Tulipa nainen iloiselle tuulelle

Anonyymi

Tänään ihan sattumalta törmäsin naiseen, jonka kanssa on tullut jotain juteltua aina nähdessämme.
Vaikuttipa nainen harvinaisen iloiselta minut nähdessään, suorastaan sädehti ilosta.
Tuskinpa nainen on miettinyt, että missähän se mies mahtaa olla, kun ei ole moneen viikkoon näkynyt.
Tosin minä kyllä mietin, että missähän tämä mukava nainen on, kun ei ole näkynyt pitkiin aikoihin, mutta se taitaa olla enemmänkin miesten tapa.
Ei tässä mitään sen vakavempaa ole, jos joku niin kuvittelisi.
Ihan normi juttelua ja kuulumisten vaihtelua, että näin.
Ei pidä vetää liian vakavia johtopäätöksiä, varsinkaan, kun kyseessä on ruma mies, että näin, eihän niin hullua naista ole maailmassa, että elämäänsä menee pilaamaan ruman miehen kanssa, näin.

t. Ruma mies

43

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai hän voi sinusta pitää ihmisenä ja ilahtuu kun näkee ihmisen josta pitää? :)

Ihan tavallista, minäkin ilahdun monien ihmisten myös miesten näkemisestä kun tuolla arjessa pompsahtavat jostain tulla vastaan. Täälläkin huomaa ilahtuvansa, kun joku kiva ihminen tulee juttusille...vaikka P. Dinosaurus esimerkiksi. :)

• Naiset ajattelevat miestenkin ilahtuvan heidän näkemisestään, mutta kysehän on vain kiimasta.

• Poliisin_poika kirjoitti:

Naiset ajattelevat miestenkin ilahtuvan heidän näkemisestään, mutta kysehän on vain kiimasta.

Ai niinkö se menee? :(

Kyllä mä silti uskon, että osa miehistä ilahtuu jonkun naisenkin näkemisestä ihan vain kaverina ja ystävänä, koska naisen kanssa on hyvä henki turistella muuten vaan. Onko se välttis aina fyysistä se kiinnostus? En usko, että olisi edes miehillä.

• Anonyymi

Minä ainakin ilahdun tämän naisen näkemisestä, kun hän on kaunis, iloinen ja hymyilee....
        Kun päivä on pilvinen, niin tämä nainen saa sen aurinkoiseksi.
        Muutkin naiset saavat oloni iloiseksi, kun he hymyilevät.
        Hymyilemiseen ei liity mitään sen kummempaa, kuin hyvän mielen jakamista toiselle ja on se hymy mukavampi, kuin vihainen irvistys.

t. Ruma mies

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Ai niinkö se menee? :(

Kyllä mä silti uskon, että osa miehistä ilahtuu jonkun naisenkin näkemisestä ihan vain kaverina ja ystävänä, koska naisen kanssa on hyvä henki turistella muuten vaan. Onko se välttis aina fyysistä se kiinnostus? En usko, että olisi edes miehillä.

Ei ole aina fyysistä. Kävin jutustelua erään vieraan naisen kanssa pitkään täs pari viikkoa sitten. Puheena niitänäitä pinnan ja taivaan välillä ja ihanaa oli vaikken tuota tietenkään ääneen sanonut. Heh, ehtinyt jo unohtaa kuinka hyvä kuuntelija olen joskus ollut.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin ilahdun tämän naisen näkemisestä, kun hän on kaunis, iloinen ja hymyilee....
        Kun päivä on pilvinen, niin tämä nainen saa sen aurinkoiseksi.
        Muutkin naiset saavat oloni iloiseksi, kun he hymyilevät.
        Hymyilemiseen ei liity mitään sen kummempaa, kuin hyvän mielen jakamista toiselle ja on se hymy mukavampi, kuin vihainen irvistys.

t. Ruma mies

Ihanasti ajattelet ja koet asian. Tuli hyvä mieli tekstistäsi. Mukavaa, että sinulla on ihminen joka tuo iloa elämääsi olemassa olollaan. :)

Hymy on monen huonosti alkaneen päivän piristys ja pelastus, se ei tosiaan vaadi mahdottomia hymyillä ihmisille. Ja siitä tulee hyvä mieli itsellekin, kun saa hymyyn vastakaikua ja vaikka vastineen ventovieraaltakin. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aina fyysistä. Kävin jutustelua erään vieraan naisen kanssa pitkään täs pari viikkoa sitten. Puheena niitänäitä pinnan ja taivaan välillä ja ihanaa oli vaikken tuota tietenkään ääneen sanonut. Heh, ehtinyt jo unohtaa kuinka hyvä kuuntelija olen joskus ollut.

