Se hetki, kun et vaan sitä...

35

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä kuule mulle käy! Asenne kohdillaan..

• Tunnen vahvaa sympatiaa. Ei tule jäämään toisten jalkoihin:D

Haluan mummona tulla tuollaiseksi. Siirrellä talossa verhoja ja sitten yks kaks tuollaset kasvot ikkunaan.

Ärhäkät vauvat pääsevät pitkälle.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Tunnen vahvaa sympatiaa. Ei tule jäämään toisten jalkoihin:D

Haluan mummona tulla tuollaiseksi. Siirrellä talossa verhoja ja sitten yks kaks tuollaset kasvot ikkunaan.

Ärhäkät vauvat pääsevät pitkälle.

Ootko viime öinä nähny taas piirakkauunissa- unia?

Ksih..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ootko viime öinä nähny taas piirakkauunissa- unia?

Ksih..

No onneksi en, mutta viime yönä näin, että istuin jälki-istunnossa ja houkutti hirvesti poistua sellaisesta pienestä tuuletusikkunasta.

Pitääkö huolestua jos näkee usein rehtori-unia? :D

Ahisti varmaan kun lakana oli kietoutunut kurkkutorven ympärille.

No onneksi en, mutta viime yönä näin, että istuin jälki-istunnossa ja houkutti hirvesti poistua sellaisesta pienestä tuuletusikkunasta.

Pitääkö huolestua jos näkee usein rehtori-unia? :D

Ahisti varmaan kun lakana oli kietoutunut kurkkutorven ympärille.

Jaah.. Vai rehtoriunia? No sehän riippuu miten sä koet ne..Itsehän sitä on paras omien unien tulkki, kuitenkin..

Viime yönä näin unta, jossa olin meressä uimassa ja yhtäkkiä tuli tarve ulostaa..ja siinä sitten saastutin uidessani merta. Sitten huomasin ettei mulla ole bikinien alaosaa lainkaan, kunnes mun kädessä olikin sukelluspuku, jonka puin päälle..😄🙄

• Wwuwuw kirjoitti:

Jaah.. Vai rehtoriunia? No sehän riippuu miten sä koet ne..Itsehän sitä on paras omien unien tulkki, kuitenkin..

Viime yönä näin unta, jossa olin meressä uimassa ja yhtäkkiä tuli tarve ulostaa..ja siinä sitten saastutin uidessani merta. Sitten huomasin ettei mulla ole bikinien alaosaa lainkaan, kunnes mun kädessä olikin sukelluspuku, jonka puin päälle..😄🙄

Herrajestas wuhwelsson, eihän siinä sitten oikeaa hätää päässyt tulemm...?

Rehtori varmaan kertoo sisäisestä auktoriteettikammosta,
        aina on joku komentamassa, niin yöt menee sitten jälki-istunnossa.

Jospa sinua on kipristänyt masusta, oikeasti
        Reipas uimari puolittain puetussa märkäpuvussa :D

Herrajestas wuhwelsson, eihän siinä sitten oikeaa hätää päässyt tulemm...?

Rehtori varmaan kertoo sisäisestä auktoriteettikammosta,
        aina on joku komentamassa, niin yöt menee sitten jälki-istunnossa.

Jospa sinua on kipristänyt masusta, oikeasti
        Reipas uimari puolittain puetussa märkäpuvussa :D

Kylhän mä vessaan ehdin..😄 Eli kyl se oikea hätä uneen heijastui..

• Wwuwuw kirjoitti:

Nah...naurattaa..noh hyvä sentäs nih :D

Niin se taitaa kyllä yleensä tehdä.

Nah...naurattaa..noh hyvä sentäs nih :D

Niin se taitaa kyllä yleensä tehdä.

Aika usein ruumilliset toiminnot, näin hienosti sanoen, siirtyy uniin. Kolotukset ja jumitukset mukaan lukien..

• Wwuwuw kirjoitti:

Aika usein ruumilliset toiminnot, näin hienosti sanoen, siirtyy uniin. Kolotukset ja jumitukset mukaan lukien..

Oletko koskaan yrittänyt unissasi purra miestäsi?

Mulla on hampaiden kirskutusongelma ja jos siinä olisi käsi lähellä, pelkään, että kirskuttaisin alitajuisesti sitä kättäkin :D

• Wwuwuw kirjoitti:

Piereskelit siis tehden hymyhuulilla uintiliikkeitä sängyssä? No mieheshän on tottunut jo viittapyrähdyksiin, niin ei ollut moksiskaan, vaikka ois nähnyt. 😂

Oletko koskaan yrittänyt unissasi purra miestäsi?

Mulla on hampaiden kirskutusongelma ja jos siinä olisi käsi lähellä, pelkään, että kirskuttaisin alitajuisesti sitä kättäkin :D

En, kai..

• Disse kirjoitti:

Piereskelit siis tehden hymyhuulilla uintiliikkeitä sängyssä? No mieheshän on tottunut jo viittapyrähdyksiin, niin ei ollut moksiskaan, vaikka ois nähnyt. 😂

Ois kiva joskus kamerasta nähdä omat huitomiset..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ois kiva joskus kamerasta nähdä omat huitomiset..

Laita kamera kuvaamaan. Sit katsot jonkun kunnon jännän elokuvan ja vedät kahvia ennen nukkumista. 😬👌

• Kyyylläää, meitinkin neidit on olleet vasta syntyneinä hiukan yrmyn ja vanhan näköisiä. Liekö pikku turvotus ja ruttuisuus syynä sitten..tiiä häntä. 🤔

Mutta tuossa on kyllä niin yrmyt ilmeet jo, että liekö hän tykännyt kuvaamisesta kyttyrää..😄

• No selvästi jatkuva tuijotus häntä häiritsee :D

Voikohan vauvailme enteillä aikuisuuden temperamenttia?

Sanoisin, että kuvissa on vahvaa tahtoa.

Mä muistan vauva-ajoilta (ihan oikeasti muistan) kuinka inhosin vaippoja.
        Muistan miten vaikea oli päästä etenemään semmosessa pakkauksessa!

• Kai se naama lytistyy, kun niin ahtaan kanavan kautta pitää tänne työntyä..

No selvästi jatkuva tuijotus häntä häiritsee :D

Mutsi kertoi, että heti syntymän jälkeen napitin sitä intensiivisesti. Ja jos tutin työnsi suuhun, niin sylkäsin sen kaaressa ulos. Ja myöhemmin kun joku lapsi parkui selällään kaupassa, niin mä vaan toljotin sitä ihmeissäni..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kai se naama lytistyy, kun niin ahtaan kanavan kautta pitää tänne työntyä..

Joo, on se kurjaa kun tänne tulo on niin hankalaa; yksi luukku kun pitäs olla pariovet!

Joo, on se kurjaa kun tänne tulo on niin hankalaa; yksi luukku kun pitäs olla pariovet!

Onneks tänne täytyy änkeytyä vaan kerran, ei sentäs joka aamu..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mutsi kertoi, että heti syntymän jälkeen napitin sitä intensiivisesti. Ja jos tutin työnsi suuhun, niin sylkäsin sen kaaressa ulos. Ja myöhemmin kun joku lapsi parkui selällään kaupassa, niin mä vaan toljotin sitä ihmeissäni..

Haahahhah, miten tämä ei tullu yllätyksenä :'D

Se on paha kun vauvana ei oo vielä sitä aikuisten kieltä, mutta kantaa kuitenkin haluais ottaa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Onneks tänne täytyy änkeytyä vaan kerran, ei sentäs joka aamu..

Tänne vai niinku elämään? Palstallekin tulo on joskus pinnistelyjen takana :D

Joo syntyminen om kovaa hommaa. On se varmaan kovempaa vauvalle kuin äidille. Mustakin tuntuu, että jäi ihan suipot korvat (vetiköhän ne niistä).

