita kosseja mutta miten vitun heikkoja ne ovat. Puhallan kumoon ja samalla opetan miten ne voi solmia ne kengännauhat. Treeniä horot ja lähtee yksi kaksi kolme!
Itse ei jaksa ja tässä iässä vähemmän on enemmän:)
Sinä olet oikeasti joku 49 nainen? No, ei siinä mitään, meneehän se silleen itsekseen:)
AsianVierestä
- Anonyymi
olenkin huomannut että täällä on sukupolven tai sukupolvien välinen kuilu niin ikävää kirjoitella ainoana nuorena tänne kun kaikki muut on jo iällä
- Anonyymi
On se ikävää ettei ole maata nimeltä sinkut 20-30?
Kaikki tuon ylittävä ei sovi älykkyyteen? Miten ihmeessä selviydyt? Apua! Vittu, hiero ittees horo! :)
On se ikävää ettei ole maata nimeltä sinkut 20-30?
Kaikki tuon ylittävä ei sovi älykkyyteen? Miten ihmeessä selviydyt? Apua! Vittu, hiero ittees horo! :)
AsianVierestäKännissä? 🤔
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kännissä? 🤔
Ei, normaalisti yritän olla hillitympi mutta nyt olen se joka olen. Miksi kysyt? Nyt voin haukkua kaikkia ja sortaa, alentaa, masentaa koska se on suosittu tapa palstalla. Sinäkin Brutukseni, ota pois ne veitset selästäni.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, normaalisti yritän olla hillitympi mutta nyt olen se joka olen. Miksi kysyt? Nyt voin haukkua kaikkia ja sortaa, alentaa, masentaa koska se on suosittu tapa palstalla. Sinäkin Brutukseni, ota pois ne veitset selästäni.
AsianVierestäKevennetään kun on niitä maailmanmestaruuksia.
Verkkarimies ja Perjantai!
https://www.youtube.com/watch?v=QpXIvD7N-cs
AsianVierestäJaaha, jaaha..
Näihin tunnelmiin..
https://youtu.be/K5jdYoq7wAs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571818Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 67693
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543