Onko Baiks lopettamassa myymälöitään ?

Anonyymi

Jos ovat, miten huollot Inseroihin ?

8

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uutisissa oli että nettikauppa jää ja myymälät lopetetaan.

Kysymykseen ei ole vastausta ;)

• Anonyymi

Pyörämyymälöissä saa palvelua. Esillä olevat pyörät on lähinnä riisuttuja. Niissä ei ole lokasuojia, valoja, heijastimia, tavaratelineitä, lukkoja, seisontajalkaa.

• Anonyymi

Insera huolletaan ihan itse. Polkupyörän korjaustaito on hyödyllistä opetella. Jos välttämättä haluaa korjauttaa inseraansa korjaamolla, niin onhan noita, polkupyörän korjaamoita.

• Anonyymi

Nykyään moni kivijalkapyöräliike mainostaa huoltoansa, "Huollot kaikkiin polkupyörä merkkeihin"

• Anonyymi

Toisilla liikkeillä on niin paljon asiakkaita ja hyvä tilanne että joutuvat rajoittamaan huollettavien pyörien määrää. (Huom! Huollamme x.x.2019 alkaen toistaiseksi vain meiltä ostettuja X-merkkisiä pyöriä.)

• Anonyymi

Inserat on kasattu samoista osista kuin kaikki muutkin tusinapyörät, eli niitä huolletaan kaikissa asiansa osaavissa pyöräliikkeissä.

• Anonyymi

JOKOS NUO LIIKKEET ON KIINNI ?

• Anonyymi

EIVÄT TAIDA VIELÄ OLLA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe