Olen korvia myöten ihastunut yhteen naiseen. En tiedä yhtään miten lähestyisin tätä. Hän on yhtä ujo ja hiljainen kuin minäkin, joten juttelemisen aloittaminen tuntuu vaikealta. Punastelen ja vatsassa on perhosia aina kun näen hänet, mikä ei auta yhtään asiaa :D
Miten tunnustaa rakkautta?
37
<50
Vastaukset
No voi...<3 <3 :')
Etkö keksi mitään jutun juurta, hammasta purren? :)
Tiiän tunteen kyllä!! :DZombi kirjoitti:
Muiden kanssa kyllä, mutta hänen kanssaan menen ihan kipsiin :D
Sehän se on, kun on niin vietävän ihastunut että se saa menemään kielen solmuun. :)
Aika suloista kumminkin...
- Anonyymi
sinun täytyy kohdella sitä huonosti ja sanoa reikä anna persettä ja haukut ja puhut ivallisesti niin naine rakastuu sinuun ja saat pimppiä
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Eiiiii! Ei niin puhuta ihmiselle josta tykätään. Jotakin nättiä mielummin. :)
niin ei naiset tykkää hissukka miehistää vaan kovista pojista ja jännämiehistä eikö iltalehdessä juuri olut naiset vastaa millaisista miehistä tykkää ja naiset vastasi miehistä joka pitää huonosti ja on loukkaava ja pettää ja kehuu muita naisia ja julkisesti pilkkaa ja ivaa naista niin se vaan kiihottaa naiset vastasivat
Anonyymi kirjoitti:
niin ei naiset tykkää hissukka miehistää vaan kovista pojista ja jännämiehistä eikö iltalehdessä juuri olut naiset vastaa millaisista miehistä tykkää ja naiset vastasi miehistä joka pitää huonosti ja on loukkaava ja pettää ja kehuu muita naisia ja julkisesti pilkkaa ja ivaa naista niin se vaan kiihottaa naiset vastasivat
Varmasti löytyy yhtälailla erilaisia naisia, kun löytyy miehiäkin. Miksi kukaan itseään arvostava ihminen tykkäisi huonosta kohtelusta?
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Varmasti löytyy yhtälailla erilaisia naisia, kun löytyy miehiäkin. Miksi kukaan itseään arvostava ihminen tykkäisi huonosta kohtelusta?
miksi naiset aina rakastuvat rentuihin
Anonyymi kirjoitti:
miksi naiset aina rakastuvat rentuihin
En minäkään ole rakastunut renttuihin, ihastunut korkeintaan pari kertaa nuorena ja naivina. :)
Onneksi tulin nopeesti järkiini.- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
En minäkään ole rakastunut renttuihin, ihastunut korkeintaan pari kertaa nuorena ja naivina. :)
Onneksi tulin nopeesti järkiini.kuinka monta miestä sinulla onkaan ollut ja taitaa nykyinenkin olla jännä ja kova mies niin eikös se nauranut röhöttänyt kun tanssit tai ei puhu viikkoon sanaakaan
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Onneksi tulin nopeesti järkiini.Monelleko rentulle jaoit liukasta ennenkuin päädyit nössömieheesi?
Kiertopalkinto. Anonyymi kirjoitti:
Monelleko rentulle jaoit liukasta ennenkuin päädyit nössömieheesi?
Kiertopalkinto.Ei sinullakaan taida ihan hyvin mennä. Kateus on kamala tauti.
Anonyymi kirjoitti:
Monelleko rentulle jaoit liukasta ennenkuin päädyit nössömieheesi?
Kiertopalkinto.Mulla on niitä nössöjä ollut enemmänkin. :)
Kaikissa niissäkin on ollut omat häikkänsä...Anonyymi kirjoitti:
kuinka monta miestä sinulla onkaan ollut ja taitaa nykyinenkin olla jännä ja kova mies niin eikös se nauranut röhöttänyt kun tanssit tai ei puhu viikkoon sanaakaan
Kyllä mulle saa nauraa, eikä kaikki nauraminen ole aina pahasta tai ilkeyttä. :)
Huvittuneisuutta...ja kyllä mä sarkasmiakin ymmärrän ironian ohessa. Ei mun itsetuntoni murene siitä, että mulle nauretaan. :)
- Anonyymi
Nainen rakastaa sinua aivan varmasti, mutta meitä pidetään erillään toisistaan.
Tuskin koskaan voidaan tavata:( - Anonyymi
Heti kun nainen tajuaa että olet nynny, juttu lopahtaa siihen.
Max 2 viikkoa. - Anonyymi
Niin jos tunnustat rakkautesi jotain naista kohtaan ja ei tule mitään vastausta: Silloin on oletettava että tuo nainen on mielenvikainen tai sokea.
Miten sinä suhtautuisit, jos nainen lähestyisi sinua peloissaa ja punastuneena ja selvästi jännittäen ja sopertaisi , että pelottaa, mutta halusin kuitenkin sanoa sinulle, että olet kiinnostava?
- Anonyymi
Miten sinä suhtautuisit siihen että muuttaisin kokonaan omaisuutesi olemattomuuksisi ja olemattomuuksisi?
Olisit varaton kadulla sitten kävelemässä alasti? Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä suhtautuisit siihen että muuttaisin kokonaan omaisuutesi olemattomuuksisi ja olemattomuuksisi?
Olisit varaton kadulla sitten kävelemässä alasti?Jos sinä tarvitset minun omaisuuteni, jota ei ole, ja vaatteeni, jotka eivät saata olla kauniita sinun päälläsi, koska eivät ole sitä minunkaan päälläni, niin ota pois.
Anonyymi kirjoitti:
Olisit varaton kadulla sitten kävelemässä alasti?Oikeasti en ymmärtänyt kommenttiasi...
- Anonyymi
Kuka nyt täysijärkinen Kaskenpolttajan kommentteja ymmärtäisikään.... Kaskenpolttajan oikea paikka on vankimielisairaala :D
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt täysijärkinen Kaskenpolttajan kommentteja ymmärtäisikään.... Kaskenpolttajan oikea paikka on vankimielisairaala :D
Minähän en kirjoittanut tuota kommenttia, jota en ymmärtänyt.
Sinulla taitaa olla mukavat fiilikset :)- Anonyymi
Siisen tajua miehen mieltä???
Miten voi olla niin kova paikka saada pakit? Luulisi nyt sentään miehisen itsetunnon edes sen verran kestävän.
Mullakin yks komistus kierroksissa, Jeesus että se pelkäääääää😂😱🌚💀!!!
Ennemmin kelaan, ettei ole oikein miehekästä nykiä nurkissa pälyilemässä ja kuolaamassa, vaikka vihreä valo palaa kun liekinheitin! Tiedän että se kuitenkin aattelee mua kun koskettelee iltaisin itseään. Hei naiset tajuu tän, parempi siis tehdä aloitus suht nopeasti kun pitää naista runkku-unelmana. Se on epäkunnioittavaa ja naisesta ärsyttävää jos nainen haluaa itse myös miestä ja mies vaan runkkailee menemään.
Joku vaan sit sanoo:"Ei, en halua tutustua lähemmin". Kukin tyylillään, joku nätisti, joku suoraan munille. Mut siis MITÄ VÄLIÄ?!!!!!!!!!!!!!!!!#
Uutta vaan kehiin sit.
- Anonyymi
Voitko viestiä laittaa/soittaa?
- Anonyymi
Miksi sinä sitä sinkuilta kysyt? Ei ne tiedä vastausta, nehän on sinkkuja eli ei onnistunutta parisuhdetta.
- Anonyymi
Lähetä viesti ja pyydä vaikka elokuviin, sitten viet syömään ja sanot että sen kanssa on mukava olla ja sitten halaat ja suutelet rohkeesti.
En mä ny niin ujo saati hiljanenkaan ole..😂
- Anonyymi
Minä kun yritin kertoa sellaista asiaa että kun: jos olet toiselle ihmiselle ystävällinen, niin saat ystävällisyyttä takaisin sitten.... ja että naisille eli siis tytöille kannattaisi olla varsinkin ystävällinen, koska he muistavat sitten aina.
Mutta sitten tulee joku mustalasinen, mustanahkatakki ja kaikki asusteet maksavat jo jokainen yli 200EUR.... joku sanoo: "now who the hell is coming?"
Mutta tyttöjen pehmeydestä tuo..... taas tuli kutsu kaupungille tapaamiseen postissa.... kutsuja tulee ja menee :D Anonyymi kirjoitti:
Minä kun yritin kertoa sellaista asiaa että kun: jos olet toiselle ihmiselle ystävällinen, niin saat ystävällisyyttä takaisin sitten.... ja että naisille eli siis tytöille kannattaisi olla varsinkin ystävällinen, koska he muistavat sitten aina.
Mutta sitten tulee joku mustalasinen, mustanahkatakki ja kaikki asusteet maksavat jo jokainen yli 200EUR.... joku sanoo: "now who the hell is coming?"
Mutta tyttöjen pehmeydestä tuo..... taas tuli kutsu kaupungille tapaamiseen postissa.... kutsuja tulee ja menee :D"Mutta sitten tulee joku mustalasinen, mustanahkatakki ..."
Niin minä vai..
Ja plöbplöblaa..- Anonyymi
Ja sitten vielä pitää tarkistaa virastoonkin mennessä että onko moniako 9mm ladattuja pistooleja sinne sisälle mennessä :_D
- Anonyymi
Miksi sinun pitää heti kärkeen ruveta avautumaan rakkaudesta?
Koeta tehdä tuttavuutta ja katso synkkaako teillä. Vasta kun näet että teillä synkkaa, voi ruveta miettimään keinoja avautua tunteista ja tehdä seuraavaa siirtoa.En minä tarkoittanut sitä ihan niin kirjaimellisesti, vaan miten ykeensökkin lähestyä tunnustellen.
- Anonyymi
Vaikeaa on. Ei tuo helpotu edes iän myötä, ainakaan minulla, vaikka en tavallisia naisia hermoilekkaan.
- Anonyymi
Jos kirjoitat b-b naiselle että: tykkään sinusta paljon ja melkein rakastankin jo, niin nainen on mielenvikainen jos ei vastaa sellaiseen kirjeeseen.
Jaha. Sormusta ei ollut sormessa, mutta sain stalkattua että hällä on jo kaveri D:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57989Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103571Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90567- 78541
- 53537
- 39518