Prostituoitu vaimoksi

Anonyymi

Minua kiihottaa ajatus seurustelemisesta prostituoidun kanssa. Kotiin tullessa odottaisi aina lämmin syli ja rakastelua jos voimia riittää. Voisiko joku ammattilainen kommentoida olisiko työstäsi kiihottava mies unelmien mies, vai pitäisitkö outona? Miten toivoisit kumppanisi suhtautuvan työhösi?

9

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun mielestäni on ihan turhaa olla parisuhteessa samaan aikaan kun ottaa asiakkaita. Harvassa ovat kuitenkaan ne miehet, jotka tosissaan hyväksyvät sen, että oma nainen on sängyssä muiden miesten kanssa ja aika hänen kanssaan on kortilla. Sitäpaitsi päivän asiakkaiden jälkeen haluaa jo rauhoittua eikä niin että siinä ympärillä hössöttää vielä omakin mies arvatenkin kyselemässä innoissaan että millaista seksi oli ollut muiden miesten kanssa.

Helpompaa on kun hoitaa bisneksen ensin ja alkaa katsomaan parisuhdetta vasta sen jälkeen kun on lopettanut hommien tekemisen. Jos nyt sitä parisuhdetta yleensä kaipaa - kaikilla kun ei ole perhemoodi päällä.

• Sinänsä hyviä seikkoja huomattavaksi, mutta lopullinen ratkaisu jäänee kuitenkin neidon itsensä tehtäväksi. Toki keskustella voi ammattisisarten ja muidenkin kanssa, kysyä neuvoakin.

Jokainen sisko tietää, mitä dilemmoja tähän liittyy. Mitä pitempään ura kestää, sitä hankalampaa on saada uraan liittymätöntä seksiseuraa.

Koska Poza oli laittanut upean kuvansa logoksi, rohkenen mainita, että hän on poikkeuksellisen kaunis, mutta myös teksti paljastaa korkean intellektin. 🌹👀

• Anonyymi

Minulla on tyttö ystävä joka myy itseään,ja hyvin on pärjätty...seksi ja asiat rullaa kotona,ja rahaakin on....ei valittamista.

• Anonyymi

Ollaan vähän rahapulassa. Olemme harkinneet että vaimo alkaisi hankkia rahaa seksillä. Mutta ikää on jo 40 vuotta. Kannattaako?

• Anonyymi

Siis en ikinä etsisi huorana asiakkaistani itselleni seurustelukumppania. Seksinostaja miehet käyttävät minua törkeästi seksuaalisesti hyväkseen, runnovat sukupuolielimiäni, tekevät minulle seksuaalista väkivaltaa ja kaikenlaista muuta kiusaa oharoimisine, stalkkauksine ja haukkumisine sekä jopa tappo- ja hakkausuhkauksine, etten iki kuuna lähtisi seukkaamaan tällaisten miesten kanssa, jotka tekevät minulle tällaista, osa lievemmin, osa pahemmin. Minulle on huorauksen jälkeen tärkeää etsiä kiltti ja kunnollinen mies, jolla on selkeät rajat ja joka osaa pitää huolta itsestään. Ja huoraamisesta traumatisoituneena en aio hätiköiden edetä suhteessa seksiä harrastamaan, vaan kerron, että minulla on taustalla paljon seksuaalisia väkivaltakokemuksia, siksi haluan edetä suhteessa rauhassa seksiin, minun rajojani korostuneesti kunnioittaen ja kuunnellen.

Seksinostaja miehet ovat oikeasti hulluja, niiden kanssa en neuvoisi ketään huoraa lähtemään seurustelemaan, tulee rumaa jälkeä, ennemmin tai myöhemmin.

Seksinostaja miehissä on todella paljon väkivaltaisia ja alistavia narsisteja, psykopaatteja, sosiopaatteja ja epävakaita persoonia. Jokainen seksinostaja on miessovinisti ja misogynisti ja altis tekemään naiselle väkivaltaa, etenkin huora naiselle parisuhteessakin.

Terve mies ei käytä naista seksuaalisesti hyväkseen.

• Toivottavasti sä kirjoitit ton avautumises karrikoiden - tai sit hei haloo!