Hyvä pointti! Tuota juuri ajoin takaa. Jonkun ihmisen (sukupuoleen katsomatta) kanssa on hyvä olla ja jakaa ajatuksia, löytyy yhteys mitä ei ihan kaikkien kanssa löydy.

Vuorovaikutus on välitöntä ja sen ihmisen kanssa olo piristyy ja jää jälleennäkemisestä hyvä mieli. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama koettu täälä, ( kirjottaja nainen). Vois ottaa tuokion uusiksi kun taas kohdataan .. eikä tarvinnut vain kuunnella .

• Anonyymi

Olisit nyt vaan pyytänyt kahville mutta sössit tilaisuuden.

• Anonyymi

Täh, olen sellaistakin kysynyt, mutta eipä kahville halunut hän, kuka nyt ruman miehen kanssa kahville haluaa.

t. Ruma mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh, olen sellaistakin kysynyt, mutta eipä kahville halunut hän, kuka nyt ruman miehen kanssa kahville haluaa.

t. Ruma mies

Ainakin tuli selväksi, että kun nainen ilmaisee kielteisen kannan kyseiseen kutsuun, niin kyse ei ole mistään vakavasta asiasta.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin tuli selväksi, että kun nainen ilmaisee kielteisen kannan kyseiseen kutsuun, niin kyse ei ole mistään vakavasta asiasta.

t. Ätmi toteaa

Siis vakavasta suhteesta.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis vakavasta suhteesta.

t. Ätmi toteaa

Mutta naisen mieli voi muuttua tai siis muuttuuhan se muutenkin 24 kertaa vuorokaudessa. Kannattaa kysyä uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta naisen mieli voi muuttua tai siis muuttuuhan se muutenkin 24 kertaa vuorokaudessa. Kannattaa kysyä uudestaan.

En mä toista kertaa kysy, mun periaate, on et kerran kysyn ja sit saa olla.
        Pallo heitetty naiselle, et nainen saa kysyä ja jos nainen kysyy, niin siitä tietää, että nainen haluaa kahville tai muualle mitä sitten kysyykin, mut en mä toista kertaa kehtaa menä kysyyn, tuntus vaan nololta.

t. Ruma mies

• Anonyymi

Minäkin tulin hyvin iloiselle tuulelle lauantaina, kun pystyttelin näyttelyä. Meitä oli kolme naista ja yksi mies, pitkä mies. Me naiset olimme aika lyhyitä.

Sain ilon laitella parepeita seinille tämän miehen kanssa, kun muuten hommasta ei meinannut tulla mitään. Kaksi tuntia oli mennyt ja vasta yksi paperi seinällä ja reilu kymmenen jäljellä. Katottiin sen miehen kanssa toisiimme ja alettiin hommiin. Valmista tuli ja ja meillä oli hauskaa, kun minä pitelin paperia ylhäällä ja hän pitkänä miehenä nitoi yläreunaa...
      Elämä vaan on joskus mukavaa....
      -kaskenpolttaja

• Anonyymi

Ahdistelitko sitä miestä?

• Anonyymi

Mitä pervoa olit piirrellyt niihin papereihin?

Onko säädyllinen näyttely?

Epäilen.

• Anonyymi

Mistä voit tietää, oliko miehellä hauskaa?

Ehkä ei pitänyt ollenkaan!

• Anonyymi

Olet lähennellyt miestä luvatta!

Etkö,osaa hävetä?

• Epäilemättä jos mies olisi ollut lyhyt olisivat lyhyet naiset itse laitelleet paperit ja meuhkanneet "Girlpower!" ja antaneet ymmärtää ettei lyhyestä miehestä ole mihinkään. Onneksi oli pitkä ja komea mies niin kaikki naiset oli maireina ja niillä oli hyvä mieli puuhailla pitkän ja komean miehen kanssa.

• Anonyymi

Kysyitkö edes halusiko mies nitoa?

Hän saattoi haluta pitää sitä paperia!

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Epäilemättä jos mies olisi ollut lyhyt olisivat lyhyet naiset itse laitelleet paperit ja meuhkanneet "Girlpower!" ja antaneet ymmärtää ettei lyhyestä miehestä ole mihinkään. Onneksi oli pitkä ja komea mies niin kaikki naiset oli maireina ja niillä oli hyvä mieli puuhailla pitkän ja komean miehen kanssa.

Hyvää yötä,, kotona ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä,, kotona ;)

Öitä ;)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Epäilemättä jos mies olisi ollut lyhyt olisivat lyhyet naiset itse laitelleet paperit ja meuhkanneet "Girlpower!" ja antaneet ymmärtää ettei lyhyestä miehestä ole mihinkään. Onneksi oli pitkä ja komea mies niin kaikki naiset oli maireina ja niillä oli hyvä mieli puuhailla pitkän ja komean miehen kanssa.

Minusta kun tuntuu, että tuossa on käytetty miestä hyväksi, sitten tullaan palstalle kehräilemään :D

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta kun tuntuu, että tuossa on käytetty miestä hyväksi, sitten tullaan palstalle kehräilemään :D

Kilvan on kolme lyhyttä naista repinyt pitkää komeaa miestä suuntaan jos toiseen, sen raukan on pitänyt vaan venyä ja hymyillä jotta säilyy hyväntuulinen ja reipas tekemisen meininki lyhyiden naisten projektissa :)

• Ihan häpeilemättä käytettiin hyväksi mies -raukkaa. Hänen oli pakko jäädä, vaikka meinasi lähteä pois, kun oli pikkuisen kireä ilmapiiri. Sanoin aika topakasti, ettet lähde, ja ala nitoa, minä pitelen paperia. Hänen raukan oli sitten pakko suostua ja koko ajan oli pakko olla liki ja kurotella minun yli sen nitojan kanssa. Välillä mitattiin paperia ja sitten taas seinälle. Kyllä niin sääliksi kävi sitä mies-poloa, tuskin hän enää koskaan toipuu siitä kokemuksesta.
        Olisittepa nähneet sen tuskan virneen hänen kasvoillaan....

Päätimme perustaa tapetointifirman, kun se kävi meiltä niin hyvin... hän oli luontaisen hyvä kuuntelemaan ohjeita :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Kilvan on kolme lyhyttä naista repinyt pitkää komeaa miestä suuntaan jos toiseen, sen raukan on pitänyt vaan venyä ja hymyillä jotta säilyy hyväntuulinen ja reipas tekemisen meininki lyhyiden naisten projektissa :)

Ei ne muut sitä repiny mihinkään, jätimme ne kaksi muuta riitelemään keskenään ja tempaisin sen miehen mukaani kyselemättä.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Ihan häpeilemättä käytettiin hyväksi mies -raukkaa. Hänen oli pakko jäädä, vaikka meinasi lähteä pois, kun oli pikkuisen kireä ilmapiiri. Sanoin aika topakasti, ettet lähde, ja ala nitoa, minä pitelen paperia. Hänen raukan oli sitten pakko suostua ja koko ajan oli pakko olla liki ja kurotella minun yli sen nitojan kanssa. Välillä mitattiin paperia ja sitten taas seinälle. Kyllä niin sääliksi kävi sitä mies-poloa, tuskin hän enää koskaan toipuu siitä kokemuksesta.
        Olisittepa nähneet sen tuskan virneen hänen kasvoillaan....

Päätimme perustaa tapetointifirman, kun se kävi meiltä niin hyvin... hän oli luontaisen hyvä kuuntelemaan ohjeita :D

"Hänen raukan oli sitten pakko suostua ja koko ajan oli pakko olla liki ja kurotella minun yli sen nitojan kanssa. Välillä mitattiin paperia ja sitten taas seinälle. "

Sinulla on selvästikin joku eroottinen aspekti tuossa. Varmaan kohta pahempi kuin disse tarinoines :D

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Ei ne muut sitä repiny mihinkään, jätimme ne kaksi muuta riitelemään keskenään ja tempaisin sen miehen mukaani kyselemättä.

Semmoisia ne naiset on, eivät osaa keskenään sovussa olla muuta kuin silloin kun on joku lyhyt mies haukuttavaksi, se yhdistää naisenergiat :D

Semmoisia ne naiset on, eivät osaa keskenään sovussa olla muuta kuin silloin kun on joku lyhyt mies haukuttavaksi, se yhdistää naisenergiat :D

Ei pidä paikkaansa. Minun energiani ei yhdisty kenenkään kanssa haukkuakseni lyhyitä tai pitkiä ihmisiä. En koe nautintoa sellaisesta.

"Hänen raukan oli sitten pakko suostua ja koko ajan oli pakko olla liki ja kurotella minun yli sen nitojan kanssa. Välillä mitattiin paperia ja sitten taas seinälle. "

Sinulla on selvästikin joku eroottinen aspekti tuossa. Varmaan kohta pahempi kuin disse tarinoines :D

No ei ollut, mutta olihan se mukava kokemus, kun olin vähän arka hänen suhteensa. Olimme toki ennenkin muutaman sanan vaihtaneet, mutta tuon paperisouvin kanssa luulen, että molemmat löysimme ehkä vähän vapaamman tavan kommunikoida. Sellainen on aika virkistävää.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Annoitko sille mitään?

Mulla on tunne ettei edes kiitetty.

• Anonyymi kirjoitti:

Annoitko sille mitään?

Mulla on tunne ettei edes kiitetty.

Luulen, että annoin. Luulen, että hänkin nautti yhteisestä rupeamasta ja kiitin häntä kyllä ja muistin mainita useampaan kertaan miten hienoa oli, että hän oli paikalla ja että ilman hänen apuaa, olisimme vieläkin siellä ripustamassa niitä papereita.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

No sitähän minä jo sanoin...

Siinä on mies ollut objekti.

• Anonyymi

No ei ollut, mutta olihan se mukava kokemus, kun olin vähän arka hänen suhteensa. Olimme toki ennenkin muutaman sanan vaihtaneet, mutta tuon paperisouvin kanssa luulen, että molemmat löysimme ehkä vähän vapaamman tavan kommunikoida. Sellainen on aika virkistävää.

Arka? Luuletko nappaavasi miehen?

• Anonyymi

Luulen, että annoin. Luulen, että hänkin nautti yhteisestä rupeamasta ja kiitin häntä kyllä ja muistin mainita useampaan kertaan miten hienoa oli, että hän oli paikalla ja että ilman hänen apuaa, olisimme vieläkin siellä ripustamassa niitä papereita.

Kiitos, älä kerro enempää mitä ensiviikolla tapahtuu. Könyät taas miehen selässä kun puratte näyttelyä.

Sinun olisi syytä rauhoittua.

• Anonyymi kirjoitti:

Arka? Luuletko nappaavasi miehen?

En ole nappaamassa häntä.
        En tietenkään hyökkää ihmisten kimppuun ja puhu heitä tainnoksiin heti kättelyssä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, älä kerro enempää mitä ensiviikolla tapahtuu. Könyät taas miehen selässä kun puratte näyttelyä.

Sinun olisi syytä rauhoittua.

En voisikaan kertoa ensi viikon tapahtumista, kun en oma kykyä nähdä tulevaisuuteen..
        Muuten noudatan neuvoasi ja lopetan asian käsittelyn tähän.
        Voimme jatkaa juttelua aloittajan aloituksesta.

• Anonyymi

En ole nappaamassa häntä.
        En tietenkään hyökkää ihmisten kimppuun ja puhu heitä tainnoksiin heti kättelyssä.

Seuraavalla kerralla mies ajatteleekin jo että onhan tässä tultu jo niin tutuiksi että voisi mennä peittoa heiluttelemaan tapettien sijaan.

• Anonyymi

Nainen olis saanut just jännämiehen kullia joten oli iloinen.

• Anonyymi

Oikeasti: Nainen oli läpeensä tyytyväinen ja Jännämies suorastaan iloinen!

• Anonyymi

Tietenkin nainen on iloinen, kun on saanut komealta jännämieheltä ja iloisuuden asiaan tuo se, että nainen ajattelee, että sainpa komealta mieheltä ja jatkossakin saan komealta mieheltä, ettei tarvi rumaan turvautua.

• Anonyymi

Viikonloppuna tuli veivattua pizzaa ja ananasta laitoin pizzaan ja sinihomejuustoa, koska ne kuuluvat pizzaan.
      Ensi kerralla teen pienemmän taikinan, että saan pizzapohjasta ohkasemman, niin paistuu rapeaksi uunissa.
      Yksin söin koko pellillisen pizzan ja hyvää oli pizza pitkästä aikaa.

t. Ruma mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8922
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      178
      3383
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1850
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1166
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1078
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1065
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1021
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1005
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65