Elina säilytti neitsyytensä 29-vuotiaaksi

Anonyymi

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka joku nuori ihminen voi elää seksittömässä parisuhteessa 7 vuotta, vaikka ei ole aseksuaali?

• Anonyymi

Suhteessa on muuta hyvää esim. kumppanuutta ja ystävyyttä. Ja seksi ei ole tälle ihmiselle ehkä kovin tärkeää. Ehkä onkin aika aseksuaalinen.

• Anonyymi

Nuori nainen voi helposti koska naisen seksihalut ovat kovimmillaan 40 vuotiaana.

• Anonyymi

Korkkasin kerran 30 v naisen jonka tapasin baarissa. Nainen ilmoitti baarissa minulle että etsii miestä yöksi ja sitten naisen luona se sanoi että on kokematon. Hoidin homman ja tein naisen onnelliseksi. Nainen oli vieläpä todella kaunis joten en aluksi uskonut että on kokematon.

• Anonyymi

Nainen ei ollut kokematon, mutta vielä suurempi vale on että nainen olisi ollut kaunis. Oikeasti kauniille naiselle ei tulisi mieleenkään mennä baariin etsimään kännista tavismiestä yöksi pitämään naista panoreikänä.

• Anonyymi

Ikävää että päätyi maanpetturiksi

• Anonyymi

Miten niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?

Suomalaisen naisen tulee antautua suomalaiselle kunnon miehelle eikä millekään lipevälle ulkomaanpellelle.

• Epäilemättä hän oli lukenut suomi24 sinkkupalstaa ja todennut, että ei helkkari...ei ikinä tuollaisia miehiä ...ja etsi miehen muualta ja viisasti tekikin. Jäävät korkkaajat korkkaamaan olutpulloja vaseliinipurkki kädessä. Se taitaa onnistua paremmin.

"
      Mies, eikö akka anna? Tuli sitten saatua vaimoksi hirveä pihtari, joka kiusaa sinua tahallaan!

Sekä miesten että naisten seksuaaliseen haluttomuuteen on monia syitä. Väsymys, stressi, ajanpuute, tylsistyminen, rakkauden loppuminen ja niin edelleen. Yhdestä syystä kuitenkin vaietaan.

Nainen ei halua seksiä, jos mies on huono sängyssä. Ja miehet, tehän olette. Oikeastaan seksistä tulee usein huonoa jo ennen kuin petiin asti päästään."

https://www.huonoaiti.fi/mies-olet-huono-sangyssa-ja-siksi-naisesi-on-haluton/

• Anonyymi

Jos on noin kauan ollut ilman, niin kyllä sitten haluaa sellaisen joka osaa homman eikä jotain kokematonta seksiäpelkäävää naisvihaaja-ätmiä.

• Anonyymi

Niimpä! Suomalainen ätmi ei olisi ollut hyvä mies Elinalle.

• Taitaa olla vaan naisen määrittelemä neitsyys..

Lesbon strap-on hommia ei lasketa... Ynnä muita dildoleikkejä.

Ei oo ollu mitenkään villiä seksiä neitsyitä korkatessa. :D

• Anonyymi

Sä et ole korkannut muuta kuin kaljapulloja.....

• Minullekki yks tuommonen Elina... Ei sillä nimellä niin väliä.

• Anonyymi

Sinullekin yks lesbosuhteessa elänyt bi-nainen....

• Anonyymi kirjoitti:

Okei, myönnetään, että en lukenut koko juttua alkua pidemmälle...
        Vasta nyt luin pidemmälle ja sanoi olleensa parisuhteessa naisen kanssa, jossa ei ollut seksiä. Selvä..... No en mä tota parisuhteeksi kutsuisi, vaan lähinnä ystävyydeksi/ kämppäkaveriksi.
        -Monilla seurustelemattomilla ihmisillä on hirveä tarve yrittää keksiä sitä parisuhde menneisyyttä, vaikkei sitä oikeasti olisikaan...Kuten hänelläkään ei ollut. Hänellä oli naispuoleinen ystävä.

-Jep.... Olet oikeassa....Hetero se olla pitää. Jos ei ihminen osaa päättää pitääkö tytöistä vai pojista, niin.....Next.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselleni kelpaisi. Parempi lesbosuhteessa elänyt kuin jännämiehen kanssa elänyt, jolla on vielä jännämiehen siittämiä mululoita ristinään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      71
      3308
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3107
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2982
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1596
    Aihe