Antanu varmaa 500 sydäntä silti en saa osumia alkanu jo menee hermot koko paskaan. En ole vaan naisten silmis kiinnostava. Täytyy alkaa säästää rahaa huoriin pikkuhiljaa. Tänää kyl nainen sanoi ettet ole ruma....
Ei sit mitää saumaa ees läskiin.
58
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin osa naisista kuitenkin sanonut että et ole ruma ja hyvä profiiliteksi ja kaikkee. Ei en vain hitto ymmärrä.
- Anonyymi
miehen peräaukko, se on tulevaisuutesi jos meinaat seksiä saada. valitettavasti....
- Anonyymi
Painu hittoon ääliö.
No helekkari, eikö ees ne läskit ymmärrä antaa sulle? Kyllä on maailma menny pilalle, kun ees läskit ei huoli!
Osta vaseliinia!- Anonyymi
Oon sanonut että rumat naiset haluaa komean top 10 miehen etkä ole komea joten et saa läskiä naista edes. Usko nyt jo mitä sanon, maksullinen nainen on ainoa vaihtoehtosi saada seksiä. Rumat läskit naiset haluaa niitä samoja miehiä kuin missit eli komeita top 10 miehiä.
- Anonyymi
Näinhän se juuri menee! Mut mitä te miehet valitatte koko ajan?
Mä oon ajatellut etsiä näin naisena maksullisen miehen, vaan yksinkertaisesti, koska oon todennut etten jaksa minkäänlaisia ihmissuhteita suhteessa miehiin, maksullisen kanssa ei tule pienimpiäkään ongelmia (no, kunhan on ne rahat mukana)
Ja täähän on loisto vaihtoehto, mikä on jokaisen ulottuvilla! - Anonyymi
Juu loistavaa menen maksullisiin.
Jospa ne naiset huomaa, että ne annetut sydämet on vaan osa pillunsaanti peliä, etkä tosissasi ole heistä kiinnostunut? Naiset osaa olla aika tarkkojakin.
Ees läskiltä puheet kertoo kyllä aliarvostuksesta, joka paljastuu herkästi rivienvälistäkin.Poliisin_poika kirjoitti:
Kyllä totuuden saa sanoa.
Ei siitä olekaan kyse, saako vai ei. Mutta aina ei ehkä kannata. Sillä kukapa haluaa loukkauksia ihmiseltä jonka pitäis olla susta kiinnostunut. Aika harva lämpenee läskittely puheistakaan.
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Ei siitä olekaan kyse, saako vai ei. Mutta aina ei ehkä kannata. Sillä kukapa haluaa loukkauksia ihmiseltä jonka pitäis olla susta kiinnostunut. Aika harva lämpenee läskittely puheistakaan.
Moni läski on matun polkasema. Kannattaa asia heti tarkistaa.
Oletpa Abra niin oikeassa, mutta sinä oletkin viisas nainen. Viisas mies sisäistäisi kommenttisi sisällön.
Ällistyn aina välillä sitä, että miehet ( eivät ihan kaikki) ovat niin yksinkertaisia, etteivät ymmärrä sitä, että naiset eivät ole pelkkä pillu, heillä on myös aivot ja he ajattelevat, näkevät, kuulevat ja harvemmin valitsevat miehen, joka ilmaisee itseään sanallisesti ja kehollisesti siihen tapaan, että siitä näkyy kauas, että he ajattelevat naisen olevan pillu ja nauttuvat "munan" huomiosta satasella.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Oletpa Abra niin oikeassa, mutta sinä oletkin viisas nainen. Viisas mies sisäistäisi kommenttisi sisällön.
Ällistyn aina välillä sitä, että miehet ( eivät ihan kaikki) ovat niin yksinkertaisia, etteivät ymmärrä sitä, että naiset eivät ole pelkkä pillu, heillä on myös aivot ja he ajattelevat, näkevät, kuulevat ja harvemmin valitsevat miehen, joka ilmaisee itseään sanallisesti ja kehollisesti siihen tapaan, että siitä näkyy kauas, että he ajattelevat naisen olevan pillu ja nauttuvat "munan" huomiosta satasella.Hämmentävää huomata, että ylipänsä kukaan miesolento voi ajatella että irvimällä saisi suosiota osakseen. Ja että vielä ihmettelee, jos kukaan ei lämpene. :(
Miettisvät omalle kohalleen, jos joku irvii ulkomuodosta tai mistä vaan, että mahtaako se olla niin kiinnostunut...luulis näidenkin miesten tajuavan, että mikä ei ittestäkään olis mukavaa kuulla tai kokee loukkauksena, se voi muistakin olla yhtä ikävää.Anonyymi kirjoitti:
Moni läski on matun polkasema. Kannattaa asia heti tarkistaa.
Eiköhän tuo matu fanitus ole kokoon katsomatta osan naisista juttu. Ei siinä naisen koolla ole mitään merkitystä. Osa viehtyy matuihin ja osa ei.
Abrakadabra kirjoitti:
Hämmentävää huomata, että ylipänsä kukaan miesolento voi ajatella että irvimällä saisi suosiota osakseen. Ja että vielä ihmettelee, jos kukaan ei lämpene. :(
Miettisvät omalle kohalleen, jos joku irvii ulkomuodosta tai mistä vaan, että mahtaako se olla niin kiinnostunut...luulis näidenkin miesten tajuavan, että mikä ei ittestäkään olis mukavaa kuulla tai kokee loukkauksena, se voi muistakin olla yhtä ikävää.Se näyttääkin olevan osa ongelmaa, ettei osata miettiä asiaa siitä näkökulmasta, että mikä itseä keljuttaa , se saattaa toistenkin kohdalla olla niin.
- Anonyymi
Ei hätää: Nyrkkikyllikki ei jätä eikä petä. Eikä maksa mitän?
- Anonyymi
"Tänää kyl nainen sanoi ettet ole ruma...."
..kun ensin ulisit sille pillunpuutettasi ja rumuuttasi?
xL - Anonyymi
Allu jaksaa. Montako kertaa on jo sanonut lopettavansa naisten metsästyksen?
Allu sun säälin kerjääminen ei auta, en usko että yksikään nainen palstalta heltyisi sun valituksen edessä ja lähtisi säälistä kanssasi treffeille.
Ei auta vaikka miten kehut olevasi pitkä, ymmärrätkö että se vain vaikeuttaa sun seuranhakua? No et tietenkään ymmärrä.- Anonyymi
Painu ny hittoon siitä kun en ole mikään Allu!
- Anonyymi
Voit tulla asiasi kyllä esittämään ihan kasvotusten jos uskallat.
- Anonyymi
Mä kyl voisin veikata, et jos sitä pillua tai kumppania etsii ns epätoivoisesti, niin se ikävä kyllä paistaa kilometrien päähän ja mulle itselleni sellaisissa tilanteissa tulee hyvin epämiellyttävä olo ja lähinnä juokse ja pakene reaktio, vaikkakin kohteliaasti kyllä yleensä kieltäydyn lähentymis yrityksistä, oli lähinnä sisäisen olon vertaus paeta
Ja olen nainenJuuri noin. Harvempi nainen haluaa olla pillu. Milloinkahan jotkut miehet sen tajuavat?
- Anonyymi
Mille poltettu kaski maistuu, onko se Sinun lempiruokasi?
- Anonyymi
En ole sori etsimäs vain pillua.
- Anonyymi
Sun olis pitänyt mennä Bb taloon. Siellä on jakorasia nainen joka antanut jo kaksi kertaa.
- Anonyymi
Eri miehille vai?
- Anonyymi
Tinderin algoritmi pitää sua todennäköisesti bottina, koska harrastat sarjatulitusta. Sun profiilia ei ehkä siksi näytetä niin paljoa naisille. Kokeile laittaa sydäntä vain oikeasti kiinnostaville. Ja aloita keskusteluja heti, kun tärppää ja heti treffeille, ei mitään kirjoittelumaratooneja.
Tai poistu ulkonäköön pohjautuvista sovelluksista suosiolla. - Anonyymi
Tulee vahingossa pahanmakuista ruokaa vaikka itse yritti tehdä hyvänmakuista. Sinkkuillallisissa.
- Anonyymi
Oon saanut pakkeja lihavilta naisilta vaikka olen melko normipainoinen itse. Kyllä ne on todella nirsoja ja ovat haukkuneet minua suoraan rumaksikin.
- Anonyymi
Ei hyvää päivää, jos lihavatki haukkuneet sinua. Kuinka he kehtaavat. Voisivat etsiä niitä tasosiansa miehiä vaikka.
- Anonyymi
Painoko on sinut asia, jonka perusteella kumppani pitäisi valita?
- Anonyymi
Mä kyl itse ihan normaalisti annan sydämiä semmosille joista kiinnostun, ovat mun silmään mun tyylisiä ja olisi kiva tutustua, taidan lopettaa tai vähentää deittailua ja väkisinkin oltava yksin vaan.
- Anonyymi
Jos kerta naiset ovat niin nirsoja, ettei tavallinen, pitempi mies kelpaa. Joka pukeutuu muotiin ja pitää huolta itestään ja kuntoilee ja on rauhallinen ja kiltti. Sitten parempi siirtyä maksullisiin naisiin.
- Anonyymi
Naiset ovat todella nirsoja. Ei voi ymmärtää. Itessäki hyvii ja huonoja puolia. Mutta kyllä pitäisi välillä päästä treffeille, muttakun ei pääse ollenkaan.
- Anonyymi
Ymmärtäis asian helposti, jos olisi oikein ruma ja lihava, niin voi olla vaikeeta päästä treffeille, mutta asia ei ole niin.
- Anonyymi
Rumilta saa kyllä pakkeja aika nopeasti. Suomi naiset on todella nirsoja
- Anonyymi
Johan tuli hiljasta:).
- Anonyymi
Säästät rahaa huoriin. Sossu on sitä varten. Itse kerran pyysin sossusta pesukoneeseen rahaa ja sain 400 euroa. No menin rahoilla huoriin. Eivät ne kysele mitään. Oon tehnyt töitä vuosia ja on varaa käydä , kai sulla nyt 200 euroa on,, tosin laatu nainen maksaa 500 euroa.
- Anonyymi
No ehkä tätä menoa ei kiinnosta naiset enään koskaan.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/prostituoituna-tyoskenteleva-asianajaja-tahtoo-laillistaa-seksityon-kotona-tiedetaan-mita-vaimon-pitkilla-tyomatkoilla-tapahtuu/7539172#gs.1vr3t6
Vegasiin vaan, sieltä saa kaunista maksullista - Anonyymi
Voi olla et meikäläises ei oo sit mitää jännää, ne jotka ei saa naista, niissä on pahasti sit vikaa.
- Anonyymi
Huomas et alle 30 kypäsenä sai paljo helpommin naisia.
- Anonyymi
Olin nuorena pahis, varastelin kaupasta ja sain paljon naisia ja tytöt pyysi että varastan heille jotain ja sain seksiä ja olin suosittu. No tein parannuksen ja sen jälkeen aloin olee kunnollinen mies, naisetkaan ei sitten enää tykännyt. Tyttöystävä jätti silloin ja alkoi olee toisen pahiksen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin nuorena pahis, varastelin kaupasta ja sain paljon naisia ja tytöt pyysi että varastan heille jotain ja sain seksiä ja olin suosittu. No tein parannuksen ja sen jälkeen aloin olee kunnollinen mies, naisetkaan ei sitten enää tykännyt. Tyttöystävä jätti silloin ja alkoi olee toisen pahiksen kanssa.
Mä en ymmärrä mitä ne näkee nois pahiksis, ite kunnollinen en ruma mies, mut ei mitää saumaa et naiset kiinnostuis, olen vaan yksin jatkuvasti ja masentas, haluais naisen kosketusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko miettiny että saatat itse kiinnostua yhä samanlaisista naisista jotka tykkäs susta pahiksena?
Kenties sun pitäs ruveta kattelemaan erityyppisiä naisia. Esim niitä jotka on aina tykänny kilteistä miehistä.
Vaikka omat tavat muuttuis mutta naismaku ei, ni ei se oo ihme jos tuntuu ettei meinaa löytyä soveltuvaa seuraa.
- Anonyymi
No ei se auta ku olla yksin, ku ei kelpaa noille mimmeille.
- Anonyymi
Kaikkeni oon yrittäny mut ku en kelpaa tälläsenää, ite kiinnostuu ja haluais tutustua, sit nainen ei suostu ees vastaamaan, ennen kyl oli vähä erilaisempaa.
- Anonyymi
Ihmeen hiljasta on. Täälä kommentointi vain loppuu.
- Anonyymi
Jos on ruma ja vielä lisäksi laittaa paskoja kuvia niin ei varmastikaan saa mitään tykkäyksiä tms..
- Anonyymi
No tuskin kaikki miehet on rumia :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin kaikki miehet on rumia :D
Silti pitäs osata laittaa hyviä kuvia, jollei akat kiinnostu heti ekalla silmäyksellä niin punasta lappua tulee.
- Anonyymi
On se joillain rankkaa kun ei niitä ns jännänaisia saa.. ;)
Ne tavikset, harmaat hiirulaiset jotka kyllä mahd. kumppanin kanssa sitten enempi meikkaisi & välillä parempaa vaatetta päälle.. Eivät ole näiden valittajien kiinnostuksen kohteena.
Jos haluat sen ylipakkeloidun bilehileen, jolla "tissit tiskis ja huulet törröllä" ja epätoivo-Einarina välillä yrität reikää pullukoilt, luokittelet rumiksi tavis naiset jne. Turha itkeä! Joo, jotkut tykkää kuntoilla, liikkuvat eräillen ja vaelluksilla, kutovat sukkia kotona tai leipovat sitä pullaa.. Niiden nettideitit ei suju. :/
Ei ole liikoja innostuneita, ainoat just näitä "yhyy katotaan ettei tollekaan kelpaa..". - eikä onneksi fiksu nainen ala paremman puutteeseen reiäksi!!- Anonyymi
Turha on kotona yksin itkeä ja ruikutella.... pitää olla maserati kuljettanineen itse omassa henkilökohtaisessa käytössä.
- Anonyymi
Juu kun ei ole, hyvä et katto pään päällä ja toimeentulotuki.
- Anonyymi
eikös m.wurst ollut aika mukava tyttökeskustelija sekin, aina auttamassa.
- Anonyymi
Huomaat vielä 10 vuoden päästä että olet yhä yksin.
- Anonyymi
Aika törkeesti sanottu, en helvetissä ole.
- Anonyymi
Kohta poistan koko paskan. Näytin useammalle naiselle kuvaa ja sanoivat että et ole ruma. Aika outoa tämä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242493
- 951556
- 1201324
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa301069Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24902- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil210866- 34805