Eh...mulla on uuuniiiiivelkaa hihih :D

Tänne vai niinku elämään? Palstallekin tulo on joskus pinnistelyjen takana :D

Joo syntyminen om kovaa hommaa. On se varmaan kovempaa vauvalle kuin äidille. Mustakin tuntuu, että jäi ihan suipot korvat (vetiköhän ne niistä).

Eh...mulla on uuuniiiiivelkaa hihih :D

Tosiaan. Ei paljon puhuta synnytystuskista, joita vauva kokee..Siis me kaikki! Eeh, korvauksia?

• Wwuwuw kirjoitti:

Tosiaan. Ei paljon puhuta synnytystuskista, joita vauva kokee..Siis me kaikki! Eeh, korvauksia?

Kyllä pitäs huomioida. Aina puhutaan vaan tekijästä, ei tuloksesta :)

No selvästi jatkuva tuijotus häntä häiritsee :D

En tiiä niin. Ainakin lastenlääkäri sanoi lähtötarkastuksen yhteydessä nuorimmasta, että tästä tytöstä tulee selviytyjä ja vahva luontoinen. En tiiä mistä lääkäri sellaista päätteli, tyttö pissas lääkärin päälle lääkärin "veivatessa" tytön jalkoja.

Jos se oli enne? 😝

No mutta tempperamenttinen, kiivaskin itseään puolustaessa tuo on...vähän turhankin päällekäyvä minusta välillä.

Oksat pois. Mä muistan lasten karsinan, sellainen puinen pentuaitaus...mummulassa oli sellainen. Ja kerniset rattaat mitkä oli epämukavat ..

Ihan vauvelina oloja en muista, josta reilu 2 iästä jo kyllä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kai se naama lytistyy, kun niin ahtaan kanavan kautta pitää tänne työntyä..

Meillä ei tultu alateitse, mutta kurttuiset iholtaan ja turpeat oli kumpikin. Päivässä muuttui vauva, kun iho silis ja turvotus lähti.😘

Mutta oli ne jitenkin " vanhan näkösiä" pari päivää. Silti..

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Meillä ei tultu alateitse, mutta kurttuiset iholtaan ja turpeat oli kumpikin. Päivässä muuttui vauva, kun iho silis ja turvotus lähti.😘

Mutta oli ne jitenkin " vanhan näkösiä" pari päivää. Silti..

Jos ne olikin käytettyjä..

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ne olikin käytettyjä..

Mitkä? Lapset? Uusia siinä kun muillakin. Munasolut tokinoli jo vanhoja...

Ihan normaalia kun lapsivedessä lilluu kuukausia, että iho on ryppyinen ja turpea.

• Anonyymi

Hulkin naisversiolle löytyi nyt näyttelijä seuraavaan Marvel leffaan.

• Noh meillä ollaan iloisina, siitä ollaan kehuttu aina kun ihasteltiin tänäänkin hymyä.

• Sinä olet varmasti nähnyt monenmoista vauvailmettä :D

Onko heistä yksikään ollut sellainen ärhäkkä pienokainen?
        Että vaikka kuinka hymyilisi itse, niin vaavi vetää vaan mutruun :D

Sinä olet varmasti nähnyt monenmoista vauvailmettä :D

Onko heistä yksikään ollut sellainen ärhäkkä pienokainen?
        Että vaikka kuinka hymyilisi itse, niin vaavi vetää vaan mutruun :D

Ei ole ollut enemmänkin koen ettei vauvalla hyvin ole, jos suu ei ole hymyssä.
        Kikatteleekin kun sille naurahtaa.

• valtakunta kirjoitti:

Ei ole ollut enemmänkin koen ettei vauvalla hyvin ole, jos suu ei ole hymyssä.
        Kikatteleekin kun sille naurahtaa.

Hyvä niin. Vähän jopa pelottais tuollanen äkänen :D

Mutta nyt kutsuu taas lenkki, liikuntalenkki. Kivvaa iltaa tänne :)

Hyvä niin. Vähän jopa pelottais tuollanen äkänen :D

Mutta nyt kutsuu taas lenkki, liikuntalenkki. Kivvaa iltaa tänne :)

ilme ei tapa.

• Ei helevata. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3557
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3236
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe