Epäonnistunut

Anonyymi

Tunnen olevani epäonnistunut. Olen yli 30v mies, jolla ei ole juurikaan seurustelukokemusta (yksi 2kk "suhde" elämässäni).

Hankala päästä treffeille, saati sitten edes kumppania löytää. Perhe kiinostaisi tässä vaiheessa elämää.

Tiedän, että tuo seurustelemattomuus on aikamoinen "red flag" monelle naiselle. Mutta minkäs teet. Elämä on vienyt näin. Ei suurta kaveripiiriä, hiukan yksinäinen ja ujo. Siinähän sitä syytä on...

29

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ovatko nuo luettelemasi syyt syitä siihen, ettei sinulla ole parisuhdetta?

Jos ovat, tee niille asioille jotain, jos sen parisuhteen haluat. Ja ennen kaikkea lakkaa ajattelemasta mikä kaikki on este, mieti sitä, mitä kaikkea sinulla on antaa.

Jos ekoilla terffeillä tai ottaessaan yhteyttä ihmiseen käyttää ajan kuuntelemalla ja huomioimalla sitä toista ja jättää valittamisen omasta surkeasta elämästä pois ( en tarkoita , että sinä niin tekisit) saa varmasti hyvän vastaanoton.

Aina kannattaa muutenkin miettiä sitä, millaisen ihmisen seurassa itse haluaa aikaa viettää. Miten haluaa itse tulla kohdelluksi? Mikä tekee toisesta kiinnostavan ihmisenä? Tuon pohdinnan kautta saattaa löytää uusia tapoja kohtata joku ja tulla otetuksi huomioon parisuhdemarkkinoilla.

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Mitäpä tähän lisäämistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu. Mitäpä tähän lisäämistä.

No lisää nyt jotain. Ehkäpä on aika ruveta oikeasti pohtimaan sitä, mitä muuta voi sinkkuden poistamiseksi tehdä kuin kertoa missä kaikessa on epäonnistunut .

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

No lisää nyt jotain. Ehkäpä on aika ruveta oikeasti pohtimaan sitä, mitä muuta voi sinkkuden poistamiseksi tehdä kuin kertoa missä kaikessa on epäonnistunut .

Ujoudelleen ei kyllä oikeastaan pysty mitään tekemään. Se on luonteenpiirre. Metsään menee, jos yrittää teeskennellä muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ujoudelleen ei kyllä oikeastaan pysty mitään tekemään. Se on luonteenpiirre. Metsään menee, jos yrittää teeskennellä muuta.

Teeskentelemällä ei pääsekään mihinkään. Ujouden kanssa voi silti oppia elämään ja harjoittelemalla voi lisätä rohkeutta olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa. Ujon ei ole pakko kulkea peloissaan pitkin nurkkia uskaltamatta puhua kenellekään.
        Ujous ei ole mikään vamma, jonka kannattaa antaa rajoittaa elämää.

• Anonyymi

Koen olevani myös epäonnistuja. Minulla on ollut monta suhdetta ja edelleen olen kyltymätön. Tarvitsen lisää naista, naisen seuraa. Olisiko vieroitusklinikkaa tarjolla, tuo on paha riippuvuus.

AsianVierestä

• Anonyymi
    • Suomessa miehet jäävät helposti yksineläjiksi.....
      Poliittisella tasolla siihen voisi puuttua ainakin toisenlaisella ulkopolitiikalla väestönrakenteen kehityksen suhteen...

• Sisäpolitiikassa asiaa voisi yrittää korjata roimalla sokeriverolla, sekä valistamalla ylipainon paheellisuudesta ympäristöasioihin vedoten....
        -Monet miehet jäävät yksin jo ihan siitäkin syystä, että 60% naisista ovat syöneet itsensä parisuhde kelvottomiksi.... Tottakai sillä on merkittävästi rajaava vaikutus monien miesten potentiaalisiksi katsomaansa parisuhde materiaaliin peilaten... Lopuista 40%:sta materiaalia kilpailu on kovaa.

• Anonyymi

Pariutuvatko naiset sitten keskenään? Miehethän vois tehdä saman, jos ongelma on yksin eläminen.

xL

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Sisäpolitiikassa asiaa voisi yrittää korjata roimalla sokeriverolla, sekä valistamalla ylipainon paheellisuudesta ympäristöasioihin vedoten....
        -Monet miehet jäävät yksin jo ihan siitäkin syystä, että 60% naisista ovat syöneet itsensä parisuhde kelvottomiksi.... Tottakai sillä on merkittävästi rajaava vaikutus monien miesten potentiaalisiksi katsomaansa parisuhde materiaaliin peilaten... Lopuista 40%:sta materiaalia kilpailu on kovaa.

Noi parisuhdekelvottomat lihavat naiset näyttävät kelpaavan hyvin noille ulkopolitiikan väestörankenteen suuntauksille. Ei siis ole sekään ongelma.

xL

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Sisäpolitiikassa asiaa voisi yrittää korjata roimalla sokeriverolla, sekä valistamalla ylipainon paheellisuudesta ympäristöasioihin vedoten....

Mikähän mahtaisi olla se valtion määräämä pakkokeino (sokeriveron kaltainen) jolla parisuhdekelvottomat miehet saataisiin pakotettua parisuhdekelpoisiksi?

