Kaksiosainen loppuottelu

Bandy 2005

Millä systeemillä ne loppuottelut pelataan?

Näinkö?
Esim. ToPV voittaa kotona 7-4 ja
Narukerä voittaa kotona 5-4.

Onko ToPV mestari yhteismaalein 12-8?
Vai tuleeko sitten jatkoaika Porissa?
Ja jos tulee jatkoaika, niin pelataanko se "äkkikuolema" menetelmällä vai 2x15min?

Kuka tietää kuinka se Suomenmestaruus ratkeaa?
Vastatkaa! Kiitos.

Sunnutaina Porissa nähdään!

14

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toppilainen

      Jos voitot ovat 1-1, niin Porissa häämöttää jatkoaika, jota ei meidän kultapoika Wadu pääse ratkaseen, vaan häätyy pelata se 2x15 min.
      Mutta kertokaahan, että jos Narukerä johtaa siellä Porin pelissä vaikka sen 5-4 ja tulee jatkoaika, niin kai ne tulokset nollataan vai aloitetaanko jatkoaika tilanteesta 5-4?
      Onko muuten paljon torniolaisia lähdössä Poriin kannustamaan omia Suomenmestaruuteen? Meitä tarvitaan siellä! :)

      • Ekitalo

        Tottakai se on niin,että Jatkoaika on kuin kolmas peli tavallaan eihän jatkoajalle voi toinen lähteä johdossa kun pisteistä pelataan.

        En tiedä sääntöjä aivan varmasti mutta luulen niin.

        Jos jatkoaikakin on tasan sitten ammutaan rankkareita.

        Toivotaan ja uskotaan,että jatkoaikoja ei tarvita oli OLS.n voittaminen niin kova suoritus,että luulis itseluottamuksen olevan korkealla, pienet asiat varmaan ratkaisee.


      • Bandy 2005

        sittenkin jatkoaika "äkkikuolemalla" finaalipelissä???
        Ei tossa 2x15min ole mitään järkeä, kun on kaksiosainen finaali.

        Toivottavasti ei jatkoaikaa tarvita.


    • Dingo goes north

      Saluuna tulee olemaan varmasti täynnä sunnutaina.

      Harvoin nämä kaksi kaupunkia kohtaa missään urheilussa, ja siten yhteistyö kunniaan.

      • Twin Cities

        Torniossa on jo " kaksois kaupunki " ajatus suunnitteilla, joten Pori kävisi siihen hyvin.

        Se on niin harvoin, kuin mikään kaupunki pystyy antamaan mitään uutta Torniolle.

        Pelillisellä puolella, TOPV Fanit ovat kuitenkin aktiivisempia !


      • Yyterijoki
        Twin Cities kirjoitti:

        Torniossa on jo " kaksois kaupunki " ajatus suunnitteilla, joten Pori kävisi siihen hyvin.

        Se on niin harvoin, kuin mikään kaupunki pystyy antamaan mitään uutta Torniolle.

        Pelillisellä puolella, TOPV Fanit ovat kuitenkin aktiivisempia !

        Mitähän tämä kaksoiskaupunki ajatus pitää sisällään ?


    • doorman

      Paljonko on tulossa porukkaa ?

      Voi olla ettei kaikki mahdu enään sisään !

    • Meri Pori

      Onneksi olkoot.

      TOPV oli parempi !

      • Ekitalo

        Mutta Narukerä oli OLS.a parempi ja ansaitsi hopeaa . Kaksi parasta oli finaalissa tällä kertaa näin päin nyt on puntit tasan mitä tulee TOPV ja Narukerän finaali peleihin.

        Kerran Narukerä pudotti TOPV neljänneksi.

        Hyvää kesälomaa sinne Poriin.


      • Meri Pori
        Ekitalo kirjoitti:

        Mutta Narukerä oli OLS.a parempi ja ansaitsi hopeaa . Kaksi parasta oli finaalissa tällä kertaa näin päin nyt on puntit tasan mitä tulee TOPV ja Narukerän finaali peleihin.

        Kerran Narukerä pudotti TOPV neljänneksi.

        Hyvää kesälomaa sinne Poriin.

        Kiitos.

        Herää vain täällä kysymys että miten Te siellä kaiken tämän oikein teette, vuodesta toiseen ?

        Onko Ruotsin rajan läheisyydella jotakin annettavaa, ToPV Faneille sekä valmennukselle ?


      • Ekitalo
        Meri Pori kirjoitti:

        Kiitos.

        Herää vain täällä kysymys että miten Te siellä kaiken tämän oikein teette, vuodesta toiseen ?

        Onko Ruotsin rajan läheisyydella jotakin annettavaa, ToPV Faneille sekä valmennukselle ?

        Niinkuin varmaan tiedät tämä on kuin yksi ja sama kaupunki täällä on tehty Haaparannan kanssa paljon yhteistyötä joka alalla ja nytkin tulee yhteinen city keskus tuohon rajalle.

        Jääpallossa Ruotsilla on parempi kulttuuri kuin Suomella ja siitä johtuu varmaan,että täällä meillä halutaan tehdä senkin suhteen samalla tavalla ja jos mahdollista vielä paremmin vaikka kaukana vielä ollaan Ruotsin tasosta. Ainakin seuratasolla.

        Ruotsin jääpallo finaalissa oli yli 20000 katsojaa. Siellähän pelaa paljon Torniolaisia sekä Suomen muista joukkueista lähteneitä pelaajia,esim. Petteri Lampinen ex.TOPV. on nyt Ruotsin mestari.

        Mitä tulee TOPV.n valmennukseen täällähän on ollut aikaisemmin Ruotsalainen valmentaja nyt hoitaa sen homman Jukka Ohtonen joka pelasi monta vuotta Ruotsissa.

        Onkin sanottu,että TOPV pelaa eniten Ruotsalais tyyppistä peliä.

        TOPV.llä on ollut aina hyvä juniori valmennus ja siitä on hyvä lähteä rakentamaan edustus joukkuetta.

        TOPV.n fanit seuraavat ja kannustavat aina joukkuetta sekä vaativat menestystä.

        Sopimus tilanne on todella hyvä ensi kaudeksi,tulee vielä paluumuuttajia vahvistukseksi. Nimistä en vielä tiedä.

        Pelaahan siellä Narukerässäkin pari ex.Torniolaista pelaajaa.

        Terv. Meri Lapista.


      • Koko Suomen Kulta
        Ekitalo kirjoitti:

        Niinkuin varmaan tiedät tämä on kuin yksi ja sama kaupunki täällä on tehty Haaparannan kanssa paljon yhteistyötä joka alalla ja nytkin tulee yhteinen city keskus tuohon rajalle.

        Jääpallossa Ruotsilla on parempi kulttuuri kuin Suomella ja siitä johtuu varmaan,että täällä meillä halutaan tehdä senkin suhteen samalla tavalla ja jos mahdollista vielä paremmin vaikka kaukana vielä ollaan Ruotsin tasosta. Ainakin seuratasolla.

        Ruotsin jääpallo finaalissa oli yli 20000 katsojaa. Siellähän pelaa paljon Torniolaisia sekä Suomen muista joukkueista lähteneitä pelaajia,esim. Petteri Lampinen ex.TOPV. on nyt Ruotsin mestari.

        Mitä tulee TOPV.n valmennukseen täällähän on ollut aikaisemmin Ruotsalainen valmentaja nyt hoitaa sen homman Jukka Ohtonen joka pelasi monta vuotta Ruotsissa.

        Onkin sanottu,että TOPV pelaa eniten Ruotsalais tyyppistä peliä.

        TOPV.llä on ollut aina hyvä juniori valmennus ja siitä on hyvä lähteä rakentamaan edustus joukkuetta.

        TOPV.n fanit seuraavat ja kannustavat aina joukkuetta sekä vaativat menestystä.

        Sopimus tilanne on todella hyvä ensi kaudeksi,tulee vielä paluumuuttajia vahvistukseksi. Nimistä en vielä tiedä.

        Pelaahan siellä Narukerässäkin pari ex.Torniolaista pelaajaa.

        Terv. Meri Lapista.

        Olisiko mahdollista jos muutkin joukkeet saisivat hyviä kokemusksia Ruotsin sarjasta ?


      • Goodman
        Ekitalo kirjoitti:

        Niinkuin varmaan tiedät tämä on kuin yksi ja sama kaupunki täällä on tehty Haaparannan kanssa paljon yhteistyötä joka alalla ja nytkin tulee yhteinen city keskus tuohon rajalle.

        Jääpallossa Ruotsilla on parempi kulttuuri kuin Suomella ja siitä johtuu varmaan,että täällä meillä halutaan tehdä senkin suhteen samalla tavalla ja jos mahdollista vielä paremmin vaikka kaukana vielä ollaan Ruotsin tasosta. Ainakin seuratasolla.

        Ruotsin jääpallo finaalissa oli yli 20000 katsojaa. Siellähän pelaa paljon Torniolaisia sekä Suomen muista joukkueista lähteneitä pelaajia,esim. Petteri Lampinen ex.TOPV. on nyt Ruotsin mestari.

        Mitä tulee TOPV.n valmennukseen täällähän on ollut aikaisemmin Ruotsalainen valmentaja nyt hoitaa sen homman Jukka Ohtonen joka pelasi monta vuotta Ruotsissa.

        Onkin sanottu,että TOPV pelaa eniten Ruotsalais tyyppistä peliä.

        TOPV.llä on ollut aina hyvä juniori valmennus ja siitä on hyvä lähteä rakentamaan edustus joukkuetta.

        TOPV.n fanit seuraavat ja kannustavat aina joukkuetta sekä vaativat menestystä.

        Sopimus tilanne on todella hyvä ensi kaudeksi,tulee vielä paluumuuttajia vahvistukseksi. Nimistä en vielä tiedä.

        Pelaahan siellä Narukerässäkin pari ex.Torniolaista pelaajaa.

        Terv. Meri Lapista.

        Miten voisi ToPVn kanssa olla tekemisisä ?

        Olisi mukavaa jos vaikka taso nousisi, kun seurustelee oikeiden ihmisten kanssa ?


      • Ekitalo
        Goodman kirjoitti:

        Miten voisi ToPVn kanssa olla tekemisisä ?

        Olisi mukavaa jos vaikka taso nousisi, kun seurustelee oikeiden ihmisten kanssa ?

        http://www.topv.net/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe