https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jamsalaismies-puukotti-poliitikkovaimonsa-kuoliaaksi-2-vuotiaan-tyttaren-nahden-ja-kirjoitti-seinaan-kylmaavan-viestin-paasee-14-vuoden-jalkeen-vankilasta/7543416
Olisiko tuossa teille aviomies?
Mitä mieltä olette naiset
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaa jännämies olisi siis kohta tarjolla
- Anonyymi
Vaikuttaa ätmi-incelien ihailun kohteelta.
Tiedäthän, että aloituksesi on typerä?
- Anonyymi
Incell-miehet ovat aina runkulla kun naisia tapetaan. Incell-miehet ovat kalifaattimiehiä. Incell-miehet joutaisivat hakea poliittista turvapaikkaa al-Holin leiriltä. Siellä on sama meininki. Kysy vaikka "Sannalta".
Tulipa tiukka poliittinen pläjäys. - Anonyymi
Mutta se on sinkkumies ja naiset varmaan haluaa sen kanssa treffeille. Ei siis mene kauaa ennen kun se vie palsta naisen treffeille.
- Anonyymi
Miten se onnistuu juuri palstan naisen treffeille viemään?
- Anonyymi
Eiköhän tuollakin ole jo uusi nainen odottamassa heti kun se vapautuu,
Murhaajat kun tapaavat saada säkkikaupalla ihailijapostia naisilta vankilaan. Tuntuu kurjalta ajatella tuon miehen ja edesmenneen naisen lasta tässä keississä. Nämä uutiset ja julkisuus voivat repiä hänen haavoja auki...ja mimmoisia haavoja, oman vanhemman toilailut voikaan aiheutta. :'(
Mulla tulee näistä tämmösistä jutuista, missä on orpoja tehty tekemällä niin helkkarin paha mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930