Särkänniemeen särkänniemeen..!

Sanna

Pääsin kuin pääsinkin töihin. Kyllä kannatti jonottaa pari tuntia haastatteluun. ;)
Ajolaitteenhoitaja olisi tehtävänä.
Onko muita täällä menossa?
Tuo palkka vähän kyllä mietityttää, kun ei vaikuta kovin hyvältä. Ja työajat on vaihtelevia aukioloaikojen mukaan. Kai se kuitenkin 5pv/vko on? Olisi mukava tietää mitä tuolta keskimäärin verottomana saa kuukaudessa.
Ja saako paljon sunnuntai- päiviä. kun niistä tienaa parhaiten...
Mutta tärkeintähän on, että työssä viihtyy. Ja tuo työ on sitä mitä haluan.

7

7941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Essi

Huijui, onneks olkoon työpaikasta:) Samaan paikkaan oon minäkin tulossa, mutta kioskimyyjäks. Muakin pikkasen arvellutti aluks toi palkka, ei se iso ole. Mutta kyllä sillä pärjää jos vain töitä tulee tarpeeks. Olis kyllä kiva kuulla miten esim. viime vuonna on ollu tunteja. Vanhat työntekijät, huhuu..?

• ...

sitten on palkka?kokemus ja ikä?

• Essi
        ... kirjoitti:

sitten on palkka?kokemus ja ikä?

Palkka ei ole kuin 6e tunti lisät. Viime vuonna tein 9e/tunti työtä, mutta ei oikeastaan haittaa yhtään pudotus..
        Ikää on 20 vuotta ja kokemusta vähän sieltä sun täältä - työtä lasten, vanhusten, siivousmopin ja kassakoneen kanssa on kokeiltu. Kiva päästä vaihteeks töihin omanikästen kanssa.

• keiju

Eikös sinne voi vielä lähettää hakemuksia?Kun ainakin nettisivuilla luki,että jos aikoo aloittaa työt nyt keväällä hakemukset pitäisi jättää 28.2.2005 mutta jos ei voi aloittaa kuin vasta kesäkuun alussa niin silloin 30.5 mennessä sen osaston johtajalle jonne aikoo hakea?Eli aikaa siis vielä on!

• kysyn

millä taustalla pääsitte ko paikkaan? koulutus? työkokemus?

• Essi

En tiedä millä perusteilla ne mut sinne otti, mut koulutusta ei ole lukiota enempää. Työkokemusta taas on aika paljon..? Joka kesä oon jossain ollut töissä 14-vuotiaasta asti ja nyt sit vielä vuoden ala-asteella harjottelemassa. Pääsin kioskityöhön ja oonkin nuorempana ollut pari kesää jäätelökioskilla. Kai se vaikutti.. Ja kai ne saatto ajatella, et olin ainakin tosissaan, kun pohjanmaalta asti tulin paikkaa hakemaan. En tiedä.

• töissä ollut

Itse työskentelin pari kesää sitten särkänniemessä ajolaitteen hoitajana, eli siis toimenkuvaani kuului tietyn laitteen pyöritys päivän ajan. Kuskit oli ainakin silloin jaoteltu niin, että täytyi olla 18 täyttänyt päästäkseen ajamaan isoja laitteita. Lasten laitteita ajoivat sitten nuoremmat, niistä en sen ihmeemmin tiedä. Isot laitteet oli silloin jaettu kahteen ryhmään ja toisen ryhmän laitteet tuli kaikki hallita, lisäksi oli tietyille laitteille tietyt omat tiimit; esim. koskiseikkailu-tiimi.

Työhön kuului luonnollisesti laitteen ajon lisäksi mm. oksennusten siivoaminen ym..Työvaatteista on aika tiukat rajoitukset, suurin osa vaatteista tuli Särkästä.

Kesä oli mukava, nuorta porukkaa paljon ja kosteita henkilökuntabileitä paljon :) Työ sopii mielestäni iloiselle, avoimelle ja sanavalmiille ilmiselle, missään tapauksessa naama väärällään ei saa olla koska asiakkaat antavat negatiivista palautetta herkästi. Lisäksi täytyy olla lujana mm. vanhempien kanssa, jotka kiukustuvat kun lapsen pituus ei riitä tiettyihin laitteisiin.

Kuitenkin mukava paikka, mutta palkka oli huono. Markka-aikana n. 30 mk/tunti ja työpäivät keskikesällä tosi pitkiä, klo 12-21/22. Tauot oli aika lyhyitä(vessatauot n. 10 min ja ruokatauko 30min), niitä oli päivän aikana 2-3 ja koko kesänä hiljaista ei juurikaan ollut. Viikonlopputöitä oli aika paljon, 5 päivää vkossa normaalisti töitä.

Kiva kesätyö nuorempana, kun rahan tarve ei ollut ihan niin iso. Paljon uusia kasvoja! Vieraspaikkakuntalaisena opin tuntemaan tamperelaisia varmasti enemmän kuin AMK:ssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7125
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3438
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe