Kenestä palstalaisesta

Anonyymi

Olet polttavan mustasukkainen?

-pihallatipunen-

82

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerron jos vastaat itse ensin.

• Anonyymi

Besserwisser Pymppy-Pertti olet palstan syöpä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiesinhän minä kuka oli aloituksen takana. Ota iisisti, en vie kaikkea huomiota itseeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pertsa-parka ei ymmärrä kuinka hän itse ei ole palstan ainoa puheenaihe.

• Anonyymi

Kumpulainen on abriksesta mustis.

• Anonyymi

taitaa abriskin olla mustasukkainen kumpulaisesta

• Anonyymi kirjoitti:

taitaa abriskin olla mustasukkainen kumpulaisesta

En ole. 😑

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

En ole. 😑

Taidat vähän olla ;)

t. nossemuru

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat vähän olla ;)

t. nossemuru

Nossemuru ei ole Kumpulainen. Nossemurusta voisin ollakin. 😍

Puurrr .puurrr...muurrr...❣️

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Nossemuru ei ole Kumpulainen. Nossemurusta voisin ollakin. 😍

Puurrr .puurrr...muurrr...❣️

Eikös nossemuru tuossa kysellyt oletko Kumpulaisesta kumminkin vähän mustis? 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös nossemuru tuossa kysellyt oletko Kumpulaisesta kumminkin vähän mustis? 😊

Ei ollut mun nossemuru, oli joku feikki joka halus olla nossemuru. Olematta nossemuru, kuten tiiätkin...

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Ei ollut mun nossemuru, oli joku feikki joka halus olla nossemuru. Olematta nossemuru, kuten tiiätkin...

Onko sulla siis tunteita Topiin? 8)

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla siis tunteita Topiin? 8)

Ei oo, mut pikkuveli on kiva mies.👍

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä olen ainakin omastani nimimerkistäni sen verran mustasukkainen, että en pidä siitä jos sitä käytetään tyhmien kysymiseen.

-pihallatipunen-

• Säkö myös diggasit Paperi T;stä? Ollaanko siinäkin samiksii? 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Säkö myös diggasit Paperi T;stä? Ollaanko siinäkin samiksii? 😃

Tytöt tytöt rauhoittukaapa nyt 🖕

• Anonyymi

Rekisteröi nimimerkki, sitten sinulla on oma. Muuten ei.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Säkö myös diggasit Paperi T;stä? Ollaanko siinäkin samiksii? 😃

Juu, ainakin siitä ekasta levystä pidän kovasti. Ja tällä palstalla tykkään kiusata sitä yhtä tyyppiä, jolla on omasta mielestään ainoa oikea musamaku, muistuttamalla välillä Paperi T: stä 😁

-pt-

• Anonyymi kirjoitti:

Oma kyllä, mutta sehän ei estä jota kuta käyttämästä sitä nikkiä. Jos oma moraali on sellainen, että tykkää esiintyä toisena, eipä siinä sitten juuri hidasteita ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan tämä on mun oma, rekisteröin tai en. Tietty jos trolli tietää miksi käytän tätä ja kokee omakseen niin hän on ilmeisesti kaimani.

-pt-

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ainakin siitä ekasta levystä pidän kovasti. Ja tällä palstalla tykkään kiusata sitä yhtä tyyppiä, jolla on omasta mielestään ainoa oikea musamaku, muistuttamalla välillä Paperi T: stä 😁

-pt-

No se on kyllä jees. Abris vaan sano jossain yhteydessä, niin tuli mieleen. 😁👌

• Anonyymi kirjoitti:

Tytöt tytöt rauhoittukaapa nyt 🖕

Soo, soo Tero, kerron kohta isälles, että täällä taas oot häirihtemässä ja se ei anna viikkorahaa sulle kuukauteen. Milläs sit ostat namia? 😤☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan tämä on mun oma, rekisteröin tai en. Tietty jos trolli tietää miksi käytän tätä ja kokee omakseen niin hän on ilmeisesti kaimani.

-pt-

Vakuuttavampi aloitus, kun on pihiksen nikki käytössä! 😬☝️
        Oma palstauskottavuus on miinuksella, niin pakko yrittää muitten kautta saada vakuuttavuutta. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-pt-

Oma mutta ei yksityinen. Kellä tahansa on sama oikeus laittaa merkit tuohon samaan järjestykseen, jos haluaa ja se nikki on sitten yhtä oma sinulla.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No se on kyllä jees. Abris vaan sano jossain yhteydessä, niin tuli mieleen. 😁👌

Jaa vai on täällä ihan minusta puhuttu 🤔. Nii sinä siis tykkäilet kans Papeista? Ilmeisesti..