Ei miehistä voi oikeesti nähdä onko hän kiltti vaiko juuri se naista alistamaan ja hänen seksuaaliseen hyväksikäyttöön pyrkivä persoona.
        Kyllä mä oon ainakin huomannut sen, että niistä asiakasmiehistä löytyy paljon hyviäkin tyyppejä. Tietysti se vähän riippuu missä piireissä pyörii. Ei kaikki oo sellaisia, että he koettais joka kerta että mitä ylimääräistä he vois saada samaan hintaan ja että he koettais aina venyttää sovittua aikaa. Heitäkin löytyy, joihin vois ihastuu vaikk tajuunhan mä sen ettei asiakkaaseen voi ihastuu. Tykkää voi vähän silti.
        Ja munki asiakkaina on ollu muutamia tosi kiltinolosia pukumiehiä jotka on alkanu parin käyntikerran jälkeen ehdotelee mulle vähän toisenlaisii ratkaisuja mun satunnaiseen huoraamiseen. Sanonu ettei mun kannattais ottaa asiakkaita nii harvakseltaan vaan siks, et alalla "kasvot kuluu" ja et sen takii mun kannattais ottaa enemmän asiakkaita ja et he vois järjestää niitä ja mä voisin keskittyy vaan ottaa heidät asunnonovella vastaan ja hoitaa seksin sängyssä. Mä en oo siitä innostunu vaik mua on käyty vähän kovistelee siitä ja koetettu painostaa mua suostuu. Mut onneks mä oon aina käyttäny asuntoja mihin voi tehdä lyhytaikasii 1-2kk vuokrasopimuksia, niistä pääsee nopeaan eroon. Ei päädy mihinkään sellaseen mihin ei ite haluu suostuu.

Niin et mistä niistä miehistä oikeen näkee, et onks just hän oikeesti kiltti?

• Fantasiana tuo voi toimia. Todellisuus on jotain ihan muuta, enkä suosittele. Asiasta on itselläni hitusen kokemusta mutta onneksi avioliittoon asti ei edetty.

• Anonyymi

Huoraaminen on tehnyt minusta lesbon. Oikeasti. En voisi ikinä kuvitella enää kaikkien ällöjen asiakas kokemusten jälkeen voivani vapaaehtoisesti enää koskea mieheen.

Miehet oksettaa. Ihan kaikessa. Miesten äänet, käytös, etenkin munan haju, miehiset kasvon piirteet yms. yms.

Nykyään haluan vain naista ja naisen pehmeyttä, empatiaa ja kauneutta. Kun huoraamisen lopetan, alan pyöriä vain lesbobaareissa ja muussa seksuaalivähemmistöjen lesbopiireissä.

Onneks olkoon turskaveljet, teitte minusta lesbon. Ihan ihka oikealla omalla oksettavalla munan hajullanne ja kaikella oksettavalla käytöksellänne.

• Anonyymi

Olen pitänyt niin tiukkaa ruumiskuria koko perseen myymiseni ajan, että päätin katkaista sen kuin seinään lopetettuani, olen maannut vaan sohvalla ja mussutellut kaikkia niitä herkkuja pullista sipseihin, joita itseltäni useamman vuoden kielsin ja niin se ihra on ehtinyt tässäkin pienessä ajassa vaan kertyä perseeseen ja niin saa kertyäkin, se oli suunnitelmissa. En usko, että minua tällaisena haluaisitte, enkä ole teille tyrkyttämässäkään. Jatkan pullan puputtelua ja keskityn oikeustieteellisten pääsykokeisiin lukemiseen. Aion läskiperseenä lukea itselleni kunnon ammatin, jossa tienaan hyvin ja voin olla täysin riippumaton miehistä ja saan rupsahtaa rauhassa.

Huorauksen lopettamisen jälkeen tuntuu ihanalta vain olla rauhassa ja tehdä mitä lystää ja hakea itsetuntoa lukemisesta, hyvistä statuksista ja ihan oikeassa työelämässä pätemisestä.

Pillua ei tee mieli enää ees runkata. Istun vaan soffalla, syön sipsii ja luen.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      188
      1315
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      564
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      560
    Aihe