Brittiteini ei syönyt kuin sipsejä ja sokeutui!
Samoin kävi eräälle ranskalaismiehelle.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000006226433.html
Kasvisruoka on vailla ihmiselle välttämätöntä D-vitamiinia!
https://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk01044
Jotka vaativat kasvisruokaa kouluihin, sokeuttavat lapsia ja aiheuttavat heille osteoporoosia.
Kasvissyönti teki teinin sokeaksi!
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
Tonnikalaa täytyy myös popsia, jos sipsit ei ole kalanmaksaöljyssä käristetty?
- Anonyymi
Kai nyt on itsestään selvää, että sipsi-ranskis dieetit ovat epäterveellisiä.
Vegaaninen ruokavalio nyt on ihan eri asia. Runsaasti vihanneksia, juureksia, hedelmiä ja pähkinöitä sisältävä ruokavalio on tervellisempi kuin moni muu ruokavalio. Toki B12 on vegaanisen ruokavalion heikkous. Esim nakit muusilla ja makaroonilaatikko eivät nekään tarjoa riittävästi suojaravinteita terveyden tarpeisiin.
Ainakin sienistä vegaani saa D-vitamiiinia. Herkkusienien D-vitamiinitasoa voi nostaa levittämällä ne vähäksi aikaa nurmikolle aurinkoa ottamaan.- Anonyymi
"Ainakin sienistä vegaani saa D-vitamiiinia."
Sienet eivät kylläkään ole kasveja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812975Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911706Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll781520Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651418- 1351410
- 1491292
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591243Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197- 821168
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur811168