-pt-

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa vai on täällä ihan minusta puhuttu 🤔. Nii sinä siis tykkäilet kans Papeista? Ilmeisesti..

-pt-

Joo. Joskus linkitin sen ”sä jätät jäljen”- biisin, niin Abris rolli, et säkin tykkäät. 😃👌

Tsiisus että on muuten väsy kroppa. Yli puoleen vuoteen en oo sisällä säbää pelannut ja taas piti. Nyt kroppa kysyy, että mitä sä teet oikein? 😁

• Anonyymi

Se onkin hyvä biisi 👍

Mä olen ollut niin kauan harrastamatta rankempaa liikuntaa kuin kävelyä, että jos yllättäsin kroppani esim. jollain kunnon jumpalla niin mun kroppani kyselis varmaan ihan samaa 😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Vakuuttavampi aloitus, kun on pihiksen nikki käytössä! 😬☝️
        Oma palstauskottavuus on miinuksella, niin pakko yrittää muitten kautta saada vakuuttavuutta. 🤣

Melkein itekin vaikutuin ja jopa vähän liikutuin 🙄😁

-pt-

• Anonyymi kirjoitti:

Melkein itekin vaikutuin ja jopa vähän liikutuin 🙄😁

-pt-

Tuli nenään liikutuksen räkä! Snork! 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Se onkin hyvä biisi 👍

Mä olen ollut niin kauan harrastamatta rankempaa liikuntaa kuin kävelyä, että jos yllättäsin kroppani esim. jollain kunnon jumpalla niin mun kroppani kyselis varmaan ihan samaa 😁

Kappas, tästä ei tullut mitään tietoo boksiin? 🤔

Joo, sillä on retee tapa laulaa, kun ois vähän vihainen aina. 😀

Joo. Tänään juostiin, näinköhän huomenna kävellään? 😝

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kappas, tästä ei tullut mitään tietoo boksiin? 🤔

Joo, sillä on retee tapa laulaa, kun ois vähän vihainen aina. 😀

Joo. Tänään juostiin, näinköhän huomenna kävellään? 😝

Tyttömäistä pälinää täällä taas. Puuttuu vaan se jättikokoinen FHL-homppeli :D

• Anonyymi kirjoitti:

Tyttömäistä pälinää täällä taas. Puuttuu vaan se jättikokoinen FHL-homppeli :D

Mutta äo-keskiarvo tippui minimin alle, kun sä ilmestyit... tuota, voisitko pysyä sivulla jatkossa.... :oD

• Anonyymi

Ei kai kenestäkään tuntemattomasta voi olla mustasukkainen?! Voi silti nähdä Dissen suukottamisen arvoisena. ;D

• Nyt on asiaa!!! 😬👌

• Everybody is free. Joten nobody.

• Ei oo kuin valkoisia tennissukkia..... tai ostaessa ne oli valkoisia! 😝🤟

Mutta mustia eivät sentään ole, eikä tule. Inhoon mustia sukkia... puvun kanssakin jotkut harmaat. 😃

• Anonyymi

Tilannetta on korjattava.

• Anonyymi kirjoitti:

Tilannetta on korjattava.

Mtäh?! 😳

Ei oo korjattavaa, jos sukka on rikki, siitä tulee vahanlevitin! 😝👌

Paidoista taas vahan kiillotin, jos pukkaa reikää jonnekin. 😬

Kierrätys ja vahan kiillottamisessa pyörivä liike! Juu, niin täällä hommat hoidellaan! 😀💪

• Anonyymi

Kenenkään miehen ei tulisi koskaan ostaa valkeita tennissukkia, siis sitä tyylitöntä perusmallia. Ne on ihan täydellinen tyylimoka. Urheilusukkia on monenlaisia ja -värisiä. Ei ne naisillekaan käy. Jos on pakko ostaa urheilusukkia, kannattaa ostaa joko nilkka tai varrettomia. Jos tarvii varrellisen, kannattaa valita muu kuin valkoinen. Valkeita tennissukkia ei tule koskaan käyttää farkkujen eikä varsinkaan suorien housujen kanssa. Tämä on sellainen seikka, että mulla loppuu kiinnostus mieheen sillä sekunnilla, jos se pitää vääränlaisia sukkia. Tuo sukkamoka ei todellakaan ole ainoa tyylimoka, joka on ehdoton turn off! ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenenkään miehen ei tulisi koskaan ostaa valkeita tennissukkia, siis sitä tyylitöntä perusmallia. Ne on ihan täydellinen tyylimoka. Urheilusukkia on monenlaisia ja -värisiä. Ei ne naisillekaan käy. Jos on pakko ostaa urheilusukkia, kannattaa ostaa joko nilkka tai varrettomia. Jos tarvii varrellisen, kannattaa valita muu kuin valkoinen. Valkeita tennissukkia ei tule koskaan käyttää farkkujen eikä varsinkaan suorien housujen kanssa. Tämä on sellainen seikka, että mulla loppuu kiinnostus mieheen sillä sekunnilla, jos se pitää vääränlaisia sukkia. Tuo sukkamoka ei todellakaan ole ainoa tyylimoka, joka on ehdoton turn off! ;D

Se on se hetki, kun silmä huomaa sen valkean tennissukan ja tajuaa, että eipä ollut minun mies! Sen jälkeen tilanne on peruuttamaton! ;D

• Anonyymi

Mustan puvun kanssa ei kuulu koskaan harmaat sukat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta ollaan samaa mieltä. Mulla ei oo kuin tummia, eniten mustia sukkia. Ainoa ongelma niissä että joskus on paria vaikea löytää pyykkinarulta kun kaikki näyttää samanlaisilta muutei ihan kuitenkaan oo.
        -harmis-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se hetki, kun silmä huomaa sen valkean tennissukan ja tajuaa, että eipä ollut minun mies! Sen jälkeen tilanne on peruuttamaton! ;D

Dissellä violetti tukka kuitenkin jo varoittaa etäältä että täältä tulee tennissukkamies :D ei kun vihreehän se tais ollakin.
        -harmis-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dissellä violetti tukka kuitenkin jo varoittaa etäältä että täältä tulee tennissukkamies :D ei kun vihreehän se tais ollakin.
        -harmis-

Wau, kyllä te olette sitten turhamaisia ihmisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

No mä tykkään valkoisista tennissukista. Mustat sukat ei tunnu luontevilta, mutta ei hätää... toi Harmaaritari tykkää mustista sukista. 😃👌 Just tuossa kehui sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmis-

Korjaus... nyt on kupari... syksy tullee! 😁☝️

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Korjaus... nyt on kupari... syksy tullee! 😁☝️

Sähän oot räväkkä! ;) ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta ollaan samaa mieltä. Mulla ei oo kuin tummia, eniten mustia sukkia. Ainoa ongelma niissä että joskus on paria vaikea löytää pyykkinarulta kun kaikki näyttää samanlaisilta muutei ihan kuitenkaan oo.
        -harmis-

Ymmärrän. Tämä sukalle parin löytäminen on ongelma sukupuolesta riippumatta! :)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No mä tykkään valkoisista tennissukista. Mustat sukat ei tunnu luontevilta, mutta ei hätää... toi Harmaaritari tykkää mustista sukista. 😃👌 Just tuossa kehui sitä.

Yritän vain neuvoa palstan miehiä välttämään tyylimokat, en muuta! ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Sähän oot räväkkä! ;) ;D

No mun hoviparturi tekee aina jotain erikoisempaa, ettei ukko näytä kokoajan samalta...nyt kasvatellaan sitten niskaan pientä harjaa... :oD
        Ehkä jossainvaiheessa keksin jotain jännää uutta parrallekin...

https://images.app.goo.gl/VmJWrG1Byzyrtod7A

Tuollainen "junttiparta" ois kiva joskus täräyttää. ;oD

• Anonyymi kirjoitti:

Yritän vain neuvoa palstan miehiä välttämään tyylimokat, en muuta! ;)

Tjaa? Mä en tykkää mistään tummista sukista jostain syystä... Puuvillaisina ne on jotenkin liian kuumia? En tiedä mistä se johtuu, eikö väriaine jotenkin läpäise ilmaa samalla tavalla? Mutta ne ei ole vaan ikini olleet hyviä... Nilkkasukat sitäpaitsi lenkkareissa parhaat, vaikka ois shortsit jalassa, ei haittaa... Muuten kyllä tykkään nilkan yli menevistä, ne kestää paikallaan ja pitää olla muotoillut sukat.. Inhottaa jos ne valuu kengän kärkeen...

Sairaalasukat on kamalat.... varmaan jos potkaisis kovasti, ne lentäis jalasta. :oD

Kuten Keekillekin sanoin.... "jos et mun tyylii tajuu, ei sulla ole tyylitajuu!" :oD

• Disse kirjoitti:

No mun hoviparturi tekee aina jotain erikoisempaa, ettei ukko näytä kokoajan samalta...nyt kasvatellaan sitten niskaan pientä harjaa... :oD

Ai kamala. Nuo karvaviirut pitkin kasvoja ovat outo juttu. Niin on kyllä se kummallinen karvakolmio alahuulen allakin

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Tjaa? Mä en tykkää mistään tummista sukista jostain syystä... Puuvillaisina ne on jotenkin liian kuumia? En tiedä mistä se johtuu, eikö väriaine jotenkin läpäise ilmaa samalla tavalla? Mutta ne ei ole vaan ikini olleet hyviä... Nilkkasukat sitäpaitsi lenkkareissa parhaat, vaikka ois shortsit jalassa, ei haittaa... Muuten kyllä tykkään nilkan yli menevistä, ne kestää paikallaan ja pitää olla muotoillut sukat.. Inhottaa jos ne valuu kengän kärkeen...

Sairaalasukat on kamalat.... varmaan jos potkaisis kovasti, ne lentäis jalasta. :oD

Kuten Keekillekin sanoin.... "jos et mun tyylii tajuu, ei sulla ole tyylitajuu!" :oD

Nyt päästiin sitten lenkkareihin. Jos pitää shortseja ja lenkkareita, ei tule koskaan pitää mitään nilkkasukkia silloin. Se varsi pitää olla todella lyhyt tai toinen vaihtoehto on pitää varrettomia sukkia (hyviä löytyy esim. Nike ja Puma).

Tiedän, että joidenkin iho on tosi herkkä tummille väreille. En tosin ole kuullut, että kukaan sukista olisi saanut allergiaoireita. En tiedä, vaikuttaako vaatteen väri mitenkään valon läpäisyyn. Pitäisi tutkia asiaa paremmin. Eiköhän se kankaan tai neuloksen tiheys siihen vaikuta kaikkein eniten. Tietysti jos se kangas tai neulos on tiukka eikä hengittävä, se voi olla kuuma ja toisaalta se ei suojaa myöskään tarpeeksi hyvin.

Pahoittelen nirppanokkaisuuttani, tyylipoliisi ei viralleen mitään mahda. ;)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Pidän siitä, että mies on karvaton kulmakarvoja, ripsiä ja hiuksia lukuun ottamatta. Ymmärrän parransängen, joillekin voi jopa sopia. Pitkästä parrasta enkä viiksistä pidä miehellä. Näyttää jotenkin siivottomalta ja karvat on oikeasti tiellä. En ehkä siihen asti menisi, että vaatisin miestä ajelemaan kaikki karvat kaulasta alaspäin mutta sellaisesta karvattomasta lookista pidän kuitenkin. Saattaisin kehottaa siihen! Voisin jopa auttaa tarvittaessa... Mieskin voi aivan hyvin opetella höyläämään tai vahaamaan tai käydä vahattavana. Sokerivaha on myös aika kiva juttu mutta sitä pitää opetella itsenikin. ;)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Viimeistään silloin, kun mies esiintyy sukissa ja sandaaleissa, alkaa kuulua se "Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka..." jossain mielensyövereissä. Siitä ei ole enää sitten paluuta! Kehotan kaikkia välttämään sitä yhdistelmää ihan viimeiseen asti. ;)
        https://www.menaiset.fi/artikkeli/tyyli/muoti/birkenstock_sandaalit_ja_muu_hullu_kesamuoti

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt päästiin sitten lenkkareihin. Jos pitää shortseja ja lenkkareita, ei tule koskaan pitää mitään nilkkasukkia silloin. Se varsi pitää olla todella lyhyt tai toinen vaihtoehto on pitää varrettomia sukkia (hyviä löytyy esim. Nike ja Puma).

Tiedän, että joidenkin iho on tosi herkkä tummille väreille. En tosin ole kuullut, että kukaan sukista olisi saanut allergiaoireita. En tiedä, vaikuttaako vaatteen väri mitenkään valon läpäisyyn. Pitäisi tutkia asiaa paremmin. Eiköhän se kankaan tai neuloksen tiheys siihen vaikuta kaikkein eniten. Tietysti jos se kangas tai neulos on tiukka eikä hengittävä, se voi olla kuuma ja toisaalta se ei suojaa myöskään tarpeeksi hyvin.

