Jos nainen lähes 20v nuorempi, pitääkö naisen tehdä aloite?

Anonyymi

Olen iskenyt silmäni lähes 20 vuotta vanhempaan mieheen. Hän vaikuttaa erittäin kunnolliselta mieheltä, ja epäilen, että vaikka olenkin yrittänyt viestittää kiinnostustani, niin hän ei vain voi tehdä mitään aloitetta, ts. ei halua vaikuttaa
rasvaiselta ja härskiltä papparaiselta, tai peräti ei usko mahdollisuuksiinsa.

Eli pitääkö naisen tehdä tällaisessa tilanteessa aloite?

Käsittääkseni mies on vapaa. Miten mies suhtautuu aloitteen tekevään naiseen, jos ei ole kiinnostunut kuitenkaan? Onko kuitenkin imarreltu tms. suhtautuuko positiivisesti huomattavasti nuoremman naisen lähestymiseen kaikesta huolimatta?

282

18641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti positiivista tuntee, tämä on selvä, mutta oletko varma ettei ole varattu? Yleensä miehet joista noin paljon nuorempi nainen kiinnostuu eivät ole varattuja. Kysy häneltä kiertäen asiasta.

      Yleensä jos ikäeroa on noin paljon, niin naisen olisi syytä näyttää kiinnostuksensa ensin.

      • Anonyymi

        Olen eri mieltä. Todennäköisesti vanhempi mies on varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Todennäköisesti vanhempi mies on varattu.

        Itse olen myös eri mieltä, ja uskon että suurin osa miehistä ei ole varattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen myös eri mieltä, ja uskon että suurin osa miehistä ei ole varattuja.

        Tee aloite, sillä se selviää.


      • joko parta kasvaa? yack/ parempi nuorempi paljon nuorempi nainen jolla ei parta kasva!


      • Anonyymi

        Tuon ikäiset "vapaat miehet" ovat eronneita, karanneita, tai juoppoja ja muutenkin parisuhteeseen kelvottomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäiset "vapaat miehet" ovat eronneita, karanneita, tai juoppoja ja muutenkin parisuhteeseen kelvottomia.

        Mistä sinä sen tiedät että näin on?

        Mitä pahaa siinä on jos mies on eronnut tai vaikka karannut? Jos miehellä on ollut erittäin hyvä syy. Ehkä hän on ollut joskus naimisissa sinunlaisesi ääliön kanssa? Eikö silloin ole vain parempi nostaa kytkintä, tai sinun tapauksessa suoraan karata ettet vain lähde perään.

        Juoppous taas paistaa kyllä niin pahasti läpi vanhemmissa miehissä ja sellaiset liikkuu niin erilaisissa piireissä ettei juoppo vanhempi mies parikymppistä naista tule ikinä tapaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäiset "vapaat miehet" ovat eronneita, karanneita, tai juoppoja ja muutenkin parisuhteeseen kelvottomia.

        Miehenä yrittäisin äkkiä karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät että näin on?

        Mitä pahaa siinä on jos mies on eronnut tai vaikka karannut? Jos miehellä on ollut erittäin hyvä syy. Ehkä hän on ollut joskus naimisissa sinunlaisesi ääliön kanssa? Eikö silloin ole vain parempi nostaa kytkintä, tai sinun tapauksessa suoraan karata ettet vain lähde perään.

        Juoppous taas paistaa kyllä niin pahasti läpi vanhemmissa miehissä ja sellaiset liikkuu niin erilaisissa piireissä ettei juoppo vanhempi mies parikymppistä naista tule ikinä tapaamaan.

        Vanhemmat Miehet, jotka ovat kkiinnostavan näköisiä , asiat kunnossa ja osaavat käyttäytyä, ovat kyllä lähes aina varattuja. Jos ei ole, niin kannattaa selvitttää, miksi ei ole parisuhteessa. Salarakkaaksi he kyllä kelpuuttavat mielellään nuoremman naisen ... ;)


      • Anonyymi

        Ei mies voi tällaisessa tilanteessa tehdä muuta, kuin yrittää olla näkemättä. Muuten tulee kuraa joka suunnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Todennäköisesti vanhempi mies on varattu.

        Miksi näin aina ajatellaan, että jos mies vanhempi niin silloin on aina jotain pielessä?
        Minä olen nainen ja olen 47 v ja minulla on 25 v rakastaja/sulhanen, miksi kukaan ei katso kieroon kun kuljemme yhdessä. Mutta jos sukupuolet olisi toisinpäin niin se ei olisi sopivaa.
        No kukaan ei usko minua 47 ksi. Sanovat, että olen alle kolmikyppinen.
        Johtuuko se siitä kun en ole ollut koskaan avioliitossa tai pitkässä suteessa.

        Oisko näin myös 50 llä miehellä. Joka ei ole ollut pitkässä parisuhteessa, taikka namisissa, vaan omistautunut elämäänsä itselleen. "Tavoiteltu poikamies"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin aina ajatellaan, että jos mies vanhempi niin silloin on aina jotain pielessä?
        Minä olen nainen ja olen 47 v ja minulla on 25 v rakastaja/sulhanen, miksi kukaan ei katso kieroon kun kuljemme yhdessä. Mutta jos sukupuolet olisi toisinpäin niin se ei olisi sopivaa.
        No kukaan ei usko minua 47 ksi. Sanovat, että olen alle kolmikyppinen.
        Johtuuko se siitä kun en ole ollut koskaan avioliitossa tai pitkässä suteessa.

        Oisko näin myös 50 llä miehellä. Joka ei ole ollut pitkässä parisuhteessa, taikka namisissa, vaan omistautunut elämäänsä itselleen. "Tavoiteltu poikamies"

        Samoilla linjoilla, vaikkei ole rakastajatarta. Tilanteita ollut, joissa tämä olisi voinut olla mahdollista, mut itse ollut varautunut, enkä ole uskaltanut heittäytyä tilanteisiin mukaan. Sanottu on, et vaikutan 10- 15- vuotta nuoremmalta kuin olen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäiset "vapaat miehet" ovat eronneita, karanneita, tai juoppoja ja muutenkin parisuhteeseen kelvottomia.

        Voi olla rahakaskin joka eronnut vanhenneesta tuhlailevasta kaappi juoppo vaimostaan rohkeastivaan juttelemaan hyvinkin sinusta hän kiinnostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin aina ajatellaan, että jos mies vanhempi niin silloin on aina jotain pielessä?
        Minä olen nainen ja olen 47 v ja minulla on 25 v rakastaja/sulhanen, miksi kukaan ei katso kieroon kun kuljemme yhdessä. Mutta jos sukupuolet olisi toisinpäin niin se ei olisi sopivaa.
        No kukaan ei usko minua 47 ksi. Sanovat, että olen alle kolmikyppinen.
        Johtuuko se siitä kun en ole ollut koskaan avioliitossa tai pitkässä suteessa.

        Oisko näin myös 50 llä miehellä. Joka ei ole ollut pitkässä parisuhteessa, taikka namisissa, vaan omistautunut elämäänsä itselleen. "Tavoiteltu poikamies"

        Kuka sitä nyt kieroon katsoisi, jos äiti liikkuu poikansa kanssa julkisilla paikoilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin aina ajatellaan, että jos mies vanhempi niin silloin on aina jotain pielessä?
        Minä olen nainen ja olen 47 v ja minulla on 25 v rakastaja/sulhanen, miksi kukaan ei katso kieroon kun kuljemme yhdessä. Mutta jos sukupuolet olisi toisinpäin niin se ei olisi sopivaa.
        No kukaan ei usko minua 47 ksi. Sanovat, että olen alle kolmikyppinen.
        Johtuuko se siitä kun en ole ollut koskaan avioliitossa tai pitkässä suteessa.

        Oisko näin myös 50 llä miehellä. Joka ei ole ollut pitkässä parisuhteessa, taikka namisissa, vaan omistautunut elämäänsä itselleen. "Tavoiteltu poikamies"

        Varmaan luulevat pojaksesi. Nuorien Jantterien keskuudessa on tietysti nykypäivänä ihailtavaa että hoitelevat vanhoja puumia. Tosin saattaa olla ettei ns suhteesi kauaa kestä. Paljonko rahoitat häntä kuukausittain? Oletko koskaan muuten kysynyt kenenkään ulkopuolisen mielipidettä tuohon alle 30v näyttämiseen? Se kun on vähän sellainen juttu, että oma tai äidin mielipide ei ole aina ihan sama kuin ulkopuolisen sillä ulkopuolinen voi todeta että näytät kuusikymppiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmat Miehet, jotka ovat kkiinnostavan näköisiä , asiat kunnossa ja osaavat käyttäytyä, ovat kyllä lähes aina varattuja. Jos ei ole, niin kannattaa selvitttää, miksi ei ole parisuhteessa. Salarakkaaksi he kyllä kelpuuttavat mielellään nuoremman naisen ... ;)

        20vuotta sinua vanhempi mies tarkoittaa,että voisi ikänsä perusteella olla isäsi..20v enemmän elämästä kokemusta.... Olen itse seurustellut muutaman itseäni vanhempan miehen kanssa ja voin näin jälkeenpäin sanoa,ettei mitkään niistä suhteista pidemmän päälle toimineet,kun miehillä lopun kaiken vanhoilleset ajatusmaailmat,verratuna omaani. Nyt olen paljon onnellisempi vain 5v vanhemman miehen kanssa. Mieti myös sitä,jos tällä miehelle on sinun ikäisiä lapsia...tai että haluatko sinä elämäsi aikana lapsia,mutta mies ei voi enää niitä saada tai halua?
        Mielestäni sellaisen miehen päässä on jotain pahasti vialla,joka haluaa seurustella oman lapsensa ikäisen naisen tai miehen kanssa.. yök..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäiset "vapaat miehet" ovat eronneita, karanneita, tai juoppoja ja muutenkin parisuhteeseen kelvottomia.

        Tai leskiä


      • Anonyymi
        Jai_121 kirjoitti:

        Varmaan luulevat pojaksesi. Nuorien Jantterien keskuudessa on tietysti nykypäivänä ihailtavaa että hoitelevat vanhoja puumia. Tosin saattaa olla ettei ns suhteesi kauaa kestä. Paljonko rahoitat häntä kuukausittain? Oletko koskaan muuten kysynyt kenenkään ulkopuolisen mielipidettä tuohon alle 30v näyttämiseen? Se kun on vähän sellainen juttu, että oma tai äidin mielipide ei ole aina ihan sama kuin ulkopuolisen sillä ulkopuolinen voi todeta että näytät kuusikymppiseltä.

        Menikö vähän ihon alle? :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmat Miehet, jotka ovat kkiinnostavan näköisiä , asiat kunnossa ja osaavat käyttäytyä, ovat kyllä lähes aina varattuja. Jos ei ole, niin kannattaa selvitttää, miksi ei ole parisuhteessa. Salarakkaaksi he kyllä kelpuuttavat mielellään nuoremman naisen ... ;)

        "Kannattaa selvittää miksei ole parisuhteessa"
        Ihan niinku se olis joku pakko. Suurin osa teistä naisista on täysin kelvottomia joten en yhtään ihmettele jos joku parempi mies on sinkkuna.Ei oo miehillä helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mies voi tällaisessa tilanteessa tehdä muuta, kuin yrittää olla näkemättä. Muuten tulee kuraa joka suunnalta.

        Näinhän se menee .Ei ole kuin hävittävää joten pitäkää tunkkinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin aina ajatellaan, että jos mies vanhempi niin silloin on aina jotain pielessä?
        Minä olen nainen ja olen 47 v ja minulla on 25 v rakastaja/sulhanen, miksi kukaan ei katso kieroon kun kuljemme yhdessä. Mutta jos sukupuolet olisi toisinpäin niin se ei olisi sopivaa.
        No kukaan ei usko minua 47 ksi. Sanovat, että olen alle kolmikyppinen.
        Johtuuko se siitä kun en ole ollut koskaan avioliitossa tai pitkässä suteessa.

        Oisko näin myös 50 llä miehellä. Joka ei ole ollut pitkässä parisuhteessa, taikka namisissa, vaan omistautunut elämäänsä itselleen. "Tavoiteltu poikamies"

        Pukeudutko sukkanauhaliiveihin?


      • Anonyymi

        Tää on niin TROLLI, ei kannata lähteä "kelkkaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäiset "vapaat miehet" ovat eronneita, karanneita, tai juoppoja ja muutenkin parisuhteeseen kelvottomia.

        Voivat muuten olla leskiäidin, nimimerkillä satun kuulumaan heihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäiset "vapaat miehet" ovat eronneita, karanneita, tai juoppoja ja muutenkin parisuhteeseen kelvottomia.

        Sokeri setiä, jotka hinnoittelee tunteet. Nuori nainen voi tuhota itsetuntonsa helpomminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäiset "vapaat miehet" ovat eronneita, karanneita, tai juoppoja ja muutenkin parisuhteeseen kelvottomia.

        kakki naiset on huoria
        kaikki nuoret on hunsvotteja
        kaikki vanhukset ovat ilkeitä
        kaikki anonyymit on idiootteja
        kaikki vanhemmat naiset on parisuhteeseen kelvottomia
        jne..
        you got the point?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20vuotta sinua vanhempi mies tarkoittaa,että voisi ikänsä perusteella olla isäsi..20v enemmän elämästä kokemusta.... Olen itse seurustellut muutaman itseäni vanhempan miehen kanssa ja voin näin jälkeenpäin sanoa,ettei mitkään niistä suhteista pidemmän päälle toimineet,kun miehillä lopun kaiken vanhoilleset ajatusmaailmat,verratuna omaani. Nyt olen paljon onnellisempi vain 5v vanhemman miehen kanssa. Mieti myös sitä,jos tällä miehelle on sinun ikäisiä lapsia...tai että haluatko sinä elämäsi aikana lapsia,mutta mies ei voi enää niitä saada tai halua?
        Mielestäni sellaisen miehen päässä on jotain pahasti vialla,joka haluaa seurustella oman lapsensa ikäisen naisen tai miehen kanssa.. yök..

        Onpas jengi rajoittunutta. Varmaan tosi aito elämä kun lokeroidaan ihmiset ulkomuodon/näön/iän perusteella. Toivottavasti kohtusi/spremasi on viallista ettei tarvitse enempää ahdasmielisiä ihmisiä maailmaan tunkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kannattaa selvittää miksei ole parisuhteessa"
        Ihan niinku se olis joku pakko. Suurin osa teistä naisista on täysin kelvottomia joten en yhtään ihmettele jos joku parempi mies on sinkkuna.Ei oo miehillä helppoa.

        Itse olen 41v mies ja kaikki kunnossa. Heikkoa kohtaa ei oikein ole ;) Olen niin nähnyt erilaiset suhteet ja naisia ollut 10v sit pilvin pimein. Nykyisin olen niin valikoiva, ettei minulle kelpaa enää mikään perusmimmi, joka kiukuttelee, ei tunnu omantasoiselta tai on sohvaperuna jne.

        Esim. Tinderissä on näitä "lastentarhankyttiä", joilla on "kuusi" lasta ja kauheat kriteerit. Täytän heidän kriteerit, mutta en halua isäpuoleksi ja rahoittajaksi jonkun muun lapselle. Monesti naiselta on jäänyt "ura" vähemmälle ja ollaan pienillä rahoilla kitkuttelevia lasten taksikuskeja tai vankeja kotonaan. AINA OLET se toka, kun lapsi on eka. Hyväksyisin asian, mutta ikävän moni nainen olettaa, että sitä voi joka välissä toitottaa.

        Monesti n.35v naisella on jo se elämä omilla urillaan niin yritäppä siihen mahtua. Mahdollista, mutta henkilön täytyy olla aika oikea.
        Itse joka kuukausi uusin Tinderin niin sieltä tulla tupsahtaa n. 30 tykkäystä 35v naisilta, mutta ei oikein nappaa. Alle 25v naisia eienää uskalla katsellakaan :D Omasta iästä se 10-13v pois olis aika hyvä. Itse sporttisena kuntosaliharrastajana en voi nähdä itseäni oman ikäisen laiskan ylipainoisen naisen seuralaisena.

        Olen siis täysin kelvoton mies! PS. teen töitä yrittäjänä ja tapaan alle 30v naisia paljon ja liki "Jumalan" roolissa, mutta en käytä työtäni niasten kaatamiseen.

        Aloittajalle sanon, että jos olet 25v hujakoissa ja mies 25v niin aika paljon on ikäeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla rahakaskin joka eronnut vanhenneesta tuhlailevasta kaappi juoppo vaimostaan rohkeastivaan juttelemaan hyvinkin sinusta hän kiinnostuu.

        Toiveajattelua 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 41v mies ja kaikki kunnossa. Heikkoa kohtaa ei oikein ole ;) Olen niin nähnyt erilaiset suhteet ja naisia ollut 10v sit pilvin pimein. Nykyisin olen niin valikoiva, ettei minulle kelpaa enää mikään perusmimmi, joka kiukuttelee, ei tunnu omantasoiselta tai on sohvaperuna jne.

        Esim. Tinderissä on näitä "lastentarhankyttiä", joilla on "kuusi" lasta ja kauheat kriteerit. Täytän heidän kriteerit, mutta en halua isäpuoleksi ja rahoittajaksi jonkun muun lapselle. Monesti naiselta on jäänyt "ura" vähemmälle ja ollaan pienillä rahoilla kitkuttelevia lasten taksikuskeja tai vankeja kotonaan. AINA OLET se toka, kun lapsi on eka. Hyväksyisin asian, mutta ikävän moni nainen olettaa, että sitä voi joka välissä toitottaa.

        Monesti n.35v naisella on jo se elämä omilla urillaan niin yritäppä siihen mahtua. Mahdollista, mutta henkilön täytyy olla aika oikea.
        Itse joka kuukausi uusin Tinderin niin sieltä tulla tupsahtaa n. 30 tykkäystä 35v naisilta, mutta ei oikein nappaa. Alle 25v naisia eienää uskalla katsellakaan :D Omasta iästä se 10-13v pois olis aika hyvä. Itse sporttisena kuntosaliharrastajana en voi nähdä itseäni oman ikäisen laiskan ylipainoisen naisen seuralaisena.

        Olen siis täysin kelvoton mies! PS. teen töitä yrittäjänä ja tapaan alle 30v naisia paljon ja liki "Jumalan" roolissa, mutta en käytä työtäni niasten kaatamiseen.

        Aloittajalle sanon, että jos olet 25v hujakoissa ja mies 25v niin aika paljon on ikäeroa.

        Puhutte ainakin sujuvasti paskaa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin aina ajatellaan, että jos mies vanhempi niin silloin on aina jotain pielessä?
        Minä olen nainen ja olen 47 v ja minulla on 25 v rakastaja/sulhanen, miksi kukaan ei katso kieroon kun kuljemme yhdessä. Mutta jos sukupuolet olisi toisinpäin niin se ei olisi sopivaa.
        No kukaan ei usko minua 47 ksi. Sanovat, että olen alle kolmikyppinen.
        Johtuuko se siitä kun en ole ollut koskaan avioliitossa tai pitkässä suteessa.

        Oisko näin myös 50 llä miehellä. Joka ei ole ollut pitkässä parisuhteessa, taikka namisissa, vaan omistautunut elämäänsä itselleen. "Tavoiteltu poikamies"

        50 akka ja kuvittelet ettei ikä näy? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen myös eri mieltä, ja uskon että suurin osa miehistä ei ole varattuja.

        Suurin osa on varattuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät että näin on?

        Mitä pahaa siinä on jos mies on eronnut tai vaikka karannut? Jos miehellä on ollut erittäin hyvä syy. Ehkä hän on ollut joskus naimisissa sinunlaisesi ääliön kanssa? Eikö silloin ole vain parempi nostaa kytkintä, tai sinun tapauksessa suoraan karata ettet vain lähde perään.

        Juoppous taas paistaa kyllä niin pahasti läpi vanhemmissa miehissä ja sellaiset liikkuu niin erilaisissa piireissä ettei juoppo vanhempi mies parikymppistä naista tule ikinä tapaamaan.

        Ei ole vanhempi mies pystyvä parisuhteeseen kiukuttelee päivät pitkät naiselle ja syyllistää kaikesta naista mustasukkaisuudessaan ja narskuudessaan niin ja käyttää sinua vain omien halujen pelinappulana en suosittele! kokemusta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät että näin on?

        Mitä pahaa siinä on jos mies on eronnut tai vaikka karannut? Jos miehellä on ollut erittäin hyvä syy. Ehkä hän on ollut joskus naimisissa sinunlaisesi ääliön kanssa? Eikö silloin ole vain parempi nostaa kytkintä, tai sinun tapauksessa suoraan karata ettet vain lähde perään.

        Juoppous taas paistaa kyllä niin pahasti läpi vanhemmissa miehissä ja sellaiset liikkuu niin erilaisissa piireissä ettei juoppo vanhempi mies parikymppistä naista tule ikinä tapaamaan.

        Ei ole vanhempi mies pystyvä parisuhteeseen kiukuttelee päivät pitkät naiselle ja syyllistää kaikesta naista mustasukkaisuudessaan ja narskuudessaan niin ja käyttää sinua vain omien halujen pelinappulana en suosittele! ja laittaa poikki hetken mielijohteesta tekstiviestillä vielä kaiken lisäksi.. en suosittele sydänsuruja vain saat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät että näin on?

        Mitä pahaa siinä on jos mies on eronnut tai vaikka karannut? Jos miehellä on ollut erittäin hyvä syy. Ehkä hän on ollut joskus naimisissa sinunlaisesi ääliön kanssa? Eikö silloin ole vain parempi nostaa kytkintä, tai sinun tapauksessa suoraan karata ettet vain lähde perään.

        Juoppous taas paistaa kyllä niin pahasti läpi vanhemmissa miehissä ja sellaiset liikkuu niin erilaisissa piireissä ettei juoppo vanhempi mies parikymppistä naista tule ikinä tapaamaan.

        Ei ole vanhempi mies pystyvä parisuhteeseen.. kiukuttelee päivät pitkät naiselle ja syyllistää kaikesta naista mustasukkaisuudessaan ja narskuudessaan niin ja käyttää sinua vain omien halujen pelinappulana en suosittele! ja laittaa poikki hetken mielijohteesta tekstiviestillä vielä kaiken lisäksi.. en suosittele sydänsuruja vain saat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät että näin on?

        Mitä pahaa siinä on jos mies on eronnut tai vaikka karannut? Jos miehellä on ollut erittäin hyvä syy. Ehkä hän on ollut joskus naimisissa sinunlaisesi ääliön kanssa? Eikö silloin ole vain parempi nostaa kytkintä, tai sinun tapauksessa suoraan karata ettet vain lähde perään.

        Juoppous taas paistaa kyllä niin pahasti läpi vanhemmissa miehissä ja sellaiset liikkuu niin erilaisissa piireissä ettei juoppo vanhempi mies parikymppistä naista tule ikinä tapaamaan.

        Ei ole vanhempi mies pystyvä parisuhteeseen.. kiukuttelee päivät pitkät naiselle ja syyllistää kaikesta naista mustasukkaisuudessaan ja narskuudessaan niin ja käyttää sinua vain omien halujen pelinappulana en suosittele! ja laittaa poikki hetken mielijohteesta tekstiviestillä vielä kaiken lisäksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät että näin on?

        Mitä pahaa siinä on jos mies on eronnut tai vaikka karannut? Jos miehellä on ollut erittäin hyvä syy. Ehkä hän on ollut joskus naimisissa sinunlaisesi ääliön kanssa? Eikö silloin ole vain parempi nostaa kytkintä, tai sinun tapauksessa suoraan karata ettet vain lähde perään.

        Juoppous taas paistaa kyllä niin pahasti läpi vanhemmissa miehissä ja sellaiset liikkuu niin erilaisissa piireissä ettei juoppo vanhempi mies parikymppistä naista tule ikinä tapaamaan.

        Ei ole vanhempi mies pystyvä parisuhteeseen.. kiukuttelee päivät pitkät naiselle ja syyllistää kaikesta naista mustasukkaisuudessaan ja narskuudessaan niin ja käyttää sinua vain omien halujen pelinappulana en suosittele! ja laittaa poikki hetken mielijohteesta tekstiviestillä vielä kaiken lisäksi.. en suosittele sydän suruja vain saat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät että näin on?

        Mitä pahaa siinä on jos mies on eronnut tai vaikka karannut? Jos miehellä on ollut erittäin hyvä syy. Ehkä hän on ollut joskus naimisissa sinunlaisesi ääliön kanssa? Eikö silloin ole vain parempi nostaa kytkintä, tai sinun tapauksessa suoraan karata ettet vain lähde perään.

        Juoppous taas paistaa kyllä niin pahasti läpi vanhemmissa miehissä ja sellaiset liikkuu niin erilaisissa piireissä ettei juoppo vanhempi mies parikymppistä naista tule ikinä tapaamaan.

        Ei ole vanhempi mies pystyvä parisuhteeseen.. kiukuttelee päivät pitkät naiselle ja syyllistää kaikesta naista mustasukkaisuudessaan ja narskuudessaan niin ja käyttää sinua vain pelinappulana en suosittele sydän suruja saat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät että näin on?

        Mitä pahaa siinä on jos mies on eronnut tai vaikka karannut? Jos miehellä on ollut erittäin hyvä syy. Ehkä hän on ollut joskus naimisissa sinunlaisesi ääliön kanssa? Eikö silloin ole vain parempi nostaa kytkintä, tai sinun tapauksessa suoraan karata ettet vain lähde perään.

        Juoppous taas paistaa kyllä niin pahasti läpi vanhemmissa miehissä ja sellaiset liikkuu niin erilaisissa piireissä ettei juoppo vanhempi mies parikymppistä naista tule ikinä tapaamaan.

        En suosittele ei toimi kokemusta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20vuotta sinua vanhempi mies tarkoittaa,että voisi ikänsä perusteella olla isäsi..20v enemmän elämästä kokemusta.... Olen itse seurustellut muutaman itseäni vanhempan miehen kanssa ja voin näin jälkeenpäin sanoa,ettei mitkään niistä suhteista pidemmän päälle toimineet,kun miehillä lopun kaiken vanhoilleset ajatusmaailmat,verratuna omaani. Nyt olen paljon onnellisempi vain 5v vanhemman miehen kanssa. Mieti myös sitä,jos tällä miehelle on sinun ikäisiä lapsia...tai että haluatko sinä elämäsi aikana lapsia,mutta mies ei voi enää niitä saada tai halua?
        Mielestäni sellaisen miehen päässä on jotain pahasti vialla,joka haluaa seurustella oman lapsensa ikäisen naisen tai miehen kanssa.. yök..

        Meidän presidentti


    • Anonyymi

      "eivät ole vapaita" tietenkin

    • Anonyymi

      Ei kannata. Et voi saada kunnollista vanhempaa miestä. Kunnollinen ei kiinnostuisi tuon ikäisestä. Ajattele järjellä mitä se tarkoittaa ja miltä se näyttäisi hänen lähipiiristään. Härskin papan voit saada, mutta sellaista tuskin haluat. Kannattaa odottaa että jokin ikäisesi mies kiinnostuu sinusta ja tekee aloitteen. Voit myös tehdä nuorempaan mieheen aloitteen. Vanhalle jos teet saatat hänet ja itsesi vain todella kiusalliseen tilanteeseen. Haluatko todella sitä?

      • Anonyymi

        Höpö, höpö. Tietysti kuten sanoin, että jos miehestä kiinnostuu noin nuori nainen, niin tuskin on vapaa. Kannattaa tuo selvittää kunnolla ensin.


      • Anonyymi

        "Kunnollinen ei kiinnostuisi tuon ikäisestä." No, olihan taas järkiveto. Ikäerohan, tottakai, tarkoittaa perverssiä. Hienoa logiikkaa. Olet itse ennakkoluuloinen ja harjoitat ikäsyrjintää. Kaltaistesi ahdasmielisten takia tällaisestakin asiasta voi muodostaa ongelman.


      • Anonyymi

        Eli Niinistökään ei ole kunnollinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Niinistökään ei ole kunnollinen?

        Entäs Danny, taitavat olla varsinaisia pervoPekkoja koko äijäsakki.

        Jos seukkaisivat tällaisen 50 leidin kanssa, panisin. Nyt en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kunnollinen ei kiinnostuisi tuon ikäisestä." No, olihan taas järkiveto. Ikäerohan, tottakai, tarkoittaa perverssiä. Hienoa logiikkaa. Olet itse ennakkoluuloinen ja harjoitat ikäsyrjintää. Kaltaistesi ahdasmielisten takia tällaisestakin asiasta voi muodostaa ongelman.

        On sydämetöntä silloin jos on tarkoitus lapsia tehdä sillä heistähän tulisi isättömiä parikyt vuotta aikaisemmin kuin normiavioliitoissa.
        Muussa tapauksessa ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Danny, taitavat olla varsinaisia pervoPekkoja koko äijäsakki.

        Jos seukkaisivat tällaisen 50 leidin kanssa, panisin. Nyt en.

        Dannyn paras vuosi oli 1964,Eerikan isä syntyi ja Danny pääsi armeijasta.tosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sydämetöntä silloin jos on tarkoitus lapsia tehdä sillä heistähän tulisi isättömiä parikyt vuotta aikaisemmin kuin normiavioliitoissa.
        Muussa tapauksessa ok.

        Ihan sattumaa milloin kukakin kuolee. Mistään et voi tietää milloin ja mihin kukakin kuolee. Kolmenkymmenen vuoden päähän tähtäävät ajatukset on ihan mäihästä kiinni, että miten aika ja tapahtumat sattuu menemään.


      • Anonyymi

        Missään ei mainita onko aloittaja 20 v vai 40 v ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dannyn paras vuosi oli 1964,Eerikan isä syntyi ja Danny pääsi armeijasta.tosi.

        Dannyn paras vuosi oli - ei milloinkaan. Voitaisiinko jo nyt unohtaa se, pliiiis


      • Anonyymi

        Naiskaunedestako ei saisi kiinnostua ja se tekisi hänestä "ei kunnollisen"? Totta tuo lähipiiri juttu, mutta aika suoriksi vedit mutkat. Ei kai sitä kuitenkaan lähipiirin kanssa seurustella? Liki 20v on jo paljon, mutta 15v ei vielä. Olen 41v ja voisin ajatella seurustelevani esim. 27v kanssa. Terveisin Kelvoton!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kunnollinen ei kiinnostuisi tuon ikäisestä." No, olihan taas järkiveto. Ikäerohan, tottakai, tarkoittaa perverssiä. Hienoa logiikkaa. Olet itse ennakkoluuloinen ja harjoitat ikäsyrjintää. Kaltaistesi ahdasmielisten takia tällaisestakin asiasta voi muodostaa ongelman.

        Mieluummin katson "paheksuvaa" lähipiiriä kuin sängyssä kulahtanutta mammaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiskaunedestako ei saisi kiinnostua ja se tekisi hänestä "ei kunnollisen"? Totta tuo lähipiiri juttu, mutta aika suoriksi vedit mutkat. Ei kai sitä kuitenkaan lähipiirin kanssa seurustella? Liki 20v on jo paljon, mutta 15v ei vielä. Olen 41v ja voisin ajatella seurustelevani esim. 27v kanssa. Terveisin Kelvoton!!

        Niin voisitte seukata 27v miehen kanssa kun homo kuitenkin olette


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dannyn paras vuosi oli - ei milloinkaan. Voitaisiinko jo nyt unohtaa se, pliiiis

        Tuo on sinun mielipide .


    • Anonyymi

      Varmasti joudut aloitteen tekemään. Ja ehkä vielä enemmänkin. On mieheltä ihan realismia ettei 20v nuorempi kovin helposti kiinnostu. Tai vaikka kiinnostuisikin, ei siitä jutusta mitään kestävää seuraa.

      • Anonyymi

        Miksei seuraa, Onhan aviopareja, ikäero 41 vuotta ja saivat 8 lasta


      • Anonyymi

        Ei kannata tehdä aloitetta,jos mies on niin nössö ettei itse huomaa,saat vaan jonkun perässä vedettävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tehdä aloitetta,jos mies on niin nössö ettei itse huomaa,saat vaan jonkun perässä vedettävän.

        Tai sitten ei vaan kiinnosta parikymppiset keskenkasvuiset draama prinsessat joiden suurin huolenaihe on ripsivärin merkki ja se että mistä tänään kiukuteltaisiin. Ei kiinnosta penskat

        Aikuinen mies


    • Anonyymi

      Etkö löydä ikäisiäsi komistuksia? Mikä siinä vanhassa papassa niin kiinnostaa ja ajattele 10v eteenpäin, kun toinen fyysisesti vanhenee nopeammin... Etsi ikäosiäsi komistuksia, eikä muinaisjäännettä.

      • Anonyymi

        Tämä "vanha pappa" on sivistynyt, älykäs ja elämänkokemusta omaava hieno ihminen, aivan toista kuin keskenkasvuiset pojannulikat.

        Terveisin Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä "vanha pappa" on sivistynyt, älykäs ja elämänkokemusta omaava hieno ihminen, aivan toista kuin keskenkasvuiset pojannulikat.

        Terveisin Ap

        Tuosta voisi päätellä, että suhtautuu naiseenkin monipuolisemmin kuin vain jonakin naisenpuolena. Onko sinulla jotain yhteistä hänen kanssaan, paitsi ihailu? Sivistyneesti voit ilmaista kiinnostuksesi, hän varmasti vastaa sivistyneesti. Että ei kiinnosta, oletan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä "vanha pappa" on sivistynyt, älykäs ja elämänkokemusta omaava hieno ihminen, aivan toista kuin keskenkasvuiset pojannulikat.

        Terveisin Ap

        Jep.
        Tuota noin. Jos olet se nuorehko nainen, jota minun kanssani oleva vanhahko mies kiinnostaa, niin jätä haaveesi.
        Mesessä on kiva flirttailla. Teettää myös remonttityöt ilmaiseksi. Kuitenkin tämä pappa valehtelee sinulle. Hän on valehdellut , että asuu jo koiransa kanssa yksin tai on eroamassa. Akka jäkättää jne. Mikään noista ei pidä paikkaansa.
        Jep. On hyvä puhumaan . Valehtelee sujuvasti. Keksii satuja ja tarinoita.
        Minä kylläkin häippäisen jossakin vaiheessa. Jätän mielelläni pappani hoitoosi. Voit toteuttaa hoivaviettiäsi muuallakin kuin vanhainkodilla.
        Tosiasia että vanhuus tulee vääjäämättömästi. Ikäero kasvaa silmissä. Monesti sairaudet astuvat kehiin.
        Jos rahan perässä olet , valitettavasti minun papallani on vain velkaa. Sen hän piilottaa vielä hyvin. Ehkä sekin paljastuu vielä sinulle joskus.
        Jos haluat papan kanssa yhteen, niin siitä vaan. Ne lahjat vaihtuu sohvalla makoiluun. Remonttia ei jaksa , eikä halua tehdä ja kenties aika suuri asia, hän ei pysty muuta kuin viagran avulla. Kestääkö sydän, se onkin toinen asia.


    • Anonyymi

      Ikä on vain numeroita.. mitä jos nainen olisi kiinnostunut 20 vuotta nuoremmasta miehestä..

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa se olisi tietenkin ihan ok ja nainenhan olisi vain nykyaikainen itsenä tunteva vahva nainen, joka naintenlehdessä kertoisi kuinka elämään tuli kivasti uutta virtaa. Mutta toisinpäin tosiaan "härskin papparaisen vain voit saada" kommentteja taas ilmassa. Huomaavatkohan nämä kommentoijat itse edes omaa asenteellisuuttaan? Aloittajalle voisin todeta, että kannattaa ehkä olla itse aktiivinen osapuoli, mutta voithan tuoda asia esille jotenkin pehmeästi. Esim. kertomalla, että ihailet miehen karismaa tms. , ei sun ole pakko ekaksi todeta, että haluat elämäsi jakaa ko. miehen kanssa. Kun tuot kuitenkin ilmi pitäväsi miehestä, niin kyllä se siitä hahmottuu, ett ö onko siinä hommassa mitän sen enempää. :)


    • Onhan se vähän järjetöntä. Mulla on vanhempana miehenä ystävyyssyhde puolta nuorempaan naiseen. Olen varattu ja hänkin enimmän osaa ajasta, mutta jokin käsittämätön yhteys meillä on. Vietämme paljon aikaa yhdessä ystävinä ja aina meinaa lipsahtaa yli ystävyyden rajojen. Siinä suhteessa minä olen se jarrumies.

      Nuorella naisella on paljon elettävänä ja ennen kaikkea ne jutut, jotka mulla on jo takana. En halua lähteä elämään enää vaippa-arkea uudelleen. Tosin nainenkaan ei halua nyt, mutta tiedän ihmisluonnon kun 30v kolkuttelee ovella.

      Minusta olisi väärin antaa romanssin roihahtaa ja sillä tavalla sitoa hänet vanhaan ukkoon. Rakkalla ystävälläni pitää olla mahdollisuus toteuttaa elämäänsä sellaisen kumppanin kanssa, jolla on samanlainen elämäntilanne ja päämäärät, vaikkakin piilevinä juuri nyt.

      Jos olisin 20 vuotta nuorempi tai hän vanhempi, niin ongelmaa ei olisi.

      Ihmissuhteissa ei vaan voi aina voittaa.

      • Anonyymi

        Saattaahan olla että pappakin alkuun kiinnostaa, Nuori ei vaan ajattele sitä mitä jatkossa seuraa. Vanha pappa jätetään helposti siinä vaiheessa kun hänelläkin on vaipat housuissa tai muuten huolehtiminen hänestä on liian rankkaa nuoremmalle naiselle iän lisääntyessä. Tämä ei ole edes vitsi, hyvin monet vanhat tulee tähän tilanteeseen, toiset hieman nuorempanakin.
        Teräspappoja on harvassa jotka jaksaa nuoremman naisen kelkassa. Vaipparalli ja yövalvomiset iän lisääntyessä ei enää houkuttele. Vanhempi osaa ajatella nämä asiat järkevämmin kuin nuori elämää kokemattomampi nainen joka etsii usein sitä turvallista isähahmoa joka hänestä huolehtii.
        Ovatko vastuuntuntoiset nuoremmat miehet kadonneet jo sukupuuttoon?


    • Anonyymi

      Jos nyt oletetaan, että kumpikin on siinä mielessä samassa tilanteessa, että ei enää lapsia haluta, niin onko ikä mikään syy torpata toinen ihminen, mikäli muuten sovitaan yhteen ja yhdessä on hyvä olla?

      • Anonyymi

        Totta ja muutenkin kyllähän mies voi lapsia saada missä iässä tahansa.


      • Anonyymi

        Naurettavaa puhuakin jostain 50.stä ukosta ikäloppuna, taitaa olla et siellä ikä luokissa vasta löytyy ne kaikkein järkevimmät asioistansa huolehtivat.
        Eivätkä ole esim. Vain hyväkskäyttämäs naispuoleisia. Toisin kun katselee naisia samasta ikäryhmästä, niissä haetaan vaan nuoria katseenkestäviä rantajellonia, joilla ei ole kuin tuulen huuhtoma perse, ja mielessä vain "kaadot"
        Ja näin päin todennäköisesti suhde ei kestä pitkään. Juuri monikaan ei tule loppu elämäänsä viettämään tuollaisten "puumien"kanssa.
        Jos aloittaja on tosissaan ja harkinnut nämä ikäerojen tuomat asiat, niin kehoitan selvittämään asian ja mahdollisesti viettämään onnellista elämää tuon mielitietyn kanssa.


      • Anonyymi

        Just noin...


    • Anonyymi

      Ei tarvii, aloite nyt jostain syystä on aina miehen tehtävä, tilanteessa kun tilanteessa, vaikka mies olisi sokea, olisi sen hapuiltava ja kompuroitava naisenluo.

      Koska: Noissa tilanteissa nainen voi aina valita miten toimii, onko kokonaan kiinnittämättä huomiota ja kävelee ohi ilman katsekontaktia, vetoaako kiireeseen, sanoo että seurustelee jo tai käskee vaan painumaan vittuun.
      Jos nainen joutuisi tekemään aloitteen, olisi hän silloin itse altis pakeille. Naiset kun väittää ettei miehet kestä pakkeja... Mitä naisten puolelta huomannu niin jos saavat pakit, on mies silloin joko HETI homo tai vaan kusipää... mies myös mustamaalataan koko lopulle Suomelle.
      MUTTA koska noita naisiin kohdistuvia pakkeja tulee tosi harvoin juuri tuon miehen aloite pakon/velvollisuuden vuoksi, on yleiskäsity se että vaan miehet on heikkoja.
      Itse en seurustele tai harrasta parisuhteita ollenkaan, en oo ikinä sietänyt noita. Etoo se miten ihmiset toimii toisiaan kohtaan, ym. Ja vaativat sen jälkeen vielä kuuta taivaalta. MUTTA seurustelemattomuuskaan ei tunnu kelpaavan. Pitää selittää aina miljoonaan kertaan että en vaan halua suhteita tai liimata itteäni kehenkään kiinni, kuvainnollisesti enkä kirjaimellisesti. Hirveetä ristikuulustelua joka kerta ja yleensä ihmiset vetää pultit kun ei saa huomiota tai osaa käsittää----

      • Anonyymi

        Luulen tuntevani kyseisen mummotunnelin asukkaan, ikä nyt 59 v, dikkaa asua eri naisilla ilmaiseksi.


      • Anonyymi

        Arvostan!


    • Ei sinun pidä tehdä, mutta ehkä olisi hyvä.

      Olet oikeassa noiden arvelujesi suhteen. Olen usein tilanteessa, jossa jopa itseäni yli puolta nuoremmat naiset mielestäni viestivät kiinnostustaan, mutta en oikein "uskalla tehdä aloitetta, koska ajattelen, että vain kuvittelen ja ymmärrän ystävällisyyden väärin.

      Eroni jälkeen tapailin pitkään vain suurin piirtein omanikäisiäni naisia, kunnes Hangossa baarissa eräs itseäni 15 v nuorempi nainen tuijotti minua niin intensiivisesti, että en voinut erehtyä ja humalan rohkaisemana menin hakemaan häntä tanssimaan. Silloin vasta ymmärsin ja vapauduin, että voin olla kiinnostava huomattavasti itseäni nuorempienkin mielestä. En kuitenkin todella suuri kynnys tehdä aloite esim 25 v nuoremmalle naiselle.

      • Anonyymi

        Oliko nainen kenties sokea vai eikö ollut nuorenpia tarjolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko nainen kenties sokea vai eikö ollut nuorenpia tarjolla?

        Ehkäpä sokea, koska nuorempia olisi ollut runsaasti tarjolla, Onneksi noita sokeita naisia tuntuu olevan runsaasti liikkeellä, joten ei tällaisella keski-ikäisellä setämiehellä ole hädän päivää.


    • Anonyymi

      Hauska vedätys. Ikä-erolla ei ole mitään merkitystä siihen kumman _pitää_ tehdä aloite (siis siltä kannalta ajateltuna, että aloitteenteon tulos olisi varmimmin halutunlainen).

      Omalta kohdaltani sanoisin että yli 8h kestävä parisuhdetta ei taida olla koskaan syntynyt siten että en itse olisi ollut ottamassa, selvästi havaittavalla tavalla, osaa teerenpeliin. Ja yleensä kun neitokainen on varteen otettavan näköinen ja jopa ilmaisee vähänkin ...kiinnostusta, niin kyllä osallistun, hyvinkin alttiisti.

      Tässä on kuitenkin lähimenneisyydessä ollut kaksi tapausta, joissa minut ehkä olisi voitu tulkita olevan esimies- tms autoritaarisessa asemassa neitokaisten suhteen. Noihin teerenpeleihin en ankaran pohdinnan ja lukuisten menetettyjen yöunien jälkeenkään lähtenyt mukaan, siitäkin huolimatta, tai sen takia, että minulle suunnatut ....huomionosoitukset olivat aivan tukalan kuumia, koska on tämä metoo -uhka päällä. Arvelen etten koskaan tule ottamaan minkäänlaista metoo -riskiä, sillä uhkan toteutessa mies aina varmasti menettää saantoon nähden aivan liian paljon/rajusti, tavalla tai toisella tai kummallakin.

      • Anonyymi

        Täsmennän, että aloitteella joka tulee "ihan puskasta" (siis puska-aloite) ei minun kokemukseni mukaan ole suuria onnistumisen mahdollisuuksia parisuhteen kannalta, hauska puolituntinen niistä saattaa seurata helpostikin. Parisuhteeseen johtavaa aloitetta yleensä aina on edeltänyt ensin molemmin puolinen merkillepano eli kiinnostuksen herääminen, joka muuttuu yhä kuumemmaksi teerenpeliksi ja sitten vasta toinen tekee yksiselitteisen aloitteen.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Meetoo-riskiä ei kannata ottaa, vaikka nainen provosoisi tekemään aloitetta. Katse vaan lattiaan ja menoksi.


    • Anonyymi

      Jos haluat kyseisen miehen, on syytä olla aloitteellinen. Monet miehet eivät tee aloitetta. Ei siksi, että nuoremman osapuolen torjunta pelottaisi, vaan siksi, että selvästi vanhemman osapuolen aloitetta voidaan pitää sopimattomana.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Fiksu kunnollinen vanhempi mies varoo tekemästä aloitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Fiksu kunnollinen vanhempi mies varoo tekemästä aloitetta.

        Juuri täsmälleen näin on asia.


    • Anonyymi

      Helpottaisi tilannetta huomattavasti nuoremman olla aloitteellinen lähestymisessä. Olemme yksilöitä kaikki ja jokainen näkee asiat omalla tavalla niin kuin näistäkin viesteistä voi päätellä. Itse olen ollut aloitteellinen ja sitä kautta kokenut tilanteet kiusallisina, kun kanssakäymisessä ei olla ajateltu samoin.

      Sitkeä olen ollut, koska näen hänessä niin paljon myönteisiä/ mieleiseltä tuntuvia seikkoja, tuntuu vain niin hyvältä ajatella, josko löytäisimme toisemme? Vanhempana ihmisenä pyrin olemaan varovainen liikkeissäni, etten vaan toisen mieltä pahoittaisi.

      Arvelen kuitenkin meidän ikäero asettuvan 15v. kuitenkin alle 20 haarukkaan? Tunteita ei uskalla sitoa liikaa häneen, koska pelko aina olemassa, et olenkin ymmärtänyt asiat vain itseni kannalta myönteisellä tavalla?

    • Anonyymi

      Täällä ap. Tein mielestäni aloitteen, eli ehdotin kahvittelua. Mies ei päässyt juuri silloin kun ehdotin, ja sovittiin, että mennään myöhemmin, mutta sitä "myöhemmin" ei ole vielä tullut. Hän ei ole varmaankaan kiinnostunut minusta sillä tavalla, olen tulkinnut hänet väärin tai hän vain muuten vain flirttailee. Vai onko mahdollista, että hän kyllä on viehättynyt minusta, mutta ei vain sitten halua suhdetta juuri ikäeron tms. vuoksi? Flirttailu kuitenkin on jatkunut aloitteeni jälkeen edelleen, mikä mielestäni on hyvin ristiriitaista . Näemme siis säännöllisesti yhteisen harrastuksen parissa.

      • Anonyymi

        Mitä jos ehdottaisit seksiä jota mies odottaa naiselta, voin taata että tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ehdottaisit seksiä jota mies odottaa naiselta, voin taata että tulee

        Me ollaan 30v ikäero "pari",seksi tuli puolenvuoden muun tapailun jälkeen.Hän oli pettynyt monta kertaa ikäistentä keskenkavuisuuteen.


      • Anonyymi

        Jos otat noin suurella ikäerolla miehen, niin joudut lopettamaan seksin 20 v aiemmin, hoitamaan vanhusta ja järjestämään hautajaiset. Elämä menee tosi nopeasti ohi. Voimia sulle jos kuitenkin siihen päädyt.


      • Anonyymi

        Olisiko kyseessä ukkomies, joka pelkää jäävänsä kiinni (oma muija huomaa jotain)?


    • Anonyymi

      tee vaan rohkeesti aloite. iske kiinne vaan kerran täällä eletään ja vain kerran täältä lähdetään . eli et häviä juuri muuta kun sen että saat totuuden selville. . terv/MÖRKÖ

    • Anonyymi

      Itselläni oli hyvin vastaavanlainen tilanne, ikäeroa 15 vuotta, mies 50 . Flirttiä oli kuukausia, kunnes rohkenin lähettää viestiä, kysyin lähtisikö joskus kahville. Vastaus oli myöntävä ja viestin jälkeen flirtti jatkui. Kun sitten kasvotusten kahville pyysin, ei juuri silloin päässyt mutta ei liioin ehdottanut uutta aikaa. Meni taas viikkoja kunnes lähestyin viestillä, ei vastausta. Tästä olisi jo pitänyt ymmärtää ettei ollut enää kiinnostunut. Sen sijaan kaivoin verta nenästäni ja lähestyin vielä kerran, hän kun kuitenkin piti jonkinasteista flirttiä yllä. Lähestyin kasvotusten kun satuttiin kahden kesken törmäämään. Oli kiireinen, lähdössä joulun viettoon. Ei ehtinyt kahville, vastasi kysymykseeni hyvin viileästi ja koin että jopa hieman vihaisesti. Itse yritin olla hymyilevä ja ystävällinen. Toivotin hyvää joulun aikaa enkä tainnut saada siihen edes vastausta. Paska fiilis on edelleen, herrasmiehenä hän olisi voinut kieltäytyä nätisti, jolloin kummallekin olisi jäänyt hyvä mieli. Emme ole tapahtuneen jälkeen kohdanneet, ja tuleva kohtaaminen hermostuttaa ja jännittää hirveästi. Tunnen aivan jäätävää häpeää, vaikka ei tarvitsisi.

      • Anonyymi

        Ei teillä iso ikäero. Mieheltä huonoa käytöstä. Mua miehenä surettaa että noin voi käyttäytyä.
        Jos yhtään helpottaa, ei sulla ole mitään hävettävää, kuten totesitkin. Ko. miehellä sen sijaan on! Hyvin oot toiminut, kaikki kunnioitus sua kohtaan, mies huh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teillä iso ikäero. Mieheltä huonoa käytöstä. Mua miehenä surettaa että noin voi käyttäytyä.
        Jos yhtään helpottaa, ei sulla ole mitään hävettävää, kuten totesitkin. Ko. miehellä sen sijaan on! Hyvin oot toiminut, kaikki kunnioitus sua kohtaan, mies huh!

        Kiitos, helpotti ainakin vähän :) Ehkä mies vaan ärsyyntyi kun en ymmärtänyt lopettaa epäselvien pakkien jälkeen. Toivottavasti miehen ajatuksissa on edes häivähdys pyörinyt viime kohtaamisestamme, en kuitenkaan kaiketi ihan yhdentekevä ollut. Olemme samassa työpaikassa, en tiedä yhtään miten pitäisi olla kun seuraavan kerran törmätään.. ahdistaa.


      • Anonyymi

        Kieltäytyi kaksi kertaa nätisti. Mitähän olisi pitänyt tehdä?


      • Anonyymi

        Montako kertaa olisi pitänyt kieltäytyä? Kun et tuosta ymmärtänyt?


    • Anonyymi

      20 vuotta oo mmtään paitsi ne ensimmäiset 20. Jos siis olette vaikka 20/40, 30/50, 40/60 tai 50/70... ikäero ei merkitse. Samanikäiset parit eroavat siinä missä ikäeroa enemmän omaavat parit. PariSUHDE merkitsee. Joka muuta esittää on henkisesti kakara.

      • Anonyymi

        En pystyy kuvittelemaan että mieheni olisi 70 v.
        Nuorena jos olisi vaikka 25/45
        Mutta nyt on minulle oman ikäiset harmatukkaiset ja ylipainoiset miehet myös liika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pystyy kuvittelemaan että mieheni olisi 70 v.
        Nuorena jos olisi vaikka 25/45
        Mutta nyt on minulle oman ikäiset harmatukkaiset ja ylipainoiset miehet myös liika.

        Todennäköisesti vanhmpi kuolee pois ennemmin joten nuorempi voi sitten etsiä uuden miehen. Tai naisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pystyy kuvittelemaan että mieheni olisi 70 v.
        Nuorena jos olisi vaikka 25/45
        Mutta nyt on minulle oman ikäiset harmatukkaiset ja ylipainoiset miehet myös liika.

        Olet ikärasisti. Itse mm. olen 60 ,hiukset edelleen tummanruskeat, BMI 25 tasan. Kunto hyvä niin henkisesti kuin ruumiillisesti (myös sieltä). Rahaa ja omaisuutta on.
        Välillä väsyttää tuo nuorten naisten pinnallisuus ja ennakkoluuloisuus.
        Ei mulla muuta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ikärasisti. Itse mm. olen 60 ,hiukset edelleen tummanruskeat, BMI 25 tasan. Kunto hyvä niin henkisesti kuin ruumiillisesti (myös sieltä). Rahaa ja omaisuutta on.
        Välillä väsyttää tuo nuorten naisten pinnallisuus ja ennakkoluuloisuus.
        Ei mulla muuta...

        Vanha mies on vanha mies, vaikka väittäisit mitä. Kymmenen vuoden päästä olet 70 eli mitään ihanaa tulevaisuutta ei ihan voi suunnitella.


    • Anonyymi

      Jos sitä kiinnostaakin vain Börjet?

    • Anonyymi

      Olen 19 vuotta kumppaniani vanhempi mies. En olisi voinut kuvitella välillemme mitään .
      Hän haki tanssimaan , itse en olisi sitä tehnyt vaikka hän oli kaunis nainen . Ei ollut tanssinut aikoihin ja minä aktiiviharrastaja. Kuitenkin huomasin heti että häntä oli hyvä viedä. No molempia tikanpoika veti puuhun , mutta sanoin että pidä nyt hetki hauskaa ja nauti mutta katsele sitten nuorempi mies.
      Hetken kuluttua hän vastasi että "myöhäistä "
      Nyt on lähes kymmenen vuotta onnellista elämää takana. Kukaan ei enää noteera ikäeroamme , eikä se juuri edes näy . Olemme molemmat hyvässä kunnossa.
      Lottovoitto molemmille.

    • Anonyymi

      Itse olen naimisissa melkein 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Minä tein aloitteen, koska mieheni ajatteli ettei kelpaisi minulle vaikka oli kuulemma myös kiinnostunut minusta.
      Olin myös ennen nykyisen mieheni löytämistä treffeillä erään miehen kanssa. Hän ilmestyi paikalle vain sanoakseen, että on liian vanha minulle. Hänestä kuulemma suhde olisi tuntunut kuin seurustelisi lapsensa kanssa vaikka hänellä ei sellaisia ollutkaan.

      • Anonyymi

        Minä olen 60v vapaa sinkku ja teinitytöt tykkää minusta kuin hullu puurosta. En ole silti vuosiin edes suudellut naista, enkä miestä. Minulla kuulemma sievät lempeät silmät "niitä katselisi vaikka koko yön". Hyvin yksinäinen olen, pelkään keolevani yksinaisyyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 60v vapaa sinkku ja teinitytöt tykkää minusta kuin hullu puurosta. En ole silti vuosiin edes suudellut naista, enkä miestä. Minulla kuulemma sievät lempeät silmät "niitä katselisi vaikka koko yön". Hyvin yksinäinen olen, pelkään keolevani yksinaisyyteen

        Miten vitussa voi kuolla puutteeseen,jos osaa kirjoittaa,saa naista.
        Suomi24 treffi osasto on kuin puuma leiri,40-65v välillä löytyy, siideri valasta,nymfomaania,maksullista,yh äitiä,elätettävää,ja elättäjää...siis jos sieltä ei lohkee vittua niin miehessä vika. T. Arska tehtaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vitussa voi kuolla puutteeseen,jos osaa kirjoittaa,saa naista.
        Suomi24 treffi osasto on kuin puuma leiri,40-65v välillä löytyy, siideri valasta,nymfomaania,maksullista,yh äitiä,elätettävää,ja elättäjää...siis jos sieltä ei lohkee vittua niin miehessä vika. T. Arska tehtaalta.

        Mitä sitten kun ei enää ota eteen ja nuori nainen haluaa kovasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vitussa voi kuolla puutteeseen,jos osaa kirjoittaa,saa naista.
        Suomi24 treffi osasto on kuin puuma leiri,40-65v välillä löytyy, siideri valasta,nymfomaania,maksullista,yh äitiä,elätettävää,ja elättäjää...siis jos sieltä ei lohkee vittua niin miehessä vika. T. Arska tehtaalta.

        Kai se lapsuuden traumoista johtuu. Olen aina ollut hyvin arka epävarma. Nuorena teininä yrtin kaljoissa iskeä "rumemman kahdesta tytöstä. Hän loi minua ja luuli että kiusaan häntä. Itse ajattelin tosissani etten saa koskaan ketään kiska se" rumempikaan ei huolinut minua. Olen erakoitunut ja käyn lähinnä vain kaupassa. Minun ei ole ystäviä. Vuosia etsin treffipalstalta naista mutta ei minun käsityksen mukaan sieltä voi löytää e naista joka on oikeasti vaikkapa sievä söpö sopu. (Monia monia tavannut). En etsi pelkkää seksiä mutta voin sanoa suoraan ettei yksikään tapaamistani naisista ollut seksikäs. Enimmäkseen kuluneita, hermosairauden partaalla olevia itsensä kehujia olivat. Olen vahvasti sitä mieltä että, jos ihminen on kiltti mukava, hyvännäköinen, terve, hän saa halutessaan paremman kumppanin milloin tahansa marketin kassalta kuin vuodessa parissa Trump. En ole monilla palstoilla käynyt mutta eiköhän samat ja samantyyiset asusta kaikilla tai ainakin monilla palstoilla. Uskon ja toivon että ihana nainen vielä tulee vastaan, alkaa jutella tai itse rohkenen ja että loppuu tama yksinäisyys. Jos minulla olisi vara olla vaikka viikko kylpylässä, USA että sieltä löytyisi nainen (naisia). Roppa vielä kunnossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vitussa voi kuolla puutteeseen,jos osaa kirjoittaa,saa naista.
        Suomi24 treffi osasto on kuin puuma leiri,40-65v välillä löytyy, siideri valasta,nymfomaania,maksullista,yh äitiä,elätettävää,ja elättäjää...siis jos sieltä ei lohkee vittua niin miehessä vika. T. Arska tehtaalta.

        Mutta sieltä puuttunee herttainen ihana kaunis kunnollinen yhden miehen vapaa nainen. Useimmat em on jo varattu ja naimisissa. On heitä jossain vielä vapainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten kun ei enää ota eteen ja nuori nainen haluaa kovasti

        Ehkä jompi kumpi karkaa pois. Toisaalta jos ei ole enää kyvykäs, eikai kannata etsiä nuorta vaan iäkästä senioria juttukamuksi ja hellään läheisyyteen, halausta ja suukottelua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten kun ei enää ota eteen ja nuori nainen haluaa kovasti

        Viagra on keksitty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten kun ei enää ota eteen ja nuori nainen haluaa kovasti

        Olen kuullut radiosta tätä asiaa käsittelevän pilkkalaulun. Siitä voi olla aikaa jo yli 10 vuotta, enkä koskaan ole löytänyt ko. laulua uudelleen. Radiota kuuntelen nykyään erittäin harvoin. Tämä kallis laaturadio hajosi, ääntä ei kuulu lainkaan enää. Virrat taisivat olla päällä vuosikausia yhteen menoon. Kanava vaikutti jonkun uuden radiokanavan koelähetykseltä, ehkä jopa jonkun oppilaitoksen.

        Mies siinä laulaa, ja äänensävy on ehkä lällätteleväkin.

        Teemana on siis nuori vaimo ja häntä selvästi vanhempi aviomiehensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sieltä puuttunee herttainen ihana kaunis kunnollinen yhden miehen vapaa nainen. Useimmat em on jo varattu ja naimisissa. On heitä jossain vielä vapainakin

        Kaukoidästä löytyy hyvin vaaleaihoisiakin suloisia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 60v vapaa sinkku ja teinitytöt tykkää minusta kuin hullu puurosta. En ole silti vuosiin edes suudellut naista, enkä miestä. Minulla kuulemma sievät lempeät silmät "niitä katselisi vaikka koko yön". Hyvin yksinäinen olen, pelkään keolevani yksinaisyyteen

        Oletko se kuuluisa "eno", kun 6-kymppisenä teinitytöt kiinnostaaa?


    • Anonyymi

      Jos kyseinen henkilö on fiksu mies, hän todennäköisesti ei tule tekemään aloitetta, koska hänhän olisi irstas-limainen-sika ja kuvottava setämies, jos aloite ei olisi tervetullut.

      Aikuinen mies on oppinut sen, että usen vuorovaikutus, joka mies kokee edenneen romanttiselle asteelle on naisen mielestä vasta orastavaa ystävyyttä (tutkittu fakta) joten aloitteen tekeminen selvästi itseään nuoremman naisen suuntaan on jokseenkin totaalinen no-no

      Jos hän on sinusta kiinnostunut aloitteesi on varmasti tevetullut ja päästää hänen hankalasta tilanteesta "miten koettaa lähestyä nuorempaa naista ilman että on limanuljaska"

      Jos taas hän ei ole kiinnostunut, fiksu aikuinen mies osaa ilmaista sen aloitteesi jälkeen tyylikkäästi tai sitten herätät hänen kiinnostuksensa siinä paikassa ja sillä sekunnilla. (nuoremman aikuisen naisen kiinnostus on aina miehestä huomattavan imartelevaa)

      • Anonyymi

        Liian vaikeaksi teette toiseen tutustumisen.. Minulle sanoi kerran eräs hyvännäköinen eroamassa oleva miljonäärinainen"lahde minun matkaan ". Oltiin tunnettu kymmenen minuuttia. Sanoin että minulla on sovitut treffit tunnin päästä ja olen köyhäkin. Nainen sanoi" minulla on ihan kaikkea mitä me tarvitsemme, riittää kun vain lähdet mukaani. En mennyt, menin sovituilla treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian vaikeaksi teette toiseen tutustumisen.. Minulle sanoi kerran eräs hyvännäköinen eroamassa oleva miljonäärinainen"lahde minun matkaan ". Oltiin tunnettu kymmenen minuuttia. Sanoin että minulla on sovitut treffit tunnin päästä ja olen köyhäkin. Nainen sanoi" minulla on ihan kaikkea mitä me tarvitsemme, riittää kun vain lähdet mukaani. En mennyt, menin sovituilla treffeille.

        Olitpa fiksu,ja nyt sapettaa pierettää ja ketuttaa ,kun on laskut päällä ja eukko turposi pullataikinaksi.Haluaisit lähteä mutta et voi kun yhteinen asuntolaina painaa päälle, ja pari rumaa muksua jälki istunnossa.Öisin heräät kylmän hien valtaamana ja sätit itseäsi hölmöstä luonteestasi kun olisit saanut kaiken muun hyvän, muttet selkäkipua joka tuli raksalla.Unelmoit vieläkin lämpimästä takkatulen loimusta ,varakkaan ladyn kanssa joka olisi pitänyt sinua silkkihansikkain.Ajattelit että ei! Minähän en halua mukavaa ihanaa turvallista elämää ,vaan nyt mennään perk.. Syvärin kautta ja eihän se ole mies eikä mikään ellei säre itseään ennen viiskymppisiä sängyn pohjalle.Alat tissuttelemaan pikku hiljaa ja hups yksi kaunis päivä olet Hakaniemen metro asemalla tonkimassa puolikkaita hampurilaisia.Valitettavasti filmiä ei voi peruuttaa joten sitä saa mitä tilaa..👋🕺💃🎼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitpa fiksu,ja nyt sapettaa pierettää ja ketuttaa ,kun on laskut päällä ja eukko turposi pullataikinaksi.Haluaisit lähteä mutta et voi kun yhteinen asuntolaina painaa päälle, ja pari rumaa muksua jälki istunnossa.Öisin heräät kylmän hien valtaamana ja sätit itseäsi hölmöstä luonteestasi kun olisit saanut kaiken muun hyvän, muttet selkäkipua joka tuli raksalla.Unelmoit vieläkin lämpimästä takkatulen loimusta ,varakkaan ladyn kanssa joka olisi pitänyt sinua silkkihansikkain.Ajattelit että ei! Minähän en halua mukavaa ihanaa turvallista elämää ,vaan nyt mennään perk.. Syvärin kautta ja eihän se ole mies eikä mikään ellei säre itseään ennen viiskymppisiä sängyn pohjalle.Alat tissuttelemaan pikku hiljaa ja hups yksi kaunis päivä olet Hakaniemen metro asemalla tonkimassa puolikkaita hampurilaisia.Valitettavasti filmiä ei voi peruuttaa joten sitä saa mitä tilaa..👋🕺💃🎼

        Erittäin hyvin kuvailtu kehityskaari. Juuri tuollaista se miehen elämä tuppaa olemaan :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian vaikeaksi teette toiseen tutustumisen.. Minulle sanoi kerran eräs hyvännäköinen eroamassa oleva miljonäärinainen"lahde minun matkaan ". Oltiin tunnettu kymmenen minuuttia. Sanoin että minulla on sovitut treffit tunnin päästä ja olen köyhäkin. Nainen sanoi" minulla on ihan kaikkea mitä me tarvitsemme, riittää kun vain lähdet mukaani. En mennyt, menin sovituilla treffeille.

        Oisko sulla tuon naisen puhelinnumeroa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liian vaikeaksi teette toiseen tutustumisen.. Minulle sanoi kerran eräs hyvännäköinen eroamassa oleva miljonäärinainen"lahde minun matkaan ". Oltiin tunnettu kymmenen minuuttia. Sanoin että minulla on sovitut treffit tunnin päästä ja olen köyhäkin. Nainen sanoi" minulla on ihan kaikkea mitä me tarvitsemme, riittää kun vain lähdet mukaani. En mennyt, menin sovituilla treffeille.

        Kyllä minä olisin ottanut , jos kerran oli hyvän näköinen ja haluttava. Eipä niitä naisia liiku näillä palstoilla vapaana, vain fitness tyylisiä tai ylisyöneitä ja mummumaisia jo 35-50v iässä. Harvassa on kauniit naiset, joilla on hiukset päässä, ei tatuointeja ja jotka ei juo


    • Anonyymi

      Ja mistähän te sitten arki-iltoina mahtaisitte keskustella kun kumpikaan ei ymmärrä oman aikansa juttuja? Aika-aallot ei vaan kohtaa vaikka vetovoimaa olisikin. Ihan ilman ikärasismia näin sanon koska näitä on nähty tuttavapiirissä. Mutta poikkeuksiakin toki on.

    • Kehottaisin tekemään aloitteen koska mies ei välttämättä näe mahdollisuuksiaan kovin hyviksi kun nuoresta naisesta on kyse. Itselleni tehtiin aloitus nainen oli kolmekymmentä vuotta nuorempi. Meillä alkoi pitkä ja molemmille antoisa suhde.

    • Anonyymi

      Miehet on typeriä. Saunan taakse, sillä se hoituu

    • Naisen pitää tehdä aloite. Ei mies usko onnensa koittaneen ja pelkää että tunkeilee.

    • Minun mielestäni kannattaa ehdottomasti tehdä aloite. Sittenpähän näet, mikä on miehen reaktio. Ikä on vain numero. Rakkaus ei katso numeroita eikä ikää. Muista, että rakkaus voittaa kaiken. Jos kuitenkaan et onnistu, älä lannistu, vaan jatka rohkeasti eteenpäin! Olen itse jo niin vanha, että voin antaa nuoremmille neuvoja!

      • Anonyymi

        Kyllä näin, miehet komistuu 40 täytetyään , kun taas naiset lakastuu siihen ikään mennessä.


    • Anonyymi

      Jollei ole narsistimies,toki miellyttää mutta arvelluttaa voiko olla tottakaan vai onko kuitenkin jotain taka-ajatusia,kekemus kertoo että melkein aina on

    • Anonyymi

      Näin "vanhana" kunnollisena miehenä aattelisin että jos sille tuntuu, niin tee selvä aloite. Kävi miten kävi , niin varmasti kunnollisen miehen kans hyvin kuitenkin. Ei jää loppuiäksi harmittamaan. Ikä on numeroita ja sopivia ei joka puussa kasva.

      • Anonyymi

        Ikä on todellakin muutakin kuin numeroita. Papat mielellään viljelee noita fraaseja


    • Anonyymi

      Jos olet kiinnostunut hänestä ,niin kutsu vaikka kahville ja puhu asiat suoran hänelle . En ymmärrä miksi pitää kiertäen ja kaartaen kaikki tehdä. No jokaisen oma asia miten tekee. Ikä on vain numeroita !! Ei se ota jos ei ainakaan. Mut kaikkein parhaiten sen saa selville kun kysyy suoraan👍 siitä voi sitten tehdä mitä haluaa jos kumpikin on kiinnostuneita toisista. Onnea sinulle ❤️

    • Anonyymi

      Kierrä kaukaa, eitsi itsesi ikäistä ? Usko hyvä ihminen , ei onnistu !

      • Anonyymi

        Kierrä kaukaa oli jonkun naisen kirjoittama taatusti ! Kateellinen, näin moni nainen kokee kun ei itse kelpaa tai kelpuuta kunnollista suomalaista urosta.


    • Anonyymi

      Tule kertomaan vain. Odottelen.

    • Anonyymi

      Käytöstavat kunniaan...mies tekee aloitteen jos hänellä sellaisia on??..Voihan olla että on ns.varattu,eikä sen takia huomio sinun viestittelyäsi..Kaveripohjalla varmaan meette..

      • Miehet on tyhmiä. Tekee ne aloitteen jos ovat pesää vailla juu... Mutta jos tarkoitus on saada aito suhde eiväthän nuo käsitä että joku viestittelee hienovaraisesti kun ihmiset ovat normaalisti ystävällisiä ja vähän flirttejäkin ainakin jos ovat tottuneet saamaan mistä tykkää ilman mitään tarkoitusta. Ja ovat kovin hämmentyneitä jos toinen on kuvitellut jotain ihan muuta.
        Siispä uudelleen. Pyydä kahville päiväsaikaan EI iltakahville koska se on sänky kutsu. Sitten asiat selviävät ja unohda ikäkysymykset. Sellaisilla ei ole väliä.


      • Anonyymi
        RamonaB kirjoitti:

        Miehet on tyhmiä. Tekee ne aloitteen jos ovat pesää vailla juu... Mutta jos tarkoitus on saada aito suhde eiväthän nuo käsitä että joku viestittelee hienovaraisesti kun ihmiset ovat normaalisti ystävällisiä ja vähän flirttejäkin ainakin jos ovat tottuneet saamaan mistä tykkää ilman mitään tarkoitusta. Ja ovat kovin hämmentyneitä jos toinen on kuvitellut jotain ihan muuta.
        Siispä uudelleen. Pyydä kahville päiväsaikaan EI iltakahville koska se on sänky kutsu. Sitten asiat selviävät ja unohda ikäkysymykset. Sellaisilla ei ole väliä.

        Etkö ole kuullut mitä "päiväkahvit" tarkoittaa ?


    • Anonyymi

      20 vuotta nuoremmat naiset on keski-ikäiselle miehelle parasta mitä on, mutta saattaa tosiaan vaatia aloitetta naiselta, koska eihän sitä muuten usko todeksi.

    • Anonyymi

      100% on otettu ja tee vain aloite jollakin konstilla :-)

    • Anonyymi

      Ikäero on liian suuri.

      • Ikäero liian suuri? ☺️😁 Sellaista ei olekaan kuin ikäero kun kemiat käyvät yhteen. Riittää että kumpikin on 18v.


    • Anonyymi

      Aina miettimisen paikka näin suurissa ikäeroissa, mikä viehättää ja miski viehättää.
      Jos näitä sivustoja seuraa, huomaa ainakin sen, että vanhempi mies etsii sitä nuoren tytön vartaloa.
      Paras tämän aamun lehdestä näkemäni oli, kuinkä äijä sanoi, että seksi ei enää viehätä häntä, kun naisen vartalo on muuttunut eli on vähän lihonut. Mutta kun kuvaa katsoi oli mies oikea läskikasa itse.

      Jaksatko ajatella myös tulevaa eteenpäin, miten sitten kun ikä tulee ja toinen on vanhus ja itse edelleen haluaisit elää. Vai onko vain tämä hetki se täekeä.
      Joskus voi olla sekin, että toienen on jo esim. vaurastunut ja voi antaa leveämmän elämän rahan voimalla, mikä on motiivi asioissa.

      • Anonyymi

        Luin saman jutun, juttu oli toimittajalta sikäli kehnosti toteutettu, että juttu ei kertonut kuvan parista. Siitä ei siten selvinnyt kummankaan osapuolen mahdollinen lihavuus/laihuus, vaikka sellaisen mielikuvan saattoi helposti saada.
        Mutta joo, olet oikeassa, jotkut meistä eivät näe pintaa syvemmälle.

        Kukaan ei tiedä päiviensä tarkkaa määrää, toki todennäköisempää on, että vanhempi osapuoli poistuu ensin, mutta ei se silti ole "kiveen hakattu".

        Useat kommentoijat analysoivat tilannetta monesta eri kulmasta, ansiokkaasti, mutta kylmän viileästi. Kaksi sanaa loistaa poissaolollaan. Rakkaus. Onni.
        Kaikilla on oikeus onneen ja onnen tavoitteluun. Jotkin riskit ovat ottamisen arvoisia.


    • Anonyymi

      Tutkaile asiaa, Olemusta ilmeitä,silmät ne sanoo onko hän jo ihastunut. lähesty tilannetta aistit avoinna ,, kierrätä puhe jolloin on helppo tehdä aloite , Katson omalta kohdaltani, vapaus ja tasa-arvo on kunnioitettava asia.

    • Anonyymi

      Ilman muuta tee aloite. Itsellä ollut 15 vuotta nuorempi nainen ja en kyllä muuta huomannut kuin että lähes kaikissa asioissa oltiin täysin tasavertaisia.
      Sen jälkeenkin minulla aina ollut selvästi nuorempi kumppani. Ikävä kyllä samanikäiset naiset ovat jo viidenkympin jälkeen "mummotyyppisiä", toki poikkeuksia on mutta harvoin vapaita.
      Mitä enemmän ikää kertyy on ikä todellakin vain numeroita.

      • Anonyymi

        Liian iso ikäero loppupeleissä.. 45 v miehet monet jo löllömahaisia, hiukset lähteneet ja ovat vanhoillisia.. Eivät ymmärrä somesta ym. mitään.. En ymmärrä, mitä joku voi nähdä vanhassa miehessä?? Pukeutuminenkin on, kun - 70 luvulta. Kyllä, se ikäero jossain vaiheessa tuntuu ja näkyy..

        N 30v


      • Anonyymi

        Enemmän ne 50v miehet pappaantuu ja ovat lösähtäneen näköisiä ja harvat pitää itsestään huolta. Itse seukkaan 13v nuoremman miehen kanssa, enkä vois kuvitelllakkaan olevani samanikäisen papan kanssa. Jos kemiat kohtaa ja muuten synkkaa niin onko ikäerolla, sitten merkitystä, eikä kukaan voi tietää huomista päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän ne 50v miehet pappaantuu ja ovat lösähtäneen näköisiä ja harvat pitää itsestään huolta. Itse seukkaan 13v nuoremman miehen kanssa, enkä vois kuvitelllakkaan olevani samanikäisen papan kanssa. Jos kemiat kohtaa ja muuten synkkaa niin onko ikäerolla, sitten merkitystä, eikä kukaan voi tietää huomista päivää.

        Paras vaimo on semmoinen joka on 90vuotias.sillä on 90miljoonaa rahaa pankissa ja 90 astetta kuumetta,


    • Sinähän olet trolli ysi äijä joten tuskin tarviit vastausta. Ei oikrifen naisten tarvie moisia kysellä! 😁😁
      Jos nainen on täysi-ikäinen hän OTTAA minkä haluaa, jotkut, normaillemmat miehet ei huolisi pikkupissistä edes leluksi kun kskstoihin sisältyvä riski on todellinen. En tiedä millaisia tuomioita lapsiin sekaantujat saavat mutta kovia ne ovat ja lusiminen vielä kovempaa kun lapsiin dekaantujidta ei tykätä.
      Jos joku pikkugimma on tyrkyllä juokse!
      Tietenkin on niitä Joilla ei ole oikeita naisen elkeitä eivätkä vedä ketään puoleensa eli sellaisten on turha edes kysellä miten äijän saa lankaan.
      Toki merkitsee missä tätä ihastustaan näkee. Aina luontevinta on kysyä lähetkö kahville missä ei ole mitään pahaa eikäyulr tunnelmaa että muija on tyrkyllä se kun on pala normaalia kuviota jos silmät kertovat kaiken.
      Pyydä kahville ja jos tulee pakit asia on selvä. Molemminpuolisessa kiinnodtuksessa siitä Auvo aukeaa... 🙂
      Mies on tyhmä otus eikä tajua hienovaraisia eleitä eli suu auki!
      Minä ja äijä vainaa pyörittiin samassa paikassa ja hän miellytti joka tasolla... Pyysin kahville ja oltiin aviossa kahden viikon päästä.
      Kahville pyytäminen toimii aina. On kysyjä mies tai nainen.... Fiksun mielessä kysymys sisältää kaiken ja tyhmä kelpaa vaan kertakäyttöön jos on vielä huono sängyssäkin.

    • Anonyymi

      Anna palaa vain,sittenpä sen tietää :)

    • Anonyymi

      Isää etsimässäsää.????😂😂😂😂no mikäettei

      • Anonyymi

        Totuus on, että monet nuoret naiset etsii ikäisiään. Vanhaan pappaan turvautuu ne nuoret naiset, jotka eivät kelpaa ikäisilleen komistuksille tai pappa fetissi😂 Yleensä, jos papan rinnalla nuori nainen niin on ylipainoinen tai mummomaisen näköinen. Eri asia nämä julkkismiehet, joilla on statusta ja ovat kohtalaisen hyvännäköisiä, mutta ei tavis perus pertti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on, että monet nuoret naiset etsii ikäisiään. Vanhaan pappaan turvautuu ne nuoret naiset, jotka eivät kelpaa ikäisilleen komistuksille tai pappa fetissi😂 Yleensä, jos papan rinnalla nuori nainen niin on ylipainoinen tai mummomaisen näköinen. Eri asia nämä julkkismiehet, joilla on statusta ja ovat kohtalaisen hyvännäköisiä, mutta ei tavis perus pertti.

        Ei siinä tarvitse olla mikään pappafetissi. Itse kiinnostun äärimmäisen harvoin kenestäkään. Tyyliin kerran kymmenessä vuodessa kohtaan miehen joka kiinnostaa.
        Ja jos se sitten sattuu olemaan paljon vanhempi/nuorempi niin ei sille mitään mahda.


    • Anonyymi

      teit aloitteen, osoitit kiinnostuksesi. Jätä hänet nyt täysin rauhaan. Hänellä on nyt pallo.
      Älä vain ala itseäsi tyrkyttäväksi riippakiveksi. Miehet eivät pidä "helpoista tapauksista".
      Tuon ikäinen mies arvostaa jo muutakin naisessa, kuin sievää kuorta. Hän saattaa myös arvostaa omaa rauhaa ja sinkkumiehen vapautta. Ehkä hän on saanut jo oman osansa perhe-elämän rasituksista.
      Nuorena painotamme ulkonäköä mutta vanhana me tunnemme entistä enemmän vetoa henkiseen puoleen kuten naisen charmikkuus, viisaus, tyyli ja huumorintaju. Tietysti henkinen ja fyysinen terveys eli naisen pitää olla tyylikäs ja huolehtia itsestään sopivassa määrin. Pitää näyttää että arvostaa itseään.
      Voi olla, että hän ei ole ottanut yhteyttä, koska sinä et innosta häntä henkisellä tasolla. Hänelle kelpaa p*llu, mutta hän ei halua vakavaa suhdetta kanssasi ja ennen kaikkea hän ei pidä draamasta. Hän ei jaksa kohdata pettynyttä raivokasta naista jonkun hetken huuman takia.
      Hän ei haikaile nuoruuttaan. Hän ei halua elää sitä uudestaan sinun kauttasi. Hän on elänyt sen jo.

    • Anonyymi

      onko rikas kyllä se vaan on niin että kyllä se raha on että millä sitä rakkautta saa kokemusta on.

      • Anonyymi

        Rakkaus ei katso ikää. ;)


    • Anonyymi

      Rakkaus ei katso ikää. ;)

      • Anonyymi

        Höpö höpö.. Kyllä, se vaan katsoo ikää vaikka muuta väittäis. Itsellä oli suhde 20v vanhempaan mieheen. Vanhetessa ikääntyminen näkyy ja tuntuu nopeammin. Toinen haluaa viettää rauhallisia koti-iltoja kiikkustuolissa, kun toisella menojalka vipattaa,lisäksi haasteensa tuo kun ollaan eri leverillä,mutta joo nyt olen suhteessa 5v nuoremman miehen kanssa ja hyvin menee.


    • Anonyymi

      Anna mennä vaan, mitä voit hävitä? Jos ei natsaa niin se vain imartelee miestä. Voittaa voit vaikka mitä jos hän on hieno mies kuten kuvailit. Itse elän 20v ikäeron suhteessa ja se on perfect...

    • Anonyymi

      Tee ihmeessä aloite!

    • Anonyymi

      Tee ihmeessä aloite, jos pidät hänestä!

      • Anonyymi

        Älä ota vanhaa pappaa. Ei ole kiva olla omaishoitaja:))


    • Anonyymi

      Hei, kerro hyvän sään aikana. Voi jäädä muuten harmittamaan molempia. Omalla kohdalla jäi kovasti kaivelemaan vuokralla asunut "naapurintyttö". Ikäeroa oli "vain" 17 vuotta, mutta jotenkin en osannut tai uskaltanut tulkita merkkejä. Pedariksi leimautuu helposti jos vanhempi mies lähestyy. Tapasin vanhempansakin ja heidän kanssa ikäero oli merkittävästi pienempi. Painoin asian (ihastuksen omalta puoleltani) väkisin pois mielestä ja "aikuistin" itseni. Viimeisellä hetkellä ennen hänen muuttoaan pois minulle vasta selvisi asian laita, mutta taisi olla radikaalisti liian myöhäistä. Uskon olleeni hänen mielestä (tahtomattani) hyvin julma tyyppi, koska olin välillä hyvin ystävällinen, autoin monissa asioissa ja sitten taas "aikuistin/ylensin" itseni, pelkuruuttani. Se on mahtanut olla inhottavaa. Nyt luulen siirtyneeni oikealle pappaosastolle hänen silmissään. Vakiomuotoiset joulutervehdykset vaihdetaan pikku viiveellä. 😕 Voi paska... T. Setämies
      p.s. nuorena tää oli hiukan suorasukaisempaa..hmm. ratkaisukeskeistä. Nyt on niin sensitiivistä ettei kukaan saa mitään sanottua tai tehtyä. Outoja ne naisten soidinmenot kieltämättä joskus on. Jos on miestenkin... 😆

    • Anonyymi

      Pitää...
      Suhtautuu...😀

    • Anonyymi

      Minusta rohkeesti pyydä kahville tai syömään tai pelaamaan 😊

    • Anonyymi

      Tilanne voi olla samanlainen kuin minulla, jolle tulee toistuvasti nuorempien naisten aloitteita. Joten sinunkin kannattaa ottaa ohjat käsiisi ja tehdä aloite.

      Vastaukseni on aina tehdä myönteinen ilmapiiri naiselle, joka tekee aloitteen, vaikka sitten hänet joutuisinkin torjumaan. Ei se ole maailmanloppu.

      • Anonyymi

        Taitaa pappa nähdä päiväunta.. Ne tasokkaimmat, eivät enää pappaikäistä huoli, nämä sugarbabyt asia erikseen ja lähestyvät höynäytettävää pappaa rahan toivossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa pappa nähdä päiväunta.. Ne tasokkaimmat, eivät enää pappaikäistä huoli, nämä sugarbabyt asia erikseen ja lähestyvät höynäytettävää pappaa rahan toivossa.

        Nimenomaan tasoikkaimmat ja kauneimmat lähestyy minua. Muut ymmärtävät itsekin, ettei olisi ns. saumaa. Sugarbabyjä en ole koskaan nähnytkää, taitavat olla sellaisia toiveunia joillekin. Parhaimmat miehet ovat parhaita iästä riippumatta!


    • Anonyymi

      Ei kysyvä tieltä eksy. Kysy vain "haluatko minut?"

      • Anonyymi

        Itsellä suhde ei onnistunut vanhempaan mieheen. Ajatus maailma ja sukupolvien kuilu liian iso ja mies oli minun menoista mustasukkainen ja omistuhaluinen muutenkin. Jos itse 60v ja vielä työelämässä kiinni ja mies 80v voi olla jo palvelutalossa tai olen omaishoitaja. Hankala tuossa geississä viettää yhdessä eläkepäiviä ja matkustella ym. Nykyään seurustelen 7 v vanhemman miehen kanssa ja homma toimii:)) Liian isoja ikäeroja kannattaa miettiä järjellä!!


    • Anonyymi

      Hei.
      Minulle opetettu ett se joka haluaa keksii keinot siihen tapaamiseen ja se joka ei halua niin keksii selitykset ja näin se valitettavasti menee.
      Iällä ei ole väliä jos kemiat toimii, mutta jos saat usein pakit pelkkään kahvihetkeen ei vaikuta hyvältä eli minusta on ymmärrettävää ettei toinen halua, itse en enään laittaisi yhtään energiaan moiseen ihmiseen ja flirttiin en vastailisi vaan kävelisin hymyssäsuin pois.

    • Anonyymi

      Imartelee tee aloite

    • Anonyymi

      Itse en näkisi mitään ongelmaa kumpi tekee aloitteen.. Jommankumman on kuitenkin tehtävä tai juttu junnaa paikallaan iät ja ajat.. Itse olen suhteessa ollut 35v. Vanhemman herrasmiehen kanssa jo yli 6 vuotta. Ja ei ole ollut yhtään mikään härski tms, parhaimmat seksikokemuksetkin kokenut hänen kanssaan.. Ja mitä hänen sukuun tulee kaikki ovat olleet onnellisia puolestamme. Kyllä niitä mielensä pahoittelijoitakin on matkan varrella tullut vastaan mutta en ikinä vaihtaisi päiviäni johonkin sellaiseen joka on rasistinen näille tunteille..
      Nauti elämästä ja ota selvää onko tunne molemminpuolinen..

      • Anonyymi

        Minä ihastuin ehkä rakastuinkin 35 v nuorempaan tyttöön. Välivuosi hänellä menossa ennen opiskelua. Usko,toivo &rakkaus. Nuo kolme asiaa on tärkeimmät. Joka päivä mietin häntä unelmissani....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihastuin ehkä rakastuinkin 35 v nuorempaan tyttöön. Välivuosi hänellä menossa ennen opiskelua. Usko,toivo &rakkaus. Nuo kolme asiaa on tärkeimmät. Joka päivä mietin häntä unelmissani....

        Tuskinpa nuori tyttö rakastui tai ihastui muumioon.


    • Jos miestä ei kiinnosta suhde kanssasi, tule minun luokseni niin toiveesi miehen saannista toteutuu täysin varmasti ja saat miestä niin usein kuin haluat ;))

      • Anonyymi

        Hyi vanha riippuvapallinen ukko.. Kyllä nuoren naisen täytyy olla sekaisin tai paha pappafetissi.
        N 29v


    • Ehkä se vanhempi mies on varattu ja ei halua hetken hurmassa pilata avioliittoaan, mitä lapset soo, samoin ystävät ja sukulaiset? Kun itse olin 30-40v ja naimisissa, niin 20-50v naiset kävi kuumana, kosivat ja flirttailivat. Oli vain niin paljon töitä,perhe ja harrastukset, ettei ehtinyt treffeille. Nyt, kun olen 50v ja eronnut, niin 25-40v naiset kyllä flirttailee, mutta ei lähde treffeille tai ovat varattuja, ainakin kauniit naiset, mutta ns.työpaikkasuhde kävisi monellekkin, mutta ulkopuolella ei edes tervehditä. Yli 50v naiset ei enään välitä, kuin ruuasta, rahasta ja omaisuudesta, sekä miehen tittelistä, ei ole väliä, minkänäköinen kalju ja mahakas mies on, kunhan on mammonaa. En minä mitenkään valikoi ihastukseni löytämiseksi, mutta ei juoppoa naista, ei lyhyttä permanenttia, eikä mummuluukkia, vaan 155-175cm, kurvikas leveälanteinen, pitkät hiukset mieluummin ja sellainen xl-rouvakokoa, kotona viihtyvä ja osaa tehdä tavallista ruokaa, touhuaa ehkä puutarhassa ja tykkää eroottisesta hellimisestä

    • Anonyymi

      Tee aloite. Mun parempi puolisko on 30v. nuorempi neitonen ja elämä on mahtavaa. Hän teki aloitteen ja mä tartuin siihen. Kumpikaan ei oo katunut.

      • Anonyymi

        Itsellä oli suhde 30v naisen kanssa pari vuotta, mutta nyt erottiin ennen joulua, kun nainen löysi saman ikäisen viriilin miehen. Kait pakko myöntää, että oma ikääntyminen näkyy jo viisikymppisessä äijässä. Erektio-ongelmia, ei jaksa enää mennä niikuin nuorempana. Viime aikoina tapaillut 5v nuorempaa naista ja tuntuu kivalta, kun ollaan samalla aaltopituudella, eikä tarvitse esittää ns nuorekasta:))


    • Anonyymi

      Ilman muuta kannattaa viestittää kiinnostuksesi. Sehän on Miehelle vaan imartelevaa ja nostaa itsetuntoa - oli sitten mahdollisuus lähteä leikkiin mukaan, tai ei. Jos olet ujo, niin voit aloittaa keimailemalla ja nostamalla hameenhelmaa hänen nähtensä. Jos ei "tajuu", niin sitten vasta otat puheeksi...
      Lycka till ;)

      • Anonyymi

        Iske oman ikäisiä NUORIA, komeita ja viriilejä miehiä. Vanha pieru on tylsää seuraa, kymppiuutisten jälkeen nukkumaan ja siinä se. Ystäväpiirikin koostuu vanhoista ihmisistä ja tylsistyt heidän seurassaan.
        N 34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iske oman ikäisiä NUORIA, komeita ja viriilejä miehiä. Vanha pieru on tylsää seuraa, kymppiuutisten jälkeen nukkumaan ja siinä se. Ystäväpiirikin koostuu vanhoista ihmisistä ja tylsistyt heidän seurassaan.
        N 34

        Sitä vanhempana miettii jo muita asioita. Ei ihastuminen 35 v. Nuorempaan ole kiellettyä.

        M55v.


    • Anonyymi

      Aloitetta vaan. Ulkomailla naiset ovat selvästi aloitteellisempia, eikä ne naiset ole mitään horoja. Tilanteet siellä tulee ja menee nopeasti. Yleensä ei kiinnosta sotkea järjestyksessä olevaa elämää, mutta joskus ei ole ollenkaan varma.

    • Anonyymi

      PAREMPI KYSYÄ KOHTELIAASTI JA SUORAAN ONKO MIES VAPAA TAI JO VARATTU. JOS VASTAUS ON VAPAA NIIN PYYDÄT ULOS KAHVILLE JA KERROT HÄNELLE ETTÄ VAIKUTAT KUNNON MIEHELTÄ. MIES VOI SITTEN PÄÄTTÄÄ TULEEKO.

    • Anonyymi

      Istu pikkujouluissa sen naamalle ja anna sen vetää paljaalla. Kyllä sitten varmasti kiinnostuu sinusta. Ainiin pikkujoulut meni jo... no vaikka loppiaisten jatkoilla tai jotain.

    • Anonyymi

      Kyllä sinun pitää tehdä aloite se on tätä päivää. Nainen sen aina päättää jos suhde alkuun lähtee. Miehetkin sen nykypäivänä tietää.

      • Anonyymi

        Ihastuminen on ihan luonnollista vanhempanakin. Ei sille voi mitään. Pienen pieniin unelmiin...


    • Anonyymi

      Mieshän sopisi isäkseni, ite tulin isäksi alta 18v ja sitten en ollut 19 kun tuli kaksoset.
      En kyllä naisena ajattelisi noin vanhaa, jos ei ole upporikas. Voi sairastua ja sinä rakastut, pilaat elämääsi.

      toki, mistäpä minä tiedän, vaikka näyttäisit 30 vuotta vanhemmalta kuin olet, tai 30 vuotta kömpelömmältä kuin olet.
      Mutta siinä rakkaudessa sitten ratkaisee ajatusmailma joka lienee erilainen.

      En itekään 76v ajatteliskaan alta 60v jos olisin vapaa, mieluummin yli 70v.

    • Anonyymi

      Kyllä, tee aloite. Minäkin vanhempana miehenä kunnioittaisin sitä. Oli tilanne sitten millainen vaan.

      • Anonyymi

        Kertooko mies työkavereilleen nuoremman naisen lähestymisestä, jos ollaan samassa työpaikassa? Jos siis oletetaan että mieskin on noteerannut naisen, vaikka mies olisikin itse varattu?


    • Anonyymi

      Ihan naurettava ajatuskin, etkö tiedä , miehiltä katoaa halut n. 60v ja ei vaan seiso.MITÄ SITTEN TEET, elätkö selipaatissa? Sääliksi käy noitä typyköitä.

      • Anonyymi

        Onkos kokemusta että halut haittuu kun on 60v.

        Olisinkohan sitten poikkeus tapaus sinusta, kun halut ei ole vielä yli 70v hävinneet mihinkään ?

        No, eihän sitä enää kokopäivää jaksa tuohon toimintaan ajatuksia panostaa kuten nuorena.
        Mut siinä on se hyvä puoli että tekee myös jotain muutakin hyödytöntä.


    • Anonyymi

      No itse olen 31 ehkä miestä ujostuttaa tai jotain sinne päin viittaavaa niin osaisin ite kuvitella eteenpäin rohkeasti vaan - >

    • Anonyymi

      UPEA PROVO näin uutena vuotena ja porukkaan menee kuin väärä raha

      • Anonyymi

        Sano älä muuta.. PAPPA lopeta, se PROVOILU.


    • Anonyymi

      Et ole vieläkään ottanut yhteyttä. Pelkään ettet otakaan koko vuosikymmenellä. Ja minä kun ehdin jo niin innostua.

    • Anonyymi

      Kun miehelle tyrkyttää helppoa p*llua ja jos tyrkyttäjä ei ole ihan susiruma niin kyllähän useimat ainakin kerran jyystää - jos ei muuten niin kokeilumielessä. Sitten 15 sekunttia siemensyöksyn jälkeen ajatukset voivat muuttua, mutta se on jo toinen asia.

    • Anonyymi

      Miehenä sanon että kannattaa olla naisvaltaisella työpaikalla. Siellä tutustuu toiseen sukupuoleen 😉

      Ite olin ja koin kivoja hetkiä 😉

    • Anonyymi

      Varmaan tarjolla on laidasta laitaan, jokainenhan on erilainen yksilö. Siitä vaan rohkeasti koittamaan. Elämää kannattaa elää, lycka till ;)

    • Anonyymi

      Paras tapa saada nuori nainen kiinnostumaan on olla kiinnostumatta. Toisaalta tosimiehelle ei riitä ei pelkkä ikä(ero), voihan olla ettet vaan ole kiinnostava, syitä voi olla monia. Ehkäpä arvoit omat mahdollisuutesi väärin.

    • Anonyymi

      Tee ihmeessä aloite, jos kiinnostaa.

      Tosin sitähän ei tiedä, onko tuo mies hetero, tai homo...

      Tai esim naimisissa....

      Tai vannnoutunut poikamies, esim jostain syystä naisiin pettynyt, eronnut, tms, joka ei missään tapauksessa halua mihinkään vakavampaan suhteeseen kanssasi.

      Hän voi ajatella, että voisit olla esim hänen tyttärensä ikäinen, eikä siksi ole näyttänyt kiinnostustaan.

      Ehkä hän on impotentti...

      Tai tekee jotakin ajatustyötä, eikä ole vielä kiinnittänyt huomiotaan sinuun.

      Luulee joutuvansa naurun alaiseksi, jos tekee itse aloitteen...

      Tai on joku varakas mies, joka on kyllästynyt ympärillä pyöriviin, yleensä nuoriin ja nätteihin "onnenonkijoihin"...

      Syitä on vaikka kuinka paljon.

      Siis tee se aloite, ennenkuin joku muu ehtii ensin, mikäli tuo mies ylipäätään on nais seurasta seurustelutarkoituksessa kiinnostunut.. Hänhän voi tyydyttää halunsa vaikka ilotyttöjen kanssa...

      20v ikä ero on kyllä aika paljon, mutta ei mielestäni liikaa. Jos oot esim 20 v, ja tuo mies 40 v, niin eihän tuo ole käytännössä suurikaan ikäero.

      Monet vanhemmat miehet, ja naisetkin on kiinnostuneet itesään 20-30 v nuoremmista kumppaneista, esim suuri osa 40-50 v naisista, kuten miehistäkin, muistuttaa pyylevää kalkkunaa..

      Lycka till!

      • Anonyymi

        Fakta on, että 20v ikäero alkaa jossain vaiheessa näkymään.. Kun itse 40v niin mies 60v ukon ruppana, jolla paikat jo roikkuu ja tuskin enää vetovoimainen toisen silmissä.. Seksi on kuitenkin parisuhteen liima ja 50 v miehellä alkaa erektio ongelmat. Kyllä ne tasokkaimmat nuoret ihmiset ottaa parisuhteeseen IKÄISIÄÄN.. Verkkokalvo etsii kaltaistaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta on, että 20v ikäero alkaa jossain vaiheessa näkymään.. Kun itse 40v niin mies 60v ukon ruppana, jolla paikat jo roikkuu ja tuskin enää vetovoimainen toisen silmissä.. Seksi on kuitenkin parisuhteen liima ja 50 v miehellä alkaa erektio ongelmat. Kyllä ne tasokkaimmat nuoret ihmiset ottaa parisuhteeseen IKÄISIÄÄN.. Verkkokalvo etsii kaltaistaan..

        Olen 70-vee ja aina seissoo!
        Tule ilokseni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta on, että 20v ikäero alkaa jossain vaiheessa näkymään.. Kun itse 40v niin mies 60v ukon ruppana, jolla paikat jo roikkuu ja tuskin enää vetovoimainen toisen silmissä.. Seksi on kuitenkin parisuhteen liima ja 50 v miehellä alkaa erektio ongelmat. Kyllä ne tasokkaimmat nuoret ihmiset ottaa parisuhteeseen IKÄISIÄÄN.. Verkkokalvo etsii kaltaistaan..

        Tämä. Samanikäistä ja valkoiset valkoisia ja mustat mustia.


    • Anonyymi

      suurin osa taitaa todellakin muistuttaa pyylevää kalkkunaa
      mutta osa laihtuu vanhuuttaan liikaakin ja jalat ovat kuin kaksi mehupilliä
      samoin ranteet - miehilläkin

      ja näillä liian laihoilla se vasta nahka roikkuukin rumasti!

    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti! Tee aloite äläkä lannistu vaikka suhtautuminen olisi aluksi vähän nuivaa. Iäkkäämpi osapuoli etenkin mies ei yleensä usko että nuorempi nainen voisi olla kiinnostunut hänestä.

    • Anonyymi

      No tietty sun pitää tehdä aloite.Toisinpäin haukuttais pedofiiliksi ja setämieheksi.

      Mieti nyt vähän.

      • Anonyymi

        Ihastuminen ja rakkaus on parasta maailmassa!


    • Anonyymi

      Tuli aikoinaan pistettyä 20 vuotta nuorempi tiineeksi ja onhan tuo suhde kestänyt 15 vuotta.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä. Eihän kaikki päivät ole ollet paistetta., mutta kenellä se lienee. Sen huomaan, että ei kehtaa kaikesta turhia kierroksia ottaa. Ikäeroon ei tule kiinnitettyä huomiota, ehken itse lähinnä. Kannattaa kuitenkin miettiä kaksi kertaa.


    • Anonyymi

      Kaiken paras kun mies 52 ja nainen 25 vee tiukka ja kiinteä kroppainen neito pitää miehen vireessä ja homma skulaa...

      • Anonyymi

        Homma skulaa?? Ehkä papan mielikuvituksen tuotetta, koska mallitasoiset nuoret naiset huoli enää ikäisiäsi, kuin maksusta:))


    • Anonyymi

      Jos on 52 ikää ja on silti 25 vee kuosissa ja kunnossa niin miksii ei ?? Cooperin testissä helposti yli 3500 menee ja rautainen mieskunto !

      • Anonyymi

        Voi olla hyvä kunto, mutta so what.. Miksi huippu-urheilijat on nuoria, eikä siellä juoksemassa ole 52v pappoja?? Fyysinen ikääntyminen näkyy naamassa ja kehossa vaikka olisi, kuinka hyvä peruskunto. Jos laitetaan 52v ja 25v nuori mies rinnakkain niin ulkonäössä ei pappa pärjää millään tasolla, ehkä henkinen kypsyys ja varmuus voi vedota enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla hyvä kunto, mutta so what.. Miksi huippu-urheilijat on nuoria, eikä siellä juoksemassa ole 52v pappoja?? Fyysinen ikääntyminen näkyy naamassa ja kehossa vaikka olisi, kuinka hyvä peruskunto. Jos laitetaan 52v ja 25v nuori mies rinnakkain niin ulkonäössä ei pappa pärjää millään tasolla, ehkä henkinen kypsyys ja varmuus voi vedota enemmän.

        Paljonko se vetoaa jos nämä 25-35 veet vetää kalsarikännit joka viikonloppu ja jopa keskellä vikkoa kotona ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla hyvä kunto, mutta so what.. Miksi huippu-urheilijat on nuoria, eikä siellä juoksemassa ole 52v pappoja?? Fyysinen ikääntyminen näkyy naamassa ja kehossa vaikka olisi, kuinka hyvä peruskunto. Jos laitetaan 52v ja 25v nuori mies rinnakkain niin ulkonäössä ei pappa pärjää millään tasolla, ehkä henkinen kypsyys ja varmuus voi vedota enemmän.

        Juoksussa ei varmaan pärjää, mutta voi sanoa omasta kokemusesta, että salilla ei ole ainuttakaan tuon ikäistä, joka nostaa rautaa enemmän kuin minä. Nyt joudun korjaamaan eräs nostaa ja on tämän vuoden suomesmestari. Tilastojen mukaan nyky 3 kymppisellä on vanhan ajan miesten testot jo nyt. Otan osaa. He ovat 5 kypäsinä ovat impoja.

        -52v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksussa ei varmaan pärjää, mutta voi sanoa omasta kokemusesta, että salilla ei ole ainuttakaan tuon ikäistä, joka nostaa rautaa enemmän kuin minä. Nyt joudun korjaamaan eräs nostaa ja on tämän vuoden suomesmestari. Tilastojen mukaan nyky 3 kymppisellä on vanhan ajan miesten testot jo nyt. Otan osaa. He ovat 5 kypäsinä ovat impoja.

        -52v mies

        Katkeran lerpan rutinaa.. Tilastot ei koko totuutta kerro.. Salilla käy paljon hyväkuntoisia nuoria miehiä.


    • Anonyymi

      Salini kaatui Virroilla 35 vee ikäisenä ja oli löysä kuin paska niin ei niillä ikä vuosilla ole mitään merkitystä siihen mikä on todellinen kunto ja kropan tila.

    • Anonyymi

      Yritä rauhoitella häntä, olet ilmeisesti hyvin viehättävä, kysy suoraan uudelleen parin päivän sisällä, aamusta....

    • tee aloite,sillä se selviää.Jos mies ei syty heitä asia leikiksi ja sano että vaan kjokeilit mielenkiinnosta.kyllä minä 60 vapaana jullina olisin otettu jos nuorempi tekis aloitteen.....

    • Anonyymi

      Ei kyllä mitää pappoja ole esim Tom Cruise 57 v ja Eminem 47 v. Ulkonäkö sama kuin alle 30 vuotiaana.

      • Anonyymi

        No ei kyllä ole ja turha itselleen valehdella, kun ovat jo ruppanoita.. Specsaversilla jatkuu ale.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole. Kyllä ikä näkyy kaikissa vaikka olisikin käynyt naamaa korjauttamassa.


    • Anonyymi

      Se kyllä huomaa,että teiltä puuttuu elämän kokemus. koko porukalta. Terv 48m 29n ja lujaa menee niin sängyssä kuin sängynulkopuolellakin. Mut joo omapa on ongelmanne

      • Anonyymi

        Ei voi mennä, jos miehen pitää sänky asioista nettiin kirjoittaa 🥶 Ihan on joku jäänyt oppimatta miehisyyden arvoista


    • Anonyymi

      Ikä on vaan numeroita, jos synkkaa niin synkkaa. Mitä toisten mielipiteistä välittämään, itsellesihän sinä hänet otat. Elämästä pitää nauttia ja ottaa silloin kun saa. Pääseehän niistä eroon, jos niin tahtoo. Kenenkään ei tartte pakosta olla kenenkään kanssa.

      • Anonyymi

        Trumpilla ja melanillakinhan on aito rakkaus 😂 Tunteet mitataan rahassa, kuten sokeri miehet tekee. Yöööööökkkk.

        Nuori nainen. Elä myy ja tuhoa itseäsi


    • Anonyymi

      Opetetaan teille naisille näin yhteisen hyvän nimissä, että miksi vanhempi mies ei välttämättä reagoi nuoremman (ja ehkä myös kauniin) naisen flirttiin tai lähentymisyrityksiin.

      Tässä joitakin syitä oikeasta elämästä:

      1. Nainen on yksinhuoltaja. Monet miehet karttavat tämän takia, koska he tietävät, että nainen etsii herra lompakkoa, joka jakaa arjen kustannukset. Fiksut miehet eivät tähän ansaan lankea vaikka naisella olisi millainen vartalo. Fiksu mies ei ryhdy cuckoldiksi.

      2. Nainen ei ehkä ole älyllisesti samalla tasolla miehen kanssa. Älykkäät miehet haluavat älykkään naisen.

      3. Mies saattaa olla (sala)varakas ja tietää, että naiset "haistavat rahan", joten mies pitää laskelmoiden etäisyyttä eli siis suojelee lompakkoaan.

      4. Miehellä saattaa olla takana katastrofaalisia kokemuksia parisuhteista ja välttää nyt aiheellisesti naisia sen takia.

      5. Miehellä ei ole riittäviä tunteita naista kohtaan, jotta viitsisi aloittaa parisuhteen, joka välttämättä pitää sisällään käsittämättömiä riskejä miehelle ja aiheuttaa massiivisia kompromisseja miehen elämään. Ilman suuria tunteita eli rakkauta ei kannata lähteä naisen kanssa muhinoimaan.

      6. Nainen on feministi. Yksikään aivoilla varustettu uros ei lähde feminatsin matkaan. Tai liberalistin.

      7. Naisella ei ole käytöstapoja.

      8. Nainen on lutka tai käyttäytyy lutkamaisesti tai pukeutuu lutkamaisesti. Jälleen kerran, älykäs kunnollinen mies ei pysty näkemään itseään parisuhteessa lutkan kanssa. Ei. Ei pysty.

      9. Mies epäilee - ja syystä - että nainen etsii tarkoituksella vanhempaa miestä, jonka voi sitten periä - tavalla tai toisella - eli edelleen "herra lompakkohan se siinä" ongelma kartoittaa miehen.

      10. Nainen on ylipainoinen.

      11. Naisella ei ole huumorintajua. Mies on saattanut testata naisen huumorintajua ja jos nainen ei ole hihittänyt oikeassa kohtaa ei testiä ole läpäisty. Next.

      12. Nainen on kovin tietämätön maailman asioista, koska ei ole viitsinyt sivistää itseään. Fiksu mies haluaa sivistyneen naisen.

      13. Miehellä saattaa olla vakava sairaus tai yksityiselämässä on menossa (tai tulossa) merkittäviä vaikeuksia joltain muilta osin, jolloin parisuhde ei ole mahdollinen koska siitä ei tulisi tasapainoista onnelista suhdetta.

      14. Nainen on munannut itsensä jollain tavalla, jolloin "mieheltä meni kokonaan maku naiseen".

      15. Nainen ei osaa tehdä ruokaa, eikä halua oppia.

      16. Naisella on tatuointi, eli on siis lutkamainen, helposti johdateltavissa, ei omaa omaa mieltä, tekee kuten on ohjattu tekemään jne.

      17. Jne.

      • Anonyymi

        Tämä 👍


      • Anonyymi

        Täyttä asiaa!


    • Anonyymi

      On järkevää tehdä. On järkevää tehdä jo, kun ikäero on yli 6 vuotta.

    • Anonyymi

      TÄTÄ EI KUKAAN USKO, KOMMENTTEJA SATELEE, mut siihen jää.

    • Anonyymi

      Riippuu naisesta. Jos on hyvännäköinen ja käyttäytyy niin varmasti herrasmies suhtautuu myönteisesti.
      Mutta jos on tyypillinen suomalainen nainen niin heikot ovat mahdollisuudet

    • Anonyymi

      Yleensäkin olisi mukava jos nainen tekisi aloitteen.

    • Anonyymi

      Olen 70 mies ja huomaan kuinka kuinka joistakin kohdista iho alkaa löystyä ja jopa roikkua. Mitä sitten, kun tulee 10 vuotta lisää. Kyllä ihmisen ulkonäölläkin on merkitystä. Tietysti sitä voisi kiinnostua noin seksuaalisesti 20-30 vuotta nuoremmasta naisesta, mutta kuinka naista voisi kiinnostaa ryppyinen vanha mies, vaikka olisi kuinka kova pukki. Ikä ei suinkaan ole pelkkiä numeroita. Minulla ei nyt ole aikeita hankkia uutta vaimoa, mutta voisin ajatella noin 14 vuotta nuorempaa. Kyllä se suuri ikäero juuri rappeutumisen vuoksi vaikuttaisi ainakin kovasti nuoremman asalta myös seksielämään. Uskoisin seksin olevan lopulta nuoremmasta oksettavaa. No miten vanhempi mies siinä sitten hallitsisi itseään, kunteitäisi olevansa kuihtunut fyysisesti.

      • Anonyymi

        Vihdoinkin joku ajattelee järjellään. Itse olen 60 vuotias ukon turjake. Ikän on todellakin numero, kun vanhemmaksi tulee ja alkaa kaikki vaivat tulemaan puhumattakaan fyysisestä ikääntymisestä. Ikäero riippuu asetelmasta, jos vaikka 25v ja 40v voi vielä mennä, mutta mitä toinen näkisi rypistyneen vanhuksen haluttavana, ei kyllä mitenkään. Oma ikäiseni on parasta seuraa ja yhdessä vanhetaan. Kiva kun ollaan samalla aaltopituudellakin, eikä ole sukupolvien kuilua välillä.


      • Anonyymi

        Minun nahka ei roiku vaikka jo 60v.Kun syö terveellistä ruokaa ja liikkuusekä muutenkin huolehtii itsestään niin niin pysyy hyvännäköisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun nahka ei roiku vaikka jo 60v.Kun syö terveellistä ruokaa ja liikkuusekä muutenkin huolehtii itsestään niin niin pysyy hyvännäköisenä.

        Ööö onko sulla peiliä?? Fyysinen ikääntyminen näkyy kehossa halusit tai et.. 60v enpä ole siinä ikäluokassa hyvännäköisiä enää nähnyt


    • Anonyymi

      Onko kyseessä tarhasi alfauros vai haikailetko toiseen tarhaan?

      • Anonyymi

        Kyllä tässä nyt on kaikki loukutuksen ainekset kasassa.


    • Anonyymi

      Iske sitä selkään ja sano että täältä saisi nuorta ja kiihkeää.

      Älä tee siitä epäselvää. Me miehet arvostamme naisia jotka eivät kiertele turhia.

      Miehet tykkäävät naisista.

      Toivottavasti et ole sakkolihaa, ettei mies joudu liriin.

    • Anonyymi

      Pitää,harva meistä on rautaa.

    • Anonyymi

      Olenko siis ikäloppu nössö, juoppo valehtelija, kelvoton parisuhteeseen, kun jäin 60-v:na pari vuotta sitten yllättäen leskeksi 10-v pojan kanssa (rouva oli 13 v nuorempi) ? Vakityöpaikka, talouskin vakaa. Muutaman kerran samalla terveydenhuoltoalalla olevat sinkkunaiset (n. 38-42-v seutuun, en ole kysynyt, mutta lapsia heilläkin) ovat kosketelleet käsivarttani keskusteluissa, jonka ovat aloittaneet. Sen jälkeen minun ottaessani hienovaraisesti yhteyttä ei mitään selkeää vastausta eikä yhteydenottoa, aina vain tuntuu olevan "kiireitä". Yksi antoi jopa puhelinumeronsa pyytäen soittamaan, mutta elokuvaillan torjui selittäen olevansa toisella paikkakunnalla, joten "toisella kertaa", sen jälkeen ei kuulunut mitään, Aiemmin n. 30 vuotta sitten oli vaikeaa pysyä edellisen kihlatun ajatusten perässä, kun mieli muuttui 3 kertaa 5 minuutin sisällä. Go and figure.

    • Anonyymi

      Älä häpäise itseäsi,jos asia on vielä ajankohtainen. Mies kyllä huomaa kiinnostuksesi ja tekee aloitteen, jos tahtoo. Mies ei usein ole kiinnostunut nuoresta naisesta ,jos ei ole seksihullu, sillä vanhempi nainen on paljon monisävyisempi ja on enemmän yhteistä, keskustelut ja muu elämän suola. Jos tarjolla on , voi ottaa väliaikaiseksi leikkikaluksi kyllä. Joskus voi tietysti syttyä tosirakkauskin , jos sielut ovat yhtä, toisilleen luodut.

    • Ollen itse jo aika iäkäs (kohta 80v) niin nuorten naisten (alle 50v) seura on mukavaa mutta en todella lähde mokaamaan, alkaen ehdottaa jotain mikä ei ehkä ole pappalta odotettua. Odottaisin varsin selvää merkkiä tytöltä ennen kuin alkaisin isommin fyysisesti lähetyä.

      Jos teet aloitteen niin saat vastauksen!

      • Anonyymi

        Sulle varmaan löytyy seuraa paremmin bingosta tai palvelutalosta, ehkä joku nainen voi hyvyyttään viedä papan ulkoilemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle varmaan löytyy seuraa paremmin bingosta tai palvelutalosta, ehkä joku nainen voi hyvyyttään viedä papan ulkoilemaan.

        En oo vielä bingossa käynyt enkä muutoinkaan pelaa ellei ole takuuta euron sijoituksella vähintään kahden tuloksesta.

        Tiedän palvelutalon joskus odottavan jos vaan sinne asti jaksaa eikä kupsahda kesken matkan.

        Toisaalta voin kyllä lähteä tyttöjen kanssa ulkoilemaan ilman palvelutaloakin, viimeksihän eilien kävi niin.

        Lienet hieman älykääpiö tyyppiä etkä oikeasti ymmärrä sitä mitä fiksu käytös tarkoittaa. Toivottavasti opit ennen kuin on liian myöhäistä!


    • Anonyymi

      no mikäs siinä kiinni vaan

    • Anonyymi

      Täällä 70v hyvän näköinen/kuntoinen vapaa omillaan toimeentuleva mies odottaa nuorempaa naista iskemään.

    • Anonyymi

      Tee aloite ilman muuta. Sillä se selviää. Uskoisin että ihminen haluaa kuulla aina olevansa rakastettu.

      • Anonyymi

        Älä peräkammarin Kalevi trollaa enää, koska kukaan mallitasoinen nuori nainen ei kiinnostu vanhoista papoista vaan ikäisistään komeista ja nuorista miehistä,mutta saahan sitä odottaa vaikka joulupukkia.


    • Anonyymi

      Ota ja tee aloite eihän ikä ero ole kuin numeroita,jos muuten kemiat kohtaa,ei kaikki vanhemmat miehet ole varattuja meitä on paljon yksinäisiä,pettyneitä ei kuuta kuin onnea.

    • Anonyymi

      Kolme kuukautta mennyt. Oletko tehnyt jo aloitteen?

    • Anonyymi

      Vieläkö olet isket silmäsi siihen vanhempaan mieheen?

    • Anonyymi

      Jos omalle kohdalle sattuisi, kieltämättä itse en tekisi aloitetta vaikka kuinka olisin ihastunut.
      Jos nainen tekisi aloitteen heräisi kysymys, miksi? Sen verran skeptiseksi olen tullut vuosien varrella, että mitään hyvää ei tule nätissä paketissa.
      Vaikka en mikään varakas ole, olettaisin että on vain rahojen perässä. Jos nyt minun eurot edes näkyy päällepäin.

      Aikavarmasti vastaukseni olisi tyyliltään "kiitos, ei kiitos 😐".
      Parikymppisenä olisi ollut heti myönteinen, mutta silloin ei tullut ikinä ajateltua pidemmälle. 😉

      Mutta varmaan ajankanssa saa minutkin suostumaan, menee vaan aikaa, ja eiköhän nuoret neidot väsy, ja etsi helpomman, ikäisensä 🤔

    • Anonyymi

      Ei muuta kun melaa mekkoo ja menoks

      • Anonyymi

        Miten tyhmät ei tajua, että aloitus on PROVO!! Kukaan nuori nainen tänne paljon kirjoittele ja varsinkaan, että vanha pappa olis unelmien kohde😂😂


    • Anonyymi

      Yli puoli vuotta myöhemmin. Miten miehen hurmaaminen sujuu? Miten kävi vai jänistitkö?

    • älä "viestitä" mitään epämääräistä vaan puhu suoraan!

    • Anonyymi

      Täällä ap, tulin vielä kommentoimaan, kun varmaan kiinnostaa miten kävi.

      Vastaus on, että ei mitenkään. Siis ei siitä mitään tullut. Kyse on tilanteesta, jossa olin loppuen lopuksi melko varma hänen kiinnostuksestaan ja kysyin peräti kolme kertaa lähtemään kahville. Kaksi ensimmäistä kertaa oli jokin tekosyy ettei lähde, ja kolmannella kerralla sanoi ettei lähde. Eli se oli siinä.

      Mielenkiintoista, että tämän kolmannen kerran jälkeen hän kuitenkin edelleen käyttäytyy minua kohtaan ihan samalla tavalla kuin ennen esittämiäni kahvikutsuja, eli hieman flirttaillen (hymyilee, välillä taputtelee ym.)

      Meillä on yhteinen harrastus, jonka piirissä tapaamme (tai tapasimme ennen korona-aikaa) säännöllisesti. Meillä olisi paljon muutakin yhteistä mielenkiintoista keskusteltavaa. Itse en nähnyt ikäeroamme minään esteenä, koska hän on mielenkiintoinen ja komea mies mielestäni.

      Jokin erityinen syy varmasti on, miksi hän ei sitten innostunut. En koe, että hän pitäisi minua mitenkään epämiellyttävänä tai luotaan työntävänä edes esittämieni kutsujen jälkeen, koska tulee edelleen juttelemaan ym. Minulla on vahva tunne, että hän pitää minusta ihmisenä.

      Ei voi mitään. Vähän olo, että hän ei tajua mitä menetti. Tai sitten tajuaa, mutta hänelle iski pupu pöksyyn.

      • Anonyymi

        Kuules, saattaa kyllä pitää sinusta ja olla vaikka ihastunutkin. Mutta. Ikää kun on toi 20 vuotta enemmän niin on viisautta ja kokemusta kertynyt etenkin itsestään aikapaljon. Tietää ja tunnistaa itsestään piirteitä ja vikoja joita et voi vielä tietenkään tietää, eikä niitä nyt kovin mielellään kerro jossette tunne jo todella hyvin vuosien ajalta. Mies uskoo näiden asioiden kaatavan mahdollisen suhteen jokatapauksessa ja tyytyy siksi nykytilanteeseenne. Pitää sinusta kenties ehkä niin paljon että tietää jonkun toisen miehen olevan paljon parempi vaihtoehto sinulle. On siis niin kunnollinen ettei käytä ihastunutta nuorta naista vain hyväkseen. Lue tämä uudelleen 20 vuoden kuluttua jos et usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules, saattaa kyllä pitää sinusta ja olla vaikka ihastunutkin. Mutta. Ikää kun on toi 20 vuotta enemmän niin on viisautta ja kokemusta kertynyt etenkin itsestään aikapaljon. Tietää ja tunnistaa itsestään piirteitä ja vikoja joita et voi vielä tietenkään tietää, eikä niitä nyt kovin mielellään kerro jossette tunne jo todella hyvin vuosien ajalta. Mies uskoo näiden asioiden kaatavan mahdollisen suhteen jokatapauksessa ja tyytyy siksi nykytilanteeseenne. Pitää sinusta kenties ehkä niin paljon että tietää jonkun toisen miehen olevan paljon parempi vaihtoehto sinulle. On siis niin kunnollinen ettei käytä ihastunutta nuorta naista vain hyväkseen. Lue tämä uudelleen 20 vuoden kuluttua jos et usko.

        Juuri näin. Sentään ihan kaikki miehet eivät todellakaan "käytä heti hyväkseen'" kun huomaavat naisen ihastuksen. Mutta rohkea olit kun kysyit!


      • Anonyymi

        Hienoa, että uskalsit kysyä. Mun ongelma on se, kun en uskalla tehdä aloitetta. Tapaan säännöllisesti itseäni huomattavasti vanhempaa miestä työasioissa. Jo pelkät katseet ja juttelu saa mut aivan hillittömän halukkaaksi eikä ilmeistä ja katseista päätellen tunne ole yksipuolinen. En halua parisuhdetta enkä elättäjää, vaan edes kerran kokea aikuisen miehen kosketuksen. Asiat ei etene, vaikka ollaan tunnettu jo vuosia ja en ole ihan niin nuori kuin ensikertoja tavatessa. Turhauttaa katsella toisen ihania nappisilmiä ja puhua yhdentekeviä kun samalla olen aivan mehuissani ja odotan vastakaikua tuntemuksilleni. Toimiiko tuo kutsu kahville myös korona-aikana ja silloinkin, kun mielessä on jotain muuta kuin seurustelu? Olisiko jokin muu avaus parempi silloin, kun haluttaa saada hyvää seksiä kokeneelta mieheltä kerran tai useamminkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että uskalsit kysyä. Mun ongelma on se, kun en uskalla tehdä aloitetta. Tapaan säännöllisesti itseäni huomattavasti vanhempaa miestä työasioissa. Jo pelkät katseet ja juttelu saa mut aivan hillittömän halukkaaksi eikä ilmeistä ja katseista päätellen tunne ole yksipuolinen. En halua parisuhdetta enkä elättäjää, vaan edes kerran kokea aikuisen miehen kosketuksen. Asiat ei etene, vaikka ollaan tunnettu jo vuosia ja en ole ihan niin nuori kuin ensikertoja tavatessa. Turhauttaa katsella toisen ihania nappisilmiä ja puhua yhdentekeviä kun samalla olen aivan mehuissani ja odotan vastakaikua tuntemuksilleni. Toimiiko tuo kutsu kahville myös korona-aikana ja silloinkin, kun mielessä on jotain muuta kuin seurustelu? Olisiko jokin muu avaus parempi silloin, kun haluttaa saada hyvää seksiä kokeneelta mieheltä kerran tai useamminkin?

        Mullakin on silmäpeliä vanhemman miehen kanssa ja pöksyt kostuu pelkistä katseista. Tasa-arvon merkeissä suunnittelin pyytäväni miehen ravintolaan kun ne taas aukeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on silmäpeliä vanhemman miehen kanssa ja pöksyt kostuu pelkistä katseista. Tasa-arvon merkeissä suunnittelin pyytäväni miehen ravintolaan kun ne taas aukeaa.

        Jälkikäteen voi hieman arvioida sitä, että miten homma lopulta sujui. Vanhemman miehen kanssa huomaa tämän vartalosta, että kumppani ei ole omaa ikäluokkaa ja sen eron näkeminen omin silmin yllätti jonkin verran omiin mielikuviin verrattuna. Muu sujuikin sitten yli odotusten. Mies on tahdikas ja silti itsevarma. Poissa on parikymppisille tyypillinen sähläily. Kunnon lämmittelyt kuuluvat itsestään selvinä asiaan. Kun vielä lemmenlihaksen miellyttävään kokoon yhdistyy kestävyys, tarjolla on jotain sellaista, jota on aivan pakko saada lisää. Vuosisadan rakkaustarinaa tästä tuskin syntyy, mutta seksi kokeneen kumppanin on jotain aivan ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on silmäpeliä vanhemman miehen kanssa ja pöksyt kostuu pelkistä katseista. Tasa-arvon merkeissä suunnittelin pyytäväni miehen ravintolaan kun ne taas aukeaa.

        Jälkikäteen voi hieman arvioida sitä, että miten homma lopulta sujui. Vanhemman miehen kanssa huomaa tämän vartalosta, että kumppani ei ole omaa ikäluokkaa ja sen eron näkeminen omin silmin yllätti jonkin verran omiin mielikuviin verrattuna. Muu sujuikin sitten yli odotusten. Mies on tahdikas ja silti itsevarma. Poissa on parikymppisille tyypillinen sähläily. Kunnon lämmittelyt kuuluvat itsestään selvinä asiaan. Kun vielä lemmenlihaksen miellyttävään kokoon yhdistyy kestävyys, tarjolla on jotain sellaista, jota on aivan pakko saada lisää. Vuosisadan rakkaustarinaa tästä tuskin syntyy, mutta seksi kokeneen kumppanin on jotain aivan mielettömän ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on silmäpeliä vanhemman miehen kanssa ja pöksyt kostuu pelkistä katseista. Tasa-arvon merkeissä suunnittelin pyytäväni miehen ravintolaan kun ne taas aukeaa.

        Näin jälkikäteen voi hieman arvioida sitä, että miten homma ihastuksen kanssa lopulta sujui. Vanhemman miehen kanssa huomaa tämän vartalosta, että kumppani ei ole omaa ikäluokkaa ja sen eron näkeminen omin silmin yllätti jonkin verran omiin mielikuviin verrattuna. Muu sujuikin sitten yli odotusten. Mies on tahdikas ja silti itsevarma. Poissa on parikymppisille tyypillinen sähläily. Kunnon lämmittelyt kuuluvat itsestään selvinä asiaan. Kun vielä lemmenlihaksen miellyttävään kokoon yhdistyy kestävyys, tarjolla on jotain sellaista, jota on aivan pakko saada lisää. Vuosisadan rakkaustarinaa tästä tuskin syntyy, mutta seksi kokeneen kumppanin on jotain aivan mielettömän ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin jälkikäteen voi hieman arvioida sitä, että miten homma ihastuksen kanssa lopulta sujui. Vanhemman miehen kanssa huomaa tämän vartalosta, että kumppani ei ole omaa ikäluokkaa ja sen eron näkeminen omin silmin yllätti jonkin verran omiin mielikuviin verrattuna. Muu sujuikin sitten yli odotusten. Mies on tahdikas ja silti itsevarma. Poissa on parikymppisille tyypillinen sähläily. Kunnon lämmittelyt kuuluvat itsestään selvinä asiaan. Kun vielä lemmenlihaksen miellyttävään kokoon yhdistyy kestävyys, tarjolla on jotain sellaista, jota on aivan pakko saada lisää. Vuosisadan rakkaustarinaa tästä tuskin syntyy, mutta seksi kokeneen kumppanin on jotain aivan mielettömän ihanaa.

        Onnittelut niin sinulle kuin kärjen kastaneelle vanhukselle. Se on kivaa kun molemmat tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin jälkikäteen voi hieman arvioida sitä, että miten homma ihastuksen kanssa lopulta sujui. Vanhemman miehen kanssa huomaa tämän vartalosta, että kumppani ei ole omaa ikäluokkaa ja sen eron näkeminen omin silmin yllätti jonkin verran omiin mielikuviin verrattuna. Muu sujuikin sitten yli odotusten. Mies on tahdikas ja silti itsevarma. Poissa on parikymppisille tyypillinen sähläily. Kunnon lämmittelyt kuuluvat itsestään selvinä asiaan. Kun vielä lemmenlihaksen miellyttävään kokoon yhdistyy kestävyys, tarjolla on jotain sellaista, jota on aivan pakko saada lisää. Vuosisadan rakkaustarinaa tästä tuskin syntyy, mutta seksi kokeneen kumppanin on jotain aivan mielettömän ihanaa.

        Mikä on se ratkaiseva juttu, joka saa kiinnostumaan vanhemmista miehistä? Se ei taida olla varsinaisesti fyysinen vetovoima ainakaan 40 -ikäisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on se ratkaiseva juttu, joka saa kiinnostumaan vanhemmista miehistä? Se ei taida olla varsinaisesti fyysinen vetovoima ainakaan 40 -ikäisten kanssa.

        Miksei voisi? Olen ollut jo kauan ihastunut n. 20v vanhempaan mieheen, joka on reilusti tuon ja hän on silmissäni todella komea fyysisesti. Muiden silmissä aivan tavallinen rapistuva ja harmaantuva ukko, jota ei katsota kahta kertaa, mutta itseäni hänen ulkonäkönsä viehättää kovasti. Ja omaa hyvän luonteen, joka osuu yksiin omani kanssa. Jos kerron jollekkin silmäilleeni häntää saan suut loksahtamaan sekä epäuskoisia mulkaisuja, kukaan ei tajua. Mutta hän on upea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on se ratkaiseva juttu, joka saa kiinnostumaan vanhemmista miehistä? Se ei taida olla varsinaisesti fyysinen vetovoima ainakaan 40 -ikäisten kanssa.

        Mun ihastus on lähes 30 vuotta vanhempi, mutta kenties kokemukseen perustuva tahdikas flirttailu teki alunperin vaikutuksen ja sai mut innostumaan ja lopulta tekemään aloitteen tavata muissakin kuin työasioiden merkeissä. Tuttavuuden tässä vaiheessa tunnelmaa nostaa ikäerosta jo sellaisenaan johtuvan tuhmuuden tunteen lisäksi kunnon lämmittelyt, kestävyys ja sellainen vaikeasti kuvailtava yhdistelmä huomioon ottamista ja dominointiakin sisältävää otetuksi tulemisen fiilistä. Vastaavaa en ole saanut nuoremmilta kumppaneilta mutta varmasti kysymys on ihan vaan kahden ihmisen henkilökemioista ja ikäero on tässä vain lisämauste. Tunteita ei ole mukana ainakaan mun puolelta sillä mies on varattu.


    • Anonyymi

      Noin suuren ikäeron ollessa olisi nuoremman naisen paras tehdä aloite. Harva haluaa olla setämies.

      • Anonyymi

        kyllä mun ex, satakuntalainen taksi-isäntä kaikkein mieluiten ajoi juuri niitä ke - la yön vaki baarikyytejä. eli muutama nuorten naisten porukka soittelee hälle ja suikkareilla baariin ja kotiin. aika näppärää. ei onneks töistä tarvi rahaa tehdä ni voi kytätä nuoria, itseään 20vuotta nuorempia. Kivasti tulee egobuustia. Juu, kuulin ja myönsi osan pettämisistä. Pankkikortista katto nimen ja vielä guugletteli parhaimmannäköset ja seuraa somesta perään. Joo, ex tuli. Eikä hänellä ollut mitään ongelmia onko setämoes vai ei. kunhan tytöt soittelee.


    • Anonyymi

      suoraa toimintaa vain tulet sylii hajareisin ja ohjaat rinnat suuhun

    • Anonyymi

      "käsittääkseni mies on vapaa". Kannattaisi selvittää asia ensin.

      • Anonyymi

        Kolme kertaa kieltäytynyt ja vielä pitäisi nolata itsensä? Kuka on niin tyhmä ettei tajua ettei sitä kiinnosta? Sinä ilmeisesti 🙄


    • Anonyymi

      luetelkaa naisvaltaisia aloja joissa nyt ei mummoi ole kaikkia, sihteeriksi en halua.

    • Anonyymi

      Tee aloite sillä siitä yli pääsee huonossa tapauksessa jos pitkität asiaa niin asia muodostuu pakkomielteeksi ajatuksen tasolla mietit asiaa.

      Itse lähestyin nuorempaa naista juuri tästä syystä ja oli suuri helpotus kun kysyin mitä hän tekisi viikonloppuna ja vissiin tuli niin puun takaa että järkyttyi.mutta parempi näin niin ei tarvitse miettiä enää koko asiaa ja voi keskittyä baarista hakemaan seuraa.

    • Anonyymi

      Itse kun olen tänä vuonna nelikymppinen mies, en voi nähdä itseä iskemässä parikymppistä naista. Takaraivossa pyörisi vain että eihän nainen voisi oikeasti olla kiinnostunut tälläisestä keski-ikäisestä ukosta.. Myöskään deitti appeissä en katsele/lähesty yli 10vuotta nuorempia. Mutta jos nuorempi nainen lähestyisi, en tyrmäisi ajatusta siitä että saattaisimme saada parisuhteen. Sitä paitsi ihan mukavia keskusteluita olen saanut ulkomaalaisten nuorten naisten kanssa, joten miksipä ei.

      Mutta lyhykäisyydessä kyllä noin paljon nuoremman naisen, ainakin tässä iässä missä itse olen, naisen pitäisi lähestyä.

    • Anonyymi

      Hei, hienoa, että palasit vielä kommentoimaan. Olen ehkä vastaavanlainen kunnollinen vanhempi mies. Sinunlaisesi naisen kiinnostus ujostuttaisi ja ihmetyttäisikin. Miettisin asiaa liian pitkälle suunnitellen ja miettien, oletko kymmenen vuoden jälkeen kiinnostunut. Olet ehkä enemmän hetkessä elävä.
      Jos haluat todella häntä, on hyvä sanoa, että miehen on hyvä olla naista vanhempi ja että teidänkään ikäero ei haittaa pysyvän jutun rakentamista.

    • Anonyymi

      🌹😿😍😘

    • Anonyymi

      Jos nainen haluaa 15-20 vuotta nuoremman miehen niin siinä on jotain vialla, mutta jos mies haluaa huomattavasti nuoremman hän on kuin joku sankari.
      Ihmettelen kuitenkin sitä miksi nuori ihminen lähtee tämmöiseen mukaan. Mikä hänessä on vikana?
      Ihastus ei asiasta kerro mitään, koska ihmiset ihastuu aina satunnaisesti kaikenlaisiin ihmisiin.
      Ei tälläinen ikäsuhde ole tavallista, erittäin harvinaista.

      • Anonyymi

        Se ainoa vika, mikä tuossa on löytyy sun päästäsi. Elä ja anna toistenkin elää, äläkä ole tuollainen ihme katkero.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe