Harva asia saa palstalaisia yhtä aktiivisiksi kuin kirjoittelu toisista palstalaisista. Lisään vielä sen, että palstalaisten kehuminen on kenties tylsintä mitä voi olla. Kritiikki on parasta viihdettä, niin se vain on.
Olisi kiva lueskella kritiikkiä muista palstalaisista, analysoikaa vaikka jotakuta joka saa teidät näkemään punaista, tai jonka jutut on mielestänne puuduttavan tylsiä.
Analyysi palstalaisista
192
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taaas tätä samaaa...
xL Minun kai sitten pitää aloittaa.
Tympeimmäksi palstalaiseksi nimeäisin XL-ladyn. Narsisti joka ei voi sietää sitä kun joku ei lumoudu hänen itseriittoisuudestaan.- Anonyymi
Mä ymmärrän, että sulle tuollainen palaute olisi ihan maailmanloppu. Mutta tiedätkö, muhun ei osu, me ollaan niin erilaisia. Menee vaivannäkösi taas ihan hukkaan :)
xL Anonyymi kirjoitti:
Mä ymmärrän, että sulle tuollainen palaute olisi ihan maailmanloppu. Mutta tiedätkö, muhun ei osu, me ollaan niin erilaisia. Menee vaivannäkösi taas ihan hukkaan :)
xLSama luonnehdinta sopii kaksoisveljeesi disserenttiin, välillä unohdan että olette eri nikkejä.
- Anonyymi
XL-lady on minusta ihan hauska, tosin aika kova ja särmikäs mielipiteissään usein mutta niissä onkin 90% provoa. Oikeastihan xl-lady on lutuinen kuin kissanpentu, tarvitsisi vain jonkun vahvan miehen joka ottaisi ne särmät pois.
-harmis- Anonyymi kirjoitti:
XL-lady on minusta ihan hauska, tosin aika kova ja särmikäs mielipiteissään usein mutta niissä onkin 90% provoa. Oikeastihan xl-lady on lutuinen kuin kissanpentu, tarvitsisi vain jonkun vahvan miehen joka ottaisi ne särmät pois.
-harmis-XL-lady tarvitsisi viinaa kestääkseen itseään.
- Anonyymi
Poliisin_poika kirjoitti:
XL-lady tarvitsisi viinaa kestääkseen itseään.
kyllähä'n xl-lady viinaakin ottaa, kestää varmaan paremmin kuin useimmat miehet sitä.
-harmis- Anonyymi kirjoitti:
kyllähä'n xl-lady viinaakin ottaa, kestää varmaan paremmin kuin useimmat miehet sitä.
-harmis-XL-ladystä tiedämme vain sen mitä hän on kirjoittanut palstalle.
En luottaisi mihinkään hänen kertomaansa.
- Anonyymi
Naisasialooseri saa minut näkemään punaista.
Eikai ne ole etes käytössä?
Mulla on. Mä täppään punasiks kaikki mun lukemat viestit, että tiedän mistä jatkaa jos tulee keskeytys.
- Anonyymi
Lyhyt analyysi DarkFearista: 37-vuotias sasikaljuinen hc-ätmi
Aina kun joku ihminen ärsyttää tai saa näkemään punaista tai haluaa viihteellistä toisten analysointia seurata, kannattaa kurkata sitä oman pään sisältöä :)
- Anonyymi
"Aina kun joku ihminen ärsyttää tai saa näkemään punaista tai haluaa viihteellistä toisten analysointia seurata, kannattaa kurkata sitä oman pään sisältöä :) "
Esimerkiksi xl lady. Hänen mielestään kaikki työttömät ovat ammattitaidottomia ja ovat vain rasite jos tulevat työpaikalle ns. työharjoitteluun pakotettuna vaikka osaisivat työn paremmin kuin vakituinen työntekijä.
Pitäisi kurkata oman pään sisältöä ellei ole tästä samaa mieltä? Kaskenpolttaja kirjoitti:
Kritiikki annetaan suoraan henkilölle itselleen.
Kaikilla ei ole sähköposti aktivoituna.
Anonyymi kirjoitti:
"Aina kun joku ihminen ärsyttää tai saa näkemään punaista tai haluaa viihteellistä toisten analysointia seurata, kannattaa kurkata sitä oman pään sisältöä :) "
Esimerkiksi xl lady. Hänen mielestään kaikki työttömät ovat ammattitaidottomia ja ovat vain rasite jos tulevat työpaikalle ns. työharjoitteluun pakotettuna vaikka osaisivat työn paremmin kuin vakituinen työntekijä.
Pitäisi kurkata oman pään sisältöä ellei ole tästä samaa mieltä?Mielipide on mielipide. Jos taas ärsyyntyy, se on tunne, joka kumpuaa itsestä, se toinen vain aktivoi sen.
Eli jos olet eri mieltä jonkun kanssa , sitä ei tarvitse analysoida. Jos taas toisen esittämä mielipide ärsyttää sinua, silloin voi kysyä itseltään, että miksi niin on. Pakko sitä ei tietenkään ole tehdä, voi vain ajatella, että toinen on ärsyttävä.Poliisin_poika kirjoitti:
Kaikilla ei ole sähköposti aktivoituna.
Eipä ole ja siksipä....... :)
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Mielipide on mielipide. Jos taas ärsyyntyy, se on tunne, joka kumpuaa itsestä, se toinen vain aktivoi sen.
Eli jos olet eri mieltä jonkun kanssa , sitä ei tarvitse analysoida. Jos taas toisen esittämä mielipide ärsyttää sinua, silloin voi kysyä itseltään, että miksi niin on. Pakko sitä ei tietenkään ole tehdä, voi vain ajatella, että toinen on ärsyttävä.Joku voi pitää minuakin ärsyttävänä, mutta se tunne on sen ihmisen omassa päässä.
Tunnevastuu...Kaskenpolttaja kirjoitti:
Eipä ole ja siksipä....... :)
...palaute annetaan palstan kautta?
Joku voi pitää minuakin ärsyttävänä, mutta se tunne on sen ihmisen omassa päässä.
Tunnevastuu...Niinhän minä juuri sanoin tuolla. Se tunne on siellä omasa päässä.
En tiedä oletko ärsyttävä jonkun mielestä, mutta näyttää siltä, että haluat pomotella.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Niinhän minä juuri sanoin tuolla. Se tunne on siellä omasa päässä.
En tiedä oletko ärsyttävä jonkun mielestä, mutta näyttää siltä, että haluat pomotella.Sekin on vain tunne muiden joukossa.
Miksi ajattelet noin?Poliisin_poika kirjoitti:
...palaute annetaan palstan kautta?
Kyllä, juuri niin, jos palautteen haluaa antaa.
Tämä tapa , jonka tässä toit esiin, ei tietenkään ole muuta kuin juoruilua.
Muistutan siitä, että palaute voi olla myös positiivista, joka taisikin olla sinun mielestäsi tylsää. Se on kuitenkin se oikeampi tapa.
Etiikkaa...nääs....arvot...mitä ne kenelläkin on.Poliisin_poika kirjoitti:
Sekin on vain tunne muiden joukossa.
Miksi ajattelet noin?Mikä on tunne muiden joukossa?
Miksi ajattelen mitä?Kaskenpolttaja kirjoitti:
Kyllä, juuri niin, jos palautteen haluaa antaa.
Tämä tapa , jonka tässä toit esiin, ei tietenkään ole muuta kuin juoruilua.
Muistutan siitä, että palaute voi olla myös positiivista, joka taisikin olla sinun mielestäsi tylsää. Se on kuitenkin se oikeampi tapa.
Etiikkaa...nääs....arvot...mitä ne kenelläkin on.Positiivinen palaute menee herkästi manipuloinniksi, ja usein se onkin tapa kertoa toisille miten haluamme hänen toimivan.
Kritiikki sitävastoin kannustaa ihmisiä tutkimaan omaa toimintaansa. Se on kasvattavaa.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Mikä on tunne muiden joukossa?
Miksi ajattelen mitä?Pomottamiseni, tai se että tunnet noin.
Positiivinen palaute menee herkästi manipuloinniksi, ja usein se onkin tapa kertoa toisille miten haluamme hänen toimivan.
Kritiikki sitävastoin kannustaa ihmisiä tutkimaan omaa toimintaansa. Se on kasvattavaa.Tarkoitatko, että rehellisyys on tapa manipuloida?
Kritiikin tarkoitus on juuri tuo jonka mainitsit. Tämä sinun aloituksesi taas , se voisi oikein hyvin olla manipulointia.- Anonyymi
Positiivinen palaute menee herkästi manipuloinniksi, ja usein se onkin tapa kertoa toisille miten haluamme hänen toimivan.
Kritiikki sitävastoin kannustaa ihmisiä tutkimaan omaa toimintaansa. Se on kasvattavaa.Olen samaa mieltä, kritiikki kasvattaa, opettaa ja neuvoo.
Kehuminen menee helposti lässytykseksi. Kritiikissä ollaan asioiden ja epäkohtien äärellä. Puhuminen on tällöin totuudenmukaisempaa. Poliisin_poika kirjoitti:
Pomottamiseni, tai se että tunnet noin.
Perustan käsitykseni sinusta pomottajana tämän tapaisiin lausahduksiin, joihin olen törmännyt...
"Ellet analysoi, niin pysyttele pois jaloista."Jos haluaa antaa kritiikkiä, kannattaa tutustua siihen, mitä se kritiikki on. Toisten vähättely ja mollaaminen ei ole kritiikkiä, se on vaan ihan pikkusieluisuutta ja kiusaamiseksikin sitä voidaan kuvata.
Tarkoitatko, että rehellisyys on tapa manipuloida?
Kritiikin tarkoitus on juuri tuo jonka mainitsit. Tämä sinun aloituksesi taas , se voisi oikein hyvin olla manipulointia.Mulla on kasvatustieteestä kaksi loppututkintoa. 14 ja 16 vuotiaat.
En koskaan arvioi heitä teoistaan, vaan kehun heitä ihaniksi tekivät he mitä tahansa. Mielestäni ihmisellä on oikeus saada ehdotonta ja pyyteetöntä rakkautta.
Moraalia opetan vain omalla esimerkilläni.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Perustan käsitykseni sinusta pomottajana tämän tapaisiin lausahduksiin, joihin olen törmännyt...
"Ellet analysoi, niin pysyttele pois jaloista."Motivoin ihmisiä.
Mulla on kasvatustieteestä kaksi loppututkintoa. 14 ja 16 vuotiaat.
En koskaan arvioi heitä teoistaan, vaan kehun heitä ihaniksi tekivät he mitä tahansa. Mielestäni ihmisellä on oikeus saada ehdotonta ja pyyteetöntä rakkautta.
Moraalia opetan vain omalla esimerkilläni.Minulla niitä loppututkintoja on neljä. Sehän ei kuitenkaan tee ihmisestä erehtymätöntä.
Ihmisiä, muitakin kuin omia lapsiaan, voi sanoa ihaniksi, jos on sitä mieltä. Se taas, että kehuu toisen tekoja ihaniksi silloin kun ne eivät sitä ole, on taas vääränlaista ihailua.
Moraalia me opetamme tosiaan esimerkillämme. Millainen esimerkki sinä olet?Kaskenpolttaja kirjoitti:
Jos haluaa antaa kritiikkiä, kannattaa tutustua siihen, mitä se kritiikki on. Toisten vähättely ja mollaaminen ei ole kritiikkiä, se on vaan ihan pikkusieluisuutta ja kiusaamiseksikin sitä voidaan kuvata.
Kritiikki voi tuntua kivuliaalta, mutta pitäisi kysyä itseltään miksi näin on.
Motivoin ihmisiä.
Juuri niin varmasti teet. Ehkä sinun kannattaa vielä hiukan opiskella niitä kasvatustieteitä.
Kylläpä hyvinkin kritiikki voi olla kivuliasta ja joskus sen kuuluu sitä olla. Ihminen ei kehity , ellei saa rehellistä palautetta.
Se taas, mitä tähän aloitukseesi pääsääntöisesti kerääntyy, ei ole kritiikkiä edes siltä osin kuin itse kommentoit.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Minulla niitä loppututkintoja on neljä. Sehän ei kuitenkaan tee ihmisestä erehtymätöntä.
Ihmisiä, muitakin kuin omia lapsiaan, voi sanoa ihaniksi, jos on sitä mieltä. Se taas, että kehuu toisen tekoja ihaniksi silloin kun ne eivät sitä ole, on taas vääränlaista ihailua.
Moraalia me opetamme tosiaan esimerkillämme. Millainen esimerkki sinä olet?En arvioi kanssaihmisteni tekoja, riittää kun teen sitä palstalla.
Millainen moraaliesimerkki olen? Hyvä.- Anonyymi
””no pain, no gain” se menee niin.
Kylläpä hyvinkin kritiikki voi olla kivuliasta ja joskus sen kuuluu sitä olla. Ihminen ei kehity , ellei saa rehellistä palautetta.
Se taas, mitä tähän aloitukseesi pääsääntöisesti kerääntyy, ei ole kritiikkiä edes siltä osin kuin itse kommentoit.Olet pikkusieluinen.
Tämä on palstailua, eikä tänne kannata tulla paheksumaan muita.- Anonyymi
Minulla niitä loppututkintoja on neljä. Sehän ei kuitenkaan tee ihmisestä erehtymätöntä.
Moraalia me opetamme tosiaan esimerkillämme. Millainen esimerkki sinä olet?Millainen esimerkki sinä olet?
En arvioi kanssaihmisteni tekoja, riittää kun teen sitä palstalla.
Millainen moraaliesimerkki olen? Hyvä.Siis ymmärsinkö oikein...
Et arvioi kanssaihmistesi tekoja, sinulle riittää, että arvioit kanssaihmistesi tekoja täällä palstalla?
Kun arvioit kanssaihmistesi kirjoittelua täällä ja pidät jotain esim.tylsänä, sehän ei ole kritiikkiä, se on vain sinun käsityksesi asiasta ja sinun tunteesi.- Anonyymi
Olet pikkusieluinen.
Tämä on palstailua, eikä tänne kannata tulla paheksumaan muita.Joo turha täällä on rajoittaa, kaikki vaan pöytään kerralla. Muu on joutavaa ulinaa, samat sanat.
Siis ymmärsinkö oikein...
Et arvioi kanssaihmistesi tekoja, sinulle riittää, että arvioit kanssaihmistesi tekoja täällä palstalla?
Kun arvioit kanssaihmistesi kirjoittelua täällä ja pidät jotain esim.tylsänä, sehän ei ole kritiikkiä, se on vain sinun käsityksesi asiasta ja sinun tunteesi.Palstalaiset eivät ole kanssaihmisiä, ne on trollaattoreita.
- Anonyymi
Olet pikkusieluinen.
Tämä on palstailua, eikä tänne kannata tulla paheksumaan muita.Juuri niin, tämä on palstailua, eikä tänne kannata tulla paheksumaan toisia, kuten sanoit viisaasti.
-kaskenpolttaja Anonyymi kirjoitti:
Joo turha täällä on rajoittaa, kaikki vaan pöytään kerralla. Muu on joutavaa ulinaa, samat sanat.
XL-lady on pahimpia ulisijoita.
Itse se puhuu aina kuinka täällä pitää saada sanoa mitä päähän pälkähtää, mutta näköjään tuo vapaus ei kuuluisi hänen mielestään kaikille.Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, tämä on palstailua, eikä tänne kannata tulla paheksumaan toisia, kuten sanoit viisaasti.
-kaskenpolttajaJoten turha paheksuilla minunkaan tekstejäni.
Anonyymi kirjoitti:
Millainen esimerkki sinä olet?
Minulla on omat arvoni, joiden mukaan elän. Toiset taas arvioivat sen, millainen esimerkki minä olen.
Joten turha paheksuilla minunkaan tekstejäni.
Ajatteletko olevasi jotenkin kritiikin ulkopuolella?
Oletko itse jotenkin kunniallisempi, kun teet sitä samaa josta "ojennat" toista, tässä tapauksessa vaikka XL:ää?Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ajatteletko olevasi jotenkin kritiikin ulkopuolella?
Oletko itse jotenkin kunniallisempi, kun teet sitä samaa josta "ojennat" toista, tässä tapauksessa vaikka XL:ää?En ojenna, sanon vain miten asiat on. Olen rehellinen suomalainen mies.
En ojenna, sanon vain miten asiat on. Olen rehellinen suomalainen mies.
niinhän me kaikki taidamme ajatella, että ojennamme...annamme rehellistä palautetta :)
- Anonyymi
Joten turha paheksuilla minunkaan tekstejäni.
...tai xl-ladyn tekstejä...
Anonyymi kirjoitti:
...tai xl-ladyn tekstejä...
XL-lady on moukka, ja kaipaa siitä syystä kritiikkiä.
XL-lady on moukka, ja kaipaa siitä syystä kritiikkiä.
Kannattaa kuitenkin pitää huoli siitä, ettei samalla tule olleeksi itsekin moukka.
Kannattaa kuitenkin pitää huoli siitä, ettei samalla tule olleeksi itsekin moukka.
Koskee niitä jotka on vaaravyöhykkeellä, eli ei minua.
Kauanko olet palstaillut?Poliisin_poika kirjoitti:
Koskee niitä jotka on vaaravyöhykkeellä, eli ei minua.
Kauanko olet palstaillut?Olemme kaikki vaaravyöhykkeellä, kun alamme kutsua tosia moukaksi.
En osaa sanoa kauanko olen palstaillut, en kovinkaan kauaa, kaukanko sinä olet palstaillut?Kaskenpolttaja kirjoitti:
Olemme kaikki vaaravyöhykkeellä, kun alamme kutsua tosia moukaksi.
En osaa sanoa kauanko olen palstaillut, en kovinkaan kauaa, kaukanko sinä olet palstaillut?Palstailen toista päivää.
En ole vaaravyöhykkeellä.Poliisin_poika kirjoitti:
Palstailen toista päivää.
En ole vaaravyöhykkeellä.Tervetuloa mukaan.
Toista päivää ja haluat jo tehdä analyysia palstalaisista :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
Tervetuloa mukaan.
Toista päivää ja haluat jo tehdä analyysia palstalaisista :)Kiitz.
Olen nopea käänteissäni. Haluan oppia tuntemaan teidät jotta voin ymmärtää miksi toimitte kuten toimitte.Poliisin_poika kirjoitti:
Kiitz.
Olen nopea käänteissäni. Haluan oppia tuntemaan teidät jotta voin ymmärtää miksi toimitte kuten toimitte.Näytät olevan, lisäksi olet humoristi :)
Voimme tarkkailla toisiamme ymmärtääksemme toisiamme :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
Näytät olevan, lisäksi olet humoristi :)
Voimme tarkkailla toisiamme ymmärtääksemme toisiamme :)Minä voin kertoa sulle suoraan miksi toimin kuten toimin.
En ole kiinnostunut palstalaisten ajatuksista, vaan reaktioista. En minä pomota kuten joku esitti, vaan minä koetan provosoida teitä jotta näkisin kuinka te toimitte. Ihmiset on mielenkiintoisia, ja niin erilaisia.Poliisin_poika kirjoitti:
Minä voin kertoa sulle suoraan miksi toimin kuten toimin.
En ole kiinnostunut palstalaisten ajatuksista, vaan reaktioista. En minä pomota kuten joku esitti, vaan minä koetan provosoida teitä jotta näkisin kuinka te toimitte. Ihmiset on mielenkiintoisia, ja niin erilaisia.No se olin minä joka sanoin siitä pomottamisesta, et ole kovin hyvämuistinen tarkkailijaksi.
Ihmiset ovat todella mielenkiintoisia ja heidän / meidän reaktioita on mielenkiintoinen seurata.
Jatketaan siis tarkkailua ja provosointia.
Sellaisen neuvon sinulle ihan pyytämättä annan, ettei kannata olettaa toisten olevan tyhmiä. :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
No se olin minä joka sanoin siitä pomottamisesta, et ole kovin hyvämuistinen tarkkailijaksi.
Ihmiset ovat todella mielenkiintoisia ja heidän / meidän reaktioita on mielenkiintoinen seurata.
Jatketaan siis tarkkailua ja provosointia.
Sellaisen neuvon sinulle ihan pyytämättä annan, ettei kannata olettaa toisten olevan tyhmiä. :)Kuten sanoin, en ole kiinnostunut ajatuksistanne. Joku sanoo yhtä, toinen toista, ei sillä ole minulle väliä.
Jatkamme provosointia.Poliisin_poika kirjoitti:
Kuten sanoin, en ole kiinnostunut ajatuksistanne. Joku sanoo yhtä, toinen toista, ei sillä ole minulle väliä.
Jatkamme provosointia.Miten sinä mittaat sitä reagointia, jos ajatukset eivät sinua kiinnosta? Sinullahan on vain nämä ajatukset, jotka näet.
Jatketaan....Kaskenpolttaja kirjoitti:
Miten sinä mittaat sitä reagointia, jos ajatukset eivät sinua kiinnosta? Sinullahan on vain nämä ajatukset, jotka näet.
Jatketaan....Tottakai minä luen kirjoitukset, ja katson niistä miten ihmiset reagoivat niihin.
Ei minua kuitenkaan kiinnosta painaa mieleeni muiden kirjoituksia, ei täällä ole ihan niin mielenkiintoisia persoonia.Poliisin_poika kirjoitti:
Tottakai minä luen kirjoitukset, ja katson niistä miten ihmiset reagoivat niihin.
Ei minua kuitenkaan kiinnosta painaa mieleeni muiden kirjoituksia, ei täällä ole ihan niin mielenkiintoisia persoonia.Niinhän me teemme, luemme toistemme kommentteja ja katsomme niistä reaktioita.
Kuka mitäkin tai ketäkin pitää mielenkiintoisena. Minua kun kiinnostaa ihminen yleensä, pidän kaikkia mielenkiintoisina.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Niinhän me teemme, luemme toistemme kommentteja ja katsomme niistä reaktioita.
Kuka mitäkin tai ketäkin pitää mielenkiintoisena. Minua kun kiinnostaa ihminen yleensä, pidän kaikkia mielenkiintoisina.Tuossa me poikkeamme toisistamme.
Minä olen kiinnostunut ihmisistä irl, tämä on enempi sijaistoiminto.Poliisin_poika kirjoitti:
Tuossa me poikkeamme toisistamme.
Minä olen kiinnostunut ihmisistä irl, tämä on enempi sijaistoiminto.Poikkeamme varmasti monessa muussakin suhteessa.
Minua kiinnostaa ihminen, täällä ja "oikeassa" elämässä on ihmisiä. En tiedä millaisessa ympäristössä elät, mutta tuskin sentään näin rikkaassa ympäristössä. Harvalla ihmisellä on sellainen kirjo ihmisiä ja sellainen kirjo reaktioita kuin täällä on :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
Poikkeamme varmasti monessa muussakin suhteessa.
Minua kiinnostaa ihminen, täällä ja "oikeassa" elämässä on ihmisiä. En tiedä millaisessa ympäristössä elät, mutta tuskin sentään näin rikkaassa ympäristössä. Harvalla ihmisellä on sellainen kirjo ihmisiä ja sellainen kirjo reaktioita kuin täällä on :)Olen palstalla toista päivää.
Eilen ajattelin että kaikki kertovat asioistaan vilpittömästi, tänään näen että täällä trollaillaan paljon.
Reaktioiden kirjo on suuri, mutta harva reaktio on aito.Poliisin_poika kirjoitti:
Olen palstalla toista päivää.
Eilen ajattelin että kaikki kertovat asioistaan vilpittömästi, tänään näen että täällä trollaillaan paljon.
Reaktioiden kirjo on suuri, mutta harva reaktio on aito.Sitäkö haluat tutkia, että kuka trollaa ja kenenreaktio on aito?
Olisin aika yllättynyt, jos täällä kaikki olisivat vilpittömiä. Tällainen palsta mahdollistaa monenlaisen käyttäytymisen.
Voihan sitä kysyä sitäkin, miten osaat tehdä analyysin kirjoittajista kahden päivän palstalla olon jälkeen? Toki se on mahdollista ihan tietoonkin perustuen, jos on katsellut / lueskellut vanhoja keskusteluja.
Kaikenlaista voi kysellä ja kaikenlaista voi arvailla ja kaikenlaista voi pohtia.
- Anonyymi
Punaista saa näkemään:
DarkFear: Ei ole koskaan kirjoittanut ensimmäistäkään viestiä palstan aiheesta.
KonnaKettu: Ei ole koskaan kirjoittanut ensimmäistäkään viestiä palstan aiheesta. No ei punaista sentään, mutta olen miettinyt, että onkohan Pertti homoseksuaali 🤔
- Anonyymi
Lisään vielä Abriksen: Jos huomaan jonkun kiinnostavan aloituksen jossa on paljon viestejä, on lähes poikkeuksetta aloituksen aihe jäänyt sikseen abriksen pistäessä ketjun kaksinpuheluksi jonkun kanssa.
- Anonyymi
Nyt kun mainitsit, niin Abris tosiaan on puuduttava "turisija".
Turisee usein itsensä kanssa, monta omaa viestiä peräjälkeen.
Ehkä oppinut sen kotona seuran puutteessa kun mieskin vain pelailee lasten pelejä. Anonyymi kirjoitti:
Turisee usein itsensä kanssa, monta omaa viestiä peräjälkeen.
Ehkä oppinut sen kotona seuran puutteessa kun mieskin vain pelailee lasten pelejä.Onneksemme Abriksella on disserent, se helpottaa kaikkien elämää. Kaksikko voi chättäillä keskenään jossakin ketjussa ja unohtaa muutoin koko palstan.
Ymmärrän kyllä, ettei ole helppo ottaa osaa asialliseen keskusteluun.
Tylsämielisyys ja asiallisuus eivät ole synonyymeja.
- Anonyymi
Onneksemme Abriksella on disserent, se helpottaa kaikkien elämää. Kaksikko voi chättäillä keskenään jossakin ketjussa ja unohtaa muutoin koko palstan.
Vielä parempi kun chättäilevät sähköpostein, poissa palstalta.
Abriksen jutut alkavat: Mun mies.. Poliisin_poika kirjoitti:
Tylsämielisyys ja asiallisuus eivät ole synonyymeja.
Abris ei ole tylsämielinen.
Se taas , että pitää joitakin keskusteluja tylsänä, on taas siellä omien korvien välissä :)Anonyymi kirjoitti:
Abriksen jutut alkavat: Mun mies..Nyt kyllä kirjoitat muunneltua totuutta, tai oikeastaan et totuutta lainkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Abriksen jutut alkavat: Mun mies..Ja ne jutut norjalaisista poppareista jotka olivat pinnalla 80-luvulla...
Ei v.ttu, eikö ihmisellä ole muuta mielessään?- Anonyymi
Ja ne jutut norjalaisista poppareista jotka olivat pinnalla 80-luvulla...
Ei v.ttu, eikö ihmisellä ole muuta mielessään?Miksi olet ilkeä? Kritiikki ja ivaantuminen ovat kaksi eri asiaa.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet ilkeä? Kritiikki ja ivaantuminen ovat kaksi eri asiaa.
Tuokin on vain tunne omassa päässäsi.
Oikeastihan minä pidän hellyyttävänä sitä että joku aikuinen lapsi on jäänyt kiinni menneisyyteensä.- Anonyymi
Nyt kyllä kirjoitat muunneltua totuutta, tai oikeastaan et totuutta lainkaan.
Et tiedä mitä abris lukuisilla nikeillään on miehestään kertoillut. Aina viittaa omaan mieheen oli juttu mikä tahansa.
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä mitä abris lukuisilla nikeillään on miehestään kertoillut. Aina viittaa omaan mieheen oli juttu mikä tahansa.
tiedän tasan tarkkaan sen, minkä olen lukenut ja hän ei koko ajan kirjoita miehestään.
Anonyymi kirjoitti:
Heh, mulla on niin mainio mies. 😊
Ihana.Poliisin_poika kirjoitti:
Tuokin on vain tunne omassa päässäsi.
Oikeastihan minä pidän hellyyttävänä sitä että joku aikuinen lapsi on jäänyt kiinni menneisyyteensä.Mortenko se nyt on joku ongelma jollekin? Mitäs se ketään haittaa, jos olen 35 vuotta ollut fani?
Onko sulla joku oikeempi kaava tähänkin?😃Poliisin_poika kirjoitti:
Ja ne jutut norjalaisista poppareista jotka olivat pinnalla 80-luvulla...
Ei v.ttu, eikö ihmisellä ole muuta mielessään?Sustakaan ei oikeen saa juttua aikaan, kun ei sussa ole mitään puhuttavaa.
Pakko puhua niistä joissa on jotain puhuttavaa. ☺️Abrakadabra kirjoitti:
Mortenko se nyt on joku ongelma jollekin? Mitäs se ketään haittaa, jos olen 35 vuotta ollut fani?
Onko sulla joku oikeempi kaava tähänkin?😃Onhan sulla noita norskeja liuta.
Abrakadabra kirjoitti:
Sustakaan ei oikeen saa juttua aikaan, kun ei sussa ole mitään puhuttavaa.
Pakko puhua niistä joissa on jotain puhuttavaa. ☺️Häivy ketjustani trollailemasta.
Abrakadabra kirjoitti:
On kyllä, suloisia onkin.😛
Kohta kohta jahka kerkiin...keittelen kaffet.
Mihkäs tässä kiire on..Vili.😊Abrakadabra kirjoitti:
Kohta kohta jahka kerkiin...keittelen kaffet.
Mihkäs tässä kiire on..Vili.😊Niinkuin olisi jo. Hushus.
Niinkuin olisi jo. Hushus.
Älä komentele, sulla ei ole valtuuksia komennella.☺️
Abrakadabra kirjoitti:
Älä komentele, sulla ei ole valtuuksia komennella.☺️
Toivottavasti palstalle saadaan uudistus joka mahdollistaa sinun bannaamisesi ketjuistani.
Toivottavasti palstalle saadaan uudistus joka mahdollistaa sinun bannaamisesi ketjuistani.
No sitä oitellessa voit imeä vaikka peukkuas ja öristä.😛👍
Abrakadabra kirjoitti:
No sitä oitellessa voit imeä vaikka peukkuas ja öristä.😛👍
Ahahahahahah!
Näe sinä uniasi mårteneista.Poliisin_poika kirjoitti:
Ahahahahahah!
Näe sinä uniasi mårteneista.Hmm, en muista nähneeni yhtään unta Mortenista. Koskaan.
Ootko ottanut päivälääkkees?😃
Entäpä faith.hope.love?
Joutavampaa palstailijaa ei voisi kuvitellakaan. Hahmo onkin todennäköisimmin sketsihahmo.- Anonyymi
Jep. Yli-imelä isokokoinen neiti-poika, ikuinen opiskelija.
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Yli-imelä isokokoinen neiti-poika, ikuinen opiskelija.
Olisiko Periksen luomuksia?
Vaikea kuvitella että kukaan muu voisi saada tuollaisesta hahmosta noin paljon elämänsisältöä itselleen.- Anonyymi
Olisiko Periksen luomuksia?
Vaikea kuvitella että kukaan muu voisi saada tuollaisesta hahmosta noin paljon elämänsisältöä itselleen.On se oma itsensä. Hieman hönö mutta usein pitkät miehet ovat. Kaksi sydäntä pitäisi olla niin verta riittäisi joka paikkaan.
Jos olisi lyhyempi olisi takuulla järkevämpi ihminen. Anonyymi kirjoitti:
On se oma itsensä. Hieman hönö mutta usein pitkät miehet ovat. Kaksi sydäntä pitäisi olla niin verta riittäisi joka paikkaan.
Jos olisi lyhyempi olisi takuulla järkevämpi ihminen.Oikeastihan kirjoittaja on lyhyenläntä mies.
Veri kiertää hyvin, mutta aivot kärsivät hapenpuutteesta synnytyksen aikana. Napanuora oli kiertynyt kaulan ympärille...
- Anonyymi
Anonyymeistä on paha tehdä analyysejä ja eikös nuo muut nikitvole aika laila yhden ja saman tai just ja just kahden ihmisen kirjottamia.
Analysoidaanko sinua Poliisin_poika?
- Anonyymi
Valtakunta: yksinkertaisesti vaan niin tyhmä :D
- Anonyymi
Puhekyky tai mistä sen tietää mutta kirjoitustaito saa näyttämään tyhmältä jota ei välttämättä ole. Kysyin kerran palstalla puhuuko normaalisti mutta ei vastausta.
Ajatusmaailma on tyhmä. Miehensä jolla ollut itsemurha-ajatuksia, jos tekisi niin, valtakunta sanoi tekevänsä sitten myös samoin.
6-8 lasta kuka niitä laskee, saisivat siten paremman elämän itselleen kuin nyt on.
Kehuu itseään äitinä mutta kuitenkin kersat saisivat paremman elämän?
Parempi elämä paremmat lelut?
- Anonyymi
Eipä tule ketään mieleen joka varsinaisesti ärsyttäisi. Joskus jotkut kyökkistelyketjut toki on puuduttavan tylsiä mutta niitähän ei ole pakko lukea ainakaan kokonaan.
No joskus airistolainen ärsytti kun heitti aiheettomia syytöksiä allekirjoittaneesta vedetttyään vääriä johtopäätöksiä jostain kirjoittamastani, meni ns, tunteisiin mutta sekin oli ohimenevää. Muita en nyt muista jotka olisi koskaan päässeet ns. ihon alle. Voisi todeta että jos joku semmoinen jota arvostat noin muuten alkaa syyttelemään jostain aiheeettomasti on se ehkä sellainen josta verenpaine nouseee, muuten täällä voi ottaa ihan kepeästi ja toki yrittää saada muita ärsyyntymään :D
-harmis- - Anonyymi
Aika paskat jutut ollu ihan kautta linjan viime aikoina.
-flowersreally-Ei liene sattumaa.
Kuka haluaa rakentaa keskustelua kun palstalla on kaltaisiasi lahnalla mätkijöitä? Parempi että kaikki pidätämme itsellemme oikeuden kritiikkiin.- Anonyymi
Ei liene sattumaa.
Kuka haluaa rakentaa keskustelua kun palstalla on kaltaisiasi lahnalla mätkijöitä? Parempi että kaikki pidätämme itsellemme oikeuden kritiikkiin.No kun te urpot todistatte kaikki mätkimiset heti oikeiksi. Koitaisitte nyt edes hiukan skarpata.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
No kun te urpot todistatte kaikki mätkimiset heti oikeiksi. Koitaisitte nyt edes hiukan skarpata.
-flowersreally-Kuka tahansa voi mätkiä. Minäkin.
- Anonyymi
Kuka tahansa voi mätkiä. Minäkin.
Niin.
Mutta koitapa saada hieman tyyliä siihen hommaan.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Niin.
-flowersreally-Minä saan klikkauksia.
- Anonyymi
Minä saan klikkauksia.
No onnee hei kamalasti.
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.
-flowersreally-No mikäs v.tun vika hänen tyylissään on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs v.tun vika hänen tyylissään on?
Sitä ei ole.
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei ole.
-flowersreally-Kaikilla on joku tyyli. Jopa sinulla 😁
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla on joku tyyli. Jopa sinulla 😁
Flowerin ja muiden palstatrollaattorien tyyli on hyökkäillä minun kimppuuni aina kun heitä kiukuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.
-flowersreally-Sun tyyli vähän nyt kiinnostelis...?
Osaatko leikkiä ja miten? :) - Anonyymi
Flowerin ja muiden palstatrollaattorien tyyli on hyökkäillä minun kimppuuni aina kun heitä kiukuttaa.
Mutta juuri sitähän klikkihuora toivoo.
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun tyyli vähän nyt kiinnostelis...?
Osaatko leikkiä ja miten? :)Osanottoni.
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osanottoni.
-flowers-Et siis osaa? Voihan damn :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis osaa? Voihan damn :)
Nälä.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Mutta juuri sitähän klikkihuora toivoo.
-flowers-Ahahahahahah!
Minä pärjään hyvin ilman idiotismejasi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nälä.
-flowers-Tosikko :)
- Anonyymi
Ahahahahahah!
Minä pärjään hyvin ilman idiotismejasi.Klikkihuorana sä olet riippuvainen yleisöstäsi.
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosikko :)
Todellakin.
Klikkihuorana sä olet riippuvainen yleisöstäsi.
-flowers-Ahahahahahah!
Minusta tuntuu toisinaan että enemmän te tarvitsette minua kun minä teitä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin.
-flowers-Mikä siinä leikkimisessä on niin vaikeaa? :)
- Anonyymi
Ahahahahahah!
Minusta tuntuu toisinaan että enemmän te tarvitsette minua kun minä teitä.Varmasti tuntuu, joo, mutta muista, että se on vaan sun tunne.
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä leikkimisessä on niin vaikeaa? :)
En tiedä, en ole koskaan oppinut.
Varmasti tuntuu, joo, mutta muista, että se on vaan sun tunne.
-flowers-Ainahan voit hypätä eri ketjuun, en kaipaile sinua.
- Anonyymi
Ainahan voit hypätä eri ketjuun, en kaipaile sinua.
Kaipailetpa, koska sulle jokainen klikkaus on tärkeä.
Kaipailetpa, koska sulle jokainen klikkaus on tärkeä.
-flowers-Voit kokeilla mennä eri ketjuun, katsotaan tulenko huhuilemaan sinua.
- Anonyymi
Voit kokeilla mennä eri ketjuun, katsotaan tulenko huhuilemaan sinua.
Huhuilit jo.
-flowers-
- Anonyymi
Palstalla on vain kokemattomia miehiä
Mä en koske tuohon aiheeseen 😶
En halua tuottaa mielenpahan .. 🖐️Pääasia, että kullakin olis hyvä olla ittenään ja itsessään. Ainahan joku muu on tietävinään paremmin mikä olis parempi.
Vaan ei kaikkia tarvi miellyttää. Siksi analyysin voi tunkea vaikka perssilmääs...Poliisin_poika kirjoitti:
Shaming language?
Mikset analysoi itsekin?Miks pitäs, kun ei mua häiritse muitten elämä tai oleminen. 🙄
Abrakadabra kirjoitti:
Miks pitäs, kun ei mua häiritse muitten elämä tai oleminen. 🙄
Silti tulit siihen närkästyneenä. Voit siirtyä muihin ketjuihin.
Väärä tulkinta, huvittuneena. En närkästyneenä.😃
- Anonyymi
Miksi sä riitelet Abran kanssa? Ainakin nyt tällä nimimerkillä? Mitä yrität? Ota käyttöön se, millä olet hänelle ystävällinen.
Abrakadabra kirjoitti:
Väärä tulkinta, huvittuneena. En närkästyneenä.😃
Jankkaat aina närkästyneenä.
Tuskinpa maltat närkästykseltäsi lähteä ketjusta.Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä riitelet Abran kanssa? Ainakin nyt tällä nimimerkillä? Mitä yrität? Ota käyttöön se, millä olet hänelle ystävällinen.
Kirjoiteltiin tässä muiden kanssa rakentavasti, kun taikatemppuilija pölähti ketjuun haastaen riitaa. Ihme tyyppi.
- Anonyymi
Jankkaat aina närkästyneenä.
Tuskinpa maltat närkästykseltäsi lähteä ketjusta.Sinuahan tässä oloni närkästyttää, ei minua närkästytä. Älä projisoi.😁
Abris Anonyymi kirjoitti:
Sinuahan tässä oloni närkästyttää, ei minua närkästytä. Älä projisoi.😁
AbrisJätän sinut nyt trollailemaan yksinäsi. Päivänjatkoja.
Jätän sinut nyt trollailemaan yksinäsi. Päivänjatkoja.
Ei se yksin ole kivaa, kuten pappatrollina tiiät.😊
Jatkoja sullekin...
- Anonyymi
Onko teillä muuta elämää kuin palstaelämä? Jotenkin rohkenen epäillä... :)
- Anonyymi
Tulitko juuri Varsovasta ihmettelemään asiaa?
Mistäs arvasit? :D
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs arvasit? :D
Missään muualla kuin Varsovassa ei ole niin tylsää että koko loma menee sinkut-palstalaisten elämää pohtiessa.
Analyysi, täällä on liian vähän musiikkia. :)
https://youtu.be/_H4V_yNyKbU
Korjatkaa asia...- Anonyymi
Ihan hirveä tuo profiilikuva.. 😂
xL Anonyymi kirjoitti:
Ihan hirveä tuo profiilikuva.. 😂
xLSe on just hyvä tälle palstalle eli sopiva.😛
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Se on just hyvä tälle palstalle eli sopiva.😛
Linkitit tänne jossain kohtaa lapsuudenkuvasi (ehkä tuon tyypin viereen). Aika paljon oli samaa näköä. Mietin että ehkä munkin miesmakuni pohjaa jollain tasolla isäni ulkonäköön. Hän oli komea mies, atleettinen urheilija jota naiset piirittivät vielä ukon ollessa 70-vuotias (ja tajuissaan). Kyllä isän kasvoista löytyy niitä piirteitä mitkä mua miellyttää muissakin miehissä :) Että on siinä jotain perää niin kuin silloin kirjoitit.
xL Anonyymi kirjoitti:
Linkitit tänne jossain kohtaa lapsuudenkuvasi (ehkä tuon tyypin viereen). Aika paljon oli samaa näköä. Mietin että ehkä munkin miesmakuni pohjaa jollain tasolla isäni ulkonäköön. Hän oli komea mies, atleettinen urheilija jota naiset piirittivät vielä ukon ollessa 70-vuotias (ja tajuissaan). Kyllä isän kasvoista löytyy niitä piirteitä mitkä mua miellyttää muissakin miehissä :) Että on siinä jotain perää niin kuin silloin kirjoitit.
xLNiin tämän kuvan?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZ-UknfXImCHRaZV8uWhBRDG2s05l5pwfeQJpKlHsGRRAGci8H
Ja tämän..
https://aijaa.com/rqsjme
Niin, mietin joskus tuota asiaa Pönttiksen kanssakin. Kun olen aina tykännyt miehissä piirteistä, joita löytyy mm. isäni piirteistä. Ja itserakaskin kyllä olen, kun olen ollut lapsuuteni ja vielä teininä hyvin paljon isäni näköinen. Hänen yks luokkakuva ja mun luokkakuva vierekkäin ja ei voi erehtyä sukulaissuhteesta.
Ollaan kun "veljekset"...🤣 Ja tavallaan viehätyn myös omista piirteistäni, kuten Mortenin kohdalla..
Ja huomaan tykkääväni tietyllä tapaa luonteessakin tietynlaisesta itsepäisyydestä tai omapäisuydestä. Ja kuitenkin herkkyydestä, jota sitäkin isässäni on mielin määrin.- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Niin tämän kuvan?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZ-UknfXImCHRaZV8uWhBRDG2s05l5pwfeQJpKlHsGRRAGci8H
Ja tämän..
Niin, mietin joskus tuota asiaa Pönttiksen kanssakin. Kun olen aina tykännyt miehissä piirteistä, joita löytyy mm. isäni piirteistä. Ja itserakaskin kyllä olen, kun olen ollut lapsuuteni ja vielä teininä hyvin paljon isäni näköinen. Hänen yks luokkakuva ja mun luokkakuva vierekkäin ja ei voi erehtyä sukulaissuhteesta.
Ollaan kun "veljekset"...🤣 Ja tavallaan viehätyn myös omista piirteistäni, kuten Mortenin kohdalla..
Ja huomaan tykkääväni tietyllä tapaa luonteessakin tietynlaisesta itsepäisyydestä tai omapäisuydestä. Ja kuitenkin herkkyydestä, jota sitäkin isässäni on mielin määrin.Juu-u, ehkä se tietynlainen tuttuus siinä just viehättää. Mullakin on samoja piirteitä kuin isällä, korkeat poskipäät ja nenäkin vähän pidempi, ei mikään nöpö. Isääni tullut enemmän kuin äitiini. Omanlainen huumorintaju on kans yksi kotoa opittu/peritty juttu, mitä etsii sitten miehistäkin.
Mulla ei ole muuten koskaan ollut nenäkriisiä, se on aina jotenkin sopinut naamaan :D Vaikka kaikkea muuta kauheeta kropassa ja naamassa sitten onkin muka ollut.. ;)
xL - Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Niin tämän kuvan?
Ja tämän..
Ja huomaan tykkääväni tietyllä tapaa luonteessakin tietynlaisesta itsepäisyydestä tai omapäisuydestä. Ja kuitenkin herkkyydestä, jota sitäkin isässäni on mielin määrin.Luulen, että olisin ollut jopa poikana ja miehenä viehättävämpi vastakkaisen sukupuolen silmissä mitä olen koskaan ollut tyttönä ja naisena. Muun muassa taipumus saada helposti lihasmassaa pienelläkin vaivannäöllä, mikä sekin on isän puolelta peräisin oleva ominaisuus.
Hän on lihaksikas vieläkin ja harteikas, vaikka moni sairas seittemäkymppinen pappa onkin. ☺️
Tekee töitä kun nuoremmatkin. Kaikesta huomimatta kestävä kuntoinen.
Abris Anonyymi kirjoitti:
Juu-u, ehkä se tietynlainen tuttuus siinä just viehättää. Mullakin on samoja piirteitä kuin isällä, korkeat poskipäät ja nenäkin vähän pidempi, ei mikään nöpö. Isääni tullut enemmän kuin äitiini. Omanlainen huumorintaju on kans yksi kotoa opittu/peritty juttu, mitä etsii sitten miehistäkin.
Mulla ei ole muuten koskaan ollut nenäkriisiä, se on aina jotenkin sopinut naamaan :D Vaikka kaikkea muuta kauheeta kropassa ja naamassa sitten onkin muka ollut.. ;)
xLHeh, kohta joku lyö sulle ja mulle jonkun leiman ottaan.🤣
Mulla myös noi paljon kritisoidut poskipäät on kans isältä, samoin hampaat on identtiset, huulet, leuka on sirohko kuten isällä, ns. nätti poikahan se on ollukkin. 😜
Käsivarret, kädet, jalkaterät ja jopa hartiat kasvaa kuten isällä. Nenä on välimalli. Nykyään näytän enempi äidiltäni, naisellisempaa " pyöreyttä" piirteissä.
Lähinnä vartalo muistuttaa äidin kroppaa. Äiti on kyllä suuriluisempi ja reilusti tuhdimpi, mutta kumminkin.
Se tuttuus varmaankin sen tekee.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että olisin ollut jopa poikana ja miehenä viehättävämpi vastakkaisen sukupuolen silmissä mitä olen koskaan ollut tyttönä ja naisena. Muun muassa taipumus saada helposti lihasmassaa pienelläkin vaivannäöllä, mikä sekin on isän puolelta peräisin oleva ominaisuus.
Hän on lihaksikas vieläkin ja harteikas, vaikka moni sairas seittemäkymppinen pappa onkin. ☺️
Tekee töitä kun nuoremmatkin. Kaikesta huomimatta kestävä kuntoinen.
AbrisMeillä on sitten jotain samaa geeniperimää ;) Kun on kuulemma harvinaista että naiselle nappaa lihasta. Mulle tulee herkästi, oli jo silloin kun liikkuminen ei kiinnostanut yhtään ja paino oli alle 50 kiloa. Nyt sitten kunnon mörkö... :D
xL Anonyymi kirjoitti:
Meillä on sitten jotain samaa geeniperimää ;) Kun on kuulemma harvinaista että naiselle nappaa lihasta. Mulle tulee herkästi, oli jo silloin kun liikkuminen ei kiinnostanut yhtään ja paino oli alle 50 kiloa. Nyt sitten kunnon mörkö... :D
xLOn oltava. Jos tässä rupeis tosissaan kolistelemaan rautojen kanssa, niin kyllä minusta aika mörkö tulis myös.
Sitä on jokunen fyssakin sanonut, että mulla on semmonen kroppa josta saisi treenillä näyttävän. Mä oon vaan hirmu laiska treenaamaan tai kiinnostumaan treenaamisesta.
Ehkä sitten kun muksut kasvaa ja pärjää ominpäin, rupeen muokkaa kroppaa treenillä. Isännältä varmaan saisin puoltavan kommentin. 😆
- Anonyymi
Tyyppi tekee aloituksen ärsyttävistä kolleegoista ja sitten komentelee muut pois ketjusta kommentoimasta. Yksinkö ajattelit jutella... Miten menee noin niinkuin omasta mielestä?
- Expihtarikurppa- Anonyymi
Hushus, trollaattori pois ketjustani.
Lupaatko sinä sitten vastaavasti pysyä poissa toisten ketjuista trollaamasta?
- Expihtarikurppa Anonyymi kirjoitti:
Lupaatko sinä sitten vastaavasti pysyä poissa toisten ketjuista trollaamasta?
- ExpihtarikurppaLupaan pysytellä sinun trollausketjuistasi pois.
- Anonyymi
Kyllähän tuo ketjun alku näyttää aikamoiselta onanoinnilta ;)
xL
Eipä nyt kukaan yksittäinen sa näkemään punaista, mutta tuli mieleen, että nimimerkki Poliisin pojan kirjoittaja vaikuttaa jotenkin vähän nyhveröltä. 😬
Jotenkin pontevasti ottaa härkää mukamas sarvista, mutta koko homma jää silti piippuun. 😂Kyllä vähän mietityttää tämän aloituksen tarkoitus ja täyttikö aloitus tarkoituksensa?
Kaikenlainen pelaaminen on tietyllä tavalla kiinnostavaa, joskaan en kovin pitkään itse jaksa siitä kiinnostua.Ilmiönähän se on vanha kuin taivas.Poliisin_poika kirjoitti:
Jostain syystä aloitukseni saavat ihmiset aktiiviseksi. Kai se antaa sen merkityksen.
Niinpä. On se hieno juttu, että tulit palstalle tekemään aloituksia, jotka aktivoivat muita kirjoittajia.
Oikeasti en oikein tajua....mutta ei minun kaikkea tarvitse tajutakaan. Aina voi itse aloittaa sen avoimen ja aidon kommunikoinnin, vaikkakaan se ei ole mikään pakko. Sellaisia me olemme...Kaskenpolttaja kirjoitti:
Niinpä. On se hieno juttu, että tulit palstalle tekemään aloituksia, jotka aktivoivat muita kirjoittajia.
Oikeasti en oikein tajua....mutta ei minun kaikkea tarvitse tajutakaan. Aina voi itse aloittaa sen avoimen ja aidon kommunikoinnin, vaikkakaan se ei ole mikään pakko. Sellaisia me olemme...Luulen että minun on helpompi laatikon ulkopuolelta tuoda raikkaita ajatuksia tänne.
Luulen että minun on helpompi laatikon ulkopuolelta tuoda raikkaita ajatuksia tänne.
Mahdatko sinä niin ulkopuolella olla.
Motiivisi eivät kuulu minulle, kiva kun olet !Kaskenpolttaja kirjoitti:
Mahdatko sinä niin ulkopuolella olla.
Motiivisi eivät kuulu minulle, kiva kun olet !Toista päivää täällä, eli vasta laps näissä kuvioissa.
Niin uusi ja kokematon.Poliisin_poika kirjoitti:
Toista päivää täällä, eli vasta laps näissä kuvioissa.
Niin uusi ja kokematon.Hyvin olet mukaan solahtanut. Niin tai näin, kokemus katrruu pala kerrallaan.
Jään odottelemaan avauksiasi ja provojasi. :) elämme mielenkiintoisia aikoja.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Hyvin olet mukaan solahtanut. Niin tai näin, kokemus katrruu pala kerrallaan.
Jään odottelemaan avauksiasi ja provojasi. :) elämme mielenkiintoisia aikoja.En lupaa mitään, en halua polttaa itseäni eka palstaviikollani.
Jos ei löydy kivoja aloituksia ja satun palstalle, niin ehkä teen sitten jonkun avauksen jos joku idea tulee. Odotan kuitenkin enemmän teiltä kehäketuilta.Poliisin_poika kirjoitti:
En lupaa mitään, en halua polttaa itseäni eka palstaviikollani.
Jos ei löydy kivoja aloituksia ja satun palstalle, niin ehkä teen sitten jonkun avauksen jos joku idea tulee. Odotan kuitenkin enemmän teiltä kehäketuilta.Ajatteletko, että olen kehäkettu?
Millainen on mielestäsi kiva aloitus?
Katselen tässä samalla tuota ykkösen saksalaissarjaa ja pakko sanoa, että saksan kieli on kyllä kaunista minun korvaani. Pitäskö ihan alkaa opiskelemaan sitä...Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ajatteletko, että olen kehäkettu?
Millainen on mielestäsi kiva aloitus?
Katselen tässä samalla tuota ykkösen saksalaissarjaa ja pakko sanoa, että saksan kieli on kyllä kaunista minun korvaani. Pitäskö ihan alkaa opiskelemaan sitä...Tottakai olet kettu, tunnistan kyllä sellaisen kun se eteeni tulee.
Kiva aloitus? Siinä pitää olla aihe jota voi pureskella monesta eri suunnasta. Sitten kun satut onnistumaan vielä sellaisen tulokulman aiheeseen, josta tiedät enemmistön olevan eri mieltä, sulla on käsissäsi katastrofin ainekset. Siis hyvässä mielessä.Poliisin_poika kirjoitti:
Tottakai olet kettu, tunnistan kyllä sellaisen kun se eteeni tulee.
Kiva aloitus? Siinä pitää olla aihe jota voi pureskella monesta eri suunnasta. Sitten kun satut onnistumaan vielä sellaisen tulokulman aiheeseen, josta tiedät enemmistön olevan eri mieltä, sulla on käsissäsi katastrofin ainekset. Siis hyvässä mielessä.Unohtui sanoa, älä opiskele saksaa. Saksa on paska maa.
Tottakai olet kettu, tunnistan kyllä sellaisen kun se eteeni tulee.
Kiva aloitus? Siinä pitää olla aihe jota voi pureskella monesta eri suunnasta. Sitten kun satut onnistumaan vielä sellaisen tulokulman aiheeseen, josta tiedät enemmistön olevan eri mieltä, sulla on käsissäsi katastrofin ainekset. Siis hyvässä mielessä.Useimpia aiheita voi pureskella useammasta suunnasta. Ja sellainen tulokulmakin on helppo löytää, josta enemmistö on eri mieltä. Siinä ei ole kovin paljon haastetta, että hakee katastrofia, minun mielestäni. Enemmän haastetta on saada aikaan kunnon keskustelu eri näkökulmista ilman katastrofia. Vaikka kai se riippuu siitä mitä tarkoittaa katastrofilla.
Vaikka Saksa maana olisi paska, kieli on kaunis.
- Anonyymi
Anonyymi on aivan helvetin ärsyttävä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5611923- 93950
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2767Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69718
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553