Pahoittelen nirppanokkaisuuttani, tyylipoliisi ei viralleen mitään mahda. ;)

Niin, siis anteeksi maalaisuuteni, mutta tarkoitin juuri varrettomia käyttäväni lenkkereiden kanssa ja sandaalien, koska ne hiottaa nekin jalkaa...

Eli siis varrettomat, jos varsi näkyy ja sitä ei voi piilottaa... Muuten kyllä siis suosin varrellisia...

Ja mua ei haittaa tyylipoliisin nirppailut... mä pukeudun vaan mukavasti. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Viimeistään silloin, kun mies esiintyy sukissa ja sandaaleissa, alkaa kuulua se "Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka..." jossain mielensyövereissä. Siitä ei ole enää sitten paluuta! Kehotan kaikkia välttämään sitä yhdistelmää ihan viimeiseen asti. ;)
        https://www.menaiset.fi/artikkeli/tyyli/muoti/birkenstock_sandaalit_ja_muu_hullu_kesamuoti

Sen varrettoman kanssa vielä menee... Koska sandaalit hiostaa jalkaa, mutta usein tulee oltua ilman siitä huolimatta. Jos olis koko päivän vaikka sandaaleissa,niin sit oon varrtettomissa sukissa ilman muuta, mä en mukavuudesta tingi... :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Pidän siitä, että mies on karvaton kulmakarvoja, ripsiä ja hiuksia lukuun ottamatta. Ymmärrän parransängen, joillekin voi jopa sopia. Pitkästä parrasta enkä viiksistä pidä miehellä. Näyttää jotenkin siivottomalta ja karvat on oikeasti tiellä. En ehkä siihen asti menisi, että vaatisin miestä ajelemaan kaikki karvat kaulasta alaspäin mutta sellaisesta karvattomasta lookista pidän kuitenkin. Saattaisin kehottaa siihen! Voisin jopa auttaa tarvittaessa... Mieskin voi aivan hyvin opetella höyläämään tai vahaamaan tai käydä vahattavana. Sokerivaha on myös aika kiva juttu mutta sitä pitää opetella itsenikin. ;)

No mulla onkin karvat lähinnä päässä.. :oD

Mutta ajelen ihan itse karvani... Tai no joskus on siitäkin pidetty sellaista hauskuutuskivaa, että joku on sheivannut mut ja mä hänet... Ei huono sekään... :oD

Parrasta ja viiksistä en itse erityisemmin perusta, mutta kiva niitä on nyt pitää... ja olen aika laiska niitä ajelemaankin, varsinkin jos on kaikkea muuta touhuttavaa...mä en jaksa olla kokoaikaa puleeraamassa....On sen verta tärkeämpää ja mukavempaakin touhuttavaa. :oD

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Ai kamala. Nuo karvaviirut pitkin kasvoja ovat outo juttu. Niin on kyllä se kummallinen karvakolmio alahuulen allakin

Miten paljon alahuulen alla? :oD 1 cm, vai 70-80 cm? :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin, siis anteeksi maalaisuuteni, mutta tarkoitin juuri varrettomia käyttäväni lenkkereiden kanssa ja sandaalien, koska ne hiottaa nekin jalkaa...

Eli siis varrettomat, jos varsi näkyy ja sitä ei voi piilottaa... Muuten kyllä siis suosin varrellisia...

Ja mua ei haittaa tyylipoliisin nirppailut... mä pukeudun vaan mukavasti. :oD

En ole itse sandaali-ihminen. Toki joillakin työpaikoilla voi olla tuollaiset hyväkin ja niiden kanssa pitää sitten käyttää sitä sukkaa, koska ei töissä avojaloinkaan voi olla. Suhtaudun silti sandaaleihin erittäin kriittisesti. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

En ole itse sandaali-ihminen. Toki joillakin työpaikoilla voi olla tuollaiset hyväkin ja niiden kanssa pitää sitten käyttää sitä sukkaa, koska ei töissä avojaloinkaan voi olla. Suhtaudun silti sandaaleihin erittäin kriittisesti. ;)

No joskus ostin sellaiset oikein ecco-erkkiset, mutta hiostaa paljasta jalkaa enemmän kuin vaikka lenkkarit.... Uskomatonta...

Mutta kyllä kesäkenkänä paras on joku kävelykenkä. :o)

Ja kyllä sukat koivessa aina on kivat, jos on minkäänlaiset jalkineet. :o)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No joskus ostin sellaiset oikein ecco-erkkiset, mutta hiostaa paljasta jalkaa enemmän kuin vaikka lenkkarit.... Uskomatonta...

Mutta kyllä kesäkenkänä paras on joku kävelykenkä. :o)

Ja kyllä sukat koivessa aina on kivat, jos on minkäänlaiset jalkineet. :o)

Sukat tai vastaavat on kyllä hyvä. Sukat voi silti valita. Korkkareiden kanssa tosin voi olla ilmankin. ;)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No mulla onkin karvat lähinnä päässä.. :oD

Mutta ajelen ihan itse karvani... Tai no joskus on siitäkin pidetty sellaista hauskuutuskivaa, että joku on sheivannut mut ja mä hänet... Ei huono sekään... :oD

Parrasta ja viiksistä en itse erityisemmin perusta, mutta kiva niitä on nyt pitää... ja olen aika laiska niitä ajelemaankin, varsinkin jos on kaikkea muuta touhuttavaa...mä en jaksa olla kokoaikaa puleeraamassa....On sen verta tärkeämpää ja mukavempaakin touhuttavaa. :oD

Lähes karvaton kaveri! ;D

• Anonyymi kirjoitti:

Sukat tai vastaavat on kyllä hyvä. Sukat voi silti valita. Korkkareiden kanssa tosin voi olla ilmankin. ;)

Tulee niin harvoin mihinkään lähettyä korkkareissa. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Lähes karvaton kaveri! ;D

No en välittäis itsekään just mistään karvoista missään, mutta hitonkos tekee, kun kasvavat... Onhan niillä toisaalta kiva jotain vinkeää piristystä pistää kuontaloon, tai muualle. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No en välittäis itsekään just mistään karvoista missään, mutta hitonkos tekee, kun kasvavat... Onhan niillä toisaalta kiva jotain vinkeää piristystä pistää kuontaloon, tai muualle. :oD

Kasvaa ne naisillekin. Mitä tummempi ja tuuheatukkaisempi nainen, sitä paksummat karvat ja sitä enemmän niitä on muuallakin kuin päässä. Suomessakin toiset naiset on karvaisempia luonnostaan kuin toiset. Silti jokainen nainen joutuu tekemään ainakin viikottain suuren työn karvattomuutensa eteen, jos siis haluaa olla karvaton. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Kasvaa ne naisillekin. Mitä tummempi ja tuuheatukkaisempi nainen, sitä paksummat karvat ja sitä enemmän niitä on muuallakin kuin päässä. Suomessakin toiset naiset on karvaisempia luonnostaan kuin toiset. Silti jokainen nainen joutuu tekemään ainakin viikottain suuren työn karvattomuutensa eteen, jos siis haluaa olla karvaton. ;)

No se voi olla, että tummemmat karvat näkyykin paremmin...

Mäkin jaksan sheivailla ja ajella partaa vaihtelevasti... Joskus useammin, joskus vähemmän... Vähintään kerran viikkoon tulee ajeltua, mutta kyllähän sitä saa olla aika usein ajelemassa, jos meinaa pysyä karvattomana. Partaakin sais varmaan ajaa aamuin illoin, että olisi leuka edes hetken kuin vauvan peppu. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No se voi olla, että tummemmat karvat näkyykin paremmin...

Mäkin jaksan sheivailla ja ajella partaa vaihtelevasti... Joskus useammin, joskus vähemmän... Vähintään kerran viikkoon tulee ajeltua, mutta kyllähän sitä saa olla aika usein ajelemassa, jos meinaa pysyä karvattomana. Partaakin sais varmaan ajaa aamuin illoin, että olisi leuka edes hetken kuin vauvan peppu. :oD

Kyllä ja tummempi karva on aina paksumpi. Suomalaisella vaalealla tai keskiruskealla/ristiverisellä ohuthiuksisella ja -karvaisella on siis etulyöntiasema taistelussa karvoja vastaan. Toisaalta tummat ja paksut hiukset on kyllä kauniit mutta lähes poikkeuksetta se naisella tarkoittaa myös paksuja karvoja kaikkialla muuallakin ja tarkoittaa koko loppuelämän vähintäänkin kerran viikossa tapahtuvaa karvojen poistoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja tummempi karva on aina paksumpi. Suomalaisella vaalealla tai keskiruskealla/ristiverisellä ohuthiuksisella ja -karvaisella on siis etulyöntiasema taistelussa karvoja vastaan. Toisaalta tummat ja paksut hiukset on kyllä kauniit mutta lähes poikkeuksetta se naisella tarkoittaa myös paksuja karvoja kaikkialla muuallakin ja tarkoittaa koko loppuelämän vähintäänkin kerran viikossa tapahtuvaa karvojen poistoa.

No, mä kai oon jostain kesviväliltä muuten, mutta jostain syystä nimenomaan karvat on jokseenkin punertavaa ja helkatin karheaa... Isä ajaa parran varmaan päivittäin ja jos ei aja, niin sillä leualla voi varmasti hioa raakalaudasta höylätyn. :oD

Tummat naiset on silti hottiksia mun mielestä... Vielä jos on persoonallinen nenän ja silmien linja, se vetoaa minuun....esimerkkinä vaikka se suomalainen aituri...Neziri? Nam... :oP

• Disse kirjoitti:

Miten paljon alahuulen alla? :oD 1 cm, vai 70-80 cm? :oD

No se pikkuinen kolmio siinä leualla. Vaikka en kyllä tykkää siitäkään vapaasti kasvavasta, joka on kivoilla pikkuleteillä tai heiluu iloisesti tuulessa. Jokainen tietenkin toteuttaa naamakarvoitustaan kuten itse haluaa ja tyydyn siihen.
        Sellainen muskettisoturilook taas on aika kiva :) siistittynä siis, muskettisoturit luonnollisesti ovat aina tyylikkäitä ja naamakarvat ojennuksessa. :)

No se pikkuinen kolmio siinä leualla. Vaikka en kyllä tykkää siitäkään vapaasti kasvavasta, joka on kivoilla pikkuleteillä tai heiluu iloisesti tuulessa. Jokainen tietenkin toteuttaa naamakarvoitustaan kuten itse haluaa ja tyydyn siihen.
        Sellainen muskettisoturilook taas on aika kiva :) siistittynä siis, muskettisoturit luonnollisesti ovat aina tyylikkäitä ja naamakarvat ojennuksessa. :)

No naamakarvat vois kasvaa tasaisesti koko alanaamassa, niin niitä voiskin pitää siistinä, mutta mun naamakarvat kasvaa vähän miten tykkäävät, ihan yhtä itsepäisiä kuin kasvualustakin. :oD

• Disse kirjoitti:

No naamakarvat vois kasvaa tasaisesti koko alanaamassa, niin niitä voiskin pitää siistinä, mutta mun naamakarvat kasvaa vähän miten tykkäävät, ihan yhtä itsepäisiä kuin kasvualustakin. :oD

Niillä on luonnetta.
        Karvat kasvavat missä haluavat ja miten haluavat ja mihin suuntaan haluavat, niistä ei pääse voitolle, pitää vaan iloita , että ne sentään ovat kasvamatta joissakin kohdissa......kuten silmämunissa ja jalkapohjissa.... :D

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No, mä kai oon jostain kesviväliltä muuten, mutta jostain syystä nimenomaan karvat on jokseenkin punertavaa ja helkatin karheaa... Isä ajaa parran varmaan päivittäin ja jos ei aja, niin sillä leualla voi varmasti hioa raakalaudasta höylätyn. :oD

Tummat naiset on silti hottiksia mun mielestä... Vielä jos on persoonallinen nenän ja silmien linja, se vetoaa minuun....esimerkkinä vaikka se suomalainen aituri...Neziri? Nam... :oP

Neziri on erittäin kaunis mutta juuret muuallekin kuin Suomeen ilmeisesti. Menneiden vuosien missi Suvi Miinala oli myös erittäin kaunis suomalaiseksi, tummahiuksiseksi naiseksi. Kyllä kantasuomalaisissakin naisissa on joitakin kauniita "tummaverikköjä", usein pohjoisesta ovat kotoisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neziri on erittäin kaunis mutta juuret muuallekin kuin Suomeen ilmeisesti. Menneiden vuosien missi Suvi Miinala oli myös erittäin kaunis suomalaiseksi, tummahiuksiseksi naiseksi. Kyllä kantasuomalaisissakin naisissa on joitakin kauniita "tummaverikköjä", usein pohjoisesta ovat kotoisin.

Myös Jenni Vartiainen, Krista Kosonen ja Niina Herala ovat erittäin kauniita tummahiuksisia kantasuomalaisia. Kyllähän näitä löytyy. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

No lähinnä tarkoitin vaan sitä Nezirin nenän ja silmien liittymäkohtaa. Se kohta tummempihiuksisilla on yleensä jotenkin minuun vetoava. Vaikka on siis Neziri kaunis, mutta vähän nuorenlivakka mun makuun. 😃

Niillä on luonnetta.
        Karvat kasvavat missä haluavat ja miten haluavat ja mihin suuntaan haluavat, niistä ei pääse voitolle, pitää vaan iloita , että ne sentään ovat kasvamatta joissakin kohdissa......kuten silmämunissa ja jalkapohjissa.... :D

Yks hassuimmista paikoista, missä muuten karvaa kasvaa, on pottuvarpaan päällä. :oD Mulla ainakin on pikku tupsu siinä heti kun varvas alkaa. :oD

• Disse kirjoitti:

Yks hassuimmista paikoista, missä muuten karvaa kasvaa, on pottuvarpaan päällä. :oD Mulla ainakin on pikku tupsu siinä heti kun varvas alkaa. :oD

No jos tunnustan, että tiedän mitä tarkoitat, en saa miestä ikinä, joten sanon, ettei minulla itselläni tietenkään karvat kasva missä sattuu. Muutamassa kohdassa hallitusti ja hillitysti kuten naisilla yleensäkin. :)

Voin nyt sulle sanoa, kun ei tässä muita ole, että yksi minua suunnattomasti kiehtova asian on karvat miehen kämmenselässä siinä ranteen ja pikkusormen välimaastossa. Taidan olla outo....

No jos tunnustan, että tiedän mitä tarkoitat, en saa miestä ikinä, joten sanon, ettei minulla itselläni tietenkään karvat kasva missä sattuu. Muutamassa kohdassa hallitusti ja hillitysti kuten naisilla yleensäkin. :)

Voin nyt sulle sanoa, kun ei tässä muita ole, että yksi minua suunnattomasti kiehtova asian on karvat miehen kämmenselässä siinä ranteen ja pikkusormen välimaastossa. Taidan olla outo....

No ei ole ollenkaan hassua. 😊

Just tuossa yllä mainitsin, että minua kiehtoo naisessa nenän, silmien ja otsan liittymäkohta. Ihan kreisiä, mutta se on yksi mielenkiintoisemmista paikoista. 😬

Mä uskon, että kun puhutaan jostain ”kemiasta”, se tulee ihmisillä niin erilaisista jutuista, ettei ole mitän rajaa. Jokin vain herättää toisessa jotain tunteita, mitä ei voi kuvailla. Ei, koska ne on ainutlaatuisen omia. Kuten kuka tahaansa ihminenkin on. Uniikki ja paras laatuaan. 😊👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No ei ole ollenkaan hassua. 😊

Just tuossa yllä mainitsin, että minua kiehtoo naisessa nenän, silmien ja otsan liittymäkohta. Ihan kreisiä, mutta se on yksi mielenkiintoisemmista paikoista. 😬

Mä uskon, että kun puhutaan jostain ”kemiasta”, se tulee ihmisillä niin erilaisista jutuista, ettei ole mitän rajaa. Jokin vain herättää toisessa jotain tunteita, mitä ei voi kuvailla. Ei, koska ne on ainutlaatuisen omia. Kuten kuka tahaansa ihminenkin on. Uniikki ja paras laatuaan. 😊👌

Olet kyllä oikeassa , se nenän ja silmien ja otsan liittymäkohta on kiinnostava.
        Kuulun itse sukuun, jossa on kyömyneniä, tummia, tosi tummia silmiä ja kun pikkutyttönä niitä katsekin ja salaa ihailin ja taisin olla vähän rakastunutkin ..., tummat silmät ja kyömynenät , tummat kulmat....jaa*ah :)

-kaskenpolttaja

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä oikeassa , se nenän ja silmien ja otsan liittymäkohta on kiinnostava.
        Kuulun itse sukuun, jossa on kyömyneniä, tummia, tosi tummia silmiä ja kun pikkutyttönä niitä katsekin ja salaa ihailin ja taisin olla vähän rakastunutkin ..., tummat silmät ja kyömynenät , tummat kulmat....jaa*ah :)

-kaskenpolttaja

No jokaisella jotakin...

Mun nokka on persoonaton ja silmät eivät liity siinen ja otsaan niin persoonallisesti kuin itse tykkään. Mutta kuulemma joistakin, mun silmät on jännän siniset ja katse uppoaa. 😁

Mä tarkastelen varmaan ihmisiä mitä tapaan jotenkin läsnäolevasti. Olen aika utelias. Ääneni on kuulemma rauhallinen ja mitäs vielä? Olen kuullut olevani tunteellinen. Mutta nehän on muiden minulle kuvailemia tunteita. Nehän on jokaisella erilaiset... 😬

• Anonyymi

Anonyymistä tietenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1163
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1123
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      846
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      747
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      107
      649
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      92
      603
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      588
    9. 78
      561
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe