Pillua saaneena. Hitto kun oli hyvä ilta eilen.
Heräsin tähän päivään
19
<50
Vastaukset
Millainen ilta sillä pillulla oli?
- Anonyymi
En tiedä, se nukkui koko ajan sammuneena.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, se nukkui koko ajan sammuneena.
Siis nainen, jossa se pillu sijaitsi?
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Siis nainen, jossa se pillu sijaitsi?
No siis kyllä, juuri se.
Anonyymi kirjoitti:
No siis kyllä, juuri se.
Ahaa...ok, ajattelin tarkentaa oliko kyse sellaiseta pillusta, jonka voi ostaa pillukaupasta vaiko sellaisesta pillusta, joka on kiinni naisessa.
- Anonyymi
Ahaa...ok, ajattelin tarkentaa oliko kyse sellaiseta pillusta, jonka voi ostaa pillukaupasta vaiko sellaisesta pillusta, joka on kiinni naisessa.
Joo nukkuvassa naisessahan se oli silloin kiinni.
Anonyymi kirjoitti:
Joo nukkuvassa naisessahan se oli silloin kiinni.
Hieno juttu sinun kannaltasi, että oli se nukkuva nainen, vai oliko sillä mitään merkitystä?
- Anonyymi
Hieno juttu sinun kannaltasi, että oli se nukkuva nainen, vai oliko sillä mitään merkitystä?
No silloin on helpompi saada.
Anonyymi kirjoitti:
No silloin on helpompi saada.
Jaa silloin on helpompi saada kun pillu on kiinni naisessa? Vai helpompi saada , kun nainen nukkuu?
- Anonyymi
Jaa silloin on helpompi saada kun pillu on kiinni naisessa? Vai helpompi saada , kun nainen nukkuu?
Nukkuva ei vastustele.
Anonyymi kirjoitti:
Nukkuva ei vastustele.
Ei vastustele varsinkaan jos on sammunut. Silloin ei yleensä ihan helposti herää, olen huomannut, kun joskus olen yrittänyt jotain tiepuoleen sammunutta herätellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkuva ei vastustele.
Aloittaja pääsi vapaasti nuuhkimaan naista joka paikasta.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkuva ei vastustele.
Syyllistyit siis raiskaukseen.
- Anonyymi
Ei vastustele varsinkaan jos on sammunut. Silloin ei yleensä ihan helposti herää, olen huomannut, kun joskus olen yrittänyt jotain tiepuoleen sammunutta herätellä.
Toivottavasti jäät kiinni raiskauksesta. Nainen tajuaa, mitä on tapahtunut ja saat tuomion.
- Anonyymi
Kun juo viinaa ja käy baareissa niin saa naista. Raitis mies istuu kotona eikä saa naista
T: ViinamiesTässä tapauksessa toiselle osapuolelle alkoholin juotto oli ilmeisesti suuremmassa osassa(?)
- Anonyymi
Kateelliset täällä sössöttää pillua saaneelle. Pillu on parasta mitä mies voi saada elämässä. Naiset kyllä antaa ilman alkoholiakin ja se on jopa parempaa seksiä selvänä.
- Anonyymi
Onpa kateellinen jos joku on tehny raiskannu nukkuvan. Iha sairasta settiä taas täällä.
Nyt sä oot sitten ihan oikea nainen. Onneksi olkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252588Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231886Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua201308Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 601023
- 2581013
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161010- 53950
- 146923