Ongelma kun näyttää sinunkin mielestäsi nimenomaan olevan se, etteivät halukkaat miehet saa parisuhdetta. Heistä olisi siis syytä leipoa parisuhdekelpoisia, että saisivat haluamansa.

• Anonyymi

Tottakai haluaisin päästä treffeille, mutta mistä kautta?

• Anonyymi

ok cupidista. Vastaat 100 kysymykseen ja laitat viestiä kiinnostavan oloisille naisille (sijainti päivävierailuetäisyydellä) joiden kanssa yhteensopivuusprosentti on yli 96%.

• Anonyymi

Sinulla on vielä parhaat nuoruusvuodet edessä että ei sitä kannata vielä naisia ajatella, vaan yrittaa kartuttaa sitä varallisuutta. Se on kuitenkin se tärkein asia nuoren miehen elämässä. Seurustelemaan ehtii sitten myöhemminkin.

• Anonyymi

Suomalainen mies on katoavaa kansanperinnettä. Mehmettejä tilataan lisää.
      Naisilla tulevaisuus näyttää ruusuiselta.

• Anonyymi

Miehen pitäisi alkaa hankkia seurustelukokemusta jo kouluajasta lähtien. Kun jo kouluaikana käy viikonloppuisin kaupungilla ja kotibileissä juomassa tapaa tyttöjä ja sieltä se ensimmäinen tyttöystäväkin löytyy. Vähän myöhemmin sitten lähdetään yökerhoon josta sieltäkin löytyy helposti naisystävä kunhan vain viina maistuu.

Monet miehet kuvittelevat että suhteet syntyisivät koulussa jotenkin muuten kuin siten että koulukavereita ja muita tavataan kun ollaan bileissä juomassa. Aikuisena sitten kuvitellaan että kumppanin voi löytää muutoin kuin säänöllisesti yökerhossa juomassa käymällä. Sitten huomataan että ollaan keski-ikää lähestyviä miehiä vailla seurustelukokemusta.

t. viinamies

• Anonyymi

Ei ruma mies pääse treffeille. Kymmenii naisia olen pyytänyt mutta eivät lähde koska olen ruma. Niin se vaan on että elämän joutuu elää yksin.

• Anonyymi

Minusta taas tuntuu, että Suomessa naiset, jotka odottavat miehen pysyvän uskollisena ja jättävän toisten naisen tiirailut väliin seurusteltaessa, jäävät yksin. Kuten minä. Olen kyllä seurustellut ja ollut pitkissä suhteissa, mutta jos mies ei kunnioita naista, niin ei mua kiinnosta jatkaa sellaista suhdetta.

Olen kaunis ja hoikka. Nyt olen yli 30v. Perhe kiinnostaa, mutta luotettavia ja itsestään huolta pitäviä miehiä ei kyseisellä yhtälöllä vaikuta oikein olevan.

• Eipä paljon kiinosta sarjasuhteilijat, eli ns. "lainavaimot"..
        Jos parisuhteesi eivät ole kestäneet tähänkään mennessä, niin tokkopa jatkossakaan. Itse näkisin kovin riskaapelina investointina tehdä lapsia naisen kanssa kenellä tuollainen menneisyys....Siinä päätyy äkisti maksumieheksi. 300e/kk kuitenkin saa aika paljon asioita itselleenkin, mitä menisi elareiden maksamiseen.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Eipä paljon kiinosta sarjasuhteilijat, eli ns. "lainavaimot"..
        Jos parisuhteesi eivät ole kestäneet tähänkään mennessä, niin tokkopa jatkossakaan. Itse näkisin kovin riskaapelina investointina tehdä lapsia naisen kanssa kenellä tuollainen menneisyys....Siinä päätyy äkisti maksumieheksi. 300e/kk kuitenkin saa aika paljon asioita itselleenkin, mitä menisi elareiden maksamiseen.

Aika negatiivinen asenne sulla.

• Anonyymi

Se on vaan luonnon laki ettei pääse treffeille. Naiset on todella nirsoja ja vain komeat miehet pääsee treffeille.

• Anonyymi

Niinhän sitä luulisi.

• Anonyymi

Kyllä se on epäonnistuminen jos ei ole naista saanut. Rumana olen täysin säälittävä tapaus eikä kukaan nainen koskaan halua minua.

• Anonyymi

Aika nuori olet vielä, parhaassa iässä. Ei muuta kuin ulos ja lenkille.

• Anonyymi

Hyviä neuvoja tuossa välissä ja se, että se repäisy pitäisi lähteä sieltä omasta nupista liikkeelle, tuota ei oikein voi ulkoistaa kenelläkkään. Mitenkä tähän nyt rakentavasti aikuiselle miehelle muotoilisi, jos todellakin tunnet epäonnistuneesi, niin kyllähän siinä tilassa ollaan jo toinen jalka tervassa. Sori vaan mutta jos et nyt itse saa puhtiasi hereille, niin noilla menet kuoppaan saakka.

• Jokaisella, myös sinulla, on oikeus omiin tunteisiin. Joskus tuntuu ettei saisi olla epäonnistunut selittämättä sitä.

• Kyllä me rumat, tyhmät ja hullutkin miehet naista saadaan kun on jorma 23cm.

• Anonyymi

Kyllä tässä narunjatkoksi joutaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1759
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1101
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1076
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      962
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      829
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      150
      799
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      52
      726
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe