https://yle.fi/uutiset/3-10948578
Minä ainakin meinaan katsella
Nyt katseet taivaalle
45
51
Vastaukset
Pitääpä katsella taivaalle. Mukava olisi kyllä revontulia nähdä.
pujotteIija kirjoitti:
Harvoin näkyy täälläpäin, kerran oli kunnon tulet, silloin todellakin oli katsottavaa
Meilläkin on liikaa valoja, mikä on kulkemisen kannalta hyvä, mutta revontulien katselun kannalta huono.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Meilläkin on liikaa valoja, mikä on kulkemisen kannalta hyvä, mutta revontulien katselun kannalta huono.
Tääl on pimiää kun persiissä :D
pujotteIija kirjoitti:
Tääl on pimiää kun persiissä :D
Niin taitaa nyt olla meilläkin. Ei ole kaupungin huoltomiehet vielä käyny sytyttelemässä katuvaloja :)
Ei täällä kaupuntissa näje! Valosaastetta liikaa. 😤
Pitäis puoli korttelia käydä potkimassa katuvaloja ja ovat nykyään ledejä, joten huonosti onnnistus. Pentuna kyllä onnistui muutaman katulampun potkasemalla pimentämään puoleks tuntia, kun oli ”tuikkuspelit” käynnissä. 😂misspönttöuuni kirjoitti:
Mitäs oot kaapunnissa! Hähää :D
No pikkunaiset pirulainen pistää tulemaan maalta takas kaupunkiin. Ne on niin urbaaneja, ettei niitä maalaiselämä nappaa. Kävin päivällä maalla touhuilemassa, mut illasta piti tulla kaupunkiin. Aamulla takas ja sitä rataa.... tätä se on kun hommaa muksuja! Höykyyttävät ryöjäkkeet! 😤
Disse kirjoitti:
No pikkunaiset pirulainen pistää tulemaan maalta takas kaupunkiin. Ne on niin urbaaneja, ettei niitä maalaiselämä nappaa. Kävin päivällä maalla touhuilemassa, mut illasta piti tulla kaupunkiin. Aamulla takas ja sitä rataa.... tätä se on kun hommaa muksuja! Höykyyttävät ryöjäkkeet! 😤
Ispän pikku prinsessa, mut niinhän se kuuluukin olla, sie ajat sillon, minne pittää.
Ei pääse sammaloitumaan :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Ispän pikku prinsessa, mut niinhän se kuuluukin olla, sie ajat sillon, minne pittää.
Ei pääse sammaloitumaan :DNo aikapaljon touhuilen pojan kanssa, niin tänään sit vein tytön kaverinsa kanssa sellaiseen ”hypipompipaikkaan”. Itse livahdin motonettiin ja ajelin siellätäällä. Kai noi 3 tuntia koikksloikkasivat siellä. 🤣 Hikipäisiä olivat kun kävin hakemassa.
Oikeesti aika vähillä näitten nakeroitten kanssa pääsee.... eikä yhdet revontulten näkemiset siinä paina. Se ”hillonuijan punainen hangonkeksinaama” on parempi loiste. 😃👌Disse kirjoitti:
No aikapaljon touhuilen pojan kanssa, niin tänään sit vein tytön kaverinsa kanssa sellaiseen ”hypipompipaikkaan”. Itse livahdin motonettiin ja ajelin siellätäällä. Kai noi 3 tuntia koikksloikkasivat siellä. 🤣 Hikipäisiä olivat kun kävin hakemassa.
Oikeesti aika vähillä näitten nakeroitten kanssa pääsee.... eikä yhdet revontulten näkemiset siinä paina. Se ”hillonuijan punainen hangonkeksinaama” on parempi loiste. 😃👌Joo, muistapa kuule pitää tasapaino siinä, että tyttärellekin aikaa! :) Teillä on muuten vaan mopedijuttuja, isä-tytär-päiviä tarvii!
Miehet ja isukit menee motonetti-parkkiin aina riekkumisten ajaksi tai rättikauppojen ajaksi. Olisit kyllä voinu mennä mukaan sinne pomppimaan, minua ainakin trampoliinit kiehtoo :D
Totta, tässä on pitkät pakkaset tulossa, joten etköhän revonhännän vielä näe :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Joo, muistapa kuule pitää tasapaino siinä, että tyttärellekin aikaa! :) Teillä on muuten vaan mopedijuttuja, isä-tytär-päiviä tarvii!
Miehet ja isukit menee motonetti-parkkiin aina riekkumisten ajaksi tai rättikauppojen ajaksi. Olisit kyllä voinu mennä mukaan sinne pomppimaan, minua ainakin trampoliinit kiehtoo :D
Totta, tässä on pitkät pakkaset tulossa, joten etköhän revonhännän vielä näe :DNo vaikea on suoranaisesti keksiä neitin kanssa yhteisiä juttuja, toisaalta tuossa iässä on vaan ”noloo”, jos faija roikkuu mukana. Mutta meillä ne on yhteisiä matkoja kouluun tai pikkutarinatuokioita olohuoneessa. Toinen sohvalla ja toinen keikkuu jos mitenpäin sattuu keksimään ja turisee niitä näitä. 😃👌
Onneks hän nyt kuitenkin tykkää olla munkin kanssa ja kertoo kaikkea vielä. 😊Disse kirjoitti:
No vaikea on suoranaisesti keksiä neitin kanssa yhteisiä juttuja, toisaalta tuossa iässä on vaan ”noloo”, jos faija roikkuu mukana. Mutta meillä ne on yhteisiä matkoja kouluun tai pikkutarinatuokioita olohuoneessa. Toinen sohvalla ja toinen keikkuu jos mitenpäin sattuu keksimään ja turisee niitä näitä. 😃👌
Onneks hän nyt kuitenkin tykkää olla munkin kanssa ja kertoo kaikkea vielä. 😊Noinhan se on...
Mutta parasta on kiireetön aika kotona.
Yhteinen tekeminen siellä, tai vaan se oleminen, keskustelu ja hassut jutut.
Tai teette jonkun luontoretken ja makkarat mukaan, pikku patikkalenkki, niin kaikki on yhtä aikaa paikalla touhuamassa :)
Sillä se yhteys niihin nakeroihin pidetään, hyvällä mallillahan tuo on :)
Hyvä isä sie heille olet, korvat aina kuulolla, mut ei liikaa :)misspönttöuuni kirjoitti:
Noinhan se on...
Mutta parasta on kiireetön aika kotona.
Yhteinen tekeminen siellä, tai vaan se oleminen, keskustelu ja hassut jutut.
Tai teette jonkun luontoretken ja makkarat mukaan, pikku patikkalenkki, niin kaikki on yhtä aikaa paikalla touhuamassa :)
Sillä se yhteys niihin nakeroihin pidetään, hyvällä mallillahan tuo on :)
Hyvä isä sie heille olet, korvat aina kuulolla, mut ei liikaa :)Noluontoretket ei tätä pikkupissistä nappase, eikä mikään muukaan, mikä meistä oli aikoinaan kivaa. Kuule myö ollaan pudottu jo kelkasta. Nyt pitäis tietää parhaat ”tubeduudsit” jne. 😂
Kyllä tässä vaan pitää jotenkin keikkua kartan sivuaikeamalla js koettaa pysyä vähän edes mukana. 😬👌
Ehkä sit muutaman vuoden päästä hänkin sit malttaa lähteä makkaranpaistoon ja katsoa isukin kanssa leffaa vaikka. Nyt pitää pysyä taustalla tarkkailuasetelmissa vaan. 😁Disse kirjoitti:
Noluontoretket ei tätä pikkupissistä nappase, eikä mikään muukaan, mikä meistä oli aikoinaan kivaa. Kuule myö ollaan pudottu jo kelkasta. Nyt pitäis tietää parhaat ”tubeduudsit” jne. 😂
Kyllä tässä vaan pitää jotenkin keikkua kartan sivuaikeamalla js koettaa pysyä vähän edes mukana. 😬👌
Ehkä sit muutaman vuoden päästä hänkin sit malttaa lähteä makkaranpaistoon ja katsoa isukin kanssa leffaa vaikka. Nyt pitää pysyä taustalla tarkkailuasetelmissa vaan. 😁Voi eiiii, paha juttu, kelkka on karannut, mä en oo yhtään perillä. Sen ikäset yleensä haluaa hevosen, mutta ettäkö nyt duudsonin :D
Jaha on parasta etten sano mittään :'D
Vie minut vanhainkottiin *naurua*misspönttöuuni kirjoitti:
Voi eiiii, paha juttu, kelkka on karannut, mä en oo yhtään perillä. Sen ikäset yleensä haluaa hevosen, mutta ettäkö nyt duudsonin :D
Jaha on parasta etten sano mittään :'D
Vie minut vanhainkottiin *naurua*Kuule duudsonitkin on niin ”läästsiisonii” että vaan jotkut ”parkkalit” käy. 😂
Sellasta koodikieltä tulee, että googlesta katsellaan ahkeraan, mitä toi ”ig” tai ”bffe” tarkoittaa! 😂
Joo, kyllä meistä tulee kalkkiksia. Missä meidän porukat tykitti Reiska Taipaletta, niin meijän ”captein amerikat” on niin uunoa kamaa näille. 🤣Disse kirjoitti:
Kuule duudsonitkin on niin ”läästsiisonii” että vaan jotkut ”parkkalit” käy. 😂
Sellasta koodikieltä tulee, että googlesta katsellaan ahkeraan, mitä toi ”ig” tai ”bffe” tarkoittaa! 😂
Joo, kyllä meistä tulee kalkkiksia. Missä meidän porukat tykitti Reiska Taipaletta, niin meijän ”captein amerikat” on niin uunoa kamaa näille. 🤣*rätinänaurua* Eikä
En tajuu
Varmaan kuulet näitä "faija älä ragee"
Kuulin ite tämän "ragee" töissä ja olin että häh :'D
Joo, I'm done *nostaa kädet pystyyn*misspönttöuuni kirjoitti:
*rätinänaurua* Eikä
En tajuu
Varmaan kuulet näitä "faija älä ragee"
Kuulin ite tämän "ragee" töissä ja olin että häh :'D
Joo, I'm done *nostaa kädet pystyyn*No mä kuulemma en oo sentään natsi, niinkuin mutsi kuulemma on.
Ja hän ei ole minun ”pikku tappitöppinen” todellakaan vaan ihka aito ”bitch”. Että revi siitä! 😂
Arvaa olinko ajaa ojaan kun kuulin autossa tämän.
Mäkin voisin nostaa kädet pystyyn, melkein nostin jo autossa! 😂Disse kirjoitti:
No mä kuulemma en oo sentään natsi, niinkuin mutsi kuulemma on.
Ja hän ei ole minun ”pikku tappitöppinen” todellakaan vaan ihka aito ”bitch”. Että revi siitä! 😂
Arvaa olinko ajaa ojaan kun kuulin autossa tämän.
Mäkin voisin nostaa kädet pystyyn, melkein nostin jo autossa! 😂Ahhahah :'D
"jos mä oon kuule biaaatch ni älä sä siihe tuu säätää tajuut sä" hahahah, siinäpä nikottelua hetki hahah
Yskähditkö edes *pärsk*
Heh, mut nyt öitä. Tsemppiä nuorison kanssa, pysy kapteenina & ruorissa forevä :'Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Ahhahah :'D
"jos mä oon kuule biaaatch ni älä sä siihe tuu säätää tajuut sä" hahahah, siinäpä nikottelua hetki hahah
Yskähditkö edes *pärsk*
Heh, mut nyt öitä. Tsemppiä nuorison kanssa, pysy kapteenina & ruorissa forevä :'DJuu, koitetaan!
Öitä! 😬👌
Hyvä vinkki! Magneettimyrskyn aika!
pujotteIija kirjoitti:
Puolenyön aikoihin alkaa vetoa tuntumaan
Täytyy mennä keskelle peltoa, täällä ei oo mittään valosaastetta :)
misspönttöuuni kirjoitti:
Täytyy mennä keskelle peltoa, täällä ei oo mittään valosaastetta :)
En suosittele, voi olla että miehiä singahtelee kiinni sinuun :D
pujotteIija kirjoitti:
Kuulepas pujis, toissapäivänä minuun singahti kolme hirvikärpästä! Hyiiiiiiii! Vasta lim pääsin sulle sanomasta ettei niitä ole
Tukka oli letillä takana ja kaksi oli letissä ja yksi niskavilloissa kiinni :/:/ yhhmisspönttöuuni kirjoitti:
Kuulepas pujis, toissapäivänä minuun singahti kolme hirvikärpästä! Hyiiiiiiii! Vasta lim pääsin sulle sanomasta ettei niitä ole
Tukka oli letillä takana ja kaksi oli letissä ja yksi niskavilloissa kiinni :/:/ yhhOnhan ne inhottavia olioita, ja littanan lättänöinä vaikeita nitistettäviä
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Et varmaan panis pahaksesi jos singahtaisit pönttikseen kiinni?
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan panis pahaksesi jos singahtaisit pönttikseen kiinni?
En tietenkään, etenkin kun ottaa huomioon että olen nimennyt pönttiksen internetin ihanimmaksi
- Anonyymi
Onhan tuolla taivaalla valkeita valojuovia. Eivät ne liiku eivätkä hohda vihreänä mutta siellä ne kuitenkin olla pötköttelevät.
- Anonyymi
Juu juu näkyisköhän Pujottelijalle lautavatsainen Lautanen 🤣😅😊
- Anonyymi
Tässähän niitä on.
https://www.youtube.com/watch?v=nTn4VF8Y5Fk Ei näkynyt vielä, vaikka pilvetön taivas
- Anonyymi
Illan inoat revontulet näin tuolla videolla, siinä onkin kunnollinen maalaisvaimo vloggaajana:
https://www.youtube.com/watch?v=539XFQDZ3z4
Ihan tuli hyvä mieli, onnenpekka tuo mies.
-harmis-- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Niin...tuo mies ei varmaankaan nimittele naistansa erilaisilla kurjilla nimityksillä.
Ei sen tarvitse jos sen nainen on kunnollinen eikä mikään isänmaanpetturi asenteiltaan :)
-harmis- Anonyymi kirjoitti:
Ei sen tarvitse jos sen nainen on kunnollinen eikä mikään isänmaanpetturi asenteiltaan :)
-harmis-Tarkoitatko, että isänmaan petturi sinun mielestäsi?
Siis nainen, jonka mies on halunnut, muuttuukin jossakin vaiheesa mahdollisesti sellaiseksi, että häntä voi nimitellä?
No ei tarvitse välttämättä vastata, onhan vastaus jo käynyt ilmi monesta kohtaa.
- Anonyymi
Mistäs te oikein juttelitte? Mä kävin katsomas Turun muinaistulia, Liedossakin poltettiin niitä muinaistulia ja sitt Raisiossa Venetsialaisia. Vähänlaisesti ampuivat raketteja ja niinkuin niitäki mainostettiin.
Empä mennyt katsomaan pujiksen linkkiä ensin, ilman muuta luulin tarkoittavan Venetsiantulia... niitä kun vietetään elokuun viimeisenä viikontoppuna, eli 31.08.
Hyvät yöt, revontulijen pongaajille!- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ei näkynyt revontulia, eikä muitakaan tulia
No sihän mä olen voiton puolella, mä näin kahdet muinaistulet. (isot kokot)
Olleet kuulemma joskus varoitus tulia, kun vihollinen seilas Suomenlahdella, ei päässeet yllättämään kaupunkilaisia tai maanvijelijöitäkään. Niin yks mies tarinoi tuolla liedon tulilla.
Raisiossa oli hiukan markkinahumua makkarangrillausta nuotiolla ja raketteja ammuttiin taivaalle. Tiskijukka soitti musiikkia ja tanssittiin paljain jaloin hiekkarannalla.
Ei mun ollut edes tarkoitus mennä ulos illalla, mutt mutamat kaverit saivat ylipuhuttua minut mukaansa. Ei maailma siihen kuulemma saa kaatua, ett kusipäitäkin aina löytyy... ei sanojensa mittaisia miehiä siis.
Harmi ettet nähnyt revontulia, täälläkin niitä näkee aika komeitakin joskus, mutt Lapissa vasta komeita näkyy ja usein syksyllä ja talvella, kaamosaikaan.
Hyvää päivänjatkoa...
ex-trollikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5131542- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18827Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 76741
- 30697
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691